Every review we hold for the Cheshire East office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI can’t recommend Thomas at Reeds Rains in Wilmslow highly enough! From start to finish, he was incredibly professional, knowledgeable, and genuinely helpful throughout the entire process. Thomas went above and beyond to ensure everything ran smoothly, keeping us informed at every stage and always responding promptly to any questions we had. His friendly and approachable manner made what could have been a stressful experience feel completely manageable. It’s rare to find someone who truly cares about their clients, and Thomas absolutely does. Thank you so much for your outstanding service, we couldn’t be happier!
Sandra · 9 June 2025
Agent replied · 22 October 2025
Sandra, thank you for your lovely comments regarding your recent dealing with Thomas, we really appreciated, and we hope we can help you again in the future.
Mark & the team.
★★★★★ 5/5
GoogleThomas made our letting experience with reeds rains an absolute pleasure, it could not have gone more seamlessly. His friendly and professional manner really put us at ease throughout the process and was always very quick to respond. He even went the extra mile to help get ahold of my pesky unresponsive previous landlords to push the references through on a bank holiday weekend! Highly recommend the lettings team at Reeds Rains Wilmslow, you will receive exceptional care.
Rosa · 22 June 2025
Agent replied · 8 August 2025
Rosa, thanks for your lovely review and feedback about Thom and your recent dealings with our branch. I hope we can help you again in the future. Regards, Mark.
★★★★★ 5/5
GoogleOutstanding service received from John from the initial viewing to completion. The communication was excellent. Questions were dealt with quickly and efficiently. In fact nothing was too much trouble.
Wendy · 10 August 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for purchasing your property with Reeds Rains, and for being proactive and achieving a fast exchange. We really appreciate your lovely feedback regarding your recent dealings with John.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI chose Reed Rains as they are an established company in my area
I chose Reed Rains as they are an established estate agent within the area and felt they were best placed for the sale of my house and it proved to be the right choice. Communication throughout was constant and informative. The lines of communication were ideal as I dealt with the same person throughout. Within two weeks I agreed a sale and cannot thank Reed Rains enough for this.
Anthony · 9 September 2025
Agent replied · 24 December 2024
We're happy to hear that our experience and service met your expectations. We appreciate your recognition of our consistent communication and are grateful for your kind words regarding the quick sale of your house.
Regards,
Reeds Rains
★★★★★ 5/5
GoogleWe've had a successful conclusion to the sale of our house. The house was sold by Freddie very quickly after it was advertised and he managed to get us the full price. Freddie has been very helpful throughout the conveyancing process, pushing the conveyancers for a swift completion at the end of the process.
Phil · 10 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotJohn has been helpful and professional…
John has been helpful and professional all the way through our experience with Reeds rains
S.D · 24 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We're delighted to hear our team provided such a professional and helpful experience throughout your journey with us.
Regards,
Reeds Rains
★★★★★ 5/5
GoogleI can't thank John Williams enough for helping me buy my new home! I'd highly recommend John, and Reeds Rains Wilmslow.
Rebecca · 10 August 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for sharing your recent experience with John, and thank you for purchasing your new home with Reeds Rains.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery friendly, informative and efficient
Ken was very helpful , got back to us with answers in good time
Janine · 24 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We're so happy to hear our team provided such timely and helpful assistance. We appreciate your kind words.
Regards,
Reeds Rains
★★★★★ 5/5
GoogleThom has been very helpful, great attitude and dealt with everything efficiently. Thank you.
P · 19 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thanks for your lovely review, we really appreciate it.
★★★★★ 5/5
GoogleRecently sold my house with Reeds Rains and I couldn’t fault the service. Freddie was a brilliant agent who made the entire process pain free. Would definitely recommend to anyone looking to sell.
William · 10 May 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your business and thank you for taking the time to leave a customer service review, we really appreciated it.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery pleasant negotiator
Aaron Smith is a extremely pleasant and sympathetic negotiator. On time for viewing, with a cheerful personality.
Patricia · 29 August 2026
Agent replied · 22 September 2026
We're so happy to hear about your positive experience with our team member. It's wonderful to know that their cheerful personality and helpfulness made navigating the process easier for you, especially their willingness to visit you at home. We truly appreciate your kind words.
Regards,
Reeds Rains
★★★★★ 5/5
GoogleReeds Rains were fantastic in the purchase of our property in Wilmslow. We had a complicated chain and encountered a number of challenges but our amazing agent Emma was always on the end of a phone, acting quickly to resolve issues in a friendly and knowledgeable way. Her skilled communication was really appreciated and she really helped make our chain come together for us now to be in our lovely new home.
