Every review we hold for the Epping Forest office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotIncompetent property management
EDIT - response to BS.
1. The tenant passed affordability, according to a high-level report from Goodlord which lacked details on salary, payment history, etc. When requesting this from BS, they denied it. Hence why the second time around we pulled out when it was clear referencing was an issue.
2. Yes, we terminated the tenant. At the six months mark we did a mid-term check on the flat, which was in dirty and poor condition. Leaving a tenant like this in place causes more damage to the property long term.
3. The Lettings Manager only became involved once issues escalated. They never actually solved any matters or improved BS management. Very soon after, they disappeared without communication and "management" quickly reverted back to their team.
4. Requests to change rental payment dates are not routine and demonstrate an inability to manage finances or financial pressures on the part of the tenant, suggesting otherwise shows your inexperience. I have been a landlord (in markets with more stringent requirements than the UK prior to RRB) and tenant across multiple countries.
6. You are contradicting yourself. Deposit damages cannot be claimed for "wear and tear". We claimed off the deposit for damages to revert the flat to its state at check-in. Claims were for parts (not labour) to reduce the costs for the tenant and we did the work ourselves. We received a significant amount of the deposit. The outcome speaks for itself.
7. Our expectation was that you do your job, not that we do it for you, which was the result.
8. You have still not learned from your mistakes as your response shows.
---
If I could give 0 stars, I would. We rented out our property using the full management service from Butler & Stag (B&S). The level of incompetence we encountered throughout this engagement was impressive. From an inability to effectively manage a property and troubleshoot basic tenant issues, to poor tenant and rental fee management, and atrocious overall communications both internally within their team/company, as well as with us as the landlords, we encountered numerous issues through the year. Some highlights included:
- Upon move in, the tenant mistakenly suggested that three major appliances (dishwasher, extractor fan, and oven) were not working when in fact they were (check-in report validated and we knew from having been at the property the day prior to their move in). Without bothering to troubleshoot, B&S sent us the tenant's videos claiming they didn't work when in reality the tenant didn't know how to operate them despite instructions. This is just one occurrence from the get go, but was a regular pattern throughout the tenancy that B&S failed to effectively manage and would default to us immediately.
- Three months into the tenancy, the tenant requested to change the rental payment date to better align with when they get paid. We raised concerns with B&S about the tenant's ability to pay long term, but we agreed as the alternative (non-payment) would be worse. This would later impact the final month rent amount. In the final month of tenancy, as a result of this change, the tenant underpaid on the rent and B&S accepted this without issue. It was only when we challenged B&S that they reviewed their mistake, went back to the tenant, and collected the correct amount due for the final month.
- With staff changes at B&S, they misplaced key information and items belonging to the property that had been provided to them. Were it not for our follow-ups and documentation, we would have been out of pocket for their negligence.
- Upon termination of the tenancy, the flat was returned to us in horrible condition and with damage, resulting in significant costs for us to bring it up to its previous state. When trying to claim reimbursement from the deposit scheme, B&S actively blocked our ability to effectively do so by not sharing accurate timelines and information required by the arbitrator. It was only by our chasing we learned of an imminent (as in tomorrow!) deadline and had to rush to get some information across to support our claims.
For what is a significant full service management fee, there was little to no management of the property at all. In fact, their management was more costly to us in damages, negligence, and incompetence than the fees itself. Further, we found that the calibre of tenants that they attract, vet, and approve are not up to spec as was evidenced by our experience. Following the initial tenancy, we had plans to re-let the property and B&S had found another tenant, but referencing here took more than two weeks (to show proof of rent payments) at which point we decided not to move forward given previous issues and the clear potential for even worse.
F · 13 August 2026
Agent replied · 23 September 2026
Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that you felt disappointed by our service. However, we do feel that the review does not fully reflect the wider context of the tenancy or the service we provided.
We accept that there was an occasion at the start of the tenancy where our communication and process could have been better. A member of our property management team responded to the tenant without first checking the instructions provided by yourselves. We acknowledge that this should have been handled differently, and we have taken this on board.
