1/5
I wish I could leave 0 Stars or even…
I wish I could leave 0 Stars or even -10. I do not want to lose time to explain everything - just AWFUL / PROBLEMATIC on every STEP OF THE TENANCY.NOT RECOMMENDED
Trusted Agent profile · Plymouth
★★★★★
1,748 reviews across 2 platforms
32 Mannamead Road, Mutley Plain, Plymouth, PL4 7AA, PL4 7AA
Connells's office in Plymouth, at 32 Mannamead Road, is rated 2.1 out of 5 across 1,748 reviews on two platforms, including 107 Google reviews rated 4.8.
Every review we hold for the Plymouth office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
I wish I could leave 0 Stars or even…
I wish I could leave 0 Stars or even -10. I do not want to lose time to explain everything - just AWFUL / PROBLEMATIC on every STEP OF THE TENANCY.NOT RECOMMENDED
1/5
Absolutely horrific
Absolutely horrific. I have never had to deal with letting agents this incompetent, unprofessional, and rude before.They are great at showing you around, but once you're in they will treat you like dirt.
1/5
Connells very poor response
Connells very poor response, no ownership from agents to attend to tenants issues, takes months to fix heating issues at the property.i have never had such a bad experience with any other agencies before.
1/5
Avoid at all cost
Avoid at all cost, as seller and as buyer. Will sell only if you go with the mortgage advisor at the branch and solicitor. Waste of ime
1/5
Awful customer service
They never, and I mean never, pick up the phones. Avoid going with this estate agent.
1/5
Ridiculous fees for a first time move
Ridiculous fees for a first time move. Payed nearly £500 for no help whatsoever. Started paying rent before we were allowed to move in. Wish we went elsewhere. Staff seem uninterested to help.
1/5
Under valued our house by 30k
Under valued our house by 30k! All other local estate agents valued at our sold price. Poor service. Poor valuation. Don’t even think the surveyor was local.
1/5
The reason why buyer didn’t get a…
The reason why buyer didn’t get a mortgage given by Connells was : too many council houses around. What a joke. Would not recommend.
1/5
Have complained regarding the house…
Have complained regarding the house which is rent out next to us. Connells has failed to sort it out. Had to get in touch with council accordingly.
5/5
BIG THANK YOU TO EVERYONE AT CONNELLS…
BIG THANK YOU TO EVERYONE AT CONNELLS MAIDENHEAD. ESPECIALLY TO SUNNY, ANTHONY AND AJ.. THANK YOU FOR MAKING MY DREAM POSSIBLE. :).. GOING TO HIGHLY RECOMMEND SUNNY.
1/5
The most distrustful estate agents in…
The most distrustful estate agents in the whole country. You will NOT get the house if you don't pay extra to use their mortgage advisor. Stay clear.
1/5
Worst company ever would not recommend…
Worst company ever would not recommend at all. Don't do anything but harass you, chasing for rent that isn't even late.
1/5
Waste of space trying to inquire about…
Waste of space trying to inquire about a property.
1/5
Very poor experience
Terrible experience, treating customers poorly.
1/5
Avoid
AVOID is all I can advise
1/5
Force you to "meet" with their in-house mortgage adviser
Always forcing you to use their in-house mortgage adviser, even if you already have your own adviser and a mortgage offer on the table! Will never use.
1/5
Connells amesbury
We have had our property on with them for 5 months, had 2 viewings and NO communication from them at all. Shocking customer service, and certainly will never use them again
1/5
Biggest Cheater
Biggest Cheater. They definitely will not return your money easily. They asked me to go to TDS if i want my deposit back. If possible stay away from them.
5/5
Rating only, no written review.
Your feedback is much appreciated and we’re so happy you had such a wonderful experience! If you have a moment, we’d love to hear more.
5/5
Great estate agents
Thank you for your kind words! We strive to provide exceptional service to all our clients and we are so glad to hear you had a great experience with us as your estate agents. Kind regards, Chanelle Aldrich, Customer Feedback and Support Team
1/5
Very disappointed with their service
Very disappointed with their service, fobbing you off whenever you call up. Not communicating with you properly regarding your purchase. Wouldn’t risk dealing with them if I was you
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for your feedback and it’s great to hear you had such a fantastic experience with us. We’d love to know more so feel free to add any comments if you have the time!
5/5
Rating only, no written review.
It’s great to know you had a fantastic experience and thank you for your feedback! If there is anything else you think we could do to make your experience (or others’) even better please do let us know.
5/5
Rating only, no written review.
We appreciate your feedback and are delighted with your review. If you have any comments to add, we’d be very interested to hear them.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.