Every review we hold for the Coventry office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI've only had very good experiences with this company, will always come back if needed. Had a few problems with the current house I rent, they have been absolutely amazing with helping us. Very quick responses and very quick resolve to any query. Angela is amazing, I have no words to praise her for all the support and patience she showed. Thank you very much!
Florin · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you so much, Florin, for taking the time to leave such a kind review. We’re really pleased to hear that you’ve consistently had positive experiences with us and that we were able to support you quickly and effectively with the issues at your current property.
Your feedback means a lot to the whole team, and we’ll be sure to pass your lovely words on to Angela, she’ll be delighted to know her support, patience, and dedication made such a difference.
Thank you again for your trust and support. We’re always here if you need anything in the future.
Kind Regards
Elite Property Estate Agents - Coventry
★★★★★ 3/5
GoogleI let a flat through Elite Property for 5 years and it was a mixed bag. I'll start with the good:
- Reasonably prompt reply with sorting any issues with the flat. Often a fix was found and made within a couple of days.
- Starting the rent was nice and easy. The paperwork was standard and all signed off quick.
- The team were helpful when organising returning keys. I was unable to return them in person so we arranged an alternative solution.
- The flat itself was in lovely condition and a great place to live.
- The inventory software that's used, Inventory Hive, is adequate but not stellar. It gets the job done.
Sadly I have had a lot more negative experiences over those 5 years, mostly in the last 6-12 months of my tenancy:
- Sometimes requests to have issues sorted would go unsolved for extended periods of time. I am talking multiple weeks or months. I had a request to fix a window latch unsolved when I moved out. I hope it was fixed for the next tenant -- the windows in that place helped keep it cool on a hot summer day!
- The team made a reasonable effort to notify me of flat inspections, but I would often be told of a flat viewing on the SAME DAY as they intended to come by with a prospective tenant.
- The whole end-of-tenancy process has been a souring one that oozes lack of effort. The exit inventory had text and photo content copied wholesale from the check-in inventory, saying everything was clean and tidy, giving me the sense that everything was fine. I was very surprised to hear 22 business days later that some money would be paid from my deposit to clean parts of the flat! It was very easy to miss the small icons that said parts of the flat needed some additional cleaning.
Elite Property have a lot of room for improvement in their communication skills. Some information I gave them I had to tell them a second or third time because colleagues forgot to hand it over. The team could pro-actively notify tenants of delays instead of leaving them in the dark. I believe the folks at Elite Property can do much better.
Overall I give my experience a 2.5/5. It was far-from-stellar. It was also not the worst. I think it was a below-average experience. I can't give half-stars, so I'm marking my review as a 3/5.
David · 9 September 2025
Agent replied · 23 September 2025
Thank you for taking the time to share such a detailed review of your 5 years with us. We’re pleased to hear that you found our team helpful in areas such as prompt maintenance responses, move-in and move-out processes, and the condition of the property.
We’re also sorry to learn that your more recent experiences fell short of expectations, particularly regarding communication, viewings, and the end-of-tenancy process. Your feedback is important, and we will be reviewing our procedures to ensure better clarity, consistency, and transparency for future tenants.
We value your honesty and wish you the very best in your next home.
Kind Regards
Elite Property - Lettings and Estate Agents in Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend Charlotte Adams and Anglea form elite . Fantastic service received while letting my property, got me a great price and tenant . Very thorough and hassle free, I wouldn't go anywhere else for my rental needs. Thank you for all you help ladies you's have been brilliant 🤩 …
Linda · 27 July 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a positive experience with Charlotte Adams and Angela. Providing exceptional service and securing great outcomes for our clients are our top priorities. We truly … More
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to express my sincere thanks and gratitude to Charlotte and team for their hard work, valued help, excellent communication, expert advice and assistance in this challenging process of selling our property.
The whole team is professional and yet so warm and friendly mediating excellently between us, the solicitors and the buyers.
I am very happy and satisfied with the excellent service we have received and would highly recommend Elite property to anyone who is trying to buy , sell or rent in and around Coventry.
Rashida · 14 June 2022
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your kind review Rashida. It has been a pleasure assisting you with your sale and we would like to wish you all the best for the future.
Kind Regards
Elite Property
★★★★★ 5/5
GoogleFrom start to finish, the whole experience of purchasing another investment property for my portfolio has been outstanding. I would recommend this company to anyone. The staff are very helpful, communication is top draw, and they even go the extra mile to give you advice and help. Charlotte was very honest, she kept me well informed and helped a lot to speed up the process. Many thanks
Vaiva · 14 June 2023
Agent replied · 13 June 2024
Thank you Vavia for your kind review, it has been a pleasure dealing with you and if you ever require any information, you are more than welcome to give us a call.
