Every review we hold for the Ashford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleMy wife and I had a really positive experience with Izzy, who was so helpful and friendly throughout the process of securing our new apartment. She made everything straightforward, kept us updated, and was always happy to help with any questions we had.
A big thank you to Georgia, who stepped in while Izzy was on leave and helped us sort out the final details of our contract.
We really appreciate all their help and are very happy with the team at Connells Park farm Ashford. We would highly recommend them!
Tayo · 10 August 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience with our team at Connells Park Farm Ashford. Our goal is to make the process straightforward and seamless for our clients, and we're glad that Izzy and Georgia were able to exceed your expectations. We appreciate your recommendation. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleI had a fantastic experience with Connell's, especially Lashiya, who was incredibly helpful. She took the time to understand exactly what I was looking for and helped me find the perfect property.
Lashiya was always quick to respond to any questions or updates, making the whole experience of renting smooth. Her professionalism, knowledge, and friendly approach made a real difference, and I always felt supported from start to finish.
I would highly recommend Lashiya and the team to anyone looking for a reliable and responsive estate agent. Thank you!
Anika · 10 July 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your glowing review! We are thrilled to hear about your fantastic experience with Lashiya and the team at Connell's. It's our goal to provide reliable and responsive service to all our customers, and we are happy to have met that standard for you. We hope you continue to enjoy your perfect property and know that Lashiya will always be there for any future needs. Thank you for recommending us to others, it means a lot. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbsolutely terrible experience with…
Absolutely terrible experience with Connells. Their communication and customer service have been extremely disappointing. They are quick enough to deal with you when they want something, but when you actually need help, suddenly nobody is available.
I have tried calling the number provided to me multiple times, and nobody answers the phone. I have also sent emails and received no response, despite this being extremely important and time-sensitive.
Today is supposed to be my move-in day, and I still haven’t been properly contacted about the key handover. This is completely unacceptable and incredibly stressful, especially when you have arranged everything around an agreed move-in date.
If you expect tenants to pay money and complete paperwork on time, the least you can do is answer the phone and reply to emails when they need you.
Very poor communication, very poor customer service, and frankly a very irresponsible way to deal with tenants. I would not recommend Connells based on this experience.
Alan · 29 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you so much to Nez Carey she…
Thank you so much to Nez Carey she supported me through the whole process with getting me into contact with Connell Morgages which came back the next day! to using amazing conveyancers to keeping me up to date with everything. It all taken 6 weeks. I am so greatful also to Sam who initially did the viewing from the market harbrough branch. I would recommend connels market harbrough to anyone and using their morgaage advisors.Also Joe the Morgage advisor from oadby branch.
Amandeep · 25 September 2026
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a great experience selling our home with Connells, and in particular Archie was excellent throughout the whole process.
From the initial listing right through to exchange and completion, Archie was professional, responsive, and proactive. He kept us well informed at every stage, chased where needed, and helped keep a complex chain moving when things could easily have stalled. Communication was clear and honest, and it always felt like he genuinely cared about getting the deal over the line for everyone involved.
Selling and buying at the same time can be stressful, but Archie’s calm approach and willingness to go the extra mile made a real difference. We wouldn’t hesitate to recommend Connells, and especially Archie, to anyone looking to sell their home.
Thanks again for all your help.
Chris · 18 December 2025
Agent replied · 8 January 2026
Thank you for choosing Connells to help you sell your home! We're so happy you had a positive experience with our agent Archie. Our team strives to provide professional, responsive, and caring service to make the process as smooth as possible. We truly appreciate your recommendation to others. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbsolutely appalling experience
Absolutely appalling experience, avoid Connells if you value honesty and transparency.
My experience with Connells has been nothing short of a nightmare. I feel completely misled, trapped, and let down from start to finish.
When Jon came to value my property, he never clearly explained that by signing the paperwork I was committing myself to a 26-week sole agency agreement. Instead, I was rushed through the documents and repeatedly told it was simply their “standard procedure.” At no point was the significance of being tied exclusively to Connells for six months properly brought to my attention.
