Trusted Agent profile · Westminster

Chestertons Little Venice reviews in Westminster

4.5

★★★★★ Excellent

2,354 reviews across 2 platforms

26 Clifton Road, Maida Vale, W9 1SX, Westminster, W9 1SX

Part of Chestertons, see every office.

Chestertons's office in Westminster, at 26 Clifton Road, is rated 4.5 out of 5 across 2,354 reviews on two platforms, including 159 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

159

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

2,195

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews

Every review we hold for the Westminster office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Joyce Pau is an excellent property…

Joyce Pau is an excellent property manager. Always caring and helpful, patiently sorts out any issues with the flat that arise.

Maria · 2 December 2023

Agent replied · 26 October 2024

This is great to hear Maria, thank you for taking the time to leave a review. Should you need anything else, please reach out to Joyce and the team!

5/5

Trustpilot

Nishaad is your guy!

Looking for a home can be stressful, but Nishaad made that easy. He was patient and prompt in answering all questions, leaving me feeling more than content with my decision. His positive energy and helpfulness made the paperwork a breeze.

Nikita · 16 February 2022

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for the 5 stars!

4/5

Trustpilot

Nishaad was able to show me lot of…

Nishaad was able to show me lot of options within the price range I was looking for. It was easy and efficient process as he took care of all the details. Moreover he replies at any time of the day.

Teema · 15 February 2022

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for your review!

5/5

Trustpilot

Excellence Personified

Ed and Tushar were both brilliant, firstly in securing a property that exactly matched our requirements that hadn’t even been listed. Secondly making the entire process as straightforward as possible. Monika was ace on assisting us with set up. Top team.

TJ · 22 December 2021

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for sharing! We are pleased to hear of your positive experience with Chestertons.

5/5

Trustpilot

To find a place in a hush

During our journey looking for a new place to live, Martins was very willing to help us.

Rafael · 26 February 2024

Agent replied · 26 October 2024

Hi Rafael, thank you for your review and we're happy to read that Martins assisted you during your property search. Wishing you all the best!

5/5

Trustpilot

Hugo has been a pleasure to deal with

Hugo has been a pleasure to deal with, he is very attentive and has always gone above and beyond when letting our apartment out. I would always recommend Chesterton's, and Hugo specifically to anybody looking to let their properties.

George · 5 April 2022

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for your review George! We are so pleased to hear this.

5/5

Trustpilot

Michelle Frogley has been superb

I am particularly singling out Michelle Frogley as providing an excellent service and going above and beyond in helping me through the process of managing the end of one tenancy and the beginning of another, helping me to understand all stages of the process and breaking down the finances involved. She has been able to step in and clarify areas that are not even in her remit, and has been so patient and friendly throughout. She's been absolutely wonderful.

C · 22 February 2023

Agent replied · 26 October 2024

Hi there, what a glowing review for Michelle - thank you for sharing! We'll make sure to pass this feedback on to her and her manager. If you need any further help, please do get in touch. Best wishes!

1/5

Trustpilot

Chestertons is poor agent ever!

Updated 1/19: So far Chestertons no update response here and we didn’t get reach from their team. According to the legal advice that after landlord/letting agents serve Section 21, tenancy have right to move out any time without requiring further notice of that. I am doubt about Chestertons is professional letting agents which should aware the legal process, but what reason they could stand with landlord to insist we hv to provide 2 months notice and holding our deposit refuse to refund? What is their professionalism?Highly not recommend Chestertons, they did nothing to help on tenant as they only stand as landlord’s point of view. Delay of responding email and call, one of bedroom of our apartment out of heating for over 6 months still pending for repair until council step in; since landlord assigned the technician visited to repair other items but just reviewed twice without start any actual work for repair and they think that is good enough but didn’t solve no heating problem, so silly funny! Seem like they don’t aware what is urgency especially heating is basic supply which landlord hv to provide and repair immediately.Other repair situation always delayed for few weeks as normal, we have to push again and again, or they assigned the workers come without communicate the time and schedule in advance. One of the case was we were out of apartment, wile they/landlord assigned the workers came for repair works and they called several time to persuade us allow the worker use backup key to kick start the work without our present, definitely we refused of it.Chesterton acted as agent but seem like they did nothing to help for tenant. They just like act as communication hub but they don’t have any procedures to do what if any situation happen or landlord didn’t response.The landlord served us section 21 as we think that is kind of revenge eviction; we tried to negotiate the move out date to extend one month to End of Nov due to estate management is renewing the lift until end of Oct which is the move out date landlord requested, but they just simply ignore and not positively to negotiate of it. And Chesterton and landlord didn’t care you move out the property with those big boxes and furnitures without lift support. They don’t care about what difficult you are facing without lift, and they said that should be fine to use the stairway for move in or move out. Therefore, we exercise our right to stay and find the new property to rent at the same time after we consult council’s and legal advice. So ridiculous was one of lady from Chestertons Letting or Sales dept. called us and asked a silly question impolitely why we don’t move out as their requested as she have client ready to move in, in fact we already emailed to their management team in advance of our decision before, obviously their internal didn’t communicate at all. It’s really ridiculous that she also roughly asked why we complaint the apartment condition but keep staying in the property why not just move out. This is really not professional for such kind of blame from the Chestertons sales. We wrote another email and called the property management team for such situation and formally request that no calling for disturb from this lady again. But she kept calling every 2-3 days for 2-3 weeks which is insane.Finally, we informed the Chesterton one month in advance that we are moving our end of Dec, they send us some normal mail few times without any concern of move out date until 18 days later that they requested we hv to provide 2 months notice as original contract because of landlord’s feedback; yes, they took 18 days (over 2 weeks) to say about objection of move out date, so ridiculous. While we signed the new contract with new agent/landlord after issue move out notice to Chesterton as their first reply without any objection of move out date. Right now they still insist the contract will keep until Jan. Believed Chesterton/landlord may try to deduct our deposit for that, but definitely we will fight for our interest.Again, no Chesterton if you are tenant! What a rubbish company ever! We spent a lot of time every month to deal with this unprofessional agency company during the last 14 months.Updated: I don’t know why trustpilot or Chestertons hv the right to force me provide further contact information for follow up!( As trust pilot threaten to remove the post if I don’t response, how come?) I am already using the real name (as I deal with Chesterton), Chestertons should be easy to check out the situation. But honestly I don’t think they care the reputation.