Kind Regards
Elite Property Estate Agents - Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleI have purchased a property through Elite Property Ltd and the experience has been outstanding. Charlotte has been amazing in making sure the sale went through smoothly.
Darshan · 8 April 2025
Agent replied · 26 May 2025
Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a 5-star review! We're thrilled to hear that your experience with Elite Property Ltd was outstanding, and we’re especially happy that Charlotte was able to assist in making your property purchase smooth and successful.
It’s always a pleasure to help our clients, and your feedback means a great deal to us. If you ever need anything in the future, don’t hesitate to get in touch!
Wishing you all the best in your new property!
Kind Regards
Elite Property - Letting and Estate Agents in Coventry
★★★★★ 1/5
GoogleThe worse renting experience ever, believe the reviews you read about the agency. Really untrustworthy people, before I left the apartment I called the office twice to ask if it’s okay to leave the furniture, they told it wouldn’t be a problem and they wouldn’t charge me anything. It took them almost a month to retry my deposit, ignored all my emails, charged me 120 £ for leaving for leaving furniture after they assured me that I wouldn’t be charged for furniture.
Also charged me 150£ to clean a tiny one bedroom apartment. Which was dirty one I moved in.
They are lying in their reply to this review about returning the disputed charges.
The worse agency ever, no wonder their rating very low.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Sayed · 14 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
We are sorry to hear that you have had a bad experience with Elite Property, there was no issue until you vacated the property.
Your complaint is from the deductions that were made to your security deposit because of the condition on which you left the property in.
We notified you with photographic evidence of the cleanliness and excess furniture left behind and gave you the opportunity to return and collect your belongings, which you refused. You were provided with all the relevant costs and any disputed amount was returned to back to your nominated account.
Regards,
Elite Property
★★★★★ 1/5
GoogleExpect you to sort your issues out yourself..I spent months complaining of loud banging pipes..only to be told by the manager dont presume its coming from your flat ..really.. so I took it upon myself to contact the local MP who put me in touch with the Noise team and cutting a long story short it was a small part in the toilet cistern...so because they couldnt be bothered I got it sorted so well done me!! Never answer emails..so basically stay clear!!
Don’t sugar coat what happened it wasn’t dealt with how it should have been end of ! And as far as the MP goes why would you know about it I dealt with it like everything else .
Maxine · 26 January 2025
Agent replied · 23 December 2024
Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear about your frustration with the noise issue.
We can assure you that we communicated with you throughout the process, and several contractors, along with the building management, attended the property to investigate. Unfortunately, the source of the noise wasn't immediately apparent, but after some time and investigation, it was discovered to be a small part within the toilet cistern, which was promptly fixed. We understand that this caused inconvenience, but it was a challenging issue to pinpoint.
Regarding your mention of contacting the local MP, we have no record of such contact, but we appreciate your persistence in addressing the matter. We are glad the issue is now resolved and appreciate your patience in the process.
If you have any further concerns or would like to discuss this further, please don’t hesitate to reach out directly.
Kind Regards
Elite Property - Letting and Estate Agents in Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleWe used Elite to sell a house in the Ball Hill area. Having had no luck with a previous local agent we changed to Elite Property and Linda got us a buyer within 3 days. We dealt mainly with Linda and Craig and can't fault their friendly service and professionalism. Appointments were kept on time and we were updated with the sale process all the way to completion. I can definitely recommend Elite Property and would use them again.
Rebecca · 15 June 2018
Agent replied · 13 June 2024
Thank you Rebecca for your kind review. We are pleased to hear that you received such professional and friendly service from our sales team.
We wish you all the best for the future and we are always here if you require any further services.
★★★★★ 5/5
GoogleThe help Charlotte gave me though her knowledge was priceless! There was so much I didn’t know ! Would 100% recommend this company!
Sacha · 28 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Charlotte's knowledge was so helpful to you. It’s great to know that we were able to guide you through the process, and we truly appreciate your recommendation. If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out!
Kind Regards
Elite Property Estate Agents - Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the moment we got in touch with regards to selling our property, the company were very responsive. The sale dragged on due to the volume of people selling due to the stamp duty holiday but Charlotte was very proactive in chasing up both sides and keeping in touch with regular updates. Would not hesitate to recommend.
Sharon · 14 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
Thank you Sharon, it has been a pleasure dealing with you. If we can be of any further assistance in the future then please do not hesitate to contact us.
All the best for the future.
Kind Regards
Elite Property
★★★★★ 4/5
GoogleWe rented with Elite and they were very friendly and helpful. When we had any issues they would let the landlord know and get someone to come out to check. The only reason for 4 stars and not 5, is probably more to do with the landlord, but as we didn't have any contact with them directly, I can't say for sure; there was never a carbon monoxide alarm fitted, even though it was flagged multiple times and some of the issues we mentioned were never dealt with even after they sent someone over to check them.