That said, we do not agree with the wider characterisation of the service provided.
The tenant was fully referenced, passed the required affordability checks, paid his rent throughout the tenancy and, from our perspective, was a perfectly sound professional tenant who maintained the property to a reasonable standard. The request to change the rent payment date was a routine request, which was discussed and agreed with you. There was subsequently a minor calculation error in the final rent payment, which was identified when brought to our attention and promptly corrected with the tenant.
We also disagree with the suggestion that there was significant negligence on our part or that the property was returned in a “horrible condition”. As with any tenancy, there was some wear and tear after a year of occupation. You subsequently chose to pursue the deposit claim directly, which went to arbitration, and the majority of the amount claimed was ultimately awarded to you.
Throughout our dealings, we also felt that there were occasions where expectations of the service and the condition of the property went beyond what would reasonably be expected of a property management company. As first-time landlords, it was understandable that you had high expectations for your property; however, at times we felt that relatively minor issues were escalated considerably, creating challenges in managing the tenancy and our working relationship.
It is also important to clarify that the tenancy did not end because of rent arrears, affordability concerns or any significant issue with the tenant. You chose to bring the tenancy to an end after a year, despite the tenant having complied with his obligations.
Following this, you chose to re-engage our services to let the property again. We successfully found another suitable professional tenant at the asking price. The subsequent delay in referencing was caused by an external referencing provider, which repeatedly advised that the relevant referee was unavailable due to annual leave. We kept you informed throughout this process, but you subsequently decided to withdraw your instruction.
We also made considerable efforts to manage the relationship and ensure that any concerns were dealt with constructively. Our Lettings Manager, Simon, personally took over the management of the property part-way through the tenancy, accompanied you on an inspection and spent significant time dealing directly with issues and communications in an effort to provide continuity and resolve concerns.
We are therefore disappointed to see our overall service described as providing “little to no management”. We recognise that we made some mistakes and are always willing to learn from them, but we do not believe a one-star review fairly reflects the service provided, the successful management of the tenancy, or the circumstances surrounding it.
We have deliberately not addressed every detail publicly out of respect for the privacy of all parties. However, we remain happy to discuss any of the points raised directly and provide further clarification where appropriate.
Kind Regards,
BUTLER & STAG
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery professional, communicative and empathetic
They’re such a friendly, approachable, professional team. They treat you like a friend rather than mere client and remember you and they always call you back if the person you would like to speak with is not available.
Svetlana in Sales handled many of the viewings and was very helpful and I never doubted her commitment to achieve the best price.
Once the prospective buyer was found and Conveyancing began, B&S passed it over to their Sales Progressor Martine to coordinate between the different parties involved to complete the sale. Martine was brilliant, playing a major role in progress the sale to completion. She’s empathetic, highly professional, communicative, articulate, cool headed and calming, alleviating much of the stress and anxieties that comes with the conveyancing phase. I’ve bought and sold various properties but never had a bespoke Sales Progressor like Martine. She’s a real asset to B&S and I would thoroughly recommend them.
Paul · 9 March 2026
Agent replied · 23 September 2026
Thank you so much, Paul, for such a wonderful and thoughtful review. We really appreciate you taking the time to share your experience with Butler & Stag.
We’re delighted to hear that you felt welcomed, valued and kept informed throughout the process. Building genuine relationships with our clients and providing a personal service is incredibly important to us, so your kind words mean a great deal to the whole team.
Svetlana will be thrilled to hear your comments too. Her dedication and commitment to achieving the best possible result for our clients is something we really value.
And of course, a special thank you for your kind words about Martine. Sales progression can be one of the most stressful parts of selling a property, so it’s fantastic to hear that her calm, professional and empathetic approach helped make the journey a little easier for you. She is certainly a huge asset to the Butler & Stag team, and we’ll make sure she sees your lovely feedback.