Jonathan · 17 April 2025
Agent replied · 8 May 2025
Jonathan, We hope you have settled in to your new home and surroundings. Thank you for taking the time to leave a lovely review about your experience with Emma. It was a long journey, but I'm really pleased it all worked out for you both. Best wishes, Mark, Emma and the team.
★★★★★ 4/5
TrustpilotFriendly and professional. Reeds Raine's have been very helpful…
Reeds Raine's have been very helpful from the start. They are helping us every step and the property is now sold . We have sold the house belonging to my wife's stepfather who is now in a care home as we have power of attorney.We knew it would be stressful to sell but reeds Raine's Pontefract office have been very helpful and professional.
Herbert · 27 August 2026
Agent replied · 22 September 2026
We are so pleased to hear that our team in Pontefract provided such helpful and professional support during what can be a stressful time. We appreciate you sharing your positive experience with us.
Regards,
Reeds Rains
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommend
I used Reeds Rains initially to manage a rental and then to sell the property. I highly recommend them. They are professional but welcoming, nothing is ever too much. They always kept me in the loop, even during a difficult sale, going out of there way to keep me up to date with everything. I’d like to thank Adele in particular.
Laura · 22 May 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotAs a long time landlords with the…
As a long time landlords with the newland Avenue office, we were confident when choosing Steve, Tony and their team to take care of our own house sale …… superb communication, attention to detail proved successful when arranging the many viewings in a very short space of time which I’m confident will produce a buyer for our lovely home very soon THANKYOU
Kevin · 1 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
We are delighted to hear about your positive experience with our team. It's wonderful to know that our communication and attention to detail have been so beneficial in arranging viewings for your home. We truly appreciate your confidence in our services and look forward to a successful outcome very soon.
Regards,
Reeds Rains
★★★★★ 1/5
TrustpilotHorrendous!
The response to my initial review (posted on 28th November, below) is as unsatisfactory as the service. Whatever the company claim now, I can evidence all of the concerns I listed. Further, almost three weeks after the moving date, problems persist. The fridge and freezer were not working and the tenant lost £130 of food. He is still without a working oven and has no access to the electric meter to obtain an initial reading. The latter is especially concerning because the hot water tank heats up constantly and then drains itself: imagine how much this is costing! Various items are broken (door handles, toilet seat) and there is black mould around the windows, very unhealthy. The tenant is facing Christmas with a microwave meal. How unacceptable is this! Happy Christmas, ReedsRains., , , , , -Dealing with this company has been a nightmare, for myself and the tenant for whom I acted as guarantor. Annabel Gilbey was the nominated negotiator but emails and phone calls to her went unanswered. On one occasion, the tenant drove several hundred miles for a viewing, leaving home at 5am but no-one turned up. A phone call would have been helpful. Sending a text when the negotiator knew he was travelling was not. We were sent repeated requests for information, money and urgent legal confirmations - none of which were necessary had the negotiatior or her colleagues acted professionally. The Branch Manager Justin Barton must bear the greatest responsibility for this. My concerns can be evidenced if this is necessary.
Lynda · 20 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Dear Dr Cochrane, I am sorry you have felt the need to leave a negative review, I have looked at the case and can see that the viewing you mention was moved. Having looked at this I can see that 24hrs notice was provided as we were unable to attend the viewing on the day originally booked for. We always endeavour to attend every appointment booked, however sometimes things happen that prevent this. Regards to the documents you mention, having looked I can confirm all documents requested are required so Annabel has acted correctly. Again, I am sorry you were not happy with the service provided but I do feel the team have done all that they can to make the move in as easy as possible, should you wish to get in touch directly please email me at justin.barton@reedsrains.co.uk with any further concerns.Kind Regards,Reeds Rains
★★★★★ 1/5
GoogleWell I’m disappointed to say the least, what a shame! Looking at all of the 5 star reviews had put confidence in Me & my partner to find our next home.
The referencing process is very tedious, the lack of communication has been very poor between the agents, the third party referencing company & ourselves - the tenants.
They have kept us in wait for almost 3 weeks, all while holding our deposit & referencing someone else! Which is so frustrating. They were not open with us about their other reference & accidentally slipped up!
They want you to jump through hoops for them and dive in to every corner of your life. Just to be clear this was for RENTING. As they could see from our accounts - we were not short of income.
When we transferred our deposit - they said it was not received, proof and statements were sent to counter their claim. They still have our money and we have done everything they have asked - not providing any false information.
They have no right to carry our referencing for another tenant whilst they have our deposit!
