Trusted Agent profile

TIR Lettings Ltd reviews

3.3

★★★★★

76 reviews across 1 platform

Card House, Bingley Road, Heaton, Bradford BD9 6FF

TIR Lettings Ltd's Bradford office at Card House is rated 3.3 out of 5 across 76 reviews on 1 platform, including 76 Google reviews rated 3.3. Checked 9 October 2026.

Google logo

3.3 / 5

76

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Bradford office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

This company do not care about the tenants the only protect the landlords interests, staff are very rude especially “Alex” I had mould in my property and there was mould in the building more than once, the cardhouse building stinks like mould and rubbish bins, she lied over the phone and said there has been major improvements in the building and all the other mould complaints old, but there’s still mould in the building, I wouldn’t advise anyone to use this company horrible customer service. They had no regards for health and make the landlords money their priority I suffer from asthma and mould is really bad for my health but Alex was really not bothered. They provided me with a bed that was broken I complained about this also, they did nothing to fix this even though I’m paying for the property as furnished, genuinely haven’t seen someone as rude as the way Alex was over the phone ever no sympathy at all really bad customer service, I would not recommend this company to anyone or the cardhouse apartments not what it’s made out to be once you move in you will notice how bad the place actually is.

Shoaib · 19 March 2026

1/5

Google

DO NOT USE THIS COMPANY FOR CARD HOUSE, Alex Swan who is the branch manager is not even capable of managing a twig let alone a branch. Constantly lies, no communication, no response to emails, reported faulty window seals in January which is resulting in mould and a freezing bedroom due to wind getting in, still not resolved. AVOID TIR LETTINGS AT ALL COSTS. I’m sure if I missed a month rent we will be getting a call instantly.

Suhail · 16 March 2026

5/5

Google

I’ve been working with the Lettings room for the past 8 months as a sub contractor. And it has been a pleasure all the way though, they have always paid on time without any issues. Nothing much more to say other then this is an unbelievable good company to be involved with. Would also just like to personally thank Katy and Shellie for all the day to day support they have given us over that time, and the new office staff have been just as helpful

Mick · 13 June 2019

Agent replied · 11 June 2024

Hi Mick Thank you so much for your feedback. Kindest Regards The Lettings Room Bradford Team

5/5

Google

I lived in a flat for 2 years and from the moment i moved in, reported issues and health hazards to the (then) property management company which led to nothing being done. They were an absolute nightmare to deal with. TIR lettings took over and even with covid restrictions/expected delays, they acknowledged my previous experience and promised to resolve all my issues. They did so very rapidly and were very professional, courteous, understanding and responsive throughout the entire process. Couldn't ask for a better management company. Thanks you Jane, John and Ian for sorting things and doing it all so timely.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

PsM · 12 June 2021

5/5

Google

Started renting one of the lovely apartments last June 2019. The sub letting agents (Leef) were rubbish and so unhelpful they left me with a £150 bill from the previous tenant which they should have cleared before allowing me to move in and then made me wait 3 months to get my washing machine fixed. I ended up calling Lettings Room Head Office to complain. The service I received was second to none. Shellie was absolutely fabulous and dealt with my issues promptly, even calling me out of hours just to check my hot water and washing machine issues had been resolved. I heard she has now left and the new staff Jane and Olivia in particular have been so professional dealing with issues at the apartment quickly and efficiently, even getting a plumber to come out during the pandemic within a day or two. I cannot thank them enough, they have been wonderful and so helpful not just promising to get the work done but actually getting it done! Thank you so much everyone especially the ladies mentioned for going above and beyond for us tenants...please keep up the great work!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Sam · 12 June 2020

3/5

Google

Well what to say I applied to rent an apartment front them I veiwed it paid my holding fee sent all relevant documents and it took them three weeks to decline my application with no explanation as to why I was ringing up every day as I am in desperate need off somewhere to live with the same excuse everytime I know I will never go through these again that's for sure

Andrea · 12 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi Andrea, I am sorry you have been unhappy with our service. I have looked into the below for you and I can see that your holding fee was refunded to you within 2 weeks, as per your request. I have spoken to the Applications Manager who advised the application was declined by the landlord due to the results of your referencing. Unfortunately, we cannot over rule this decision. If you would like to discuss this further, please feel free to get in contact with us.

1/5

Google

STAY away from this company absolutely rubbish management, have been left without a working/unsafe hub for over a month even though they are well aware I have 2 small children but no action have been taken to resolve this

Junaid · 16 December 2025

1/5

Google

Everything was great until it came to moving out. Proceed with caution. Reposit is an absolute joke of a concept.

Ad · 28 October 2024

1/5

Google

Everything was great until it came to moving out. Proceed with caution. Reposit is an absolute joke of a concept.

Adeel · 17 October 2024

5/5

Google

Finally an estate agent that responds! I called to rent a flat and Siobhan was very quick to send all information and also to let me know the property was gone. Other agents wouldn't have bothered so thanks a lot Siobhan you are a *!

