Every review we hold for the Westminster office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBrilliant service
Brilliant service! Indre has been amazing, very helpful and good communication. I would highly recommend Dexters services thanks to the help we have received from Indre
Ellie · 24 October 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Ellie, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotSteer clear
Steer clear - they don’t allow you dispute any charges against the deposit (and even suggested that more charges ‘might be added on’ if we were to pursue any kind of appeal against them). They suggested they had done us a favour for not allowing the landlord to add illegal charges as a reason not to appeal the others. We had multiple experiences of rude and/or aggressive phone calls, in one case angry that we had underpaid on our final rent - only to find out it was their mistake and they had forgotten to invoice us weeks before. They also had no idea about our move out date (calling us to confirm move out with dates that were 2 weeks early, multiple times). Overall, it’s been a really stressful time consuming experience - don’t use them if you value your time.
M · 15 May 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear M L, I am sorry to read your 1 review. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for further for you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotA genuinely excellent agent
Pro-active, professional, friendly and interested in doing a good job. Jo from Dexters is all of these things. A true breath of fresh air and a delight to deal with. She can’t perform magic, no-one can, but she lets you know what she can do and how that’s going. She also gets an awful lot done too. Great liaison between landlord and managing agent. Excellent communication. I’ll stop now.
PAUL · 14 February 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Paul, Thank you for your review. Our teams work really hard to make sure they offer a 5* customer service and we are delighted that you have taken the trouble to confirm this is the case. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotDanny was a big help
Danny was excellent in swiftly resolving two minor issues with our property.
Oliver · 2 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Oliver, Thank you for leaving a wonderful 5* review. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAgent phoned to cancel a viewing 15…
Agent phoned to cancel a viewing 15 minutes before it was scheduled. I had to travel an hour to get there. He told me to improve my offer or not to bother with the viewing. Then he tried to push other viewings, which I had never indicated any interest in. I told him I was not interested in those other properties, and he demanded, I think quite rudely, to know how I could be not interested when I hadn't seen them. Dude, I saw them on Rightmove. They suck. That's why I'm not interested in them and never was.All in all the experience left a nasty taste in my mouth.
Richard · 10 May 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Mr Wang, I am sorry to read your 1 star review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for further you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleLuke was great and very patient. He showed us places for months and never lost his sense of enthusiasm or determination to find us our perfect home. My wife and I could not have been happier with the service and would highly recommend Dexters and Luke for your property search.
Stewart · 23 October 2020
Agent replied · 22 October 2024
Dear Stewart, I was delighted to read the comments in relation to our Marylebone office and will ensure that these are passed on to the team. Our teams work very hard on behalf of our clients and customers and it makes it all the more rewarding when anyone takes the time to post a great review. Many thanks again. Kind Regards, Hayley Marner Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat and professional service
Great and professional service. In parricular Erjon Bejtullahi was very helpful and enthusiastic agent who continuously helped through the whole renting process. Super happy with the service provided.
Marco · 24 August 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Marco, Thank you for taking the time to leave us a 5 star review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotHelpful, Friendly, Attentive
Hope Jones has been super friendly and helpful in mine and my sister’s search for a property to rent, always quick to respond and attentive to our needs, would recommend!
Annabel · 29 June 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Annabel, Thank you for your kind comments regarding Hope. We appreciate you taking the time to leave a 5 star review. We wish you all the best. Kind Regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid this agency
They kept trying to push a 3 year contract on us, after a lot of back and forth we got it down to 2years and 3 months (still not ideal), we were also told the flat was unfurnished and then when we put our offer in they told us it was fully furnished which turned out to include an array of random items and ornaments, an old rusty meat grinder (I'm not even joking) none of which were mentioned before signing anything and they tried very hard to get us to keep the old, lumpy and stained mattress, which luckily after a lot and back and forth, we manged to get them to remove. When we moved in the flat was filthy and the garden was a tip.We had multiple problems during our stay, all of which took far too long to get resolved, one of which was a gas leak that Cadence had to come around to investigate and then turn our gas off, we informed dexters about this and then a few days after asked them again when someone would be getting sent out to fix the issue and they acted like it was the first time hearing about this.At the end of our tenancy they tried to charge us £300 for the garden and £120 for a "top up" clean even after showing proof we hired professional cleaners and evidence of how much cleaner and neater everything was now compared to how it was left to us. We obviously disagreed with them but they kept saying if we went to the TDS we would lose so there would be no point in trying but luckily we didn't listen to them and went to the TDS who fully agreed with us and we got our full deposit back which was great but a lot of effort to go through and a long wait just to get our deposit back.If you're looking to rent, then avoid dexters at all costs and if you're currently unlucky enough to be renting from them, then make sure to go to the TDS when they try to steal your deposit after your tenancy is up.
Andy · 1 May 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Andy, I am sorry to read your 1 star review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for further you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood customer service
Donalina is very helpful and always prompt response as our property manager. Many thanks.
Willow · 21 June 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Willow, Thank you for leaving a wonderful 5* review. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExtremely Professional
Matt was extremely professional in all his interactions and really helped facilitate meaningful discussions with the sellers. It was a pleasure to work with him to find our next home.
SB · 26 June 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear SB, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAndy was really helpful & look forward…
Andy was really helpful & look forward to him helping us further in the near future
KEEC · 13 May 2024
Agent replied · 22 October 2024
Thank you for taking the time to leave a lovely review regarding Andy. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
Trustpilotjust particular agent
just particular agent, so they book a viewing to my place and I was concentrating on other stuff during the whole visit, and would expect the agent to answer the questions from the visitor. Yet, the visitor kept trying to ask me things e.g. the epc, tax band and whether the heater is electric while I believe the agent should know the answers (these are basic stuff), yet he just folded his arms and allowed the visitor to bother me. At the end, I just said 'you should ask the agent, he might know more.' Then the agent put a long face to me. The whole thing is unprofessional and ridiculous.
Dorothy · 22 April 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Dorothy, I am sorry to read your 1 star review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for further you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotDexters
Having recently used Dexters with the assistance of selling my property, both Carlo and Alistair were extremely helpful with assisting throughout the process to ensure the sale went as smooth as possible. Would highly recommend their services.
Joe · 2 November 2022
Agent replied · 22 October 2024
Dear Joe, Thank you for your review. Our teams work really hard to make sure they offer a 5* customer service and I am pleased to hear that our service is as we would expect. We hope we can be of assistance in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotDonalina is great
Donalina was really helpful and responsive when we had an issue with our heating. She immediately put us in touch with the maintenance team, who also responded very quickly. Very happy with this service.
Tessa · 16 February 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Tess, Our aim is to deliver a 5* service to our customers and clients and we are delighted that we have achieved this for you. Thank you for taking the time to leave a great review and we hope to be able to assist you again in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing service!
As a tenant Indre is the best property manager I have ever dealt with! She is professional and deals with maintenance issues quickly. Thanks Indre!
Lee · 25 October 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Lee, Thank you for taking the time to leave a lovely review regarding Indra. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat lettings agency
Dexters has been a great agency to work with. They’ve handled the moving process/property management efficiently and swiftly, and with total professionalism. My rental property has been managed by Jadasa Andjadiumi - who has been extremely supportive and efficient in ensuring that all the procedures run smoothly. Having worked with other agencies in the past, I’m very happy to now be working with Dexters as their services are unmatched.
Homar · 24 January 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Homar, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAlex at the St Margaret’s Branch has…
Alex at the St Margaret’s Branch has been really helpful throughout the whole of the buying process so far. She’s been friendly and professional, kept me in the loop, and also helped chase up my solicitors for updates when I’ve been struggling for a response.
IH · 21 September 2021
Agent replied · 22 October 2024
Dear Iona, Thank you for the 5* Google Review and for taking the time to share your feedback. Our priority is to offer the best service for our customers and we are glad we have met that. Kind Regards, Asma Chughtai Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotLauren has been awesome and very helpful with getting our flat sorted for us
We had been speaking with Lauren who has kindly showed us around our new flat we are moving into. Lauren was very accommodating, helpful and answered all our questions efficiently and professionally. Lauren was very helpful throughout every step of the process.
Christos · 10 March 2022
Agent replied · 22 October 2024
Dear Christos, Thank you for taking the time to leave us a 5 star review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service
I moved to a new property almost 3 months. Nicole is my reference for the property management,I couldn't wish for a better person, she's very efficient and helpful ,anything it has to be done in the flat is delivered fast. Thanks
Isabella · 29 April 2022
Agent replied · 22 October 2024
Dear Isabella, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotDexters were amazing with regards to…
Dexters were amazing with regards to the sale of our property. It was not the easiest of sales but Janine was absolutely amazing in keeping me up to date with the progress of the sale. 10 out 10
Darren · 7 September 2022
Agent replied · 22 October 2024
Dear Darren, we really appreciate you having taken the time to post this review. It makes it all the more worthwhile to the team when their service has been acknowledged. I wish you all the best and we look forward to hearing from you in the future should you require our services again. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery smooth end of tenancy experience
I was a tenant at a property managed by Dexter's with Petros Giorganios as the property manager. My end of tenancy process was very smooth and my deposit was returned with very minimal and justifiable deductions. I was pleasantly surprised by the experience. All of my queries were promptly resolved and communication channels (email and phone) were always open.
Atul · 31 July 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Atul, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnprofessional behaviour
Unprofessional behaviour and no comminication. In May 2023, my roommate and I were locked in our apartment due to a broken lock that was never repaired despite reporting the problem in October when we first moved in. Dexters management did not respond to us and for personal and health and safety reasons we had to leave the apartment, so we contacted an outside emergency agency and Dexters would not refund our money!!!!
Camilla · 12 November 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Camilla, I am sorry to read your 1* review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this further for you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
Trustpilotdisrespectful of customer preferences
This company spams us with "Dear Homeowner" letters every few weeks despite my requests to stop. This intrusive marketing approach is:
Robert · 16 November 2025
Agent replied · 22 October 2024
Dear Robert , I am sorry to read your 1* review. If you could provide us with more information at info@customerrelationsteam.co.uk. I can look into this further for you and have your address removed. Kind regards, Asma, Customer Relations
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.