Every review we hold for the Bognor Regis office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 4/5
TrustpilotVery nearly five stars
I’d have given 5 stars had C&W found a property for me. In the end, I found one through a rival estate agent. But C&W - Libby, Yasmin, and Tracey - couldn’t have been more helpful in my property search, sending details by email and text on a regular basis, following up with phone calls. By far the most engaged estate agent in Southsea.
Mike · 7 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
We are glad you enjoyed your experience with our dedicated team at Cubitt & West during your home search. Thank you for your kind feedback regarding our proactive communication and frequent updates. While we are sorry we could not secure your next home this time, we appreciate your recognition of our strong commitment to helping you throughout your journey.
Want to earn £100?* If you know of anyone who would benefit from our services then please feel free to refer a friend to us today using the following link: https://ae0.uk/5021
★★★★★ 4/5
TrustpilotI have changed my negative review to a Positive due to one Lady
When i moved into my current property it had issues, quite bad ones and the person who was dealing with the maintenance didnt actually do his job, he found excuse after excuse and thats how it was for 6 weeks, then I requested someone else take over from this person who just sat on his hands, i was passed onto a lovely lady, shame I cannot name names, but she is incredible, she got things done, no excuses, no sitting around and she actually phoned me back with updates, I just want to say a big thank you to this person (B***a), you are fantastic at your job, very professional, fast to get things done, no BS, here's your flowers 💐🌹 by the way, thank you for everything you have done, all issues resolved, your amazing 😊
Anthony · 15 June 2026
Agent replied · 24 May 2026
Thank you for taking the time to leave us a review and we are sorry that you have experienced some issues with your hot water since moving into a property that we manage.
Whilst the staff at the Customer and Property Care department will be best placed to assist you with any maintenance concerns that you have, if you are experiencing any issues with contacting them, please do not hesitate to call our Customer Support department on 01702 540802. Thank you.
Kind regards
Cubitt & West
★★★★★ 4/5
TrustpilotId recommend Cubitt and West for anyone…
Id recommend Cubitt and West for anyone selling their home. Julie was great and communicating between myself and the buyer and everything went much faster than expected. A very happy seller. Thank you
Miss · 7 June 2026
Agent replied · 22 June 2026
We're so glad to hear you had such a positive experience selling your home with us. It's wonderful that everything went smoothly and quickly. Thank you for your kind words!
★★★★★ 5/5
TrustpilotProactive and organised estate agents
Alia was extremely proactive and helpful in suggesting properties to view and arranging next steps. Thank you.
Emma · 24 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We're so happy to hear our team at Cubitt & West Leatherhead was proactive and helpful in assisting you with properties. We truly appreciate your kind words Emma!
Know someone who would benefit from our services and want to receive £100* between you? Use the following link to refer a friend today: https://ae0.uk/5021
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience of purchasing a flat in Bognor Regis was made far easier with the assistance of Cubitt & West who listed the property. In particular Ruth Nash-Walker who was extremely helpful.
Nothing was too much trouble for Ruth, she was always positive, polite and professional and always returned my calls with great speed. Many thanks Cubitt & West, Bognor Regis.
Paul · 11 June 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotValuation
hada valuation today although we are not on the market. The team Chris and Claire were very helpful.
Sue · 19 August 2026
Agent replied · 23 September 2026
We're glad to hear our team provided such helpful service during your valuation. Thank you for your kind words!
Do you know someone who would benefit from our services? Refer a friend at the following link to receive £100* between you: https://l1nq.com/pkk6pa2
★★★★★ 5/5
GoogleA huge thank you to Sam & his team for all of their perseverance & knowledge throughout a rather stressful sale & purchase. Sam’s reassurance throughout the whole process has been second to none & we could not be more happy to say that we are finally moving within the next few days!
Cheers to you all & thank you again for being amazing!
We highly recommend Cubitt & West Bognor!