Vincent · 19 January 2023

Agent replied · 26 October 2024

Hi Vincent, thank you for taking the time to provide us with more information so we can look into this for you. We take client dissatisfaction very seriously and would like to investigate this further with the relevant department. As soon as we receive an update we will be in touch and post a response for you here.

5/5

Trustpilot

Joyce Pau is an excellent property…

Joyce Pau is an excellent property manager . She responds quickly to emails and sorts any issues out tenants report quickly

Katherin · 27 November 2023

Agent replied · 26 October 2024

Hi Katherin, thank you for your feedback. We're happy to hear that Joyce has been quick to respond where needed. Should you need anything else, please let us know.

5/5

Trustpilot

Very very happy

Firstly the company; I called in between Christmas and New year when most companies are dead to the world, however Chestersons had someone manning the phones to at least take a message and get it allocated to the right person for their attention as soon as they came back from holiday. Which put us in touch with Delphine who was extremely helpful, knowledgeable and efficient in dealing with our rental search. My wife and I were very pleased with everything she did for us.

Jason · 17 January 2023

Agent replied · 26 October 2024

Morning Jason, thank you for taking the time to leave this review! Christmas is always a difficult time to get in touch with some companies but at Chestertons we always have avenues for people to get in touch. We're happy to hear Delphine assisted you with your rental search and will pass on your compliments to her. Best wishes for 2023!

5/5

Trustpilot

Good experience

I was looking for a house and had several viewings with Juliette, very pleasant and professional young lady. The communication was always easy and fast. She adjusted to my working hours and scheduled some viewings on her days off. She was attentive and efficient. Will definitely use this agency in future and Juliette in particular.

Alevtina · 27 August 2024

Agent replied · 26 October 2024

Hi Alevtina, what a great review for Juliette! Thank you for sharing your experience with her and please do reach out again in the future if you need help with any property searches.

5/5

Trustpilot

Support

I contacted Tamara about a property, she helped me work on my offer, which was then accepted. Throughout the whole renting process, Tamara has been there to help me and to give me advice and support.

Ana · 12 August 2022

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for your review Ana!

5/5

Trustpilot

Great agency!

Aki is really professional - and brings a sense of humor to his job which is always refreshing! I have a number of properties which he has helped find excellent tenants for and would undoubtedly use him again.

Ash · 13 May 2022

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for taking the time to leave such a great review!

5/5

Trustpilot

Great service from Gary and Tamara

Great service from Gary, Tamara and team at the Battersea and Clapham office. Let flat efficiently without a void, funds transferred promptly and last but not least, the advertising board was removed promptly after the new tenant moved in.

Brinwylm · 25 March 2022

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for sharing your experience with us at Chestertons!

5/5

Trustpilot

Great property management

Risida manages my apartments at Chestertons currently. She is incredibly efficient, friendly and brilliant at giving me advice on issues relating the property and the tenants. She’s clearly very capable and hope she will stay as the property manager for my apartments for a very long time.

