5/5
Rhys and his colleagues have all been very helpful with the sale of my house
Agent replied · 22 October 2024
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent
Trusted Agent profile · Swale
★★★★★
273 reviews across 2 platforms
13/15 West Street, Sittingbourne, ME10 1AJ, Swale, ME10 1AJ
Wards's office in Swale, at 13/15 West Street, is rated 4.5 out of 5 across 273 reviews on two platforms, including 153 Google reviews rated 4.4.
Every review we hold for the Swale office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Rhys and his colleagues have all been very helpful with the sale of my house
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent
5/5
Rating only, no written review.
We are so pleased to hear about your positive experience with Wards Sittingbourne. Thank you for your feedback Vanda! Know someone who would benefit from our services and want to receive £100* between you? Use the following link to refer a friend today: https://ae0.uk/5015
5/5
Fast friendly service.
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent
5/5
Rating only, no written review.
Your five star review is very much appreciated. Thank you for sharing your experience with us at Wards Estate Agents in Sittingbourne. Know of anyone who would benefit from our services and want to receive £100 between you? Use the following link to refer a friend today: https://sl1nk.com/9xee2ip
3/5
Rating only, no written review.
Thank you for your rating and we are sorry if you were dissatisfied with any aspect of the service that you received from us. Should you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact our Customer Support department on 01702 540802 or at customer.support@arunestates.co.uk. Thank you. Kind regards Wards
3/5
Was hard to use web site as did not show houses for sale
1/5
Very rude staff. Unhelpfully and came across as if they were doing you a favor. I'll never use them again.
1/5
Unprofessional state agent in sittingbourne
1/5
Rating only, no written review.
Dear Paula, Thank you for taking the time to leave a review and we’re sorry to hear that you haven’t been satisfied with the service you have received. Unfortunately, as … More
1/5
Rating only, no written review.
2/5
Rating only, no written review.
Dear Peter We are sorry if you have been dissatisfied with the service that you have received. Unfortunately, we have been unable to identify you on our records based on the information that you have provided and we are therefore unable to investigate your review. We would kindly request that you contact our Customer Relations department on 01702 540802 or at customer.relations@arunestates.co.uk so that we may discuss the matter in more detail with you. Kind regards Wards
5/5
Rating only, no written review.
Dear Joanne, Thankyou for your 5 star rating regarding your recent experiences with our Sittingbourne team. Kind regards Sam Dalton Senior Operations Director Wards Estate Agents
5/5
Rating only, no written review.
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks, Wards of Kent
1/5
Rating only, no written review.
Dear Mr Crelley We note that you have left us a review and as customer satisfaction is extremely important to us, we would be grateful if you could provide our Customer Relations department with some further details to enable them to investigate this matter in more detail. They can be contacted on 01702 540802 or customer.relations@arunestates.co.uk. Many thanks Wards
4/5
Rating only, no written review.
Hello Mick, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks, Wards of Kent
5/5
Rating only, no written review.
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks, Wards of Kent
3/5
Good knowledge
3/5
Good knowledge
5/5
Always helpfull
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent
5/5
Bright and airy
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent
1/5
Rating only, no written review.
4/5
Rating only, no written review.
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent
5/5
Rating only, no written review.
Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent
1/5
Rating only, no written review.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.