If Jon had been transparent and clearly explained that I would be locked into a 26-week contract regardless of whether Connells performed or not, I would never have signed it.
Once the agreement was signed, the service was incredibly disappointing.
Over the course of the agreement, Connells completely failed to sell my property. They repeatedly brought viewers who were clearly not in a genuine position to buy. Some didn’t have suitable employment contracts to obtain a mortgage, others hadn’t even sold their own properties, and many simply appeared to be wasting everyone’s time. It felt like they were more interested in increasing viewing numbers than actually finding a qualified buyer.
The communication was equally poor. After almost every viewing, I had to chase Connells for feedback. Rather than keeping me informed as you would expect from a professional estate agent, I was constantly left waiting, calling and emailing just to find out what had happened. It was exhausting and incredibly frustrating.
As weeks turned into months with absolutely no progress, I felt completely helpless. I had lost all confidence in Connells’ ability to sell my property, yet because of the 26-week sole agency agreement, I couldn’t simply instruct another estate agent without potentially facing financial consequences. I felt trapped in a contract with a company that was delivering little in return.
To make matters worse, when I raised my concerns, Connells showed no willingness to acknowledge how the agreement had been presented to me. Instead, they simply hid behind the small print of the contract and insisted that because I had signed it, I was bound by the 26-week term. There was no accountability, no understanding, and certainly no attempt to resolve the situation fairly.
Looking back, I genuinely believe the emphasis was placed on getting my signature rather than ensuring I fully understood the long-term commitment I was making. Being told something is “standard procedure” should never replace giving a customer a clear explanation of a six-month contractual obligation.
The whole experience caused unnecessary stress and wasted months of valuable time during which my property could have been marketed by a more competent and proactive agent.
If you’re considering using Connells, my advice is simple: be extremely careful. Read every single word of the agreement, ask direct questions about any sole agency period, and don’t let yourself be rushed into signing anything. Once you’ve signed, you may find yourself locked into months of poor service with very little you can do about it.
I would never use Connells again and would not recommend them to anyone looking for an honest, transparent, and customer-focused estate agent. My experience was overwhelmingly negative from beginning to end.
Mohammed · 14 July 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotChoose another agent... any agent but Connells
Update 16/07/26;
After a visit to Ashford Park Farm branch and discussing our deposit with the visiting area director, our deposit is finally being processed. Within the hour he had contacted our ex-landlord, arranged for the appropriate team to set up the transfer of funds, and even offered a compensatory gesture of good will.
Our overall experience of Park Farm during our tenancy remains negative, however if I could rate on individual performance: 5* for the area director who is unfortunately let down by an incompetent branch manager Georgia, and an impossibly rude and incompetent letting agent Izzy. 5* for agent Leisha(?) who has always been polite and helpful on the phone, even if she wasn't trained to process deposit returns. Perhaps further train & promote her and the branch's reputation, for lettings at least, would improve.
-------
We moved out almost 3 weeks ago & all our requests for the return of our deposit (over £2k) has been ignored by the Ashford Park Farm branch.
Forced to open a claim via the Tenancy Deposit Scheme, lodge a formal complaint to Head Office and if still not returned we'll have to contact The Property Ombudsman.
How this company is repeatedly permitted to exploit the 10 day deposit loophole is beyond me. They essentially ignore all requests to inform ex-tenants of any disputed amounts by the landlord. Until the amount to be returned is agreed on, the 10 days legal requirement to return your deposit doesn't begin. Shameful practice.
