Every review we hold for the Darwen office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI recently looked to rent a property marketed by Olly, ewe move. Right from the initial enquiry we had excellent communication. My application wasn't straightforward but Olly worked very hard to address each issue in a positive and professional manner. Would I use him again? Most definitely, very capable, professional and dedicated individual,
Olly - thank you for your hard work - appreciated
5 stars all day long!
Chris · 4 June 2024
Agent replied · 4 June 2026
Thank you Chris. It was a pleasure.
★★★★★ 4/5
GoogleAlthough I didnt find a property under their name I appreciated their help and guidance with property searching. The staff were very courteous and helpful
Nick · 4 December 2025
Agent replied · 4 June 2026
Nick, thank you for taking the time and trouble to leave a review, much appreciated.
★★★★★ 5/5
GoogleOlly was great to deal with. Patient, trustworthy and hastle free. Always ahead of things and great with communication. Many thanks!
Adam · 4 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleLucy Morgan assisted us when Nation Grid had to enter our land to replace Electricity Poles. She dealt with them in a professional and efficient manor and we were very satisfied with the outcome
David · 4 September 2025
Agent replied · 4 July 2026
Thank you very much for the review. We are so pleased to hear you had a great experience with us and Lucy. Wishing you all the best.
★★★★★ 1/5
GoogleShameless scalpers. They charge £60 to dispute fees, so they can basically take £60 from you and you can't argue. The whole business model preys on people who can't afford the £500 deposit.
The · 8 September 2025
Agent replied · 8 June 2026
Hi there,
Thank you for your feedback, and we're sorry to hear that you were unhappy with your experience using Reposit.
We would like to clarify that the £60 dispute fee, which is outlined in Reposit's terms and conditions agreed to at the time of purchase, supports a fair and independent resolution process for end-of-tenancy charges. This fee helps ensure that disputes raised are genuine, and the fee is fully refundable if the adjudicator reduces the letting agent or landlord’s claim by any amount.
Reposit is designed to lower the upfront cost of renting by removing the need for a traditional five-week deposit. However, this does not remove a tenant’s responsibility to plan for any potential end-of-tenancy charges, which may require disputing if you're unable to come to agreement with your letting agent or landlord.
We always encourage tenants to review the terms carefully before committing so they are aware of how the process works, including the dispute mechanism, and can plan accordingly.
We’re happy to assist if you have further questions about the dispute process or your options. Please contact us directly on hello@reposit.co.uk.
Kind regards,
Reposit Customer Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleGabrielle and Robyn and the rest of the team at Benton’s deliver an exceptionally high level of service and communication. I couldn’t be happier.
Steve · 4 December 2025
Agent replied · 4 July 2026
Dear Steve, thank you for your review and comments. We are thrilled you are so happy with our service. We'll be sure to pass on your feedback to Gabrielle and Robyn. We are looking forward to working with you in the future. From all at Bentons.
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic experience with Unique Estates: from moving in, throughout the tenancy agreement any dealings were efficient and friendly. I've had issues with some letting agents at the end of the lease and it can be a bit of a battle to get …
David · 23 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleWhat to say a big thank you to the team at Darwen you all have been amazing so thank you very much
Amanda · 20 August 2026
★★★★★ 4/5
GoogleAll went smoothly. Collecting keys tomorrow to our new home 😊 …
Gemma · 18 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleMe and my partner have recently bought our fist home together. We have nothing but good things to say about the team at Your Move Darwen .
Adalind has been dealing with us directly and has been brilliant from start …
Amy · 4 October 2022
Agent replied
Hi Amy, thank you so much for the lovely feedback. We are so pleased you are happy with your new home and we hope you have settled in, it has been our pleasure helping you a long the way! Kind regards
Your Move Darwen Team x
★★★★★ 1/5
GoogleI have been trying to call this company for over a week, they have a phone number on there website which no one ever picks up. …
Pav · 25 October 2025
Agent replied · 25 May 2026
Hi Pav,
We’ve looked into this thoroughly and can’t find any record of missed calls, voicemails, or emails from you over the past week or before. Our support lines, … More
★★★★★ 5/5
GoogleDealt with Nicola who is lettings manager. Fantastic service and will be using again in the future. Thanks for all your help Nicola and the Your move team.