Very very poor service, I am so disappointed they have kept us in limbo and have been dishonest.
In response to the below reply from Reeds.
We did not receive any communication back from any party after we had sent over further correspondence as requested by the third party company.
Also, we did not email anyone to cancel our application, that is false information and quite frankly would not make sense? Giving we were awaiting a decision. We had to call a week after communicating with the third party referencing company and then were told our application was still under review, whilst another application was being processed.
Another piece of false information - we have not yet revived our deposit back, after being told it would be returned the same day.
So please do not try and spread misinformation about the situation. Seemingly in hopes to lessen the impact of our review & our experience with your team & external partners.
Hollie · 17 December 2024
Agent replied · 10 December 2024
I'm sorry to hear that you were not satisfied. I am sure you will be aware that your application was declined by the third party reference company that we use. To reconsider, they requested more information, which you provided, however, that was also unsatisfactory, and would not enable you to proceed. During this time, you did email our Lettings Manager Thom asking him to cancel your application. The Landlord, wanted to keep the property available until you had passed your checks (which is quite normal). We received another application, which the Landlord is allowed to consider. On this occasion, he was proved to be right by deciding to proceed with another party. Your money was refunded in full the same day you discussed this with the branch.
★★★★★ 5/5
TrustpilotChris was very helpful and advised us…
Chris was very helpful and advised us on a quick sale
Sandra · 14 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We're happy to hear we provided helpful advice for a quick sale. We appreciate your positive feedback.
Regards,
Reeds Rains
★★★★★ 5/5
GoogleThank you all for an extremely professional, kind and respectful service selling my mother's house. Right from first contact when Mark Latham came round for a probate evaluation, we felt in very safe hands. All communication was timely and effective and it was clear that the whole team worked to very high standards. Emma and Olivia were both excellent and really helped get the sale over the line. I would highly recommend the team for a fast, efficient and highly professional service.
Claudia · 12 November 2024
Agent replied · 10 December 2024
Thank you for taking time to leave your review, and sharing your positive feedback, we really appreciate it. We understand it's a difficult time when selling a property for probate, and we're grateful for your business, and putting your trust in Reeds Rains and the team. Wishing you all the best, Mark & the team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnprofessional and unhelpful staff
Unprofessional and unhelpful staff. We loved the property we inquired about, but the listing was not transparent hence why I think such a beauty property is still not rented yet and has even been reduced. There is no parking and it is unfurnished, though the listing will not state this. When called to ask, two agents could not point out to the written bit where it says it is unfurnished or furnished, with one condescending agent hanging up the phone.
Diana · 21 November 2025
★★★★★ 2/5
Trustpilotshambles, salford quays barance were the worst…
salford quays barance were the worst letting agents we have been unfortunate enough to have dealings with, if you can avoid them I suggest that you do. the move in inventory was a work of fiction with not a single fault or damage mentioned and the flat was filthy with numerous items of damage and disrepair that they are now trying to claim from us after moving out and leaving the place in better condition that we moved in Jessica was so tardy at arranging repairs that we gave up. never again would we deal with these people
Peter · 7 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Peter,We are sorry you have not been happy with the service you have received from Reeds Rains. If you wish to discuss further please contact the Salford Quays office and they will be happy to assist.Regards,Reeds Rains
★★★★★ 5/5
GoogleAlways a great service from Thom and the team. Keep you up to date and very professional in handling incoming tenants. Very responsive and always a pleasure to work with. Would highly recommend this company.
Shaun · 10 March 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for taking time to leave a review Shaun, and thank you for your continued business.
★★★★★ 5/5
GoogleI’m grateful for Reeds Rains especially Thomas cavanagh who took me through all the process and made sure I got what I needed.It wasn’t a walk in the park but he was very patient with me and guiding me all throughout the process. He remained very professional and handled things on the right way. I recommend Reeds Rains to everyone out there who wants to rent or buy a property. I rate the agent 10/10. Good job to you All!👏😀
Justine · 4 November 2024
Agent replied · 11 November 2024
Thank you for leaving your review, we really appreciate it, and we hope you have settled into your new home.
★★★★★ 5/5
TrustpilotLewis the agent was early to the…
Lewis the agent was early to the viewing appointment and gave me time to wander throughout. He called when he said he would, and was very helpful throughout. As you can imagine the process can be quite nail biting but his quick responses and helpful manner made buying stress free. I would definitely recommend your service to anyone.
Mrs · 2 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
We are so pleased to hear about your positive experience with our team member. It's wonderful to know that our efforts to provide a stress-free buying process were successful. We truly appreciate your recommendation!
Regards,
Reeds Rains
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.