It’s especially rewarding to receive such high praise from someone who has bought and sold several properties. Thank you again for putting your trust in us, Paul, and for recommending Butler & Stag. It was a pleasure working with you, and we wish you all the very best for the future! 🏡✨
The Butler & Stag Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisappointed with Butler and Stag
Disappointed with Butler and Stag, think twice, especially with David
I moved my viewing from Thursday (my free day) to Monday at David's request so my offer could go in sooner, and I worked undertime to do it. He then said Nationwide had "loads of problems", so my advisor changed my lender to suit him. He also pushed their in-house mortgage advisor, which I declined.
I was told we'd know the next day whether my offer was accepted. When I called, he said the seller needs to extend the lease, even though the advert said it was over 100 years. I found the listing misleading and felt pressured throughout. Poor communication and a lot of wasted time. I wouldn't recommend them.
Ed · 2 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
Dear Ed, Thank you for taking the time to share your feedback.
We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We would, however, like to provide some context regarding the situation.
David was genuinely trying to assist you in securing the property you had made an offer on. At the time, there was another prospective buyer who had also submitted an offer which extended the owners decision making process. Our intention was to ensure you were fully informed of the options available to strengthen your position to secure the property.
We appreciate that the property-buying process can be stressful, where opportunities can develop quickly. Our team aims to reduce that pressure by providing guidance, maintaining communication, and helping buyers understand the practical steps involved.
While we understand that not every outcome is successful for all prospective buyers, we are committed to treating all buyers fairly and keeping them informed throughout the process.
We value your feedback and wish you all the best with your property search.
Best wishes,
Butler & Stag
★★★★★ 1/5
TrustpilotExtremely disappointing experience
Extremely disappointing experience, misleading promises and a complete waste of time
I would strongly advise anyone considering purchasing a property through this estate agent to exercise extreme caution.
I was repeatedly given assurances that completion would take place within a maximum of 4, 6 weeks. These assurances were a significant factor in my decision to proceed with the purchase and pay the reservation fee.
Only after I had paid the fee did I discover the reality: the flat did not even have a lease in place, and the developer was still waiting for the lease details. I was subsequently told that completing within six weeks was simply not possible.
How can a property be marketed and sold with such confident completion promises when the fundamental legal documentation required for the sale is not even ready?
Throughout the process, I was left with the impression that completion was imminent, only to discover that the situation was nowhere near as straightforward as I had been led to believe. After months of wasted time, uncertainty and frustration, the developer has now withdrawn from the sale altogether.
This is not just about a transaction falling through. Property purchases involve significant financial commitments, legal costs, time and emotional investment. Buyers deserve honesty, transparency and realistic timelines from the very beginning, not assurances designed to get them to commit before being told about fundamental obstacles.
The estate agent's communication and handling of this matter have been particularly disappointing. In my experience, the information provided before paying the reservation fee was completely inconsistent with the reality revealed afterwards.
My advice to prospective buyers: Get independent legal confirmation of the property's lease status and the realistic completion timeline before paying any reservation fee or making commitments. Do not rely solely on verbal assurances.
A thoroughly frustrating experience that has seriously undermined my confidence in both the developer and the estate agent.
Yu · 28 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We are truly sorry to hear that you experienced issues during your time with Butler & Stag, Yigit. This clearly fell short of the high standards we aim to provide, and we understand the inconvenience you faced. When the lease issue was discovered, our team worked in vein to try and rescue the sale. This concided with the sale of the freehold which caused further delays.
Thank you for taking the time to share your feedback. We genuinely value it and are committed to learning from your experience so we can improve our service and provide a smoother, more supportive experience for every buyer in the future.
Kind Regards,
Butler & Stag
★★★★★ 5/5
TrustpilotMartine and Henri are excellent!
Martine is excellent. Friendly, professional and very responsive. Our purchase took a long time and was quite stressful but Martine’s attentive communication was first class, and very much appreciated.
Henri was kind enough to show us around several flats and showed us the one we purchased four times! His knowledge of the property and area was key to the purchase.
