Every review we hold for the Wandsworth office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnprofessional letting agents with terrible customer service.
Unfortunately I was met with unprofessional letting agents showing me flats that did not meet the requirements sent out to them, while being dishonest about it being the case. Only found out the flat did not meet the requirements after signing the contract. Was forced to pay a hefty price to purchase the required amenities, a minor percentage of which I asked from Winkworth as compensation. They reluctantly agreed to pay, after more than a month of emailing and only after forcing them with an official complaint. Would definitely not recommend under any circumstances - really untrustworthy with terrible customer service.
Evangelos · 11 June 2022
Agent replied · 22 October 2024
At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours and I am sorry to hear of your personal experiences. All of the Winkworth Offices are independently owned and operated and if you are able to update you review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.
★★★★★ 4/5
TrustpilotFabian Batchelor was exceptional in…
Fabian Batchelor was exceptional in helping us find an excellent property to rent. Thank you, Fabian, from Winkworth - Kensal Rise.
Eliane · 4 July 2023
Agent replied · 22 October 2024
Thank you for your review Eliane!
★★★★★ 5/5
TrustpilotWinkworth were exceptional…
Winkworth were exceptional during the sale of our flat.Guy in particular was tenacious and helpful in pushing the buyers' solicitors, despite them being particularly challenging, and managing all the communications with the chain and our solicitor. He was instrumental in getting the sale and our onward purchase across the line and we owe him a debt of gratitude!
Mike · 12 March 2024
Agent replied · 22 October 2024
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleI can’t recommend Flora at Winkworth’s more highly. She is a consummate professional and throughout the process we worked with her (she was the sales agent for a house we were buying) she kept us informed and up to date. I found her trustworthy and full of integrity.
E · 26 October 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotAaron and his team did an excellent job…
Aaron and his team did an excellent job letting my house. They were responsive, thorough and extremely nice to work with. Highly recommended.
Daniel · 11 April 2023
Agent replied · 22 October 2024
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know if we can do anything for you in the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotJenny made what could have been a very…
Jenny made what could have been a very stressful situation of moving out of our home (that is being refurbished) into a rental property very straight forward; taking care of admin on our behalf and liaising with the landlord to cover all aspects of our move and so that we had what we needed when we moved in. I would definitely recommend Jenny in particular and also the Winkworth for the service that they offer.
Kayvarne · 10 November 2019
★★★★★ 1/5
TrustpilotA predatory scam. Do not use if a student or young.
AVOID WINKWORTH. I am still annoyed months after moving out. I was in a rolling contract, paid up my last month and moved out with plenty of notice - all fine. Out of the blue they then tried to hold me against a contract I never signed/didn't exist and though I agreed to pay if they could present one (said several times) they refused to present one despite hilariously agreeing at the start one could not be found. This went on for several weeks with back and forth phone calls and emails that went round in circles just pushing for me to pay a further 6 months I was never signed to. My mum's partner called in once. Said exact same thing id said. Phone call lasted 5 minutes. And they dropped it, apologised through him and he sent on the message to me that it would be dropped. I was livid. It felt not only predatory and an utter violation but it felt misogynistic on top of it. I am a Senior in my own job so understand associates have rules and policies to follow (and approached Winkworth also how I like to be approached with such complaints) but they completely made things up as they went along, changing stories over and over to try and get me to pay whilst refusing to provide a signed document to say so.Before moving in my friend told me her Winkworth experience which was very similar. I wish I had listened. This is clearly something they have done before and will probably do again in the hopes someone new to renting will just pay out. Vile.
Madeline · 24 April 2022
Agent replied · 22 October 2024
At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours and I am sorry to hear of your personal experiences. All of the Winkworth Offices are independently owned and operated and if you are able to update you review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional. Highly recommended
Exceptional. Highly recommended.
Nicola · 5 February 2026
Agent replied · 27 May 2026
We’re delighted to hear you had a 5-star experience with Adam and Mille at the Bourne office. Thank you for taking the time to share your feedback, we really appreciate it. Please let us know if we can assist you in the future.
