Trusted Agent profile

Your Move Kirkby-in-Ashfield reviews

4.4

★★★★★ Great

328 reviews across 2 platforms

82 Station Street, Kirkby-In-Ashfield, Nottingham, NG17 7AP, Ashfield NG17 7AP

Your Move's Ashfield office at 82 Station Street is rated 4.4 out of 5 across 328 reviews on two platforms, including 163 Google reviews rated 4.5. The 165 Trustpilot count is for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.5 / 5

163

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

165

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Ashfield office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

The most important thing to me was that…I could trust them..

The most important thing to me was that I could trust them to have my interest as their number 1 priority. Rory was straightforward from the start and gave me good advice and realistic expectations with regards to the valuation of my house. Bhavik was so supportive and kept me fully up to date with what was happening with my house at all times. What a team. They have been great and it was evident throughout that they have high standards of customer care.

Lorraine · 8 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

It is so kind of you to take the time to leave us this review. It has been an absolute pleasure dealing with you from the start. I do hope your new life in Worcestershire will be very happy! Rory

5/5

Trustpilot

Moving House Stress

Your Move are a good company to deal with. As a tenant I had some issues and stresses. Moving out of one house into another was monumentally stressful but Susan Black was amazing, professional but also friendly and supportive while maintaining an objective stance as the go-between (tenant and landlord) in any scenario that occurred, Thank you for your diplomacy and efficiency

Agnes · 9 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

We are so pleased to hear that our team provided such excellent support during your move. We understand that moving can be a challenging time, and we are glad that our colleague's professionalism, friendliness, and diplomacy made a positive difference for you. We appreciate your kind words. Regards, Your Move

5/5

Trustpilot

Excellent service

From the valuation to the property being sold the staff were all extremely helpful. We had quite a few problems throughout and they did everything that they could to support both myself and our buyer. It was touch and go whether our sale went through in time but Kirsty was so helpful doing everything she could, even persuading our developer to let us have access to our property early. We would 100% recommend.

Mandy · 17 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

We are so glad to hear our team provided exceptional support throughout your property sale, especially with the challenges you faced. It's wonderful to know we could help secure early access to your new home. Thank you for your strong recommendation! Regards, Your Move

5/5

Trustpilot

First impressions make a difference

First impressions make a difference. From walking through the office door on the back of reading reviews I was impressed by the friendly, professional greeting. Everything was explained clearly and concisely, great communication. The whole process from valuation, marketing and viewing was slick and well informed which all contributed to a quick sale at the market value. One very happy client

Dave · 19 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

We are delighted to hear about your positive experience with our team! It is wonderful that our clear communication and professional approach led to a quick and successful sale. Thank you for your kind words. Regards, Your Move

4/5

Google

At the beginning everything was very efficient! Angie (branch manager) came around and did a valuation for us which we were more than happy with, she went into great detail and explained everything really well. Our house was up on the market within a week. After the house went on the market we received calls to arrange viewings which we didn’t mind doing which was fab. We were passed from pillow to post a little bit throughout the process which sometimes caused confusion. The reason for dropping one star is communication. I had to email Angie at one point because we weren’t being given updates and it’s nice to know where you are at and where you stand as the process moves along. After this we mainly dealt with Natalie who was fantastic, she kept us informed and always replied when we needed her. Overall a great experience albeit stressful at times with the lack of communication. Thank you Angie and Natalie! We are now in our new property and getting settled. I wouldn’t hesitate to use your move Kirkby again!

Aaron · 11 November 2025

Agent replied · 10 January 2026

Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback! We’re delighted to hear that you were happy with Angie’s valuation and the overall service from our team, especially Natalie’s support throughout your move. We really appreciate your honesty regarding communication, we take this on board and will continue working to make sure updates are as smooth and consistent as possible for all our clients. It’s wonderful to know you’re now settled into your new home, and we’re so pleased we could help you get there. Thank you again for choosing Your Move Kirkby, we’d be more than happy to assist you in the future! Warm regards, Angie- Branch Manager