But not a complete a surprise, since throughout the 3 year tenancy they have been consistently useless. We had water dripping from the living room ceiling which took them months to even bother sending someone round. We had wire shoved down the chimney to prevent birds from accessing - when smoke started filling the living room the chimney was condemned by the sweep we hired, Connells then sent their own round who approved it. Contractors were sent to fit a proper bird deterrent, and while there they informed us the chimney was damaged and in danger of falling down (due to the TV aerial being fixed to it). They removed the aerial, but Connells have to-date ignored this potential danger of collapse. We had sewage pouring from the drain outside the kitchen window within weeks of taking on the rental. The boiler was over 30 years old and each time the engineer came out to crank it back up when it lost the will, he'd shake his head & tell us it should be replaced. The ensuite shower was unusable (unless you like a cold trickle). Their solution was to fix a new head - FYI Connells - zero difference. The loft latch door fell off and left a substantial dent in the wall - thankfully nobody was underneath it and an unsightly repair job was done. We put rose baskets around the garden fence & received a message from Connells accusing us of allowing the garden to become overgrown despite regular maintenance. The list of incompetencies goes on (and all the time the rental cost increases, £1900pmth, I kid you not).
Prior to this we had rented for many years and never had any issues and always received our full deposit back within a week (particularly as we generally leave a property in better condition than we receive it). Since dealing with Connells we have since made the decision to no longer rent and have purchased our own home, vowing never to deal with this agent again (there were many properties we would have considered for purchase - including our rental - if it weren't for the sale agent being Connells).
Ignore the warnings on here and it will unfortunately most likely come back to bite you.
Good luck - if it's Connells you'll most definitely need it.
I'll update when we finally get our deposit back...
Michelle · 14 July 2026
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a fantastic experience at Connells working with Izzy! Following our initial enquiry for a flat, she called us straightaway and directly liaised with the landlords. Izzy was incredibly responsive, patient, and always kind throughout the entire rental process. Her attention to detail, thoughtful questions, and ability to anticipate and smoothly handle any issues made everything so much easier. She communicated brilliantly and truly went above and beyond--We felt completely supported every step of the way. Highly recommended! Thank you, Izzy!
Thomas · 10 October 2025
Agent replied · 10 October 2026
Hello Thomas,
Thank you so much for your wonderful 5* review! I'm thrilled to hear about your fantastic experience with Izzy at Connells. It's great to know that her responsiveness and attention to detail made the rental process smooth for you.
Best wishes, Lucy, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleLeaving a 5* review for Connells, couldn’t fault their service. All in all, the process of selling and forward purchase was 10 weeks which is unheard of. They made every part of the process smooth and easy. Treated my property with the upmost respect when doing showings (even sitting with my dog Derek) when the photographer came to do the photos. From the start to the end, they were so professional and always around to answer the millions of questions I had.
Particular thanks to Raife and Archie who were so accommodating with my constant emails and phone calls asking if anyone was interested to view my property (even though they dedicated so much time already to updating me mostly daily). I genuinely believe without the dedication of these two my property would have taken longer to sell.
Everyone in the branch is so welcoming when I have gone in to see the guys, such a friendly, professional team. Shout out to Jamie who I mostly spoke to first, always made time and took a genuine interest to see how I was doing.
All the customer service extras connells provides doesn't go unnoticed.
Would highly recommend Connells and this is the second time I have used them and wouldn’t hesitate to go back (hoping not to move again though!).
Thank you all so much!
Nicola · 26 September 2025
Agent replied · 17 October 2025
Thank you for the amazing review! Our team at Connells is dedicated to providing exceptional service and we are thrilled to hear that we exceeded your expectations. Thank you for trusting us with the sale of your property and for your kind words about our team members. We appreciate your recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
GoogleThey are very helpful and knowledgable. Particularly Grace, she has been amazing through this whole process, always making sure to keep me updated as soon as anything happened or we recieved any feedback. She was a really amazing agent.
Amelia · 10 August 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your kind words! Our team is dedicated to providing excellent service, and we are thrilled to hear that Grace has made such a positive impact on your experience. We are lucky to have her on our team! Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 1/5
GoogleAppalling service from start to finish. We recently ended our tenancy here, and the experience perfectly mirrored the poor service we received throughout, including a leaking ceiling that Connells took months to resolve.
When we moved out, Connells took 15 days just to process the landlord’s authorisation email due to what they later admitted in writing were "internal system delays." They sat on our money, causing unnecessary stress and uncertainty, and only released the deposit 4 weeks after our tenancy ended because I had to physically go into the office to demand action from the Area Manager.