★★★★★ 1/5
TrustpilotWinkworths Barnes: Amateurish and incompetent selling agents
Amateurish and incompetent in the extreme. As sole agents during 4 months of the peak house-buying season, Winkworths Barnes failed to sell our house despite interested buyers, all other properties at similar price-point being snapped up and low stock levels. Childish communicators with zero transaction-management skills. Even after we took our house off the market and formally terminated their agency, they continued to display our house on their website marked "under offer" - when the house was not under offer, they were not our agent and we had not consented to their using a photo of our property for marketing purposes. If you are looking for ineffectual and bombastic service, this is the firm for you.
Frequenttraveller · 28 August 2024
★★★★★ 5/5
Trustpilot5 Stars For Fabian
I would highly recommend Fabian at Winkworth. He was great to work with, made everything so easy. Communication was fantastic. If I was to rent again I most definitely use Fabian.
Linda · 25 April 2022
Agent replied · 22 October 2024
We're happy to see that you had a 5-Star experience. Thanks for sharing!
★★★★★ 5/5
GoogleFlora and the team at Winkworth Putney provided an excellent service when we recently bought our new family home through them.
They baby sat numerous building contractors and surveyors for hours at a time to make sure we had all the reports and information we needed to proceed.
When the different solicitors started to get bogged down Flora contacted them directly and helped to sort things out. The service provided was invaluable. Thank you.
John · 27 October 2019
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible neglective managment!!!! We have been renting with them for a…
We have been renting with them for a year and a half, always on time with our responsibilities, always updating the managment for any issues with the lift or anything regarding the property. We had an emergency on the 31st of December where the boiler stop working and we were left completely with no warm water and a boiler that for some reason was leaking water! We were provided with emergency contacts which we tried contacting for about 3 days before we get an answer from them refusing to come and check the boiler as they were pretty sure they could not do anything due to the lack of parts( which they didn’t even know from the phone where and what exactly was the issue). After 4 days without warm water a guy came to check and nothing was done. In less words after all managment department was informed with the emergency, as we are talking about month January, even if they send people, who never treated our situation ,with a toddler at home, as emergency, did nothing. We were left for almost a month with no warm water and with the excuse that parts and manufacturers where difficult to find, with no other option and no reasonable deduction of the monthly rent, no help and no options with a toddler the most cold weather of the year!!! And the only response was that they are trying and we can have warm water for a family of 3 by using kettles!!! The boiler was fixed temporarily but still not permanently and we are at the middle of February. The worst managment we have ever faced and now they are asking us to leave with no excuse or reason. I am not willing to deal with this agency anymore and I hope I will never have to deal with such a neglective and awfull situation where they left a family with a young child in the most cold weather of the year for a month without heated water!!! I feel ashamed and disrespected but I have to make this review in order other peiple to be aware!
Presilda · 15 February 2022
Agent replied · 22 October 2024
At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours and I am sorry to hear of your personal experiences. All of the Winkworth Offices are independently owned and operated and if you are able to update you review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.
