Trusted Agent profile · Ealing

Chase Residential Ealing reviews

4.6

★★★★★ Excellent

112 reviews across 3 platforms

6 Odeon Parade, Sudbury Heights Avenue, Greenford, Ealing, UB6 0NA

Chase Residential's office in Ealing, at 6 Odeon Parade, is rated 4.6 out of 5 across 112 reviews on three platforms, including 93 Google reviews rated 4.7.

Google logo

4.7 / 5

93

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.4 / 5

7

Reviews on Facebook

This office

Trustpilot logo

12

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Chase Residential hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Ealing.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Ealing office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Professional services received from Tom and his team. They've been extremely helpful and reassuring with the entire rental process, while being proactive and efficient in resolving arising matters related to a recent move. Great working with them. Cheers!

Sydney · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you, Sydney. It was an absolute pleasure finding you your new home.

1/5

Google

Not a great experience. Left a holding deposit on a one bedroom flat. Was in contact with the current/departing tenant as we had exchanged numbers as I was going to buy their sofa and other furniture. She informed me that viewings continued to take place numerous times after I had paid the deposit. Both she and myself were very puzzled by this. Also, the ad listing remained online the whole time too, as if the property was still available, which clearly, it was!! Despite me having paid a holding deposit to secure it! Then I received an email from Chase to say that the landlord had decided not to let the property anymore! My holding deposit was refunded but I lost out on the flat and also any others that I may have secured, had I not been led to believe that I had already secured this one. I did email Chase to let them know that I was not impressed, but no reply.

John · 12 October 2023

Agent replied · 12 June 2024

Dear Mr Edwards, We're genuinely sorry to hear about your recent experience, and we appreciate your feedback. We'd like to clarify the situation regarding the one bedroom flat you had inquired about. After carefully reviewing the events that transpired, we understand your frustration. The viewings that occurred after you put down the deposit were not under our control, and it appears to be a miscommunication between the departing tenant and the landlord. We sincerely apologize for any confusion this may have caused. Regarding the online listing, our standard procedure is to keep properties listed until tenant reference checks are complete. Unfortunately, in your case, these checks were not finalized as the landlord decided not to proceed with renting the property. We understand the inconvenience this may have caused you, and we apologize for any disruption to your housing plans. Your holding deposit was promptly refunded, but we understand the frustration of losing out on a potential flat. We'll do our best to ensure smoother communication and a more transparent process in the future. We apologize for the lack of response to your email. We'll look into our communication channels to ensure that we are more responsive to customer inquiries. Thank you for sharing your concerns with us, and we hope you find a suitable property for your needs in the future. If you have any further questions or would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact us. Regards Chase Residential Ltd

1/5

Google

I was on right move looking for properties to rent and I came across a nice apartment, I put in my details and I listed 3 days that I can come in for viewings all were in the evenings. I was then contacted by phone a few days after by Chase Residential to book me in for a viewing, the lady who spoke to me is called Chanelle Pierre. She initially booked us in for Monday at 3:20 but I emailed her back saying if there are any later appointments and she said she can rebook us in for 4:30 which I agreed to. Unfortunately we ran 10 minutes late due to traffic. The navigator was showing we will be there by 4:20 but due to traffic we were 10 minutes late. I realised at 4:05 that we will be late so I emailed Chanelle to apologise and inform her of the situation as her previous emails stated quote “Should you have any problems or if you are delayed, please contact us.” I didnot receive and replies so I assumed everything will be fine. I called at 4:38 to inform them that we are a minute away and that we are not sure where to park. Chanelle answered the phone, I was very politely explaining the situation to which she replied to in a very defensive way saying “but I told you you cannot be late or we will cancel the appointment” I was so shocked by her reply especially that I was so polite on the line and also she never said to me that if we were late they would cancel the appointment, in fact I only ever spoke to her once when she first got in touch to book us in and then all other communications with her were by emails and no where on the emails said that if we are late they would cancel our appointment. Chanelle then puts me on hold for about 2 minutes then comes back saying we have cancelled your appointment because you’re late in a very rude way, I said to her but we have just arrived, why couldn’t they just wait a bit longer especially that it says if you’re delayed just get in touch which she then said to me well why didn’t you get in touch and I said I have emailed at 4:05 and she said “if you cared enough you would have called” at this point I was so shocked I said to her to transfer me to a manager, she refused to do that by first saying no one is available and I said to her then let me speak to someone else and she said what’s it regarding and I said its regarding your attitude, she continued to be rude and when I tried to speak to repeat my request again she said to me “I’m not gonna let you talk all over me” and I said I just want a manager, she then disconnected the line. I was getting so frustrated, I called again and she answered, as soon as she answered I said put me through to a manager it’s my right to put in a complaint and she said what’s it regarding and I said again it’s regarding your attitude so she refused to let me speak to a manager, I said give me your manager’s email or tell me how to make a complaint but she also refused! I was getting very upset as she was continuously provoking me by either staying silent or refusing to let me speak to someone else, I yelled just put me through to a manager and she disconnected the line again! Absolutely outrageous, you cannot deny people to complain!! By far the WORST customer experience I’ve ever had in my life. What an absolute waste of time. If she had initially apologised for the situation and explained that they would need to reschedule as the person conducting the viewing has left then no issues would’ve happened and I would’ve probably just asked to reschedule, but the way this Chanelle came in very aggressive at me blew things out of proportion, and also claiming she said to me that if we are late they would cancel the appointment which is a lie. She really needs to learn to be polite, I think that someone should talk to her soon before your business suffers. All of us need to learn something new occasionally. I guess it is her turn. .