Many thanks to them both :)
Tracey · 11 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent stage agents…fully recommend
I cannot thank Butler and Stag enough for the help in securing my first house with my wife. Tony was excellent in securing us early viewings to properties not yet on the market. He knew exactly what we wanted and found it, then despite the property being put up with a second agent, he still managed to secure us the deal. Once the offer was agreed, I was introduced to Helga, who made the whole sale process as smooth as possible. She was contactable at all times and was able to liaise with the sellers to ensure any queries we had were fully answered.
I would highly recommend this estate agents to anyone, they have some fantastic staff who are willing to go the extra mile to get you what you are looking for.
Arun · 1 September 2025
Agent replied · 23 September 2026
Thank you so much, Arun, for such a wonderful review and for sharing your experience with Butler & Stag. It means a great deal to us, especially knowing how important finding your first home is for you and your wife.
We’re delighted to hear that Tony understood exactly what you were looking for and was able to secure those early viewings and ultimately help you find the right property. We’ll certainly pass your kind words on to him, he’ll be thrilled to know his dedication made such a difference.
We’re equally pleased that Helga was able to make the process after your offer was accepted as smooth and stress-free as possible. Keeping communication clear and ensuring our buyers feel supported throughout the transaction is something we pride ourselves on.
Thank you for recognising the team’s willingness to go the extra mile. It was a real pleasure helping you both secure your first home, and we wish you many happy years there! 🏡🔑
The Butler & Stag Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotButler and Stag - Always!
I have let my flat with one agent only. Why? Because I have never had cause to complain. Everything is communicated to me at the earliest opportunity by the Property Management Team. If I can’t get through to PM another member of Butler and Stag always picks up the phone and ensures it it fielded to the correct person. My rental income is good and I have always had a stream of tenants wanting to rent it. My monthly statements are always sent through as soon as rent is paid. Why go anywhere else?
Jane · 24 January 2025
Agent replied · 23 September 2026
Dear Jane,
Thank you so much for such a fantastic review and for your continued trust in Butler & Stag! It means a great deal to know that you’ve chosen to work with us exclusively and, most importantly, that you’ve never had cause to complain.
We’re delighted that you’ve found our Property Management Team so responsive and that you feel confident knowing that, if your usual contact isn’t available, another member of the team will always pick up and make sure your query reaches the right person.
It’s also wonderful to hear that your property continues to perform well, with strong tenant demand and a reliable rental income. We know how important timely and accurate communication is for landlords, so we’re pleased that you receive your rental statements promptly each month too.
“Why go anywhere else?”, we couldn’t ask for a better endorsement! 😊
Thank you again for your loyalty and support. We look forward to continuing to look after your property and providing the same high level of service for many years to come.
The Butler & Stag Team 🏡✨
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional Support from David
David Abos was very helpful throughout the process and worked hard to resolve any issues. He put in a lot of effort to follow up with the slow solicitors and kept things moving. His communication was excellent, and he was always available whenever we needed him. We are very grateful because, without his help, the purchase might not have happened. He was kind, easy to work with, and made a stressful situation much easier. You will be in very good hands with David.
Juraj · 4 January 2025
Agent replied · 23 September 2026
Dear David,
Thank you so much for your wonderful and thoughtful review! We’re delighted to hear how much of a difference David made throughout your purchase.
We know that property transactions can sometimes be stressful, particularly when there are delays outside of your control, so it’s fantastic to hear that David’s persistence, communication and proactive approach helped keep everything moving. His commitment to resolving issues and supporting his clients is something we really value.
We’ll be sure to pass your kind words on to David, he’ll be thrilled to know that his hard work and availability helped make what could have been a very difficult process much easier for you.
Congratulations on your purchase, and thank you again for choosing Butler & Stag. We’re so pleased we could help you get over the line! 🏡🔑✨
The Butler & Stag Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service received selling a property
I have just sold a property through Butler and Stag, and the whole team have been professional, attentive, and conscientious from the outset.
David, who managed my sale, was brilliant. His knowledge of the property market, combined with his positive attitude and perseverance, was second to none. He was always available to take a call and responded to emails promptly, which made the whole process feel smooth and well-managed.
I would definitely recommend Butler and Stag as an estate agent.