Irena · 22 December 2025

1/5

Trustpilot

Terrible property management team

Terrible property management team. Already more than a month and a half I'm having the issue that I can not use the bath in my house because the bath tap needs to be replaced. I have been calling and chasing them almost every week twice via email and phone calls, but still experiencing the same issue. First of all, they had more than a week crash system when they could not access their emails and phone line (i still do not understand why their problems it's supposed to be my concern), After which the property manager left for annual leave which extended everything for another week. Finally, i reached the main manager, and after they send finally someone to fix it, the engineer came but he did not know the information from the first inspection regarding which part exactly should be replaced. In the end, the contractors went for the holidays, and Chesterton told me that they can not do anything with this. As I have a separate shower in a flat there is no emergency situation. However, i have a small child and the apartment is really cold in the winter so a proper bath for me is essential. Plus, I am paying regularly for the apartment 2 bed 2 BATH ( second month i can not use the facilities property). After the holidays i called first thing ( but before i have been promised that someone will call me and update me)^ which obviously did not happen, after chasing them another week, I am still having the same issues and no one gives the calls back with an update, as well as no one replies on my emails.I would never recommend deal with a property management office in this company, they do not care about your issues and barely knows how to deal with customer care. Really bad communication between the members of the staff. WOULD NEVER USE THEIR SERVICES FOR ANY CLIENTS, AND OBVIOUSLY NOT FOR YOUR PERSONAL USE!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna · 11 January 2023

Agent replied · 26 October 2024

Hi Anna, we are sorry that you have needed to raise this review. We understand that you have spoken with one of our Managers this afternoon and that the issue relates to a tap in one of the two bathrooms in your flat. The tap required dismantling due to its specification before a quote could be obtained. We accept that there has been a delay due to the Christmas break but the Landlord has now approved the necessary works. As agreed, we will provide a further update to you at the start of next week. Should you have any further queries, please let us know.

5/5

Trustpilot

Tamara Price was super helpful

Tamara Price was super helpful. All the employees at this agency were super kind and accommodating. I would definitely work with them again.

Galit · 4 October 2023

Agent replied · 26 October 2024

We appreciate your kind words about Tamara! Let us know if you need anything in the future, we'll be happy to help!

1/5

Trustpilot

Zero accountability

Zero accountability. Revolving door of agents. Poor service.

Michael · 9 October 2026

5/5

Trustpilot

Thank you Shakil for your reactivity…

Thank you Shakil for your reactivity and help.

Livia · 3 August 2024

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for the 5 star review

5/5

Trustpilot

Multiple change of sharer

Fiona, I hope you have survived the multiple change of tenants and contracts that I have put you through these last few months.It must have been one of the longest and most frustrating experiences of your career!I just want to thank you for your patience, perseverance, determination and diplomacy over the many months to finally get the process over the line.Your efforts are really appreciated.

David · 12 February 2024

Agent replied · 26 October 2024

Hi David,Thank you for your great review and we are glad to hear Fiona was so helpful and patient. If you need anything else, we would be happy to help.

1/5

Trustpilot

Spamming forever

It has been almost a year, 5+ people told that they removed my email address from their list, but I can see that this was just a lie and they only wait for a few months instead of removing the email address and then send emails again. Don't even give your mail email address, get a temporary one and use that instead

Barış · 13 April 2024

Agent replied · 26 October 2024

Updated reply: Hi Barış, thank you for confirming your details. After looking into this further, we can see that you have now been added to our exclusion lists and should no longer receive further communications from us. You had previously been linked to a short let in 2023 and were registered as an applicant with us up until 13th April. This is why you would have received some emails last week. Original reply: Hi Baris, we're sorry to hear you are still receiving emails. In order for us to look into this, we have sent you a request via Trustpilot to confirm your email address. As soon as we receive this, we can check our systems to find out why you are still receiving communications from us and remove this where applicable.

5/5

Trustpilot

Thanks to James Susan Matt & Toby for…

Thanks to James Susan Matt & Toby for smooth tenancy change over and management.

Helen · 13 April 2024

Agent replied · 6 February 2025

Dear Helen,Thank you for your 5* review of the recent service you received from our James Pendleton Lettings & Property Management Department. We are delighted to hear of your positive experience and cannot thank you enough for taking the time to feed this back to us.

4/5

Trustpilot

Property management

I have used Chestertons for many years. Mark Kardos is always efficient and helpful, and manages the flat in a professional manner.

Isobel · 17 October 2023

Agent replied · 26 October 2024

Thank you for your feedback Isobel, it's great the hear that you've used Chestertons for a number of years and Mark has been on hand when needed. Let us know if you need anything else, best wishes!

5/5

Trustpilot

Great experience- Myha has been very…

Great experience- Myha has been very supportive and responsive throughout the process. Procedures have been smooth and the office as well as the agent were super reliable

Jenny · 1 June 2023

Agent replied · 26 October 2024

Hi Jenny, thanks for your feedback! We're delighted to read that Myha and the rest of the team made the process easy for you. Feel free to reach out to us again should you have any further questions. Wishing you a great week!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Chestertons's Google reviewsLeave Chestertons a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Chestertons Little Venice hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Westminster.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent