Every review we hold for the Cardiff office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe recently rented a flat through Harry Harper Estate Agents in Cardiff, and we can honestly say the experience exceeded our expectations, especially given our situation was a bit more complicated than most.
Being long-distance applicants, we were initially worried about how smoothly things would go. However, from the very beginning, the team at Harry Harper demonstrated professional understanding, clear communication, and genuine dedication to helping us secure the property.
We tried every possible route to make it work, and throughout the entire process, Angela and Sean were absolutely amazing. They were quick to respond to any queries, always had a clear plan of action, and went out of their way to keep us updated at every step. Their patience, professionalism, and commitment made a real difference, and we genuinely can't thank them enough.
If you're looking for an estate agent who is proactive, supportive, and easy to work with, even from afar, we highly recommend Harry Harper. You're in very capable hands.
Katie Β· 16 October 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you so much for your kind words, Katie! We're thrilled to hear that your experience with Harry Harper Estate Agents exceeded your expectations, especially with your unique situation. Angela and Sean truly exemplify our commitment to providing exceptional service, and it's wonderful to know that their support made a difference for you. We appreciate your recommendation and are always here to help those looking for a reliable estate agent.
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI've thoroughly recommend Harry Harper. I used them for both renting my my property, (they managed the tenancy for me as well) and for the sale a year later. Both Ben Harper and Sean Lynch were so helpful, knowledgeable and attentive. Having dealt with both mediocre and rubbish agents in the past, this team were like a breath of fresh air. Highly recommend them and special thanks to Sean who has helped guide us through the last months of the process and keep everyone on track. Outstanding service Sir!
Alison Β· 16 September 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your fantastic review, Alison.
We're thrilled to hear that you had such a positive experience with Ben, Sean, and the rest of the team at Harry Harper. It's great to know that our commitment to excellent service made a difference for you during both the rental and sale of your property. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to assisting you again in the future!
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had a really positive experience viewing a flat with Angela today. She was really helpful and went above and beyond to allow us to view the flat at a time that worked for us and went out of her way to familiarise us with the surroundings as we arenβt local to the area. Thank you Angela, your a star (5 starsπ).
- Erin β¦
Erin Β· 26 July 2025
Agent replied Β· 25 August 2025
Thank you for your wonderful feedback, Erin! We're thrilled to hear about your positive experience with Angela. It's great to know she was able to accommodate your schedule and provide valuable insights about the area. We appreciate your kind words and will be sure to pass them along to her. Best Regards, Brian
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recently attended a viewing, and the appointment was arranged promptly. Sean Lynch from Harry Harper Sales & Lettings was professional, punctual, and very clear in providing all the information I needed. The viewing was well-organised and informative, making the whole process smooth and straightforward.
We attended with three young children, and Sean was exceptionally patient, considerate, and went above and beyond to make the experience comfortable for us. Even though the tenants were clearly disengaged, he managed the viewing respectfully, calmly, and professionally, maintaining a positive and composed approach throughout.
Highly appreciate the excellent service.
Chirag Β· 16 December 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSean was first class, knowledgeable, professional and friendly. He highlighted things we needed to be aware of and was clear and honest. Highly recommend any viewings with Sean.
Stephen Β· 9 April 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for the kind words, Stephen. We're thrilled Sean provided a first-class, knowledgeable and honest viewing, I'll be sure to pass your praise on to him. Your recommendation means a lot to our team.
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWhen dealing with Benjamin & Brian I can honestly say that their Professionalism and Efficiency is second to none. Whenever I have had to contact them with regard to a question regarding our tenancy or an issue within the property it has been dealt with promptly and effectively.
Mike Β· 16 October 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your wonderful feedback, Brian's customer service ethic is regarded highly by us and tenants alike.Hope you are enjoying your new home too.
β
β
β
β
β
5/5
Google### Exceptional Service from Harry Harper Estate Agents
I recently had the pleasure of working with Harry Harper Estate Agents for the sale of my property, and I am beyond impressed with their exceptional service from start to finish.
From the initial consultation, it was clear that Harry Harper had a deep understanding of the local market. They provided a realistic and well-informed valuation of my home, and their marketing strategy was highly effective, generating significant interest and numerous viewings in a short period.
Communication was a standout feature of my experience with Harry Harper Estate Agents. The team kept me informed at every stage, promptly returning calls and emails, and providing clear updates on the progress of the sale. This level of transparency and responsiveness made the entire process smooth and stress-free.
Harry Harper's team went above and beyond in terms of customer service. They were always willing to accommodate my schedule for viewings and proactively provided feedback from potential buyers. Their negotiation skills were outstanding, securing an offer that exceeded my expectations.
In addition to their professional expertise, the team at Harry Harper Estate Agents were genuinely pleasant to work with. Their friendly demeanor and positive attitude made what can often be a stressful experience much more manageable.
In conclusion, Harry Harper Estate Agents delivered an outstanding service that exceeded all my expectations. Their dedication, professionalism, and exceptional customer care make them a top choice for anyone looking to buy or sell property. I would not hesitate to use their services again in the future and wholeheartedly recommend them to others. Thank you Ben and Harry Harper Estate Agents, for a job well done!
SHMUSIC Β· 25 July 2024
Agent replied Β· 23 October 2024
Thank you for your wonderful feedback, SHMUSIC! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with our team. Your kind words about our service, communication, and commitment to your needs truly mean a lot to us. We appreciate your recommendation and look forward to assisting you with any future property needs!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHarry Harper Sales & Lettings in Cardiff provided an outstanding experience. The team was professional, friendly, and highly knowledgeable, making the buying, selling, or letting process smooth and stress-free. Communication was clear and timely, and they went above and beyond to ensure everything ran perfectly. I highly recommend Harry Harper Sales & Lettings to anyone looking for reliable and trustworthy estate agents!
Md Β· 2 April 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you, Md. Mehedi, for your wonderful 5-star review. Weβre delighted our teamβs professionalism, clear communication, and care made the process smooth and stress-free for you. Your recommendation means a lot to everyone at Harry Harper Sales & Lettings. Weβre always here to help with any future property needs.
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have recently had a very positive experience with Harry Harper Sales & Lettings. We have viewed several properties with different Estate Agents recently and Sean was a breeze to deal with, by far the most positive experience. He was very β¦
Aled Β· 16 July 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your wonderful feedback, Aled! We're thrilled to hear that Sean provided you with a positive experience during your property search. We'll make sure to share your compliments with him, as it's always rewarding to know our β¦ More
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAvoid them at all cost!!!
They referred me to canopy for referencing and everything checked out, my rent affordability is 770p/m while the property was 600p/m . They refused to rent me the room after i paid my holding deposit. I asked them to return my deposit if the were not renting the room but instead they got rude and they quoted all manner of loopholes in the constitution which protects them. They stole from me and i believe am not the only one. The room is still being advertised online .I feel scammed
Sharon Β· 16 October 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for sharing your feedback. We are genuinely sorry to hear you feel this way, but itβs important to clarify the situation. When your references were completed through Canopy, the information provided was flagged as false and misleading. This meant that unfortunately, we could not proceed with your application.
We also have a responsibility to protect our landlords, our team, and most importantly, the other residents in the shared house you applied for. During communications with our office, our staff were subjected to language and behaviour that was not acceptable, and we cannot place someone into a shared living environment where respect and cooperation are essential.
As explained in the holding deposit agreement you signed before making payment, if references are not successful due to false or misleading information, the holding deposit is not refundable. Our process has been fully compliant with that agreement and with industry regulations.
We strive to treat all applicants fairly and with respect, and we expect the same courtesy in return. While we regret that this has been a disappointing experience for you, we stand by our decision in order to safeguard the wellbeing of our clients and residents.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI started renting with Harry Harper in December 2024 and it has been awesome. The team has been amazing and maintenance issues raised were duly noted and resolved quickly. Special thanks to Brian Fakir who is always there to listen and get β¦
Akande Β· 16 June 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your fantastic review, Akande! We're thrilled to hear that your experience with us has been awesome and that our team, especially Brian and Benjamin, have made a positive impact during your time with us. We strive to provide β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad a fantastic experience with Harry Harper Sales & Lettings. Sean was incredibly helpful throughout, he really listened to what I was looking for and found me the perfect property. Both Sean and Ben kept me well informed every step of the β¦
Poppy Β· 16 June 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you so much for your wonderful feedback! Weβre thrilled to hear that Sean and Ben provided you with excellent service and helped you find the perfect property. Itβs great to know that the process was smooth and quick for you. Your β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMyself and my partner met Ben Churchill yesterday to view an apartment. He was outstanding in his dealings with us. We have looked at a number of properties with various Estate Agencies and I can honestly say, Ben was the most engaged and β¦
Niamh Β· 16 May 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you so much for your kind words and thoughtful feedback! π We're absolutely thrilled to hear you had such a positive experience with Ben, he genuinely takes pride in helping people find the right home and making the process as smooth β¦ More
β
β
β
β
β
1/5
GoogleOur experience with Harry Harper as students has been dispicible. Harry Harper treats students with a lack of respect. We rented a 3 bed house with HH and as we moved in we noted many issues with the house itself. We forwarded these issues to the appropriate agents very early into our tenancy, yet they were not acknowledged, rectified or fixed.
There was a prominent issue with damp and mould, which caused the kitchen ceiling to decompose and fall through, leaving a hole in the kitchen ceiling and the floor in one of the tenants room also. This was the main issue forwarded to the agents at the start of our tenancy, yet nothing was fixed until the ceiling collapsed in March. This is clear proof that our health and safety needs were seldom cared for or acknowledged by the team at Harry Harper.
The communication skills from Harry Harper were a prominent issue throughout our entire tenency, as our emails were regularly ignored and dismissed by team memebers. We believe they dismissed our emails, needs and issues due to our student status, therefore they believed they could treat us differently to other tenants and renters. We would not recommend Harry Harper due to a culmination of reasons, which have proved to be detrimental.
Jessica Β· 16 August 2023
Agent replied Β· 11 June 2024
This quite a surprise Jess, and I'm I'm sorry if this is how you feel you've be treated becuase from my perspective it has been totally the opposite experience. Firstly all our tenants are given the same attention and respect regardless of whether they are students or working professionals. As you know all our maintenance issues are logged and available for audit, which is where you all reported them through, I kept you all informed throughout of any delays that would impact on your day to day living. The example you give was an emergency plumbing issue and was attended to swiftly and promptly, unfortunately over a period of time a leak reoccured and wasnt reported until the ceiling was bowing in the kitchen, I actually came around myself and told you that I would be instigating a soft solution to stop the ceiling from collapsing and you categorically stopped me from doing so becuase of potential mess to the dishes and things below, 12 hours later the ceiling collapsed and I had to call in contractors to carry out repairs to both pipeworks and ceiling. As with most things these are dependant on the contractors doing the work, I neednt explain the process but there is one in repairs of this nature and was handled very well by the contractor involved and the rest of your review is contrary to what your housemate said about us in their review ' Hi Brian, I hope you're well. Firstly, I'd like to thank you and your team for your amazing work and support this year, we all really appreciate it! '
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI enquired about a property I could comfortably afford, but the way I was spoken to by one staff member was completely unacceptable. While I understand there are legal procedures to follow, there is no excuse for being rude, raising your voice, or speaking to someone as if they are lying about their finances.
A second staff member later called and explained the same procedures in a calm and respectful manner, which just highlights how unprofessional the first interaction was.
Based on this experience alone, I would not feel comfortable having this estate agent manage a property I live in.
Brianna Β· 9 April 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleReally delighted with harry harper.
Sean was amazing Really polite and professional in every step of the way
I would recommend
Sal Β· 16 September 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your wonderful feedback, Sal! We're thrilled to hear that Sean provided you with exceptional service. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to serving you again in the future!
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAngela was super helpful in securing a property recently. Kept me updated with the progress of the application & very efficient, thank you guys
Jake Β· 5 August 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your kind words, Jake.
We're thrilled to hear that Angela provided you with excellent service and kept you informed throughout the process. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your feedback. If you need anything else in the future, don't hesitate to reach out!
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI do not recommend, after i paid my holding deposit and providing all the references they required they refused to give me the room or return my deposit. I qualified for the room having given proof of my income. I feel like i was robbed out of my hard earned income. They are still advertising the property online. This is daylight robbery , watch out
Valerie Β· 16 October 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi Valerie, we take all feedback seriously, however we have no record of any dealings with you. Based on this, we believe this review is not genuine and have reported it to Google.
For clarity, our holding deposit policy is as follows: if an offer is not accepted by the landlord, the deposit is refunded in full. However, if an applicant withdraws their application, provides false or misleading information, or fails the referencing criteria, the holding deposit is non-refundable.
We are committed to being transparent and fair with all applicants. Every prospective tenant is provided with a holding deposit form to read and sign before any funds are paid, so that the terms are fully understood in advance. This ensures complete transparency and fairness at every stage.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleIf you are looking for a honest, helpful,
friendly estate agent this one is absolutely amazing, Sean was so helpful and friendly. He was honest and very knowledgeable, I would definitely recommend β¦
Fran Β· 16 April 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you, Fran, for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience with Sean and Angela. Our team strives to provide honest and knowledgeable service, and it's rewarding to know we met your expectations. We look β¦ More
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThey made our life a living hell.
We rented with them for 4 years on Taff Embankment and here are some of the issues we had to endure:
- No hot water and heating for a month during winter. We spent Christmas without heating and hot water.
- Water leaking through the ceiling and electrics for 3 months. The first few weeks we moved in water started pouring through the ceiling. Despite sending numerous emails and calling they failed to repair it for 3 months. Buckets were filling up with water.
- They claimed the flat was professionally cleaned when we moved in yet we found a used sanitary pad in the bathroom. Everything was covered in dust and grease and we had to clean for hours to bring it up to an acceptable standard.
- Mushrooms growing on the walls. There are mushroom growing on the walls in the hallway. We cleaned it regularly but they grow back because they donβt fix the water leaks.
- Walls are covered with black mould. Same story as with the mushrooms.
- Black rats running around inside of the flat and walls. Ratβs have been an issue in the last 2 years because they didnβt fix the wholes in the house. They told us we have to deal with the rats after the council came and identified several entry points that are literally wholes in the walls where the rats can get in. The council pest control also clarified they found our flat clean and the wholes need to be fixed. There were constant screeching and scratching noises from behind the walls and when we actually saw a black rat inside the flat we decided to move out. Only then they filled the wholes in with expanding foam.
- Water leak through the carpet. The rats chewed the water pipes multiple times causing water leaks. There was a leak where the water flooded the carpet and we just couldnβt clean it even with industrial carpet cleaner we rented. The smell was intolerable.
- Not getting back our deposit. We moved out two months ago and our contract ended 25 days ago and we don't know what's going on with our deposit. They refuse to tell us how much we can expect and lied about initiating the process with DPS.
To summarise, dealing with this agency was infuriating, the worst we have ever experienced. Save yourself from the struggles we went through and find another agency. Definitely donβt rent any of their properties on Taff Embankment.
Istvan Β· 27 July 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleProperty is nice and Angela, the house agent, she is very kind and patient. Thank you
Christopher Β· 16 September 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your wonderful feedback, Christopher. We're thrilled to hear that you enjoyed the property and had a great experience with Angela. Her kindness and patience are truly appreciated. We look forward to welcoming you back in the future!
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAs a first time renter, This is the best first time experience Iβve had in a while, my letting agent Arran has been very attentive, supportive and very helpful throughout my whole move. As a new agent as well I give himself and the company a 5 star for all the amazing things they have done for us. Highly recommend :) and thank you very much.
Chloe Β· 12 June 2023
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi Chloe,
That's fantastic news! We're grinning ear to ear knowing that Arran and our team helped give you the best experience in helping you find your first home. Your glowing 5-star review has really brightened our day! Here's to your new beginning!
Best wishes,
Benjamin Churchill, Director
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBenjamin and Brian were an absolute pleasure from the very start to the end. I would definitely recommend to anyone looking to rent in Cardiff!
Waleed Β· 24 April 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that Benjamin and Brian provided you with excellent service. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to helping more customers find their perfect rental in β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAmazing letting agents! I was travelling down from Glasgow for a flat viewing and they were extremely accommodating. Angela especially was incredibly helpful, patient and polite, even going above and beyond by giving us a mini tour of the neighbourhood to ensure we felt comfortable with the parking around the flat. Angela your a gem! Thank you so much to everyone at Harry Harper!
Abbie Β· 26 July 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you so much for your kind words, Abbie! Weβre thrilled to hear that you had a great experience with Angela and our team at Harry Harper. Providing that extra touch, like a neighborhood tour, is something we love to do to help our clients feel at home. We appreciate your feedback .Kindest Regards, Brian
Kind regards - Benjamin Churchill, Director
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.