George · 16 April 2025
★★★★★ 5/5
GoogleVery helpful and all staff were fantastic
Sharleen · 10 April 2026
Agent replied · 10 June 2026
Thank you Sharlee for your 5 star review, we hope you are very welcome in your new home. Best Wishes from All at Consett branch.
★★★★★ 5/5
GoogleThe service provided throughout was really comforting as the estate agents knew we were moving 400 miles at it would be a challenging time. We used their conveyancers also who worked hand in hand on all aspects of the move. Never had to …
Dean · 28 February 2026
★★★★★ 5/5
GoogleNatalie was great and made the whole journey go smoothly. Thank you Benton’s. Darren Rogers
Darren · 4 July 2024
Agent replied · 4 July 2026
Dear Darren Rogers, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Natalie was able to make your experience with us at Benton’s a smooth journey. It's our goal to provide exceptional service, and we're glad we met your expectations. We look forward to assisting you in the future! Warm regards, The Benton’s Team
★★★★★ 5/5
GoogleThank you to Tegan and all the team at Your Move Darwen who helped me purchase my first buy to let. Very responsive from my first enquiry and professional throughout. I will be back in the near future for my next property.
Lyndsey · 22 June 2022
Agent replied
Hi Lyndsey, thank you for your feedback we are very grateful. It is our pleasure to have helped you a long the way and we look forward to helping you again with your new buy to let property. Kind regards, the Darwen Team
★★★★★ 5/5
GoogleMedical Solicitors couldn't be happier with Chat Heroes. No other provider I talked to, and I talked to a few, were offering a 30 day trial period to assess an individual firm's needs. The charges are highly reasonable. We would have ended up placed into an automatic minimum bracket with another firm and the charges would have been much higher. I've been very happy with the ease with which arrangements were made to start the 30 day trial and I'll certainly be carrying on with Chat Heroes. Although it's clear our website, to date, doesn't have an awful lot of web chat requirements, the web chats that have occurred have been extremely worthwhile, with a good conversion into sales. The updates on web chat provided are very good and communication generally. Going with this level of service is a no-brainer!
Caroline · 2 June 2023
Agent replied · 2 June 2026
Thank you for your feedback, it really is appreciated.
★★★★★ 5/5
GoogleBig thank you to Nick and Layla for making the whole process painless. 10/10.
Andrew · 4 July 2024
Agent replied · 4 July 2026
"Dear Andrew, we're delighted to hear about your positive experience with Nick, Layla, and our team! Thank you for taking the time to share your satisfaction. We strive to make the process seamless for our clients, and your 10/10 rating truly means a lot to us. We look forward to assisting you in the future should you need our services again.
★★★★★ 5/5
GoogleA big thankyou to the team at your move!! Especially Ada who has been particularly helpful,friendly and putting us at ease in our effort to find a property,always with a smile!!
Michelle · 22 June 2023
Agent replied
Hi Michelle, we are glad you are happy with the service you have received so far. Ada is a wonderful asset to our team, it has been her pleasure helping you find a property. Kind regards The Darwen Team
★★★★★ 5/5
GoogleReposit is easy and convenient to use and it saves you from losing your money to the hands of those cruel landlords
Adeniyi · 8 June 2025
★★★★★ 5/5
GoogleGurman and the team have really helped in levelling up our business offering. We're delighted to be partnered with Reposit. Thanks All!
James · 8 June 2025
★★★★★ 5/5
GoogleGreat experience with Reposit.
The whole process took literally minutes from start to finish. Super clear, straightforward and no unnecessary back and forth. Made something that’s usually a pain feel easy and stress free. Would happily use again and recommend to anyone wanting a quick no nonsense setup.
Noemi · 8 January 2026
★★★★★ 5/5
GoogleMichelle was very helpful when we rang to complete our renewal of the tenancy, very professional and helpful. Highly recommended.
Mitch · 22 June 2025
★★★★★ 5/5
GoogleA very professional estate agent, they cannot do enough for you, extremely knowledgeable and friendly service always.
Paula · 26 December 2025
Agent replied · 26 May 2026
Thank you for taking the time to leave such a positive review. Your comments mean a great deal to us, and we’re glad we could support you every step of the way. Best wishes, Lisa and the team at WG.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.