Alma · 7 April 2026
Agent replied · 23 September 2026
Dear Alma, thank you for your kind review, the team are delighted that you have awarded them 5 stars. Thank you for your business and we hope to work with you again at some point in the future.
Best Regards,
BUTLER & STAG
★★★★★ 5/5
GoogleI have to say the entire team at Butler and Stag were phenomenal. Not only were they super responsive nothing was too much for them. We were under a strict timeframe to get our dream house and Tony, Nyan and Chris went out their way to get our property on the market and we had an offer within a week. When Martine took over (a fantastic service to have a point of contact post sale) she was incredible. Honestly her customer service and kindness went above and beyond. I can honestly say we would never use another company again. Thank you guys you are all amazing!
Lorna · 16 November 2025
★★★★★ 4/5
TrustpilotI recently purchased a property from…
I recently purchased a property from Butler Stag. This estate agent keeps you informed throughout the process. Ellie was particularly helpful accommodating my many requests to go back to see the purchase I bought.
Gail · 14 March 2026
Agent replied · 23 September 2026
Dear Gail, Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you had such a positive experience purchasing your new property through Butler & Stag.
Keeping our clients informed throughout the process is something we pride ourselves on, so it’s fantastic to know that you felt well looked after from start to finish. We’ll certainly pass your kind words on to Ellie, she’ll be thrilled to hear that her help and flexibility made such a difference, especially with all those additional viewings!
We hope you’re settling in beautifully and wish you many happy years in your new home. 🏡✨
Thank you again for choosing Butler & Stag!
★★★★★ 5/5
TrustpilotResponsive, reliable and competitive fees
I recently chose Butler & Stag to find a tenant for my flat and manage the tenancy. I felt that their evaluation of the market and suggested rental price was more realistic than other agents, which meant that the lettings team secured a tenant for the flat very quickly, and their management fees are very competitive. So far my experiences with the management team looking after my property have been very positive - a direct line to someone who picks up, and communication has been responsive and reliable. It has only been one month of the tenancy, but so far, so good.
Charlotte · 11 March 2026
Agent replied · 23 September 2026
Dear Charlotte, Thank you so much for taking the time to share such a detailed review. We’re delighted to hear that you’ve had such a positive experience with Butler & Stag so far.
It’s great to know that our market advice and rental valuation gave you confidence, and that our lettings team was able to secure a suitable tenant for your flat quickly. We always aim to provide honest, realistic advice rather than simply quoting the highest figure, so it’s fantastic to hear that this approach worked well for you.
We’re also really pleased that our management team has been responsive and reliable. Having a direct point of contact and clear communication is something we value highly, particularly when managing a property on behalf of a landlord.
We know it’s still early days, but we’re delighted that it’s been “so far, so good” and we look forward to continuing to look after your property and providing the same level of service throughout the tenancy.
Thank you again for choosing Butler & Stag! 🏡
★★★★★ 1/5
TrustpilotAgent intentionally delaying deposit refund
Rented a falt with them in central London.
Horrible experience - agent was slow to respond to all queries and at the end of the tenancy tried to scam us to pay for cleaning even though we had already purchased a professional clean outside.
Flat was decent but would avoid the company at all costs going forward. Worked with Lucy and Natalie from the Bow office who seemed to intentionally delay the entire deposit refund process.
Viktor · 8 November 2024
Agent replied · 22 November 2024
Dear Viktor,
Thank you for your review.
I have checked the notes on your tenancy and investigated your case with our property management team.
At the end of your tenancy the professional checkout evidenced damage and the property requiring a professional clean.
Following mediation, our client was willing to forgo the damage but requested £133 from your deposit to put towards the clean.
Despite our best efforts and time spent, you disagreed which left us no alternative but to put the matter to dispute.
I must hasten to add, that if you had taken care of the propoerty and cleaned it to the correct standard, your full deposit would be back with you.
