Trusted Agent profile · Southwark

Dexters Peckham Rye Southwark reviews

4.4

★★★★★ Great

2,004 reviews across 3 platforms

2 Barry Parade, Barry Road, East Dulwich, London, SE22 0JA, Southwark, SE22 0JA

Dexters Peckham Rye's office in Southwark, at 2 Barry Parade, is rated 4.4 out of 5 across 2,004 reviews on three platforms, including 273 Google reviews rated 4.9.

Google logo

4.9 / 5

273

Reviews on Google

This office

Facebook logo

3.0 / 5

2

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

1,729

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews

Every review we hold for the Southwark office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

As a landlord- Avoid

As a landlord, it has been a horrible experience. In return for charging a 13% commission- tenants get to not pay rent, steal white goods from the property, inspection reports are not done and there is a general lack of care or responsiveness. We were told we need to: chase the tenant, lodge a police report, go to small claims…. All on the landlord. Dexters had arranged a floor to be replaced in the previous tenancy, work was dodgy and then we were asked to pay for the cost to replace again… I asked dexters to chase up with their appointed contractor….. nope - it was up to us to go to our insurer? Or pay again. Avoid.

Ajay · 6 September 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Ajay, Thank you for your review although I am disappointed to hear your experience with Dexters has not been what we would have hoped for. Feedback is really important to us and we are keen to discuss your concerns, however, I am unable to find your details on our database. Please could you kindly email me at customerrelations@dexters.co.uk and we will then look into this for you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations

5/5

Trustpilot

Elizabeth Tavener-Parkhurst has been…

Elizabeth Tavener-Parkhurst has been helpful and kind during my check-out process. She has refunded my overpaid rent and is chasing my deposit. Hopefully everything will go smoothly. 5 stars for her.

Z.Y.W · 29 September 2023

Agent replied · 22 October 2024

We really appreciate you taking the time to leave such lovely comments about Elizabeth. They will be so pleased to read your 5 star review. Please do not hesitate to contact the team in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Google

Visited today about selling my property and couldn’t be happier. The team were polite, professional and made the whole process feel much less stressful.

Michelle · 11 December 2025

Agent replied · 11 October 2026

Dear Michelle, We are really pleased to hear you enjoyed your experience with us and thank you for leaving such a lovely 5 star review. Kind regards, Asma

1/5

Trustpilot

Horrible experience

I never put review but I want to put this time of my experience to be a good red light for other people don’t rent their property with this agency At the first they found me a horrible tenant as she was a single mum and in the end destroyed everything which gas cooker washing machine dishwasher beds sofa dining table and chairs and also decorations from kitchen till bedrooms and bathroom Got solicitor to rid of them from my home The agency gave me this solicitor from their company which delayed my court hearing 2 months because of the lack of this agency information they supposed to send them all to solicitor on time but they didn’t Didn’t get any support from them because they supported tenant more than me as I paid them £150 every month for all the things I asked but they’ve never done anything correct as I asked for. In the end I asked about deposit which they should discuss with me about that and I found they give deposit back to tenant which I told them I am not happy to give all the deposit back to tenant because she didn’t pay the last rent also, Please do not trust this agency. They just use landlords for their business without help and support

Bahar · 2 September 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Bahar, I am sorry to read your 1 star review. I am concerned to read your comments and I understand we are in contact with you currently to resolve the issues. Please do not hesitate to contact us at customerrelations@dexters.co.uk moving forward. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Great experience

I have been renting from Dexters for several years, and during that time Natasha Bedenik has been brilliant, always helpful and kind. Natasha is a real pleasure to deal with!

Jeremy · 20 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Jeremy, Thank you for your review. Our teams work really hard to make sure they offer a 5* customer service and we are delighted that you have taken the trouble to confirm this is the case. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

After dealing with other letting…

After dealing with other letting agents, it was a breath of fresh air to speak to someone, Myra Mettam, who not only could answer my questions fully, but in doing so, also covered the answers to my next three or four points.It has left me , as a landlord, confident in letting through Dexters, that I will not be falling foul of the seemingly endless new rules and regulations that I could be penalised for breaking

Harry · 4 December 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Harry, Thank you for taking the time to leave a wonderful 5* Google review. Myra will be thrilled to read your kind comments. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Great Property Management Team

Tallulah from the property management team has offered me first class support. Knowing that someone has my back with the challenges of moving in has been hugely relieving for me. Thank you!