Jumana · 12 October 2023

Agent replied · 12 June 2024

I hope this message finds you well. I want to begin by expressing my sincere apologies for the disappointing experience you encountered while trying to view the apartment. Our aim is to provide excellent service to all our customers, and it is clear that we fell short of your expectations on this occasion. I understand the frustration caused by the miscommunication and the handling of the situation, and I want to assure you that we take your feedback seriously. Upon reviewing the incident, it is evident that mistakes were made both on our part and yours. We acknowledge that there was a misunderstanding regarding the appointment timing, and we should have been more explicit about our policy concerning late arrivals. Additionally, the way our representative, my colleague, responded to your situation was not reflective of the level of professionalism we expect from our team. Please know that we have addressed the matter with Chanelle, and we are taking the necessary steps to provide additional training and support for all our representatives to ensure that such incidents do not occur in the future. We understand the importance of maintaining a polite and respectful attitude towards our valued customers, and we deeply regret the distress this encounter caused you. In regards to your complaint, we want to assure you that your feedback is not being ignored. We take complaints seriously, and it is indeed your right to have your concerns heard and addressed. We apologize for any difficulties you faced while trying to speak with a manager or make a formal complaint. We will review our internal procedures to ensure that customers can easily and promptly escalate their concerns in the future. In light of this unfortunate experience, we would like to extend our sincere apologies and offer you an opportunity to reschedule a viewing at your convenience. We are committed to making things right and providing you with the excellent service you deserve. Please feel free to reach out to me directly at info@chaseresidential.co.uk, and I will personally ensure that your rescheduled appointment is handled with utmost care and attention. Once again, we are truly sorry for the series of events that led to this upsetting experience. We hope that you will allow us another chance to serve you better and demonstrate the high standard of service that we strive to achieve. Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to the opportunity to make amends. Best regards, Tom J Dominic

1/5

Google

BEWARE LANDLORDS AND TENANTS ! Would give 0 stars if possible, the directors of this company sent electronic signatures to there old work friend to forge signatures of the landlords ! They pressured the new tenants to pay a huge rent advance of nearly 25% upfront! When the landlords (my elderly parents) found out, they told them a £300 lower rent amount, so the £300 skimmed on top could be pocketed ! Landlords and tenants lost out, but they didn’t. Would not trust them with your properties, money or anything. Completely taken advance of my parents ! Choose another management company !

Roshni · 12 October 2023

Agent replied · 12 June 2024

We want to make it clear that we were misled by your managing agent. Our company has never been responsible for managing your property. Also, provided the necessary evidence to support our claim. We are taking legal action against your managing agent to safeguard our good name. Furthermore, we do not wish to address these accusations in a public forum.

5/5

Google

Dharmesh & his Team - have been excellent. I could not have asked for a better experience with regards to dealing with my property. From beginning to end the level of professionalism was second to none. During some unnecessary delays towards the end due to legal work, the communication, support and help from Dharmesh was outstanding. I would not hesitate to use them again. Thank you.