Overall a good experience as a tenant.
Chloe · 19 July 2023
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your feedback and your positive experience with Elite. We are sorry to hear about the issues you raised with the landlord and we will endeavour to get a quicker response from them in the near future
Kind Regards
Elite Property Estate Agents - Coventry
★★★★★ 5/5
GoogleMy partner and I bought our first house through Elite this year, and they made the process so much easier. The kept us up to date with any changes and were very helpful and patient. Thank you Charlotte and team for your support!
Neneh · 14 June 2022
Agent replied · 13 June 2024
Thank you Neneh and congratulations on your new house purchase.
All the best from us all at Elite Property.
★★★★★ 5/5
GoogleThanks you so much Elite Property, Renting my property through this agent was one of the easiest things I’ve ever done . I am grateful to their dedicated team members, Angela and Charlotte for their hard work and patience. I would highly …
Comfort · 16 April 2025
Agent replied · 24 August 2024
Dear Comfort Yako,
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that your … More
★★★★★ 5/5
GoogleI initially planned to stay at a property I rented through Elite for 6 months, and when I needed to stay for longer they were extremely accommodating. When I had an issue with my oven, maintenance were dispatched quickly and it was fixed with no hassle. Everyone at the agency I interacted with was polite and helpful especially during the moving out process, when I accidentally left items at the property and needed to collect them. Would definitely recommend them to anyone looking for property in the area.
Ed · 14 June 2023
Agent replied · 13 June 2024
Thank you Ed for your kind review. We are pleased to hear that you have had such a positive experience with Elite Property.
We want to wish you all the best for the future.
Kind Regards,
Elite Property Estate Agents - Coventry
★★★★★ 1/5
GoogleIt's been more than a month and they haven't replied to any of my emails.
This is beyond rude and unprofessional.
Please avoid, they are not a good letting agency, they will create only stress, problems and issues in your life!
Edit: yes, you finally replied to some of my emails after more than a month passed by. Thanks for omitting that in your reply to my review! 😂
Chris · 16 November 2023
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your feedback, we are sorry to hear that you have had a bad experience with ourselves. We have replied back to your emails in regards to the matter in question, but have not heard anything back form yourselves with regards to them.
★★★★★ 5/5
GoogleI recommend this agency, Elite Properties, it is one of the best agencies in England. The people who work there are 100% people. I highly recommend this agency with all my heart.
Cosmin · 9 April 2026
★★★★★ 5/5
GoogleGreat team and awesome service. Rishi is super diligent and extremely helpful
Jayden · 16 April 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your review, Jayden. It is much appreciated and we continue to look forward to providing you with our services.
Kind Regards … More
★★★★★ 5/5
GoogleI have been renting property out for a number of years with a variety of different agents and Elite continue to outperform the others. They are consistently able to find decent tenants at short notice and make themselves available for viewings. Their inventory and check in service is second to none and they do their utmost to minimise my void periods. Charlotte and Angela are both very knowledgeable in the industry and always happy to give me their time to advise when I need
David · 14 June 2022
Agent replied · 13 June 2024
Thank you so much for your kind feedback David, it is very much appreciated and we are all more than happy to assist with any queries.
Kind regards,
Elite Property
★★★★★ 5/5
GoogleMy Best Buying Experience Ever!
A sincere thank you to the whole friendly and professional team at Elite Property Walsgrave Road Coventry.
A personal thank you to Paulina who took several messages from me and to Kerry who, without her support I may possibly have given up. She went the extra mile and several more on my behalf to overcome unforeseeable problems which I believed could not be solved.
From my personal experience I have no hesitation and would use Elite Property in the future and highly recommend them to all potential buyers and sellers.
From a Very Satisfied Customer
Gwen Raven
Gwen · 15 June 2016
★★★★★ 5/5
GoogleElite managed our property for the last 16 years and we have been very happy with the professional service they have provided. I would highly recommend their services.
Permjit · 24 February 2025
Agent replied · 26 May 2025
Thank you so much for your glowing review and for trusting Elite Property to manage your property for the past 16 years. It has been a pleasure working with you, and we're delighted that you've been happy with our service. Your recommendation means the world to us. Wishing you all the best, and please don’t hesitate to reach out if we can assist you in the future.
Kind Regards
Elite Property - Letting and Estate Agents in Coventry
★★★★★ 1/5
GoogleAll I wanted was to view a property but it's been unnecessarily difficult. FYI this will be long because I have the time today and I want to give a full account so you can judge for yourself if I've been OTT etc.