★★★★★ 1/5
TrustpilotShocking customer experience today…
Shocking customer experience today that’s left me out of pocket but really disappointed more than anything.Had a viewing arranged for 11am with Winkworth for a lovely two bedroom apartment in Wandsworth, called on Thursday to arrange a viewing and confirmed with letting agency,After driving all the way from wales I had a phone call 20 mins before the viewing to let me know the “owners daughter was extreamly Ill and we couldn’t view” completely understandable however frustrating as we’d left wales at 7am to make sure we could view at the arranged time.We thought we’d check out the area and take a look at the outside of the property anyway to avoid a wasted trip.To our surprise when we arrived at the property we saw the agent outside the showing someone else around.I understand it’s a competitive market however the agency knew we were travelling down from Wales, and decided to show someone else around the property despite us booking days in advance! Such poor.It’s a mad market at the moment however we have a considerable budget and have been left with a bitter taste in our mouth and wouldn’t recommend Winkworth to anyoneAlso to use a completely made up ill daughter as an excuse is pretty terrible, especially when it seems to be a new build with no one living in it
Joe · 7 February 2022
Agent replied · 22 October 2024
Dear Mr Jordan-Richardson,Thank you for your time on the phone following the review we received after your experience. As I mentioned we would like to apologise if you feel disappointed with the service you received.As we discussed we were due to show the property you were booked in to see from 10.00am-12.30pm on Saturday 5th February. Unfortunately that morning we received an email from the tenants living at the property to say that their young child had been up all night unwell and therefore we were asked not to show the property until 11.30am to allow them to catch up on sleep. This meant we regrettably had to inform those viewings we had arranged between 10.00am-11.30am that we would no longer be able to show the property at those times and due to our Saturday diary being back-to-back with viewings we would not be able to re-schedule for later in the day.From what I gather the message you received did not explain in as much detail the reasons for the cancellation and why you then saw a Winkworth employee at the property at around the time you were due to view. I can therefore understand your frustrations. We take responsibility for that and will ensure that if any last-minute cancellations are made in the future the person due to view is given a thorough explanation to avoid a situation like this happening again.We hope you would consider working with Winkworth again whether it is regarding a potential property you would be interested in renting or anything else we could help with.Kind regards,Winkworth
★★★★★ 5/5
GoogleFlora from Winkworth was fantastic helping us purchase our first property. Flora was very responsive to all our queries and made the process very smooth! Highly recommend.
Beatrice · 11 October 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotTHANK YOU!
THANK YOU! This is hands down the best experience I have had with an Estate Agent. Shilpa was instrumental in getting the sale through before before the stamp duty break ended and walked us through every step, answering any questions we raised. Shilpa & the team made the experience an easy one and I am forever grateful for that. I will be recommending Winkworth to friends!
Patricia · 1 July 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotPaying top dollar to live in a damp and disgusting property!
Currently I am paying for a 'two' bedroom property. Unfortunately due to a severe leak I reported in 08/21 one of the two bedrooms is completely unusable due to the reoccurring leaks, and the severe damp as a result.It is now 29/10/21 almost 3 months later and the problem still has not been resolved. I reported the issue for the third time on 05/10/21 but as of 21/10/21 the Landlord seemed to think the issue was solved.In the meantime I have been paying the full rental price for a two bedroom property, yet for 3 months I will have been unable to use a significant part of the property - a younger family member now has no bedroom, yet I still have to pay for it. I have asked the landlord/agent to consider a temporary rental reduction due to the above reason however this has been flat out refused on multiple occasions.Despite many emails, phone calls, photo and video evidence I shared with Winkworth, the landlord still appeared to think the issue was solved. This tells me that Winkworth must be very selective on what information they choose to pass on to the landlord, or the landlord doesn't mind dragging on this issue for longer, and thus incurring significantly higher remediation costs.This issue was first reported in August, it is now nearly November, and the fact that it has taken this long, and the issue is still not resolved will have undoubtedly incurred additional costs to tenant (My possessions now have mould on them and I now have to find another bedroom) and landlord (Has many more remedial issues to deal with).My next step will be to report all of this, making complaints to the Property Redress Scheme and seeking legal advice.
Rajeev · 1 November 2021
Agent replied · 22 October 2024
Afternoon Rajeev. Thank you for taking the time to provide this review. All of the Winkworth offices are independently owned and operated. Unfortunately you have not provided the information of the office that you are dealing with and therefore we are unable to look into this further. I would be grateful if you could provide this so that we can contact the office in question. Thank you in advance.
★★★★★ 5/5
TrustpilotSuper Service at Winkworth Long Melford
A huge thank you to Mark Wilkins at Winkworth Long Melford. He epitomises the term "Gentleman". He was always available and nothing was too much trouble. Our house sold very quickly and Mark then worked with us to progress to completion day. I would certainly recommend Winkworth but also believe that Mark's care and attention was the key to our successful sale. Thank you Mark.