While they paid £100 in compensation to acknowledge their failures, their formal complaint response was a defensive attempt to justify their actions using legal loopholes.
We have since bought our own property and after our experience with Connells are incredibly relieved to be out of the rental cycle. If you are a tenant looking for an agency that communicates efficiently, fixes maintenance issues promptly, and treats you with respect, look elsewhere.
Michelle · 12 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
Hello, I am sorry if you were not happy in your experience with us. If you wish to share any further comments about your experience, please do email me at review@Connellsgroup.co.uk
Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 1/5
GoogleMy wife and I were treated very poorly by a very greedy Connells agency especially the manager based in Ashford, Kent.
The estate agency Gazumped me despite all the effort I had made towards the Conveyance process a week after my offer had already been accepted by the seller of the property I was to buy.
Over the course of the 1 week, the estate agent purposely delayed responding to all my emails and my calls that where aimed at providing all the necessary information and documentation they needed to make the AD for the property showing as SSTC online. This was because they were still busy showing off the property to other buyers using my already accepted offer price as a bargaining chip to the drive up the property’s value to the other buyers to see if they could get one who could offer a higher price to buy it in order for them to get a higher commission on the sale.
This was a clear indication of greed and unfair business practice that should not be a exist in any transparent and efficient organisation.
Osazee · 10 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We are sorry you feel that you have been treated poorly by our Park Farm office. When you had your offer accepted we informed you that we require proof of funds before we can remove the property from the market and that and further viewings would go ahead until such a time they were received. Once we received the documents and these had been reviewed we could remove the property but during that time another offer was received. We gave both parties the opportunity to make best and final offers which were then passed to the owner, in this instance the owner decided to proceed with the offer from the buyer. Again we apologise if you feel that you have been treated poorly but at offer stage and whilst chasing documents we told you that viewings would still be going ahead and we gave both parties the opportunity to make an increased offer if they wished.
★★★★★ 5/5
GoogleI just want to express my gratitude towards Connells Ashford park farm team. They smashed it with their outstanding services! I am immensely impressed how responsive, helpful and wonderful they have been to us! I would personally thank Raife Tinson, for being exceptionally helpful and always giving us time to time updates and current statuses. Also working exceptionally hard to sell our house. Thank you Raife and Connells Park Farm team. - Nadia Ahmed
Nadia · 10 October 2025
Agent replied · 10 October 2026
Hello Nadia,
Thank you so much for your wonderful 5* review! We're thrilled to hear about your positive experience with our Connells Park Farm team. Raife and the team will be delighted to know they made such a great impression.
Best regards,
Lucy, Customer Relations Team
★★★★★ 4/5
GoogleIzzy was a pleasure to work with from start to finish. She was pleasant, acted professional and took her time to answer our queries and also went out of her way to provide suggestions for schools, utilities and other things. My children grew fond of Izzy over time and would always want to stop by at the office to say hello! Thanks Izzy for giving such an excellent client service.
I am giving a 4 star rating not because of Izzy but due to the tenancy agreement process for Connells. I personally found the agreement was rushed due to delay by the back office but it was beyond Izzy’s control. I suggest Connells review their tenancy process to ensure it is as smooth as possible for their clients.
Olamide · 17 July 2025
Agent replied · 25 July 2025
Hello Olamide,
Thank you for sharing your feedback. We're thrilled to hear that Izzy provided excellent client service and made such a positive impression on your family. We appreciate your suggestion regarding the tenancy agreement process and will certainly look into it to improve our services.
Best regards,
Lucy, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
Google5* for Archie and team! Archie was great from beginning to end, ensuring a seamless purchase. He went out of his way to assist with my home purchase and I was impressed by his commercial acumen, as well as his accuracy and responsiveness to my deluge of questions. I would definitely recommend him and the Connells Estate Agents Park Farm team. Thanks again!