Shannon · 27 April 2025
Agent replied · 8 August 2025
Hi Shannon,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thankful for your kind words and are thrilled to have been able to assist you throughout the process.
All the best,
Cubitt & West Bognor Regis Estate Agents
★★★★★ 5/5
TrustpilotJohn O'Neill was great
John O'Neill was great - very professional, well prepared and thought out presentation and comparison with other properties which helped us understand the valuation clearly. Also, he was smartly dressed!
BGray · 15 May 2026
Agent replied · 22 June 2026
We are so pleased to hear about your positive experience. We appreciate your kind words, our team are happy to have been able to assist, and John will be happy to receive such lovely feedback!
★★★★★ 5/5
GoogleReally lovely people at the Bognor Regis branch. Ruth was extremely helpful over the phone. Gill was great when showing me around the property's I viewed. Really friendly and helpful. Highly recommend when looking for a property in the area.
Anita · 11 February 2026
Agent replied · 11 October 2026
Hi Anita,
Thank you for your kind review. We are pleased to hear that our estate agent team in Bognor Regis made your property search a positive experience and that Ruth and Gill provided friendly, helpful support both over the phone and during viewings. We are glad our local property knowledge and guidance helped when looking for a property in the area.
Thanks,
Cubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service
Mo the manager at North End branch came to view the property we were selling.we couldn’t have asked for anyone better, he was very informative and positive in his approach.His customer service was first class and he gave us the impression he was going all out to get the property sold.We also had quite a few dealings with Julie who kept us informed along the way, if we phoned with a query she e -mailed the solicitor and once she received an answer she would ring and let us know.Everything was sorted very quickly.we would like to thank all the team who work there too.Thankyou you for making what could be a very stressful time plain sailing.I would definitely recommend you to anyone.
Jim · 21 November 2024
Agent replied · 30 December 2024
Afternoon Jim,Thank you for your kind review. We're thrilled to hear that Mo and Julie provided you with such a positive experience at our North End branch. It's fantastic to know that their dedication and efficiency made the process smooth for you. We truly appreciate your recommendation and kind words.Best wishes,Cubitt & West
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery Disappointed all round
Don't often write reviews however as my decision to use this estate agents was based on so many good reviews, I felt I needed to share my experience.After having 5 valuations of my apartment, I decided to use the Southsea branch as I was very impressed with their manager Samara. She was very prepared and seemed very knowledgeable and didn't just tell me what I wanted to hear. They were the most expensive but she justified that with all the extra things she offered to sell my property such as building initial excitement with a pre-launch, with their list of 200+ looking for a similar property working with homeserve for over 60s.Once the contract was signed, communication just disappeared and there was no pre-launch. Just the day before my property went live, only a handful of people had been contacted so there was no such pre-launch. the launch for a weekend went wrong and my property only went on one of the main sites and not the others like it should. They didn't even notice. I had to advise them on the Monday that my property was missing. One of the biggest failures was on the advert was no floor plan and I wasn't generally happy with the advert at all. It was very basic and not making the most of the property at all. Despite multiple calls I couldn't get hold of the manager and she never bothered to call me back and she was the only one that could make any changes apparently. I was then told that a floor plan hadn't been done as my own photos were used but this was never explained. Weeks went by and after going into the shop directly I finally managed to get agreement to some changes made and I was told a floor plan was being done, however all the changes still didn't get put through. I basically re-wrote the ad myself and the floor plan was only put on as a picture so it still didn't show there was a floor plan and there was a sizing error on it that again I pointed out. I didn't get any interest at all or a single viewing on my property, a very smart and tidy property, and there was no communication or feedback around what was happening and what they were doing to sell and even though I tried to express my disappointment they just didn't seem to care and then just blamed it on the price. I don't dispute the market is challenging but I strongly feel the advert let it down and the lack of a floor plan was a big failure, I've also noticed that links that I see on Facebook don't work so when you click on a property that they are advertising it just takes you to a blank white page.Selling a property is stressful enough but it should be a collaborative approach with your agent and I found the total lack of communication and feeling that they were not interested a real let down.