Best Regards,
BUTLER & STAG
★★★★★ 5/5
GoogleWe heartily recommend Butler and Stag who handled the sale of our property very professionally from initial viewing through to completion. Particular thanks to Chris and Charlie for showing the property so professionally and to Helga for coordinating so determinedly with solicitors to keep the sale on track - without her input the whole process would certainly have taken much longer and have been much more stressful. We felt in very good hands from start to end - thank you.
Saffron · 25 August 2024
Agent replied · 10 December 2024
Dear Saffron,
Thank you for your kind review, we really do appreciate it!
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the start the Team at Butler & Stag in Theydon Bois have been brilliant. Firstly Tony, then Nyan and once the offer had been accepted Martine. They are responsive and provide guidance. An excellent team. A big shout out to Martine for helping me post offer through to completion. I feel they are genuine, friendly and approachable. Would definitely use them again in the future and cannot recommend them enough. Thank you all for everything.
Rachel · 26 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleMy boyfriend and I exchanged today on our first home together, and we couldn’t be happier with the service we received. I booked a viewing with Nyan two months ago, and he’s been amazing from the start, responsive, supportive, and genuinely helpful throughout.
Helga has also been fantastic, answering all our questions and making the whole process so much easier.
We honestly couldn’t thank Nyan and Helga enough, they’ve both been wonderful! Highly recommend.
Isabella · 10 October 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery happy customer
Paul and his team have been fantastic! I am renting my flat out and am quite stressed with the process - they have calmed me down and been so very helpful explaining everything to me from documents needed, viewing confirmations etc and have recommended great workmen to do some jobs needed to get the flat ready to rent out. I have just had phone call to say that an offer has come through - this is 2 days after the flat went on the market. I am a VERY satisfied customer!
Trudi · 24 June 2024
Agent replied · 22 November 2024
Dear Trudi,
Thank you for your kind reveiw. The team were delighted to work with you, and its pleasing to read that we reassured you in the process.
We look forward to working with you for many years to come.
Kind Regards,
BUTLER & STAG
★★★★★ 1/5
GoogleI rented with B&S in London for 2 years. Pretty poor experience. Agent was completely uninterested and careless. They tried all sorts of tricks to claim deductions against our deposit (if you don't know your rights you'd probably fall for some of them). Finally, when nothing else worked, they intentionally delayed the entire process as much as they could.
I would highly recommend to stay away from this company.
Viktor · 23 November 2024
Agent replied · 10 December 2024
Dear Viktor,
We are disappointed to see this review, but it is inevitable that when trying to uphold the highest standards for our Landlords there will be points of conflict and occasionally and rarely an unhappy tenant. The matter is with dispute resolution service for arbitration, and we will accept their findings, however it is worth noting that most of your deposit was returned to you in 10 days from the end of your tenancy
The property was left in an unsatisfactory condition which was highlighted in the professional checkout, and our landlord requested deductions from your deposit to bring the property back to a standard presentable enough for our new tenant to move into. The outstanding balance of £113 is the disputed amount between yourself and the landlord, which is the equivalent of 50% of the end of tenancy professional clean.
The DPS are not on anyone’s side and are there simply to mediate a fair outcome. We have no control over the decisions they make and simply provide the evidence when requested.
Kind Regards,
BUTLER & STAG
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent personal service and care for the client / customer
Excellent personal service and dedication from the Buckhurst Hill branch team . Leah , George and Helga went above and beyond to make my house purchase as smooth and less stressful as possible. They are all extremely well trained , professional and offer a genuine care in their job and representation of this company.
Debs · 5 June 2025
Agent replied · 23 September 2026
Dear Ms Curtis, Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you received such a positive and personal service from our Buckhurst Hill team.
Leah, George and Helga will be absolutely thrilled to hear your kind words. Going above and beyond to make what can be a stressful house purchase feel as smooth and straightforward as possible is something we take great pride in.
It’s particularly lovely to hear that you felt genuinely cared for throughout the process. We’re incredibly proud of the professionalism, dedication and personal approach our teams bring to every client.