Shila · 13 June 2023

5/5

Google

Amazing Service by Dharmesh and the their team. Managed by rental investment really well and helped me get the relavant license in place too. Found me good tenants as well. Really appreciate the Service. Thank you

Roshani · 15 July 2025

Agent replied · 12 November 2025

Thank you.

1/5

Google

I wish there were fewer stars than one. The service provided by Chase Residential was appalling. I was only able to see the property from a video viewing, as I was living very far away. The video showed a decent property. When I arrived, the flat was unlivable. Floor to ceiling mold, many things broken, smoke alarm without a battery, damp, insects, etc. I arrived in the evening, so I stayed one night and left in the morning. I got my deposit and rent back because the landlord and agency had no reasonable defense for the state of the property. However, I requested compensation for the enormous imposition of having to find a new flat at a moments notice, having to place all my belongings in storage and having to miss work to find a place. Chase Residential did all they could to avoid answering and behaved without a shred of integrity. They were culpable because they rented the place to me but were evasive and unprofessional by not accepting any responsibility. It is disappointing that such an establishment exists. I received no compensation.

Sebastian · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for your review. We are really sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to our attention. We are aware of the case you are referring to, and have had conversations and followed this up. We do not wish to go into detail over this public medium, however, lessons were learned from that incident and we have put in place strict internal policies & procedures to avoid similar cases.Thank You

5/5

Google

Would highly recommend (and have)!. Tom and Dharmesh were fantastic throughout the process, communicating at all stages and helping us work through the referencing process. Would happily work with them again.

Thomas · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you Thomas & Leanne, It was an absolute pleasure working with you both and finding your home here in London.

5/5

Google

Tom and the team Chase Reidential has been great. They really look after the tenants and very proactive. I will recommend them any day. All the best.

Shahrear · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you

1/5

Google

I believe we live in the world where we work hard to earn money and I would request every tenant to check the reviews of someone who already had lived in a property rather then going thorough the reviews of the one who recently got the keys obviously that moment is happy but my experience with chase residential and my living experience on the HA1 2TR was really bad I was ignored by agent and landlord offcourse for 2 yrs and 11 months a hole on the floor air flowing during winter nights ended up with moulds informed so many times no any action and reaction so without any further notice I was forced to move out from the property so I ended up cleaning the property with all my expenses so plz be aware and choose the agency not with there recent reviews Thank you

Saugaat · 9 December 2022

Agent replied · 8 December 2024

We welcome all feedbacks and would like to discuss this further with you, but your comments are wholly inaccurate and not based on fact. We are aware of the case you are alluding to, and have had a conversation and followed this up.Without going into the details over this public medium, you have been made aware of the fact that we are not your managing agents and any complaints regarding the property to be taken up directly with your landlord however, if you still like to discuss this matter and elaborate further on this please contact us directly. Thank You

5/5

Google

Moving has never been easier than with Chase Residential. I have used the agency recently and cannot say how thankful I am I did, especially thanks to Tom who was our agent, very helpful and supportive! Highly recommend, service provided was perfect!

Martina · 13 June 2021

Agent replied · 12 June 2024

Thank you, Martina. It was an absolute pleasure to find you your dream property.

5/5

Trustpilot

Number One Chase Residential

The team at Chase Residential are amazing. They have been very friendly, supportive and professional from start to finish. They always respond straight away through email or phone. I really appreciate it and I would recommend anyone and everyone to Chase Residential. Special Thank You to Dharmesh and Tom

Vidhaksha · 15 March 2019

Agent replied · 24 December 2025

Thank you for your business, Vidhaksha.

5/5

Trustpilot

If not Chase? Then your mistaken!

Want the best deals? Contact Tom or Dharmesh who have helped me the start to the end with renting a property. Not only this, I have recommended alot of my friends and they have helped them in the same way with Mortgages and buying a house. Mr Dominic was really polite and explained to me, the things i needed to know as a first time renter. On the other hand, Mr Mohane was always there looking for the right property that suits my preferences and did a fantastic job. Would recommend Chase Residentials to my Family and Friends. Thank you Mr Dominic and Mr Mohane ☆☆☆☆☆

Dilpesh · 9 March 2019

5/5

Google

I've had an excellent experience with Chase Residential Ltd. The team is incredibly responsive and professional, making the entire rental process smooth and stress-free. Their attention to detail and genuine care for both tenants and landlords is truly commendable. I would recommend Chase Residential Ltd without hesitation.