Julie · 17 November 2024
Agent replied · 30 December 2024
Dear JulieThank you for leaving us your review and we are sorry to learn that you were dissatisfied with the service that you received. We are sorry that you were not initially informed that our floor plans are a part of our photography package however we understand that floor plans were subsequently provided to you free of charge. We agree that regular and effective communication is extremely important and we are sorry if this was not your experience as we would always wish for our customers to feel supported during the process. We would like the opportunity to discuss your experience in more detail and would therefore encourage you to contact our Customer Support department on 01702 540802 or at customer.support@arunestates.co.uk so that we can provide you with a more detailed reply to your comments.Many thanksCubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust want to give credit where credit…
Just want to give credit where credit is due. We have recently sold our property and have begun our search for our new home without any success so far. I have been in touch with various estate agents who have all been brilliant, however Zak has been outstanding. He has been in contact regularly, checking in for updates and sending any new properties over to us.
Kim · 16 March 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotId recommend Cubitt and West to anyone…
Id recommend Cubitt and West for anyone wanting to sell their home. The whole team went above and beyond to make the experience as stress free and as positive as possible for my elderly mum. They couldn't of done more to support her and even going beyond their job description to help her organise and fill in paperwork. Truly a 5* service where kindness wasnt just because they were being paid. Honestly wonderful human beings.
Irene · 7 May 2026
Agent replied · 22 June 2026
We are so happy to hear that our team provided such a positive and stress-free experience for your elderly mum. It is wonderful to know that their kindness and support truly made a difference. Thank you for your kind words and 5-star review.
★★★★★ 5/5
GoogleJust put an offer on a property with Cubitt and West. I must say, excellent first impressions. Ruth has been our point of contact throughout so far and she is just lovely! Very professional, informative and personable. Great communication and definitely willing to go the extra mile! Looking forward to completing our move with Ruth by our side.
Emily · 11 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleCurrentely using C&W Bognor for the sale of my flat - They've been amazing! Isobel is lovely, she initially rang around to get some viewings and we ended up getting an offer really quickly. Sam has been amazing from the minute we met him for the valuation. They're really quick to pick up emails and calls and so helpful, always happy to get stuck in and assist where they can.
I've also been working with Richard in relation to mortgage options and he's been incredibly - can't recommened more!
Great experience so far - thanks guys!
Sophie · 11 October 2024
Agent replied · 25 October 2024
Hi Sophie,
Thank you for taking the time to leave such a detailed review, it's greatly appreciated! We're honoured to hear that you would recommend our services to others.
All the best, Cubitt & West
★★★★★ 1/5
TrustpilotDon't use this real agent as their…
Don't use this real agent as their services are very bad. They just sold the property without looking and checking of developer's professionals and ethics to customer and left the buyer to struggle faces the issues after buying the property. I bought the brand new house through Cubitt & west and their developer was not even answering the phones calls, or reply or fix the problem even they agreed. They left the house without any purchase or supplier contact details to contact if you want to do something by yourself. Spoken to real state agent head office and the feedback I have received is this is not their problem if developer is not answering so you have to go to legal but they are not taking any responsibility as a selling agent to select the professional developer or take any action. Buyer is buying the property with their hard-earned money and paying the EMI but this real agent and their unprofessional developer are just a real problem so never recommend to use again.