Sandra · 27 April 2023

5/5

Google

Have used this company twice to find rental apartments. Helpful, informative and knowledgeable staff. Found me exactly what I was looking for on both occasion. Highly recommend using them, Katy was especially helpful.

Sam · 13 June 2019

Agent replied · 11 June 2024

Hi Sam Thank you so much for your feedback. Kindest Regards The Lettings Room Bradford Team

1/5

Google

Don’t use this company ever. Slum lords who can’t manage a cardboard box. They allow black mould, damp and urgent repairs to go unfixed (I’ve been a tenant 4 years). The building is disgusting, they let trash flow into the street from the bin room, I can’t have my ground floor window open (the only window I have btw) because despite keeping it clean I’ve had cockroaches and rats from the unsanitary conditions outside my door. Having to move out because mould is growing on all my belongings and I’ve started having breathing issues. Taking them to the ombudsman and the council. Rent with someone else it’s not worth the headache dealing with these people.

Emily · 12 June 2023

1/5

Google

Terrible experience. They will overcharge you on your deposit / Reposit scheme when you move out through inflation of "redocaration" charges. In the 10 years I've dealt with letting agencies, this is by far the most corrupt and fraudulent one.

Jomar · 12 May 2025

5/5

Google

Thanks to Shellie I was able to move in only in 3 days, briliant person and attitude, very satisfied with the service

Peter · 13 June 2019

Agent replied · 11 June 2024

Hi Peter Thank you very much for taking the time to leave us a review. We wish you every happiness in your new home. The Lettings Room Ltd - Bradford Team

1/5

Google

Moved in to a flat in this building 2 weeks ago, already dealt with mould, a pipe bursting and causing a flood in the apartment, vandalism, both lifts not working (I’m on the 7th floor so that’s fun) 100’s of rats all around the building. Moved from Leeds to have more affordable living at the cost of my sanity. Worst decision I’ve ever made and tied in to a contract for a year. Save yourself the depression and do not live here!!

Sobia · 27 April 2023

5/5

Google

Love the place lovely security guard who was there to help electric is very very expensive tho

Jasbeer · 16 December 2025

5/5

Google

I would highly recommend The Lettings Room, the support and commitment of the team and in particular Katy Slatter, is second to none. The service I have received has been amazing and Katy was there to assist in every step of the way. I would not hesitate to use this company again

Alison · 28 April 2019

1/5

Google

I’ve never known such a rude and ignorant letting agents as this one has been. Been trying to view/apply for a property for over three weeks to be fobbed off and passed on to a negotiator who never contacts you either. I finally got the negotiators number to contact them myself just to be ignored yet again🤯😡 never known an agents like it.

Olivia · 28 December 2023

5/5

Google

I dealt with Shellie, Katy and Aleks when The Lettings Room took over the building im in. They were very helpful and supportive and i have now been able to move into a new room. Very happy with everything. Big thank you

Tyler · 12 June 2020

1/5

Google

Very upsetting interaction with this company. The staff in the office are extremely friendly and as helpful as they can be, but the agent we were involved with was slow to respond to any communication and then did not update us on any changes to the situation with the property. Left me very upset and very lacking in confidence with this company.

Jenna · 12 December 2023

1/5

Google

Not best service your cars will get broken into as mine got broken into aswell as loads of other people have they won't fix anything ie electric gates the place is rat INFESTED stay away also mould in the apartments

Tahir · 27 December 2024

5/5

Google

Olivia from TIR Lettings has been my point of contact for everything regarding my new rental property - she has made the process very easy and is incredibly quick to respond to my queries (which I sent a lot of! She has been very patient). The flat itself is lovely and the application for renting was very straightforward and I was kept informed at every point in the process. Would definitely recommend for anyone looking to rent.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Sophia · 25 August 2021

1/5

Google

Without doubt the worst company I have ever dealt with, lived in an Appartment for 6 months, had 2 fridges break and I’ve been left without a fridge since May, with no idea when they will replace the 3rd time. The electric switches are installed backwards, the laminate flooring is lifting and it’s been installed with nails, the plaster on the walls is cracking, the painting has not been completed to a decorative finish and their is a Pigeon infestation so you can’t open your windows without the damp smell of pigeon muck all over the sills, DO NOT RENT FROM THESE PEOPLE absolute cowboys and they never call you back or answer their phonesNegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Andy · 27 April 2021

5/5

Google

have dealt with Katy for many years, she is very thorough and professional i would have no hesitation in highly recommending her and her team for any of your letting needs.

Karl · 12 June 2020

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read TIR Lettings Ltd's Google reviews

Questions about TIR Lettings Ltd

How many reviews does TIR Lettings Ltd have?

TIR Lettings Ltd's Bradford office has 76 reviews across 1 platform: 76 on Google. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is TIR Lettings Ltd's rating?

TIR Lettings Ltd is rated 3.3 out of 5 across all 76 reviews, and 3.3 out of 5 on Google from 76 reviews, checked 9 October 2026.

Where is TIR Lettings Ltd's Bradford office?

TIR Lettings Ltd, Card House, Bingley Road, Heaton, Bradford BD9 6FF.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.