Leah · 25 December 2025
Agent replied · 8 January 2026
We are thrilled to hear about your positive experience with Archie and our team at Connells Estate Agents Park Farm. Providing exceptional service and meeting all of your needs is our top priority. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 1/5
GoogleNo replies, no updates , no apologies.
If I could leave zero star, I would. No one from their team has replied to my emails (yes, I’ve sent plenty already, I have emailed other members too ) regarding an update on returning my deposit and some refund. It has been 31 days since Georgia contacted me and talked about the amount, and I haven’t received a single reply since I sent her follow up emails. All I want is an update. The LACK OF COMMUNICATION is unacceptable and disappointing. They were nice to me at first, but end up being ghosted. I didn’t believe the other bad reviews here at first, but now I feel their disappointment.
I have escalated this matter to the main branch and to TDS, who have told me that this is unfair on my part . I shouldn’t have to keep chasing an update to the money that is rightfully mine.
Juselle · 10 August 2026
Agent replied · 10 October 2026
Hello, I am sorry if you were not happy in your experience with us. If you wish to share any further comments about your experience, please do email me at review@Connellsgroup.co.uk
Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Lashiya and team. You were incredibly supportive throughout the renting process. You're patient, friendly and always willing to explain things clearly. Your professionalism and and kindness made a huge difference.
AOU · 10 August 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you so much for your excellent 5* review, it means a lot to us! We're glad that our team was able to provide you with excellent service and make the renting process smooth and stress-free. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
GoogleOur experience from start to finish with connells was 10/10 we are first time buyers and we couldn't be happier with our property and all there support through the process and the lovely moving in gift! I would recommend to anyone who is a first time buyer or even looking to sell or buy. Massive thank you to Archie, Raife and jamie.
Adam · 18 December 2025
Agent replied · 8 January 2026
Thank you for your glowing review! We are thrilled to have helped you find your dream property and glad our team provided the support you needed throughout the process. We always strive to make the buying experience smooth and enjoyable. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleGrace from Connells was brilliant. Very friendly, understood the assignment and also the tenants feelings. Made the process a lot easier for our family. Thanks Grace!
Hannah · 10 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We are thrilled to hear that Grace from Connells provided exceptional service! Our team strives to understand and accommodate our clients' needs, making the process as easy as possible. Thank you for trusting us with your family's needs. Kind regards, Chanelle Aldrich, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleLovely experience with Connells when viewing two properties. Quick, effective and lovely. Grace was lovely and answered all of my questions and made me feel at ease. Thank you Grace!
Joanne · 10 August 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your kind words! We are so happy to hear that you had a lovely experience while viewing our properties. Our team takes pride in providing exceptional service and we're glad that Grace was able to make you feel at ease and answer your questions. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleI have rented with Connells for 5 years they always go above and beyond to help and support in anyway they can. I very recently moved from one property to another rented and managed by them. As always they were super helpful in finding a place that suited my needs and explained everything along the way as they have changed the system they use. A special mention to Izzy and Georgia their support and understanding has been great. Highly recommend Connells to anyone who is looking for their next home 🏡
Zoe · 19 April 2025
Agent replied · 22 May 2025
Thank you for taking the time to leave us this great 5* review and recommendation. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service from start to finish. Couldn’t have got through what became a complicated sale and purchase without sales progressor Tracey. Additionally Josh, Jamie and Archie were great during the initial stages of selling my home. Would definitely recommend and use again!
Vicki · 10 March 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that our team, especially Tracey, Josh, Jamie, and Archie, were able to make your sale and purchase as smooth as possible. We appreciate your recommendation. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service.
Everyone involved was very helpful especially Archie Maxwell. Highly recommended.
Sam · 7 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience and that Archie made a positive impact. Your recommendation means a lot to us. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotResidential Lettings
I have been renting out my property for quite a few years through Connells Residential Lettings and Steven Hopper has been my main contact. Steve has always been very helpful with any tenant queries or problems and I can recommend Connells to any prospective landlords.
Julia · 25 September 2026
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.