Rajeev · 10 October 2024
Agent replied · 30 December 2024
Dear RajeevThank you for your feedback and we are sorry to learn that you have experienced issues with the appliances at a new build property that you purchased through us in 2022.We have contacted the developer on your behalf who informed us that the paperwork relating to the appliances would have been left in the property at the time of completion, enabling you to activate the relevant warranties. We also understand that you have been in contact with the developer directly to discuss your concerns. We are sorry if you are unhappy with their response and can only recommend that you formalise any outstanding issues that you have, so that they can investigate further. Thank you again for taking the time to leave us a review and we are sorry that you have experienced issues so long after your purchase.Kind regardsCubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotI had a great experience of interacting…
I had a great experience of interacting with Summer.In my first conversation, Summer was patient enough to understand my requirements and accordingly suggested property listings.Summer was by my side in every step of the way from understanding the requirements, suggesting the properties, arranging the viewings and accompanying me to the viewings. Summer also kept me well informed.Summer stays patient during the viewings allowing enough time to inspect the property and also answers all the queries.I found Summer to be very helpful, enthusiastic and committed to her work.Also a big thank you to Mr. Otto Pagel for giving me invaluable insights. Also Jayde Bose and Richard were very helpful.I hope the buying process goes well & fast.
P · 3 October 2024
Agent replied · 30 December 2024
Good Morning, Thank you for taking the time to leave such a detailed review. We're thrilled to hear that Summer provided such a positive and supportive experience throughout your property search. It's great to know that Otto, Jayde, and Richard were also able to assist you effectively. We hope the buying process continues to go smoothly and swiftly for you.Best wishes,Cubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotJulie and her team were a pleasure to…
Julie and her team were a pleasure to deal with when the house went on the market from start to finish.
Sarah · 8 June 2026
Agent replied · 22 June 2026
We're so glad to hear we made your selling process positive and stress-free. Your kind words mean a lot to us, and we appreciate you recommending our services.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Customer Service
From the moment I contacted C&W, I have been very impressed with the level of service. Thomas was extremely polite and patient. He was very attentive and informative which resulted in me finding the perfect property within a very short timeframe. The important things to me are transparency and efficiency. He excelled on both counts as well as having the ability to make me feel heard and, more importantly, valued.I am pleased to say that this feedback extends to Scott, Katherine and everyone I spoke to at C&W. I am forever grateful to you all. So much so, I have recommended C&W to friends.
Maureen · 9 September 2024
Agent replied · 30 December 2024
Hello Maureen,Thank you for your lovely review. We're thrilled to hear that Thomas, Scott, Katherine, and the rest of our team made your experience so positive and efficient. We truly appreciate you recommending us to friends.Best wishes, Cubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotJulie Bramble was excellent
Julie Bramble was excellent, kept us informed all the way through, called when necessary but also emailed updates when she had things to report. No delays on getting back to me, even let me know when away from office. C&W were not even our estate agents, we were buying the property from their client, but we had more contact with them than our own estate agents. We have recommended them twice so far.
Carly · 19 December 2024
Agent replied · 30 December 2024
Hi Carly,Thank you for your lovely review and for sharing your experience with us. It's fantastic to hear that Julie provided such excellent service and kept you well-informed throughout the process. We're delighted that you found our communication helpful. Your recommendation means a lot to us, and we're here to help you with life's journey whenever you need.Best wishes, Cubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy experience with Julie Bramble from…
My experience with Julie Bramble from Cubitt & West Southsea Estate Agents has been outstanding. From the day my offer on the property was accepted, I received what can only be described as excellent customer service. The contract exchange process became quite strenuous due to a dispute between the seller's and buyer's solicitors, which significantly prolonged and complicated matters. However, Julie Bramble demonstrated her professionalism by diligently following up with all involved parties, showcasing her excellent communication skills. She consistently responded to inquiries promptly and took responsibility right through to the end of the process. Her dedication provided my wife and me with reassurance and optimism. Kudos to Julie for her exceptional service. We are truly grateful. Thank you.
Juwon · 20 August 2024
Agent replied · 30 December 2024
Afternoon Juwon, Thank you for your kind review. We're delighted to hear about your outstanding experience with Julie. It's wonderful to know that her professionalism and dedication made such a positive impact. Best regards, Cubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotJulie is a Gem!