I initially saw the property online and called them at 3pm on Friday 24th July. After waiting on a hold for a couple of minutes, I was told that all the agents were too busy to handle my enquiry. They asked for my phone number and said that they would call me back. By the end of the day i.e. 5.30pm, I hadn't received a call which is understandable if they really were busy. So I emailed them and let them know what dates I wanted to view the property. They emailed me back 10 minutes later and shared their viewing times. I emailed and asked for a specific date and time. They emailed me on Monday 27th July to let me know they had booked this in so I was happy. 9am on the viewing date (Monday 3rd August), I realised they hadn't shared the exact address so I emailed asking for it. 2 hours later, they responded and shared the exact address but also said that because the existing tenants still hadn't agreed to the viewing time I had asked for, the viewing likely wouldn't go ahead. They did say that they had been chasing the tenants for a response but I found it odd that this hadn't been communicated to me until I emailed them. As far as I knew up to that point, it was a confirmed viewing. I shared more dates and times when I was available and we rescheduled for the next day, late afternoon. I also let them know that I had travelled specifically for property viewings and would only be in Coventry for a few days. 3 hours before the viewing, they emailed and said that the tenants still hadn't agreed to the viewing and that they would let me know if it would still go ahead. I responded and said okay. Nothing after that.
Fair enough if the tenants hadn't provided their confirmation. But to wait until the day to tell me that the viewing isn't confirmed? They had a week to let me know. They didn't share this information until prompted. Perhaps, I should also add that whilst browsing online for other properties to view (after the failed viewing), I saw that they had added another listing for another room in that same property...interesting. They could have offered a virtual viewing or even let me know if they have other properties that they think will interest me? I'm a potential customer and I thought the goal was to try and keep me, not turn me off from ever contacting them again. The other agents that I've spoken to have made the effort, so what's stopping them? At this point, I'm not sure I believe their tenants excuse for delaying the viewing?
I came through and looked to the reviews and I realised that others had experienced issues with viewing properties as well so I thought I would share mine as well. Even if they respond to this with the same template answer of 'your details aren't in our database, you never booked a viewing with us' etc, please understand that I gave specific times and dates in this review because I have the phone and email records for every exchange I had with them. If I'm not the first to complain about this, then this is clearly a recurring issue which they haven't fixed. I hope this is helpful for any other potential renters!NegativeProfessionalism
Chisom · 25 August 2020
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your review Chisom, the detailed feedback is appreciated and helps us to try and improve customers services at this very difficult time.
We would like to respond back to your comments.
We note that you had contacted us to arrange an appointment by telephone and unfortunately our operators were busy at the time and could not assist with your appointment request immediately. As advised, you contacted us by email an appointment was arranged accordingly and email was sent to you on Monday 27th July 2020 confirming an appointment was made.
The property in question is not available until September 2020 as there is a tenant still occupying the room and you should have been notified of this accordingly (I believe this has been missed in our confirmation email). Due to the current Covid-19 epidemic all appointments are provisionally booked subject to confirmation on the day of appointment. Unfortunately in this instance we were unable to confirm the appointment with the tenant for access. We will not enter any property until we have received full confirmation that there are no covid-19 symptom or noone self-isolating, for the safety of all staff, tenants and viewers
As per our conversation we provisionally arranged for a 2nd viewing on Tuesday 4th August 2020, however we was still unable to confirm access with the tenant.
We note your efforts and timescales of availability and appreciate the frustration of not being able to see properties within your timescales, however all appointments are subject to cancellation at the last minute for safety reasons.
Your comments on another room becoming available within the property is completely valid, though the room you have seen was advertised on Wednesday 5th August 2020, the day after your appointment. If the room was available for access then we could have arranged it accordingly (subject to the tenants availability and accessibility).
Where possible we try and accommodate all viewings, safely and in some instances it is not always possible. On this occasion it was not possible and we pass on our apologies for not being able to provide the adequate service.
If you do wish to view any further properties then please do not hesitate to contact our office and we will try and accommodate accordingly.
The comments you have provided will help us in the future.
Kind regards,
Elite Property
★★★★★ 5/5
GoogleThis was my first rental property experience so I wasn't sure what to expect. Elite were fantastic, they helped me find the right property for my needs and were very friendly and knowledgeable throughout the entire process. I had no problems in dealing with them when I needed their help and received immediate action from them at all times. Many thanks to Charlotte and Paulina You were great!
Beata · 15 June 2017
★★★★★ 5/5
GoogleHaving been a tenant in a managed property with Elite for just over 3 years - I can not fault the service & support I have received during that time.
A very special mention goes to Angela Johnson for her professionalism & her very ‘hands on’ approach of which shows she is an asset to the company.
Excellent!!
Mandy · 14 June 2023
Agent replied · 13 June 2024
Thank you so much for your review Mandy, it has been a pleasure and we would all like to wish you all the best for the future.
Kind Regards,
Elite Property Estate Agents - Coventry
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.