Every review we hold for the Caversham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
Googlevery disappointed, they act like a big company, however apart from the owner they are all a bunch of clowns, and amateur employees, AVOID THIS COMPANY!
Szabolcs · 26 November 2017
Agent replied
Dear Ms Nemes,
I'm sorry you are disappointed with our service, however we cannot release deposits until we have written confirmation of agreed damages. We received written confirmation on Friday 23rd June. The deposit was then released on Monday 26th June, we asked for bank details which we received on Tuesday 27th June, monies were then released on Wednesday 28th June. The entire process is 3 working days. I do not believe that you will find another agent that will work that efficiently.
Regards, Sara
★★★★★ 5/5
GoogleI had a viewing with Charlotte who was punctual and friendly. She was able to provide me with all the details I asked for and gave me useful guidance on the next steps.
Jas · 30 May 2023
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent and very friendly customer service from NEA lettings!
Amar · 16 August 2022
Agent replied
Thank you Amar, we look forward to working with you
★★★★★ 5/5
GoogleCharlotte’s help couldn’t have been better. 10/10!
Megan · 8 November 2024
★★★★★ 5/5
GoogleVery helpful! They got us moved in efficiently within a week and a half. Everyone is also really friendly.
Ellie · 17 December 2020
Agent replied
Thank you Ellie for your review, we wish you the best of luck in your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleA great agent to work with. Extremely experience and knowledgeable staff ensure let properties are really well looked after. Would recommend to all landlords.
Chris · 26 November 2018
Agent replied
Thank you Chris
★★★★★ 5/5
GoogleGareth provided the best experience thus far we have had with our interactions with local estate agents.
Michael · 28 April 2021
Agent replied
Thank you Michael
★★★★★ 5/5
GoogleGood service. Very nice staff can't compare with any other Estate agents i know. A cut above the rest
Jankel · 28 October 2020
Agent replied
Thank you Jankel
★★★★★ 5/5
GoogleVery friendly & efficient service quickly replied to any queries also paid promptly will carry on using in future 2018 / 2019
Roy · 30 July 2019
Agent replied
Thank you Roy, it has been a pleasure to work with you
★★★★★ 1/5
GoogleThey are thifes they took my £500 and i never get the house .they are waste of time .please do not do any buisness with them.
Mustafa · 27 November 2013
Agent replied
Dear Sir
Kindly research which agency this complaint should be registered against as Nicholas Estate Agents LLP, 7 Prospect Street, Caversham, Reading RG4 8JB is a different business and in different ownership to Nicholas Letting Agents Ltd, who operate from 19 Gosbrook Road, Caversham RG4 8BT.
I would be grateful if you would deal with this as a matter of urgency and remove the allegation against Nicholas Estate Agents LLP.
David Allen
Nicholas Estate Agents LLP
★★★★★ 5/5
GoogleI've been in a viweing and the house was not in the best situation but Charlotte managed the situation pretty good showing us the potential had the house. Well done you!!
Rocio · 30 May 2023
★★★★★ 5/5
GoogleI have been an NEA customer for the last six months or so and have found them to be great. Highly recommend
Colin · 26 November 2018
Agent replied
Thank you Colin
★★★★★ 5/5
GoogleI had an amazing experience meeting Charlotte Ashley. She was super helpful and insightful and I will recommend Nicholas Estate Agents !
Holly · 23 December 2023
★★★★★ 5/5
GoogleFriendly agents, efficient and helpful service setting us up in our rented propertyPositiveResponsiveness, Professionalism
Tim · 20 June 2021
Agent replied · 19 June 2024
Thank you Tim, we hope you are happy in your new home
★★★★★ 1/5
GoogleHave not returned my deposit after 2 months.
Jonathan · 18 April 2022
Agent replied
Dear Mr Smead, Unfortunately we cannot release a deposit unless we have agreement from both parties. We received this 3 days ago and have requested your bank details. Once we receive your bank details, you will have the deposit returned. Regards
★★★★★ 1/5
GoogleUnprofessional, don’t take responsibility, Avoid at all costs.
Sarah · 18 April 2022
Agent replied
I’m extremely upset to see the review you have posted on google as several members of the team have spent time investigating this for you, by phone and email correspondence. We understand you are referring to an incident where utilities, namely Thames Water, bills were transferred into your name. This change was not actioned by NEA Lettings nor the Landlord and the signed Tenancy Agreement clearly states the rent was inclusive of bills. We were made aware in September 2020 by yourself that you had wrongly received a bill from Thames Water and immediately contacted them to have this amended. As far as we were aware this matter had been resolved and haven’t heard anything since until you contacted us again on March 14th 2022 to advise otherwise.
We provided you a copy of the tenancy agreement without delay as evidence and together with details of the other suppliers once we were informed so that you could establish whether this was an isolated incident. We also contacted the landlord and received written confirmation of current suppliers and that all bills were paid up to date. Whilst we appreciate this is extremely time consuming and frustrating for you and are sorry that you experienced these issues, however we feel we have done everything we can to assist and this poor rating is unfair.
★★★★★ 5/5
GoogleLoved it. Very helpful. Let me sit down and got me some water.
Carla · 23 June 2021
Agent replied · 29 July 2023
Thank you Carla!
★★★★★ 1/5
FacebookVery unhappy with they're staff, whenever there is an unsolved problem they just simply stop all the communication's with the customers, shame that a company like this acts like a bunch of cowboys, not to say that they are holding for weeks on your deposit for the second time now during the past years.
Szabolcs · 27 June 2017
★★★★★ 5/5
GoogleGreat team of professionals. I've not been let down at all in my many and regular dealings with them. Thank you.
Anna · 31 December 2017
Agent replied
Thank you Sam
★★★★★ 5/5
GoogleVery pleasant experience with NEA lettings, a pleasure to deal with them. Many thanks for your help
Ayesha · 26 November 2019
Agent replied
Thank you Ayesha, best of luck for the future
★★★★★ 5/5
GoogleThe staff are good and very helpful and clear information regarding house we took on rent Gosbrooroad , caversham property
Srilakshmi · 26 November 2017
Agent replied
Thanks for the post, we hope you are happy with in your room
★★★★★ 5/5
GoogleLovely service and help in finding our new home😊 …
Shauna · 29 July 2021
Agent replied
Thank you Shauna, we wish you the best of luck in your new home
★★★★★ 5/5
GoogleAlways have been helpful and thorough.
Ava · 14 March 2022
Agent replied
Thank you Ava
★★★★★ 1/5
GoogleBad lettings agent. Zero stars 🌟 Was badly let down. Not happy!! …
Greg · 29 July 2020
Agent replied
Dear Greg James, we have no record of ever having done business with yourself, could you kindly call the office on 0118 948 4040 and discuss this matter with myself? Thank you, Sara Peto
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.