1/5

Google

While the staff were generally polite, and Keeley in particular made an effort to be helpful, my overall experience with this branch was very poor. There was no clear or consistent communication. Viewings were missed or poorly managed, information was often conflicting, and processes or terminology were not explained. The customer journey was very lacking. Communication with third parties such as surveyors and solicitors was also poorly managed. Information was not passed on clearly, updates were inconsistent, and we were often asked for details that had already been provided through the correct channels. This added unnecessary delays and confusion to the process. Most concerning was the handling of our buyer. We were told their property was “sold” and that they had “money in the bank.” Months later, we discovered their sale had actually fallen through and we were part of a chain, which we were not informed of. This resulted in long delays and a financial loss of several thousand pounds. When raised with the manager, we were told that “sold” did not mean “completed” and that “money in the bank” did not mean full sale funds were available. It was shocking to hear this excuse. This important distinction was never offered to us at the outset, which we believe to be misleading. A similar lack of communication was experienced by a friend who also sold through this branch. I was present when a prospective buyer turned up for a scheduled viewing at her property, even though the house was already under offer days earlier. The buyer had waited in her car for over 30 minutes before approaching us. She was understandably upset at not being informed, having taken time off work, and my friend was left to explain the situation herself. In my experience, communication with clients, third parties, the management of viewings, and clarity over buyers’ positions were all poorly handled. The only reason I am leaving one star is for Keeley’s individual efforts.

Ceri · 4 October 2025

Agent replied · 10 January 2026

Dear Ceri, We’re very sorry to hear that your experience did not meet your expectations. However, we do feel it’s important to clarify that from the outset, our team, including Keeley and the wider staff, went above and beyond to support you and to achieve the best possible result with your sale. From the beginning of our instruction, we worked hard to market your property effectively, ensuring professional photography, online advertising, and proactive outreach to potential buyers. We maintained regular communication throughout what was, unfortunately, a very complex chain, involving multiple third parties outside our direct control. While we always strive for clear and timely updates, there are times when information from solicitors, surveyors, or other agents can change unexpectedly. In your case, we relayed details as soon as they were available to us. Regarding your buyer’s position, we acted on the information that had been verified at the time, and we updated you as soon as circumstances changed. We completely understand how stressful property transactions can be and regret that the experience left you disappointed. Nonetheless, we’re confident that our team acted diligently and with your best interests at heart throughout the process. We truly appreciate your recognition of Keeley’s efforts, she, along with the rest of our staff, is dedicated to providing the highest level of service possible. Kindest Regards Angie- Branch Manager

1/5

Trustpilot

Horrible service on multiple occasions…

Horrible service on multiple occasions back to back. They schedule appointments foe viewing and do not turn up. When you call them, the person on the line says they are not from the lettings dept and therefore your call falls on deaf ears. They falsely claim they have left voice mails. They deliberately misspell email addresses and say they have sent appointment cancellation emails. To clairify, these emails are sent 15 minutes before the appointment. The so called representative said the property has been removed from the market. If that is the case, then why waste our time with appointments. I strongly suspect this is click bait for properties not on their portfolio. Disgusting service from a fly by night quack estate agent.

Stanley · 4 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

We are truly sorry to hear about the frustrating experience you have had with our services on multiple occasions. We are committed to improving our processes to prevent such occurrences in the future, to do so could you please let us know which branch this was with? Regards, Your Move

5/5

Google

I instructed Your Move to sell my late Mum’s bungalow in August 2024. I have been really impressed with all the staff I have dealt with - particularly Angela who met me initially and took all the photos for the property brochure and also Natalie who took over more recently. Your Move also did all the viewings on my behalf due to me living quite far away from the property. Unfortunately things didn’t quite go to plan with the chain falling through 3 times for different reasons. Natalie was great at keeping me up to date on the situation and putting forward my views to the rest of the chain. She also then put me in touch with the auction company they use and have just agreed a sale through the modern method of auction. I’m really pleased I chose Your Move to look after my sale and I would definitely recommend them.

Sue · 25 July 2025

Agent replied · 23 September 2025

Hello Susan Thankyou so much for your lovely review, it's been a tough few months but we got there in the end. It's been a pleasure helping to sell your Mums property. Again Thankyou so much Angie -Branch Manager

5/5

Trustpilot

Put my mind at ease.

Susan came over today for a quick annual visit for our landlord, to take photos and check how everything is going at the property. Despite always being a bit nerve-wracking, the visit was great, Susan was very friendly and professional and put my mind at ease. Thanks!