Thank you again for choosing Butler & Stag and for taking the time to recognise the team’s efforts. We wish you many happy years in your new home! 🏡🔑✨
The Butler & Stag Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotOutstanding Personalised Support
Having just made the move to the UK from Norway, my personal circumstances required additional support and patience from the team at Butler & Stag as I secured a rental property and finalised a tenancy agreement, yet Simon Harrington & Sophie Chumbley were exceptional throughout.Smart, kind, highly responsive, and extremely knowledgeable partners, they were both integral to my finding and securing a fantastic new property here in London.I highly recommend Simon, Sophie, and the whole team at Butler & Stag for any property needs anyone may have in the future.
Shelley · 8 April 2024
Agent replied · 22 November 2024
Dear Shelley, Thank you for your reveiw. Delighted to hear that Simon and Sophie were on hand to assist with your property search. Wishing you lots of happiness in your new home.Kind Regards,BUTLER & STAG
★★★★★ 5/5
TrustpilotAn excellent, friendly and professional estate agent
I’ve recently sold a flat through Butler and Stag and the process was smooth from start to finish.. they had quite a few people viewing on the first weekend of marketing which quickly led to an offer.. Martine, their sales progressor then took over and was great at ensuring the process moved smoothly to a prompt completion… I’ve sold a few before and this was one of the best experiences I’ve had.. highly recommend!
Ian · 3 February 2026
Agent replied · 23 September 2026
Thank you so much, Ian, for taking the time to leave such a fantastic review. We’re delighted to hear that your experience with Butler & Stag was so smooth from start to finish.
It’s great to hear that we generated strong interest from the first weekend of marketing and were able to secure an offer quickly. We’re especially pleased that Martine was able to keep everything moving and help achieve a prompt completion, we’ll be sure to pass on your lovely comments to her.
Coming from someone who has sold several properties, hearing that this was one of your best experiences is a real compliment to the whole team! Thank you for putting your trust in us and for recommending Butler & Stag.
We wish you all the very best for the future, Ian, and thank you again for choosing us! 🏡✨
The Butler & Stag Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotA rare find!
Finding a rental property in London is a notoriously horrible and stressful task. But not with Butler & Stag! Simon and Lauren made the search for my new home entirely manageable and even enjoyable. The team is great to deal with - super helpful and responsive. But most of all, they are reasonable - a quality which is increasingly rare in the London property market. I love my new home and I can't thank Simon and the team enough.
Alice · 26 March 2024
Agent replied · 22 November 2024
Dear Alice, Thank you for your 5 star review, its always nice to see our hard work being recognised. Simon and Lucy will be delighted.Kind Regards,BUTLER & STAG
★★★★★ 5/5
TrustpilotButtler and Stagg is very a profesional state agnency
Buttler and Stagg is a very professional state agency. They are very reliable, efficient and organised. I was selling my flat via them and the buyer decided to stop the process of the transaction 4 months after we commenced the process, I have had some financial difficulties and its very useful to have a pro-active, efficient team dealing with your property when things are tricky for customers. Bradley, Simon, Sophie, Oliver, Lucy, Rheanna, Carina and the team are very helpful and highly recommend Butler & Stag
Enrique · 25 January 2024
Agent replied · 26 October 2024
Dear Enrique,Thank you for your kind review.The team are delighted to achieve 5 stars. The recent market has presented various challenges and we are proud of our team for navigating our clients through any difficulties. Thank you for trusting and looking forward to working together again in the future. Best Regards,BUTLER & STAG
★★★★★ 5/5
TrustpilotLauren T from butler & stag buckhurst…
Lauren T from butler & stag buckhurst Hill is a top class employee. When I moved into my new build flat there were quite a few challenges I faced, Lauren toke the pressure of me & toke care of them all, she’s super efficient, Knowledgeable and extremely hardworking, super pleasant and able to work under pressure - she was available out of office hours to make sure I was okay, which meant allot. She’s a good asset to her company. Thank you Lauren for all your help.
N · 11 November 2023
Agent replied · 26 October 2024
Thank you for your kind review. Lauren is delighted to have achieved 5 stars. Good luck in your new home, we hope you enjoy Buckhurst Hill, its a great place to live.Best Regards,BUTLER & STAG
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.