Mark · 28 July 2021
★★★★★ 5/5
GoogleAfter lockdown we are in a situation that urgently need to move to a property that is close to the school. Flora was absolutely fantastic in helping us with the move, especially during the incredibly tough times that we were in. She answered all of our questions and went above and beyond to help us out! Thank you for the professional and helpful support. Would definitely recommend!PositiveResponsiveness, Professionalism
Ting · 26 October 2020
★★★★★ 5/5
GoogleBell and the rest of the Winkworth Putney team were excellent from start to finish. Highly recommended.
Tristan · 17 August 2025
Agent replied · 27 October 2025
Thank you for taking the time to review us, Tristan! Very glad to hear you had an excellent experience and we hope to see you in the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotProfessional from start to finish
Professional from start to finish. Shilpa was understanding of our needs and patient with my elderly parents, and caring of our home of 43 years. Shilpa kept us up to date at all times and we never felt pressured or pressurised. Nishi did most of the viewings and again courteous, punctual and understanding. Would definitely recommend and use again. Huge thank you from us all.
Anne · 14 May 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotHappy with our experience
My partner and I are first time buyers, and we’re just about to complete on our first flat. Patrick, Alex and Nicola have overseen the whole process and we’re really happy with the way our purchase has been dealt with. We weren’t really expecting to feel grateful to our seller’s estate agents, but they have helped us navigate all the twists and turns fairly and transparently. They were also very helpful when our solicitors were being less than efficient (!) - an email to the Winkworth team was often a quick and easy way to sort out any issues. We wouldn’t hesitate to use them again (not that you have a choice as a buyer, though - if only…!).
Ed · 19 July 2021
Agent replied · 22 October 2024
Hello Ed. Thank you for sharing your positive experience regarding your purchase of your first property with Winkworth. We would love to know which of the Winkworth offices you dealt with so that we can congratulate them personally on their customer service and professionalism. Thank you again for taking the time to provide this review and wishing you all the best in your (first) new home!
★★★★★ 5/5
GoogleRussell and Flora worked with us patiently for from our first viewing of the property to eventually completing on it some 15 months later. During this long, and sometimes frustrating, process, the team stayed close to us, always prepared to role up their sleeves to assist, even post completion. Their dedication and empathy helped us find our ideal home and ease the natural stress of the move. We can highly recommend them.
John · 11 October 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotFor four weeks the branch staff thinks…
For four weeks the branch staff thinks it's ok to have mice and all the associated issues running round the flat and still no date for when the people will be coming to sort out the issue, very poor. Am sure they wouldn't want this in their own homes but it's ok for people that pay their salaries
Paul · 4 October 2023
Agent replied · 22 October 2024
At Winkworth we are always disappointed to receive a review such as yours and I am sorry to hear of your personal experiences. All the Winkworth Offices are independently owned and operated and if you are able to update you review and provide details of the office that you had dealings with, we will be able to look into your concerns accordingly. Thank you in advance.
★★★★★ 1/5
TrustpilotGuildford Estate agent winkworth
Guildford Estate agent winkworth. Got shown a property today with my partner and 8 month old baby today. I'm offended you would even think that a filthy student property would be suitable for mt family anyway! Was absolutely disguted that you can show property's in these conditions like that and think its acceptable (and in a pandemic you should be sanitising everything down!) When tenants leave if you think showing a dirty property with dirt and filth is acceptable it is not! Trying to sell a property to me in such disgusting conditions and thinking its okay to show people shows what type of estate agents you would have been if we were to have gone with you. Asked to be taken off the books would not recommend thank god we curved this! Will be telling everyone to avoid this estate agent. Your reviews don't look great anyway even though you deleted my Google one!
Theo · 30 January 2021
Agent replied · 22 October 2024
Good morning Theo. Thank you for taking the time to provide a review on this agency. I have to make you aware that Guidlford Estate Agent is not part of the Winkworth network and therefore I am unable to assist you with your complaint. Please do speak directly with this business if you wish to take your concerns further.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.