Beth · 12 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

We're so glad to hear your annual visit was a positive experience! We appreciate you sharing your kind words about our team member's professionalism and friendliness. Regards, Your Move

1/5

Google

Living up to their worst reputation, landlords don’t let them near your property. It’s only fair to start with the one positive which was they were very good at talking the talk and answering calls before I signed the contract. But once that was done the real service quality followed. Which was fees deducted from rent which I hadn’t agreed to and were unjustifiable - that took numerous calls and emails which went mostly ignored. There were other small issues which resulted in the same pattern - emails ignored, calls not returned. The final straw was rent paid on time by the tenants wasn’t paid to me for almost a month. So I made a formal complaint. Your move investigate their own complaints and so it was of no surprise that they took 6 weeks to say ‘no, we didn’t do anything wrong’. Had I continued using their services there were 2 more complaints stages and of course all that time I’d be paying for their ‘no service’. I served notice as they’d breached their own contract which they didn’t take too well. Grumpy, slightly threatening emails from your move followed and the only reason they didn’t charge a ‘severance fee’ of £1,260 from rent was because my tenants paid their rent directly to me. Your move refused to return the float which they take from you at outset, £200. The fee was not owed because they were in breach of their own contract (read their contract thoroughly). Their next tactic was to try and charge their fee from the tenants deposit - yes, that’s right! Completely illegal. Tenant deposits are legally protected. It took me almost 5 months of speaking with 3 different departments, emails and finally threats of legal action before the tenants deposit was returned to me for deposit protection. You have been warned. If there’s any response from the office to this review it will take no responsibility for what happened, likely quote contract jargon and other such nonsense. It’s a shame I can’t post the emails I have.

Jane · 13 July 2025

Agent replied · 8 October 2025

Hello Jane Thank you for taking the time to leave us your review. All fees that you have been charged during your contractual arrangement with us are clearly set out and detailed in the terms of business which you signed at the outset of our working relationship. We refute strongly therefore your allegations that money has been stolen from you. We advised you in writing of our internal complaints procedure and also made you aware that should you not be happy with the outcome of our investigation into your complaint you have the right to refer the matter to The Property Ombudsman for a free of charge independent review of your case. We wish you well for the future. Kind Regards, Angela Pinder, Branch Manager.

5/5

Trustpilot

Selling made easy

Being elderly and myself and my husband having to move for medical reasons we felt it would be a daunting experience. We didn’t need to worry. From start to finish we were talked through everything and kept up to date. Paul was very informative and came to us a few times as we were unable to visit office, also Angela kept us updated by phone. Smooth from start to finish. Thank you

Sheila · 16 June 2026

5/5

Trustpilot

First time buyers experience

We recently bought our first home through this branch, and we couldn't be happier. As first-time buyers, the process felt quite stressful, especially dealing with conveyancers, but Sarah Nixon and the team here was a constant source of support and guidance.

Polina · 11 March 2026

Agent replied · 20 March 2026

Thank you so much Polina for your kind words, I am delighted that we were able to help you throughout the process and hope your birthday wasn't too stressful. Always lovely to hear from our buyer's and seller's after completion and I'm so pleased that you've settled into the area Sarah Nixon Branch Manager

5/5

Trustpilot

Thanks to the team

Thanks to the team, especially Ben, for all their help with selling my house. Communication from everyone involved was clear and professional throughout the process. All viewings were arranged efficiently, making the sale much less stressful. The team were friendly, helpful, and a pleasure to deal with. I would happily recommend them to anyone looking to sell their property.

Samantha · 17 June 2026

5/5

Google

Absolutely fantastic service. Having two houses to sell, including one that was after losing my mum, was never going to be easy. But from Angela’s advice and compassion when doing the valuation(s) to Keeley walking an urgent document to me on her lunch break, everyone has gone over and above to make this process run as smoothly as possible. A special mention to Natalie who quite literally made it a personal mission to ensure we exchanged before Christmas…which we did. She more than went the extra mile and we couldn’t be more grateful. We would definitely use this branch again if we were to move (but I’m hoping that won’t be for a good while!)

Karen · 23 December 2024

Agent replied · 29 December 2024

Hello Karen Thankyou so much for your kind work, it was an absolute pleasure to help you on your way. Hope all goes well in your move & Good Luck in your new home. Angie, Keeleyann & Natalie

5/5

Trustpilot

Thanks to Alison and the team

Thanks to Alison , Keeleyann and Ellie for selling my mothers property very quickly.Thanks for all your help advice and support you have given us. Your communication has been brilliant letting us know the progress of the sale.

Chris · 9 March 2026

Agent replied · 20 March 2026

Thankyou so much for the wonderful feedback , we love helping our customers.

