Every review we hold for the Felixstowe office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Yunis · 22 June 2021
Agent replied · 21 June 2024
Hi Yunis Nj! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Leaders Estate Agents Felixstowe
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Dragos · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hi Dragos Sima,it's a shame for us to see that our team at Leaders Estate Agents Felixstowe have received a low star rating. If you could provide more information to us we would like to see whether there is anything we can do to turn your experience into a more positive one. If you are happy to do so then please write to us at customerrelations@lrg.co.uk or contact us on 01344 753104. Kind Regards, Leaders Estate Agents Felixstowe.
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Frank · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Hi Ferenc Reményi, we're saddened to see that our team in Leaders Estate Agents Felixstowe have received a low star rating. We'd really like to address this situation with you as we want to see how we can turn your experience aorund and improve our services moving forward. If you are willing to do so then please reach out to us on 01344758596 or write to us at customerservice@leaders.co.uk Kind Regards, Leaders.
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Adrienne · 22 June 2020
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Michelle · 22 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Stacey · 22 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Meda · 22 June 2020
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Adelll · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Jo, We are disappointed to see that we have not been able to achieve a high star rating, we would like to have a better understanding about your experience. Please reach out to us at 01394 277700 at your earliest convenience and we will see if there is anything we can do to improve your experience with us. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Eliania · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Lizzie · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Lee · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Edwina · 23 June 2019
Agent replied · 21 June 2024
Hi Edwina, thanks for taking the time to leave us a review about your experience with the Leaders team at Felixstowe. We're pleased that the team were able to achieve such a high star rating! If there's anything further we can do to assist then please do not hesitate to get in touch. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Martin · 23 June 2019
★★★★★ 4/5
GoogleExcellent
Pamela · 23 June 2019
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Andrew · 23 June 2018
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Oliver · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
Hi Oliver, many thanks for your high star rating! We appreciate you taking the time to leave us a review.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Sophie · 23 June 2018
Agent replied · 21 June 2024
We appreciate your positive review about your recent experience with us!
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Russell · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Russel, thank you for rating the Felixstowe branch five stars, we are really pleased you have been happy with the service.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Chantelle · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Chantelle, thank you for rating the Felixstowe branch five stars, we are really pleased you have been happy with the service.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Iliyan · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Iliyan, thank you for rating the Felixstowe branch five stars, we are really pleased you have been happy with the service.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat
Adam · 23 June 2017
Agent replied · 21 June 2024
Hi Adam, thank you for rating the Felixstowe branch five stars, we are really pleased you have been happy with the service.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.