I cannot recommend Cubitt and West highly enough! They recently helped us navigate an incredibly complex and challenging sales process due to the recent legislation on cladding for flats causing alot of issues. From start to finish, their professionalism, expertise, and dedication were truly exceptional.Despite the difficulties posed by the new regulations, Cubitt and West remained proactive, communicative, and supportive throughout the entire process. They went above and beyond to ensure everything was handled efficiently and effectively, keeping us informed every step of the way. Their knowledge of the latest legislation and their ability to manage the various stakeholders involved was impressive and gave us great peace of mind.Thanks to their hard work and perseverance, we successfully completed the sale, and we couldn't be more grateful. If you're looking for an estate agent who will go the extra mile and provide top-notch service, look no further than Cubit and West. They truly are the best in the business!Harry, Samara, Tracey, Jacki & Julie thank you all for your efforts, we cannot fault you! I would finally like to give a special thank you to Julie who was exemplary in her professionalism and communication!
Martin · 3 August 2024
Agent replied · 30 December 2024
Hello Martin,Thanks for leaving us such a lovely review, we really appreciate it. We strive to help our customers through what we know can be a stressful time.Best wishes,Cubitt & West
★★★★★ 5/5
TrustpilotI couldn't recommend Cubitt and West…
I couldn't recommend Cubitt and West waterlooville any higher. From day one they were all amazing and super helpful. Maddison originally came round to do a valuation and got the ball rolling. She was extremely personal and kind, we sat and had a real conversation rather than being made to feel like just another client. I was given a reasonable timeframe and expectations too rather than being promised anything unrealistic. Nicola and Maddison got to work so fast and the viewings came rolling in. It was a difficult year with interest rates all changing and throwing everything out but i still trusted they'd be able to get the sale completed. Nothing was too much to ask for, they were available for every viewing and got plenty of clients through the door too. After a while they found the perfect buyer and i'd accepted the offer. 10/10 for them both.During the sale process Julie took over and acted as the middleman with myself, the buyer and both solicitors. Again she was very personal and responsive with calls and emails. Any questions i had were dealt with extremely quickly and effectively. It was so reassuring to have someone so proactive during the sale process, i didn't really need to chase anything up because Julie was always on top of it. My entire sale and process was extremely easy and stress free. Second dealing with Cubitt and West and as before i wasn't disappointed. Thanks to you all and possibly others in the background i hadn't dealt with personally. One happy client!
Tom · 31 July 2024
Agent replied · 30 December 2024
Dear Tom,Thank you for your detailed review. We're thrilled to hear that Maddison, Nicola, and Julie made your experience with Cubitt & West Waterlooville so positive and stress-free, especially during what was a challenging year. We appreciate your continued trust in us.Best wishes, Cubitt & West
★★★★★ 1/5
TrustpilotPromised the world before going on the…
Promised the world before going on the market. That’s where the sloppy work started, given the brochure to sign off. Had to be return 3 times for amendments due to duplicate wording, missing pictures etc., basic work for anyone, but no care or attention to detail.Once the house was on the market and live on the website. Some pictures where over saturated making the house look a dirty, missing pictures and more pictures of the garden than the house.Asked them to amend this, met with a sharp and blunt response over the phone…speak to the manager.They amended this, placed the original pictures online, next to the over saturated pictures. Simple, uncomplicated work for anyone, but seems no one can be bothered to check details and pictures. All in all, a very bad experience of Cubitt and West, talks the talk but does not walk the walk.Would I recommend Cubit and West? No not at all, wasted 8 weeks of my time and money.
JPM · 26 July 2024
Agent replied · 30 December 2024
Dear Mr Mellish We understand your frustration when our initial advertising did not meet the high standards that we normally aim to achieve. Unfortunately, we faced some technical issues when trying to rectify this which took some time to resolve. Please accept our sincere apologies that your brochure was not corrected sooner.Cubitt & West agreed to release you from the contract early and we would like to take this opportunity to wish you all the very best for the future.Kind regards Cubitt & West
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.