5/5

Trustpilot

The wallsend team of Newcastle is…

The wallsend team of Newcastle is exceptional. Sarah, Jessica and Harry gave me excellent service and I'm gonna stick with them going forward. Kudos to excellent customer service 👍

Mr · 14 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

We are so happy to hear about your excellent experience with our team! We truly appreciate your kind words and loyalty. Thank you for sharing your positive feedback. Regards, Your Move

5/5

Google

After asking Your Move for a valuation on my property I couldn’t have wished for a better service. Honest and upfront with no hard sell at all. Within hours of the pictures being taken the draft copy was done and agreed. The property going live the next day. Thank you Abbie and the rest of the team. Fantastic 👌. …

Tony · 16 July 2025

Agent replied · 27 July 2025

Hello Tony Thankyou so much for you lovely review, We try to make your selling journey as hassle free as possible. Lets get you sold. Kindest Regards Angie- Branch Manager

5/5

Trustpilot

Everyone in the office handled our…

Everyone in the office handled our enquiries, viewings and follow up after buying with total professionalism. Special mention to Katrina, Denise, Meghan, Hazel and Alex.

DOROTHY · 23 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

Thank you for your lovely review Dorothy.

5/5

Trustpilot

Extremely happy with Your Move…

Extremely happy with Your Move throughout the process. We were pleasantly surprised with the number of viewings and how quickly they came after the house went on the market. We received an offer within a week of the house going up for sale. The staff have been very professional, courteous and have kept us up to date throughout the process. I have no hesitation in recommending them.

Tracey · 19 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Thank you so much for your wonderful review and recommendation. We’re delighted to hear that you were extremely happy with the service you received and that your property attracted strong interest so quickly, resulting in an offer within the first week. Our team takes great pride in providing a professional, courteous service and keeping our clients informed throughout every stage of the process, so it’s fantastic to know this made a positive difference to your experience. Thank you for choosing Your Move. We wish you all the very best for the future and are always here if you need any assistance.

1/5

Trustpilot

I had contacted them about renting a…

I had contacted them about renting a house. Two days before moving in, they rejected my application based on a misrepresentation of a material fact. They wanted to retain my holding deposit, but they returned it after I threatened to sue them. They are a waste of time and poor services too.

Eric · 9 September 2026

Agent replied · 24 September 2026

We sincerely regret that your application experience was unsatisfactory. We would like to review this situation, which branch was this with? Regards, Your Move

5/5

Google

Natalie is like Aiden special guys ....their polite honest reliable.and Angela is fantastic at her branch management....Well done it appears that youve got a decent deal upon my sale and i look forward to speaking to you all soon ....Brian x

ELVIS · 11 November 2025

Agent replied · 10 January 2026

Hi Brian, thank you so much for your lovely review. It's great to hear such positive feedback. Kind regards, Angie - Branch Manager

5/5

Trustpilot

YOURMOVE

What can say brilliant service by James and the team members. Friendly approachable. Definitely recommended by me ......

SH · 14 May 2026

Agent replied · 27 May 2026

We are so glad you had a brilliant experience with our team! Your recommendation means a lot to us. Regards, Your Move

5/5

Google

Good correspondence and well informed experience was what there team of agents delivered to me on the tenancy renewal agreement.thumbs up. Special thanks to Philipa and Samantha for there input on the exchange. Top quality service help and assistance from Ashfield based, YM, the company of ladies whom manage your moves office are top tier, special thanks goes out to Lauren Bormanis and Samantha Tideswell and thee others for there prompt and efficient delivery and quality service. Keep up the good works Ladies for it shall not be forgotten bless you all.

Michael · 8 August 2025

5/5

Google

We saw Angela the other day for a valuation. She provided us with all the information we needed. She was incredibly helpful, knowledgeable and just lovely to deal with. Thank you so much. Fabulous service. Great communications from Angela and her team.

The · 1 October 2025

Agent replied · 8 October 2025

We're happy to hear that you had a fabulous experience with our Branch Manager and Valuer Angela. We appreciate your recommendation and thank you for your positive feedback! Regards, Your Move

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Your Move's Google reviews

Questions about Your Move Kirkby-in-Ashfield

How many reviews does Your Move Kirkby-in-Ashfield have?

Your Move's Ashfield office has 328 reviews across two platforms: 163 on Google, 165 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Your Move Kirkby-in-Ashfield's rating?

Your Move Kirkby-in-Ashfield is rated 4.4 out of 5 across all 328 reviews, and 4.5 out of 5 on Google from 163 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Your Move's Ashfield office?

Your Move Kirkby-in-Ashfield, 82 Station Street, Kirkby-In-Ashfield, Nottingham, NG17 7AP, Ashfield NG17 7AP.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.