1/5
Worst ever
Worst ever. They are very rude and unhelpful.
Trusted Agent profile · Brentford
★★★★★
897 reviews across 2 platforms
44 High Street, Brentford, TW8 0BB
Gibbs Gillespie together with Thorgills's office in Brentford, at 44 High Street, is rated 4.2 out of 5 across 897 reviews on two platforms, including 433 Google reviews rated 4.6.
Every review we hold for the Brentford office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
Worst ever
Worst ever. They are very rude and unhelpful.
5/5
Very impressed with Thorgills, they rented my house in under a week.
5/5
Great team in Brentford, found me my perfect property in hours, thanks
5/5
The team is very professional. In an afternoon we found the perfect place!
1/5
Terrible service, I'm very disappointed and won't use thorgills never ever again.
1/5
Rating only, no written review.
Dear Adam Warren, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear, Abraham Oommen! Thanks for the great review! All the best, Customer Care Team
5/5
Very professional competitive costs.
Rating only, no written review.
5/5
excellent customer services
Rating only, no written review.
5/5
Very helpful and efficient
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
Dear Waad Study, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team
5/5
Professional approach
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
Dear James Dowell, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Gibbs Gillespie Estate Agents Brentford. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Neil Peters, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Gibbs Gillespie Estate Agents Brentford. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear, Maya Lodhi! Thanks for the great review! All the best, Customer Care Team
4/5
Professional
Dear Faiz, We are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Care Team
4/5
Rating only, no written review.
Hello Niall O Malley Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Rahul Nigade, Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!
4/5
Rating only, no written review.
Dear, Umm Sereen Algeria! Thanks for the great review! All the best, Customer Care Team
4/5
Rating only, no written review.
Dear Nadia K. London, Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Sarah Johnson, Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Jakub, We are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Ka Kei Fan, Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.