Every review we hold for the Guildford office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAbsolute disgrace of an establishment do not let anything from here.
Totally useless at getting any repairs sorted at their properties, we had to wait 4 months for a broken toilet to be fixed.
The shower broke and again it took 3 months and a temporary fix was done.
And at the end of your tenancy they demand cleaning fees of Β£300 for the properties from you whether you have cleaned it top to bottom or not and if you refuse to pay they threaten you with legal action.
Stay away
Stephen Β· 27 July 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
Dear Stephen Hobbs,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleDo you enjoy not being allowed to contact your landlord AND not being able to speak to your property manager? Then Leaders is for you! The highlight of my time with Leaders property management was highlighting a serious fault to them, being told to ignore it only for a contractor on a different job to highlight it as a problem 9 months later- by this time irreparable damage had occured that kings of course decided we were at fault for. Other than complete lack of property management at all Leaders is extremely attentive with paperwork, for 6 weeks they resent me a document I needed to sign EVERY 4 HOURS day or night to correct spelling errors they had made. The only advice I can give is have your male tenants call them, they seem to take them more seriously π€·ββοΈ
EDIT- leaders you responded faster to my review than any my maintenance requests.
Megan Β· 27 July 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
Dear Megan Kenton,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHaving struggled to secure a rental property I finally found somewhere suitable. I have rented properties through agencies in rencent years and was plesantly surprised to find Leaders so professional whilst using modern systems which made the entire process effortless.
Big thank you to Michael McGiff for his professionalism and taking his time to understand our situation. He was just fantastic, a great person and very friendly.
Ryan Β· 18 June 2021
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Ryan Scully!
Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Guildford branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards Customer Relations Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleLarissa Hall has been an excellent property manager during my new tenancy with Leaders, always replying to emails very promptly and answering me and my housemates questions!
Michael Β· 11 October 2024
Agent replied Β· 12 November 2024
Dear Michael White
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSophie Burgess has been a great help whilst viewing and starting the process of renting. She is very professional and has been keeping us updated on progress regularly.
Abigail Β· 25 September 2024
Agent replied Β· 25 October 2024
Dear Abigail Cox
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would like to thank Riya and the Guildford team at Leaders for being exceptional at helping find a tenant for the flat I was leaving at short notice
This meant that I could move into my new home easily and without any undue delays as well as saving me money
I wish them all the best for the futurePositiveProfessionalism
Oksana Β· 18 June 2022
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Oksana Grygorovych,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSuch great service, very professional! The experience from the initial phone call, to viewing the property, and finalising the contract was seamless. Melanie was friendly and efficient; her quick responses made the entire process easy for our family friends abroad who are extremely happy to have secured their desired accommodation in Guildford. I highly recommend Leaders.
Thank you again Mel!
Kiki Β· 18 June 2022
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Kiki James,
Thanks for taking the time to leave us a review , we appreciate your feedback
All the best, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSo happy to be staying with Leaders as our letting agency. First class service and many thanks to Sophie Burgess in Guildford branch for the amazing service. Special thanks to Michelle Downes & team who has been really helpful through our tenancy, all issues raised re property were dealt with on priority and resolved with excellent quality. thanks Nilgun.
NilgΓΌn Β· 18 June 2022
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear NilgΓΌn,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleIt was a pleasure to work with Guildford Leaders Estate Agents. The team were very professional, responsive, and deliver a high quality service. Adeel Pazir and Melanie Kane were very accommodating, personable, and wonderful throughout the process. Based on this experience I would highly recommend anyone to work with this team and Leaders Estate Agents in Guildford in general. Thanks again both!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Aakash Β· 18 June 2021
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Aakash Atre!
Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Guildford branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent service all the way through the rental process. Any queries were always answered promptly and intelligently. Larissa Hall has been outstanding as a property manager.
Andrew Β· 25 September 2024
Agent replied Β· 25 October 2024
Dear Andrew Lawrence
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would like to thank you Sophie Burgess and her team in Guildford. Sophie responds promptly to our inquiries, very helpful and kindly.
Terance Β· 9 November 2024
Agent replied Β· 23 November 2024
Thank you for the great review Terance, we look forward to welcoming you to your new home! - Sophie
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSo happy to be staying with Leaders as our letting agency. First class service and many thanks to Michael McGiff for the amazing service. Not only did he go out of his way to help us secure our new home but from beginning to end was very professional, helpful and an absolute pleasure to deal with.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value
Margie Β· 18 June 2022
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Margie Sutton,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI rented my flat through leaders Guildford and everything was done professionally. All my questions answered and always had a quick response by the team, special thanks to Melanie Kane, she was my first point of contact and she arranged everything for me before passing me to the relevant team members. I took the property and no need to look somewhere else.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
J Β· 18 June 2021
Agent replied Β· 17 June 2024
Hi J G Sch!
Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us.
Best wishes
Customer Relations Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI am delighted with the service Iβve received particularly as we have severe health problems within our immediate family and the kindness, efficiency, and courtesy we have received from both Larissa and Becky is incredibly appreciated.
Thank you - Chris Thorpe
Christine Β· 20 November 2023
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Christine Thorpe
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI had a great experience with Leaders, Guildford branch, Ana Lopez and Adeel Pazir were managed my renting process, from the beginning of viewing till the end of tenancy and they are really professional, responsible and available for replying the emails and requests, whenever Iβve asked them anything. Thanks a lot for any help and support.PositiveResponsiveness, Professionalism
Sara Β· 18 June 2022
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Sara Naderizade,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHave just taken ownership of two rental properties in Guildford. Larissa Hall has been so helpful. Super responsive and happy to go out of her way to help me and explain things. Very happy to have Leaders managing my rental properties. Thank you!
Katherine Β· 21 September 2023
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Katherine Middleweek
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have just rented a short term lease from Leaders. The process has been SO EASY! Terence has been fantastic throughout, he is always responsive (within minutes of my requests) and so helpful! It really has been a pleasant experience. All the staff at leaders have been extremely helpful and friendly. Highly recommend for all your rental needs. Thank you!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Libby Β· 18 June 2021
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Libby Robinson,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Guildford team. Itβs fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe best Letting agent in Guildford. Fabulous team, a really hard working, lovely bunch. They work really well as a team, and it really shows π β¦
Emma Β· 16 February 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Dear Emma Louise, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Kind regards, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSophie has been absolutely amazing. Sheβs found us our dream property and got everything sorted for us so quickly! A genuinely lovely person and pleasure to interact with! Could not recommend her enough.
Jess Β· 18 April 2024
Agent replied Β· 17 June 2024
Thank you for taking the time to leave me a review, Jess. I very much look forward to moving you in to your new home! - Sophie :)
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe found Leaders to be very efficient and helpful with all queries and support through our tenancy. Larissa Hall was always very reliable and attentive and would get back to us as soon as she could. It's refreshing to have someone who genuinely wants to help.
Liam Β· 18 June 2023
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear Liam Watts-burrows
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBest state agent Iβve had the pleasure to deal with. Larissa has been so reliable and responsive to any issues that has arisen from my tenancy. Would highly recommend.
Yuanshuang Β· 27 June 2024
Agent replied Β· 26 August 2024
Dear Yuanshuang Xu
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMy property manager Larissa Hall was really nice and professional. She responded to and addressed all my questions and requests promptly βΊοΈ
Greyson Β· 18 October 2024
Agent replied Β· 12 November 2024
Dear Greyson Li
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have been a landlord with Leaders for a year now and they have been really prompt when resolving any issues for us. Recently dealt with a renewal and Larissa handled this really promptly and came back to me with any queries straight away.
Katie Β· 23 August 2025
Agent replied Β· 22 September 2025
Dear Katie Ed, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Kind regards, Customer Care Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHaving been helped by Lucy at the Guildford office, I must say what a good experience it has been looking to move to the area. All communications have been prompt and useful, with Lucy willing to answer any questions I had about the property.
John Β· 18 June 2023
Agent replied Β· 17 June 2024
Dear John
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.