Pip · 22 June 2026

1/5

Trustpilot

Would not recommend to non full-time landlords

I paid the highest level of management fees as a landlord at 18%. However, they hardly managed anything, especially refused to fix a leak just because it was coming from upstairs. Can't reconcile the fact that a leak in my flat is outside of their management responsibilities given how much they were charging, and dealing with them ended up wasting a lot of my time on a problem I had to fix myself in the end.After I wrote this view they called to clarify that this was under the responsibility of a block management company since the flat I was renting out was a part of a Victorian conversion. This was not communicated at any point during the process.They also communicated the wrong leaving date, overcharged the tenant, gave keys to my new tenant when the old tenant had NOT moved out, and afterward did not fix the problem until I wrote this review.In terms of general experience throughout the 1+ year, I've had about 5 different contacts. Admittedly some were more competent than others but none had any accountability. I would not recommend Dexters to landlords who do not have property rental as their main job. Overall I felt that I was sold a service that was not satisfactory.

Yun · 24 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

I am sorry to read your 1 star review. I understand Charlie Moorhouse has tried to contact you to discuss this further. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Worst experience renting in London

I really would give 0 if I could. Communication was just horrible the whole tenancy, literally the Landlord had to chase them for us! Never had such a bad experience with an agency, they lied to both us and the landlord and even took off money from our deposit and lied to the landlord about refunding the money to us. They mixed up the check out dates, and gave a pare of keys to a new persons while we were still leaving in the property, completely messed up and unorganised. Extremely bad experience!

Emma · 24 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear EmmaI am concerned to read your comments and have passed them to the Director of Property Management. I am sorry your experience with us has not been as we would have expected and someone shall be in touch with you shortly. Please do not hesitate to contact us again in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

The best sharks in London

This is the worst estate agency in London. They rented us a brand new flat with loads of problems they fixed always very late: we ended up many times with no hot water, no heating, broken windows, toilets no flushing, and now that we left they are finding the best excuses to avoid giving us back our deposit. The worst experience ever in London, agents are mean and unprofessional, untrained, the worst sharks ever. They are stingy, bad people. Do not rent with them unless you want to experience a nightmare.

Consumer · 22 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

I am concerned to read your 1 star review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for you. Many thanks. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Donalina was friendly and respectful…

Donalina was friendly and respectful during the recent flat inspection. Enquired if there were any issues she could communicate to the management team for fixing. Overall a great customer experience.

Ricky · 12 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Ricky, Thank you for taking the time to leave us a 5 star review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Unprofessional Handling of Viewing Appointment by Dexters Ealing

Deep disappointment and frustration with the recent experience I had with Dexters Ealing in regard to a viewing appointment scheduled for today, 21-Aug.This morning, I received a confirmation from Jade Williams regarding a change in the viewing time and meeting point for the property located at 4 Blakesley Court. To my surprise, this change was made without any prior consent or notification. Nonetheless, I arrived at the newly agreed location on time at 18:00, as per the confirmation.After waiting for about 5 minutes, no Dexters staff member arrived to meet us. This prompted me to contact the Dexters office for clarification. The staff assured me that someone would be there shortly to assist us. However, after an additional 20 minutes ofwaiting, there was still no sign of anyone from Dexters.Regrettably, this turned into a complete NO-SHOW situation, causing great inconvenience and frustration on my part. During this time, I had the opportunity to speak with the landlady of the property whoinformed me that the house was intended to be a summer lease for 6 months, whereas I had expressed interest in a 1-year lease. This information contradicted my expectations and preferences.My experience has left me deeply disappointed with the level of professionalism exhibited by Dexters Ealing. The lack of communication, the unfulfilled commitment to the appointment, and the disregard for my time have all contributed to a severe sense ofdissatisfaction.I made an attempt to reach out to Dexters staff again at 18:28 to explain the situation. She indicated that she was unable to conduct the viewing at that moment, but offered to reschedule for another date. Surprisingly, she continued to promote the property even after I expressed that it was not suitable due to the lease discrepancy.As a potential client seeking professional property agent services, I was excited to engage with Dexters Ealing. However, the events of today have significantly eroded my confidence in the company's ability to deliver on its promises and provide a satisfactory level of service.

Anonymous · 22 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Riley, I am sorry to read your 1 star review. I note your comments have been passed to Alex Cooke, the Managing Director as well as Charmaine Grant who I understand has since reached out to you. Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Thanks for the professional service…

Thanks for the professional service provided by Rai Gega, Tenanct Manager, for helping me with the tenancy change progress!

Zixuan · 17 September 2026

5/5

Trustpilot

Suzi Littler

Suzi Littler, Tenancy Manager, has been extremely helpful to me when dealing with a difficult tenant. She is approachable, responsive, knowledgeable and supportive. She is also very efficient in organising support services as I require them. Many thanks and keep up the good work.

Tracy · 20 March 2026

5/5

Trustpilot

Kirlon Sanchez @ Dexters

KLH · 21 May 2026

Agent replied · 28 May 2026

We really appreciate you having taken the time to post this review. It makes it all the more worthwhile to the team when their service has been acknowledged. I wish you all the best and please do not hesitate to contact us if you have any queries. Kind regards, Asma

5/5

Trustpilot

Alistair Maclean was very helpful and…

Alistair Maclean was very helpful and quick in responding to correspondence- thank you!

Sarah · 13 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Dear Sarah, Thank you for your review. Our teams work really hard to make sure they offer a 5* customer service and we are delighted that you have taken the trouble to confirm this is the case. Kind regards, Asma

1/5

Trustpilot

Rude agents at Dexters

Agents at Dexter's threatened to have my apartment taken from me after payments of €20k+ were made because they could not wait 5 days to sign a paper. I was planning a 1-year contract with Dexters for an apartment in London where the move-in date was 3 months ahead. Just a day after I paid €1000 for their commission fee before signing with the landlord the agents working at Dexters called and texted me non-stop for 2 days threatening to revoke the apartment and take the money I had already paid (€20k+) because I was busy with my job and could not sign any more papers until the weekend. Absolutely awful experience, do not recommend these thieves. Please choose another agency that does actual estate work compared to these criminals.

Oscar · 15 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Oscar, I am sorry to read your 1 star review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for further you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

We felt extremely well looked after…

We felt extremely well looked after throughout the process. Sonia was very knowledgeable and professional throughout as were all the staff we dealt with. Very happy we chose them. Found the right tenant within a few days.

Angela · 20 March 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Angela, Thank you for your kind comments regarding Sonia and your 5* review. We are grateful that you have taken the time to leave a review and wish you all the best. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

ZERO STARS

Dexters Marylebone:A Regrettable Experience ZERO STARSDexters Marylebone not only failed in providing an acceptable level of service but, from my experience, they also exhibit scam-like behavior. Their primary focus seems to be on obtaining payment without any intention of delivering the promised services.Throughout my interactions, the only prompt communication I received was when they were pursuing payment. Outside of that, my numerous attempts to address concerns and issues were continually ignored. Ella and Emily, in particular, were two representatives who consistently promised to return calls, but never once followed through.Being ignored once or twice might be considered an oversight, but after being brushed off more than 50 times, it's hard to see it as anything other than a deliberate disregard for customers. This, coupled with their dubious practices, raises serious concerns about their legitimacy.I urge potential clients to think twice before dealing with Dexters Marylebone. There are far more reputable companies out there that value customer satisfaction over deceptive practices.

Robin.H · 14 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear RobinI am sorry to read your review, but as I am unable to locate you on database, please could you kindly contact me with your details so that I can look into your concerns.Kind regardsAsma ChughtaiCustomer Relations team

5/5

Trustpilot

Percy Bodington, Sloane Square

Percy in Lettings Sloane Square made the journey of renting an apartment as easy as possible, instead of it being a stressful process it turned out to be joyful from his perseverance and communication . Percy was extremely patient and accommodating.

Eve · 29 October 2022

Agent replied · 22 October 2024

Dear Eve, Thank you for taking the time to leave us a 5 star review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Petros is an excellent property manager!

I had a really good experience meeting with Petros for our recent inspection. He was friendly and smiling the entire time, which instantly put me at ease. He took the time to thoroughly explain everything and patiently addressed any concerns or issues I had. It's refreshing to have a property manager who is so approachable and genuinely cares about the tenants.

Vicky · 11 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Dear Vicky, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma

1/5

Trustpilot

Way to pushy!

I chose not to use Dexters to sell my flat. The amount of hassle I got afterwards is unbelievable. I'm leaving this review as I just received yet another phone call asking if the sale has gone through. This is about the 6th call in 2 months, I have never replied any of them and they are still so pushy and disrespectful. Emails too! @Dexters - I just forwarded an email that I sent to our local Dexters for you.

Maura · 10 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Maura, I am sorry to read your 1 review. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for further for you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Liars

Liars - complete disgrace.St John's Wood branch were selling a flat for my partner, found a buyer who was apparently ready to go, mortgage in place etc. After months of poor communication, they emailed stating the deposit was received and contract had been signed.However, this was found to be completely untrue. No response from the company, the agent is now apparently on leave, and no explanation from management. Months wasted and thousands in lost rent.Avoid at all costs and choose a professional company instead.

Chris · 7 August 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear Chris, I am sorry to read your 1 star review. I am concerned to read your comments and have passed them to our Area Director. Someone shall be in touch shortly. Kind regards, Asma Chughtai, Customer

5/5

Trustpilot

Excellent service from Bailey

Bailey Strutton is absolutely superb! She always replies to emails and immediately, she is extremely polite, professional, and efficient.

Alina · 24 May 2024

Agent replied · 22 October 2024

Dear Alina, Thank you for taking the time to leave a wonderful 5* review. Bailey will be thrilled to read your kind comments. Kind regards, Asma, Customer Relations Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Dexters Peckham Rye's Google reviewsLeave Dexters Peckham Rye a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Dexters Peckham Rye hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Southwark.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent