Every review we hold for the Buckinghamshire office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleStephanie and her team are amazing they have made the sale of my property very simple they always kept me informed of what was going on, I would like to thank especially Sapphire, Emily, and Roshane for all of there help as well. I would recommend Romans to anyone if you are selling a property or letting out a property with them.
Thanks again Rob Youl.
Rob · 18 June 2023
Agent replied · 17 June 2024
Dear Rob
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotRomans Bristol
Scott Stevens was amazing to work with, throughout the whole process - they wanted nothing but to find me the right place and did exactly that! Scott and Abigail Jones have been nothing but helpful, updating me whenever possible - even to let me know there’s no updates just yet.The process in reporting to the Building Manager to get things sorted has been slow as the contractors were meant to do it when I moved in two months ago… but good other than that.
Ciara · 6 December 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Ciara,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe had some unpleasent experiences with our downstair neighbor. Fortunately, Romans, especially Monika Milewski, took it very seriously and got the landlord to agree on an early release. At the end, everything turned out well, but we did fear for some rather large expenses, since we paid 6 months up front. Luckily, they found a new tenant very quickly, so only ended up paying an early release fee. Highly recommended -- they care for their tenants.
Kenneth · 18 June 2022
Agent replied · 17 June 2024
Dear Kenneth,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotRomans Maidenhead
I have just completed on a property and dealt with Romans Maidenhead branch. Both Adam and Chloe supported and guided me through the process along with Cheryl who joined at the end. All three were brilliant. They got me answers quickly and worked with both solicitors to push the sale on. My only advice would be to get the move managers involved far earlier in the process. As soon as Cheryl was involved things moved very quickly. This would have really helped to have her earlier in in the process.Thank you all. You were great
Isabella · 17 November 2021
Agent replied · 17 June 2024
Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!
★★★★★ 1/5
TrustpilotRomans agency
We were renting from Romans agency in Bath. We left as soon as our contract ended. We got a flat in a building with a night club and homeless shelter across the street. And nobody tell us this. Apart from the noise and questionable security, what about the crowds every day and every third night in a middle of pandemic? Bottles, glasses, handkerchiefs or just semiliquid waste on the street. Everybody is free to do whatever he wants but I had to be witness of this for 6 months? This is deception, as a solicitor told me.We were renting from Romans agency and never again.
Boyan · 2 November 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Boyan We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectat ion in this instance.Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotRented a property through Romans
We have rented a property through Romans in Bracknell for 18 months. Our property Manager, Sarah Boyens was always very professional, friendly and helpful. She always responded quickly and efficiently to any issues and followed up with us to ensure that the work had been done. Our leaving process was very clear with helpful tips and guides to what needed to be done.
Trevor · 19 August 2023
Agent replied · 17 June 2024
Dear Trevor LovegroveCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional service from Stephanie, Catherine & team
I cannot thank Stephanie, Catherine and the team enough! Everything Stephanie committed to doing, she delivered and exceeded our expectations. Within two weeks, Stephanie had arranged an open day and sold our house!The team were professional, knowledgeable and efficient throughout each stage of the selling process.Despite a stressful experience with solicitors, Catherine consistently reassured me and partnered closely with our purchase until the end.Thank you Stephanie, Catherine and team for all your help and support :)
Amy · 17 May 2022
Agent replied · 17 June 2024
Dear Amy,Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotProfessional Service and Helpful staff - Lower Earley
Lower Earley Branch - After reading the reviews, other branches do not seem so successful, however this branch is very good. Staff respond promptly to queries and a very helpful and friendly. I am happy to be renting on of their properties as I feel looked after. Other estate agents in the area were very unprofessional and lacked prompt communication. Antony is particularly helpful. I only knock one star off as it was not disclosed within the tenancy the frequency of inspections to my property, this part was very vague.
Saffron · 6 October 2021
Agent replied · 17 June 2024
Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood service and we are very happy customers.
We chose Romans to sell our property as Ian Lewis was the most professional and friendly of several we met. The sales process was well managed throughout, a buyer was found quickly and the sale could have been concluded quickly, but for issues with the purchase of our new property. Ian also assisted with that, where possible. Both properties complete in 1 week and we are happy to recommend Romans in Wokingham.
Gordon · 27 October 2022
Agent replied · 17 June 2024
Dear Gordon Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotJade has been instrumental in resolving…
Jade has been instrumental in resolving certain issues with our departure from the Roman group. What a pleasant, helpful and caring individual - a credit to herself firstly and then the company- Romans is very fortunate to have an employee of her calibre!
Customer · 19 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Customer 17Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving Jade a 5 star rating! Many thanksCustomer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe cannot thank Romans enough for every step of the sales process. Even during ‘lockdown’ they secured a buyer in just over three weeks. The staff at High Wycombe were amazing; responsive, proactive and professional. Their Client Liaison, Lyndsey, shone and kept us in the loop. Stephanie, Chris and Callum worked so hard on our behalf.
If only our buyer’s buyer had also used Romans then the date from sale to completion may well have been quicker and the transition smoother. Sadly they chose another firm, Wye, who were the complete opposite; unresponsive and unprofessional.
We would recommend Romans, and already have, in a flash.PositiveProfessionalism
Steve · 28 August 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Steve Lodge,
Thank you for the great review of our Romans Estate Agents High Wycombe team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleAnyone looking for an Estate Agent in this area I would strongly recommend Romans. I was purchasing a property from them and every step of the way they were extremely helpful, reliable and professional. They ALWAYS returned calls, emails and go above and beyond to understand your needs and help get you through to completion. Shoaib and Charlotte were brilliant but a massive shout out to Stephanie Furness, she has been outstanding in the whole process. I think if it wasn't for her I probably would have gone crazy and lost the purchase of my new house due to the sale of my property and other factors which were out of their control. Thank you so much Stephanie.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Lorraine · 28 August 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Lorraine
Thank you for the great review of our Romans Estate Agents High Wycombe team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRomans have been fabulous with our recent house purchase. Stephanie and Elaine and the team have been extremely professional and responsive from the very moment we started this whole process. What was most impressive though was the level of care and personal touch the team had - we felt very well looked after throughout! We were working to tight timelines and Stephanie did a sterling job working efficiently and liaising with everyone involved to meet these timelines - so a massive thank you to Romans for making this whole process so smooth. Would 101% recommend!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Tess · 28 August 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Tess Brina!
Thank you for taking the time to review your recent experience with our Romans Estate Agents High Wycombe branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRomans have been so helpful throughout the entire purchase from start to finish. They were flexible when it came to the viewings and making sure i could view it multiple times before i put the offer in. They were highlight knowledgeable about the property and were swift between offer and accepted. I used the recommend Romans solicitors also and the team managing this were responsive and helped drive an accept to complete in 2months during covid (both buyer and seller had no chain).
I used Romans to communicate with the buyer and their solicitors the whole way through and if it wasn't for them chasing and supporting, the process would have taken much longer. Huge thank you!
Specific thanks to Emily at Romans High Wycombe and Charlotte and Elaine who helped with the solicitor process.PositiveResponsiveness, Professionalism
Lauren · 28 August 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Lauren
Thank you for the great review of our Romans Estate Agents High Wycombe team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleAfter initially renting our house out through Romans, it made sense to consider them for the sale. Stephanie Furness from the sales team had made initial contact months earlier and had kept in touch so she was the first person I rang when I was ready. After comparing Romans High Wycombe with a couple of other estate agents, on balance we thought they had a better service offering.
Stephanie was great. Very friendly, professional and always on the other end of the phone. She kept in touch throughout the process and provided us with regular updates. When there were complications on the buyers side she persisted, made things happen and helped us get the sale through. Stephanie was good natured throughout and made us feel that we were in good hands. The entire team at Romans was great and a pleasure to work with.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Tendai · 28 August 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Tendai Wileman,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Romans Estate Agents High Wycombe. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat customer service
Jordan was very helpful, easy to contact friendly and knowledgeable. Highly recommended! Life time legal charged me a monthly fee which I did not want. I had to chase them to cancel the DD I didn’t want, I couldn’t find an opt out option on there website.
Jenny · 6 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear JennyCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving Jordan a 5 star rating! Many thanksCustomer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotOur fridge-freezer was broken beyond…
Our fridge-freezer was broken beyond repair and we emailed our property manager BenjaminNujeerallee. Ben was on it from day 1 and we had a Homecare cover from our landlord.The engineer visited the next day and in a couple of days our landlord had submitted all documents needed for a nee fridge.Ben liaised with them for us and a nee fridge was delivered to us in a reasonable time
Prashanth · 24 February 2023
Agent replied · 17 June 2024
Good afternoonCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe have been with Romans for a number of years. The service has been great throughout. I would particularly like to point out Liv who has recently joined. She has been amazing. She is always my first point of contact and always makes sure …
Nadia · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Dear Nadia Awan
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your … More
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat support letting my property
Mark, Nathan and Steve were a pleasure to work with during the letting process of my house with very clear comms, help and guidance at all times. Keeping me informed and working hard to secure tenants.I would highly recommend if you're considering letting your property out.
Mr · 14 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Mr D GaleCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 1/5
Trustpilot100% do not recommend!
I tried to buy a house with Romans Bracknell. I would not wish to repeat the experience! The viewing and initial negotiation went well, and everyone I spoke to at this stage was very pleasant. I wanted to move before the stamp duty freeze ended, but the people I was trying to buy from went suspiciously quiet at the beginning of June for about two weeks. My solicitors chased twice a day, every day with no response from their solicitors, and the Move Manager was unable to get any information to me either. Obviously it was a time of extremely high demand and very stressful for all concerned, but the lack of communication compounded this - and - upon reflection, I now think was deliberate stalling tactics.Eventually at the last minute (as I completed the sale of my property and was ready to exchange) I was told the sellers were not prepared to inconvenience themselves and move out in time for me to take advantage of the stamp duty holiday. I think they hoped as we were so far down the line, I would not walk away.I received a call from someone senior at Romans which was aggressive and actually quite threatening. I would not recommend this person speak to anyone (let alone a female) in this manner again. He told me they would market the property again for more money if I withdrew my offer, and that his clients were not willing to disrupt themselves or bear the cost of breaking the chain to move out earlier than 30th June. Unfortunately he was unable to advise of what date they could move out - effectively rendering me homeless for an indefinite amount of time!By pure fluke, I put an enquiry in to view another house and spoke to the agent at the top of the chain who advised me of the potential move date. It took Romans a further week to communicate this date to me. I withdrew my offer as my circumstances changed, and I felt there was a basic lack of respect for my time and costs. I understand the fees are ultimately paid by the sellers, but they can only be paid when someone buys! If there had not been a delay, I would - without question - have bought the property. But the attitude displayed to me has put me off ever dealing with this agent again. There are other, much more reputable agents in the local area, who must find it frustrating when their deals are ruined by others.
Gemma · 2 July 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear GemmaWe appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotHad a pleasant experience with Romans…
Had a pleasant experience with Romans West Drayton Estate Agents recently in the month of October 2025. The viewing was arranged smoothly, and we were fortunate to have our offer accepted with a quick turnaround. The referencing and tenancy agreement review process were handled clearly and efficiently, with good communication at every stage.
VC · 2 December 2025
Agent replied · 23 December 2025
Dear Vc, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to say a big thanks to Ryan Murtagh you did a excellent service in assisting me in getting my new flat. You were very professional and you always kept me up to date on everything. Just when I thought all was lost in getting a new place you proved me different and worked a miracle. Also I would like to say thank you to Joanna Grounsell you both did a wonderful job. Keep up the excellent service.
Rae-Dawn · 18 June 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Rae-dawn Latham,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Romans Estate Agents High Wycombe. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the minute I enquired, Ryan was onto my enquiry straight away and found me the right property that met my requirements within minutes. I needed something as soon as possible and Ryans efficiency and professionalism made the whole process stress-free and smooth. A week before I was due to move in, I was unfortunately very ill but Ryan went out of his way to measure the property for me from the walls to the windows to the stairs to help me out. When Ryan was out of office, Luke assisted in his absence and was also fantastic. I also had Molly involved to sort the tenancy agreement who was also very friendly. The whole process was easy due to the clear communication, positive vibes and knowledgable individuals. My expectations were met and exceeded - thank you Ryan and the team! Highly Recommend!
Maxine · 18 June 2021
Agent replied · 17 June 2024
Hi Maxine Aldington,
Thank you for the great review of our Romans Estate Agents High Wycombe team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleThere is no other company we'd have rather shared our rollercoaster house buy with!! I feel like we all bought this house.
We bought the house when I was 8 months pregnant and so we knew it was going to be stressful. But I don't think anyone could have anticipated just how difficult and long the process has been (we are getting the keys today- 7 months later; my child has literally stood and said his first word in the time it's taken to buy this house).
We had a really long chain and there have been many stumbling blocks along the way. From difficult clients (not our sellers by the way), outstanding paperwork, delays, multiple let downs with exchange dates, trouble with banks and broken boilers, it's just as though there have been so many walls put up, and Romans were there, by our side, to pick up the pieces every single time.
Stephanie and Lyndsey went above and beyond and I cannot fault anything about them or their part in our house purchase. Stephanie came and showed us the property multiple times and then answered the phone to 9 months pregnant me multiple times. Each time she spoke with patience and kindness.
Lyndsey is just another level incredible. She is personable, professional and powerful in every respect. She took on the huge role of managing our chain and I bet she had no idea what she was taking on.
I feel like she totally empathised with our situation and took it upon herself to ensure that we weren't let down. She just did everything she could to put our minds at ease and fight our corner. She is worth her weight in gold and I feel like there is no other person is have wanted to have our backs during this process.
We are so so eternally grateful to have had Romans as our agents and absolutely know that we would have pulled out of the house purchase and lost our first home.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Ciara · 18 June 2021
Agent replied · 17 June 2024
Dear Ciara Lunn,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Romans Estate Agents High Wycombe. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.