Anna · 12 October 2024

Agent replied · 12 June 2024

Thank You

5/5

Google

I highly recommend agent Dharmesh Mohane, he helped me find a flat and made sure everything was up to my expectations. He was always following up with me. Very good guy 👍 …

Yves-Tarek · 23 April 2025

Agent replied · 18 May 2025

Thank you, Tarek

1/5

Google

I believe we live in the world where we work hard to earn money and I would request every tenant to check the reviews of someone who already had lived in a property rather then going thorough the reviews of the one who recently got the keys obviously that moment is happy but my experience with chase residential and my living experience on the HA1 2TR was really bad I was ignored by agent and landlord offcourse for 2 yrs and 11 months a hole on the floor air flowing during winter nights ended up with moulds informed so many times no any action and reaction so without any further notice I was forced to move out from the property so I ended up cleaning the property with all my expenses so plz be aware and choose the agency not with there recent reviews Thank you

PoOkay · 13 June 2022

Agent replied · 12 June 2024

We welcome all feedbacks and would like to discuss this further with you, but your comments are wholly inaccurate and not based on fact. We are aware of the case you are alluding to, and have had a conversation and followed this up.Without going into the details over this public medium, you have been made aware of the fact that we are not your managing agents and any complaints regarding the property to be taken up directly with your landlord however, if you still like to discuss this matter and elaborate further on this please contact us directly. Thank You

5/5

Google

A very professional and easy company to work with, Tom is always very supportive and willing to help with anything! I am happy with every service I have received from them and I would highly recommend them to all my family and friends!

Sara · 14 June 2019

Agent replied · 12 June 2024

Thank you .

5/5

Google

I am very happy with chase residential team as the are very supportive and great experience. Many thanks

SM · 12 June 2026

5/5

Google

Tom was absolutely amazing. Best letting agent I’ve ever had to deal with when moving into my new property

Dan · 13 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you, Dan. It was an absolute pleasure finding you & Alice a your new home.

5/5

Google

Tom, Dharmesh & Senifa have provided great service for finding me new house to rent. They even helped me get through the reference checks so quickly and the whole process was very simple all because of their professional service. Thank you very much

Mita · 12 October 2024

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for your kind words. Regards Chase Residential Ltd

1/5

Trustpilot

I had a disappointing experience with…

I had a disappointing experience with them... We scheduled an appointment with the agent a couple days before and in that day his colleague called me and changed the timing of it for which I could not arrive. Rescheduled it for the next day and when I had arrived at the property I discovered a strong smell of mould. When the studio door was unlocked I saw one of the room wall wet and near to the window frame it could be see the black mould. Moreover, the room was used as a storage for extra furniture. In another words, I have travelled a few hours journey to see a house in poor conditions. No apologies received.

Al · 29 November 2021

Agent replied · 24 December 2025

Thank you for your feedback, we are sorry to hear you had a disappointing experience. We would like the opportunity to discuss this further with you, so please make direct contact with us whereby we can elaborate further on this. Many Thanks

5/5

Google

Tom and the team are really helpful and efficient. We rented out our flat very quickly and wasted no time . Thank you 😊 …

Rich · 13 June 2022

Agent replied · 12 June 2024

Thank you, Richard & Lay. It was an absolute joy doing business with you both. Chase Residential Ltd

5/5

Google

Dharmesh & His Team have been extremely helpful with providing exceptional service. Very informative and getting things sorted for in time to move in to my new house. Thank you for a smooth sale to get my new house.

Solanki · 12 October 2024

Agent replied · 12 June 2024

Thank You

1/5

Trustpilot

A waste of time

I confirmed that I interested in a flat and asked to send me the list of next steps to proceed. They were constantly saying that they will send it in a minute, but they never did. I called them 4 or 5 times over different days and the response was the same - “I will send it right now…” eventually they just rented the flat to someone else. They totally disrespect people’s time and effort!

Vasyl · 13 November 2021

Agent replied · 24 December 2025

Thank you for your feedback, we are sorry to hear you had a disappointing experience. We would like the opportunity to discuss this further with you, so please make direct contact with us whereby we can elaborate further on this. Many Thanks

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Chase Residential's Google reviewsLeave Chase Residential a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Chase Residential hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Ealing.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent