Trusted Agent profile

Mustafa & Co Property Management Ltd reviews

3.8

★★★★★ Good

96 reviews across 2 platforms

980 Stockport Road, Manchester, M19 3NN, Manchester M19 3NN

Mustafa & Co Property Management Ltd's Manchester office at 980 Stockport Road is rated 3.8 out of 5 across 96 reviews on two platforms, including 88 Google reviews rated 3.7. Checked 9 October 2026.

Google logo

3.7 / 5

88

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.5 / 5

8

Reviews on Facebook

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Manchester office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

They are very RUDE!! I just come Manchester. I wouldn't want them to be the first people I talked to. They're very rude! I just go inside the shop. There is a man and a lady. man didn't speak with me but he still looking at my face. There is one Lady she look my face 2 second after she look she's phone. I am still waiting there, I am standing and after a few seconds she say "YES". I answered her with the same tone of voice she used with me. She didn't like it. After talking for a while, the imperative "sit".. bro do not go there! Rubbish customer service. I don't think the other commenters are real people. This is just my opinion of course.

Mrnobody · 24 December 2024

Agent replied · 27 July 2025

Dear Yunus Kiratli We take customer service very seriously, which is why we reviewed our CCTV footage after seeing your comment. Our staff were occupied on the phone assisting other clients when you entered, which may have caused a brief delay in acknowledging you.( In your case was 2 seconds). However, at no point was anyone rude or dismissive toward you. We understand that first impressions matter, but making assumptions about our staff’s intentions without considering the situation is unfair. We always aim to assist every customer as promptly as possible, but during busy moments, there may be a short wait. If you have any genuine property-related inquiries, we are more than happy to help. Otherwise, we encourage fair and constructive feedback rather than exaggerated claims. Best regards,

1/5

Google

They are very RUDE!! I just come Manchester. I wouldn't want them to be the first people I talked to. They're very rude! I just go inside the shop. There is a man and a lady. man didn't speak with me but he still looking at my face. There is one Lady she look my face 2 second after she look she's phone. I am still waiting there, I am standing and after a few seconds she say "YES". I answered her with the same tone of voice she used with me. She didn't like it. After talking for a while, the imperative "sit".. bro do not go there! Rubbish customer service. I don't think the other commenters are real people. This is just my opinion of course.

Yunus · 4 December 2024

5/5

Google

I have the opportunity to be with these people for over 8 years. And I can say they are really human. The most supportive management team I have had the pleasure to live in their accommodation. I would love to say a big thank you to Mustapha & Co. Especially Mr & Mrs Mustapha. Always grateful.

Glam · 17 April 2025

5/5

Google

We had a fantastic experience with Mustafa and Co as our property management team. Hawar, our main contact, was consistently attentive, professional, and responsive to our needs. He went above and beyond to ensure our property was well maintained and any concerns were promptly addressed. Hawar's communication was clear and timely, making the entire process seamless and stress-free. Thanks to Mustafa and Co's expertise and Hawar's dedication, we felt our property was in excellent hands.

Kamal · 24 December 2024

Agent replied · 22 July 2025

Thank you Mr Hussein

1/5

Google

Appalling service - management don’t care and don’t give the staff enough resources, systems or training to do the job. Horribly ran and escalated issues to the Property Ombudsman as it took me 7 weeks to get a hot water repair and 14 weeks to get it fixed! Half my entire tenancy length. Avoid. Their customer service is appalling and justify it as the landlords issue not theirs.

Chris · 24 December 2024

Agent replied · 22 July 2025

Dear Chris Davies We are disappointed to see your review, as it misrepresents the diligent efforts made by Mustafa And Co Property Management Ltd in addressing your concerns. When you reported the water pressure issue, we acted immediately, informing the landlord who took swift action to engage contractors. The fact that it took time to resolve the issue was due to its complexity, involving multiple assessments to pinpoint the problem, resulting in nearly £5000 spent by the landlord to ensure a proper fix.It’s imperative to clarify that our team has consistently demonstrated professionalism and responsiveness throughout this process. The eventual decision regarding compensation was made by the landlord based on the circumstances surrounding the repair, and we cannot take responsibility for that decision.Moreover, the Property Ombudsman reviewed your formal complaint and ruled in our favor, confirming that we acted appropriately and within industry standards. This decision underscores our commitment to proper management and tenant satisfaction.Your review does not reflect the reality of our service or the considerable efforts we made to resolve your issue. We remain dedicated to maintaining high standards and will continue to advocate for effective communication between tenants and landlords.Thank you for your understanding."

5/5

Google

I had a fantastic experience renting from Mustafa & Co Property Management . They were incredibly helpful and efficient throughout the entire process particularly Jian who was very understandable about my situation . The property was in …

Asraa · 17 April 2025

5/5

Google

I would 100% recommend letting with this agency, they have a lady called Llona and omg, she’s very respectful, listens to you and deals with your problem in a heart beat! In my years of being a tenant, she managed to sort out all my problems and always asking in the end if I am okay or if I needed some more help. A wonderful lady! I’ll thank you once again Llona thanks for the experience at the property and tell your higher up that you need a RAISE!

Nelson · 19 May 2025

1/5

Google

Don't really want to give them one star. Old bloke at Levenshulme branch is rude and extremely unpleasant and unprofessional. Went to talk about executive litter at one of their properties and was told its none of your business as its not on my side of a chain mail fence and that Manchester is full of rubbish . Steer clear.

Kathryn · 25 October 2023

5/5

Facebook

There is no better place to stay near Swamy academy than 209 Slade Lane. It feels like home away from home and the lovely girl Gayduo made sure to take care of every single thing. She is always a phone call away and ready to help you out. Had a lovely 6 wk stay there.

Saleha · 5 April 2019

Agent replied · 17 October 2025

Hi Saleha, I have pm’ed you... would you please be able to check your inbox.. it would be really helpful. Thank you in advance.

5/5

Google

“I had an excellent experience working with (Mustafa & co). From the start, their team was professional, knowledgeable, and incredibly responsive to my needs. They took the time to understand my situation and guided me through every step of the process with patience and clarity. Communication was always prompt, and any concerns I had were addressed immediately. What stood out the most was their attention to detail and their commitment to ensuring everything went smoothly. The entire process felt seamless, and I always felt like I was in good hands. I would highly recommend [Agency Name] to anyone looking for a reliable and trustworthy agency. They truly exceeded my expectations!”

TRU · 17 October 2024

1/5

Google

The experience was bad with this office because there was no credibility in what was said and there were problems at home. The security deposit for the house was not refunded. I advise anyone not to deal with this office. It was a bad experience with this office.

Ibrahim · 25 August 2024

Agent replied · 24 October 2024

Dear Ibrahim Alhussein We have no record of your name on our data base, and we don not know at which security deposit you are talking about. we never dealt with you and you are not our client.

1/5

Google

steer clear of these cowboys The best advice I can give is do NOT rent through this company. If I could give them a lower rating I would - absolutely atrocious letting agency.

Ah.T · 9 March 2025

Agent replied · 10 April 2025

Dear Ah. T Ank, We take all feedback seriously, but we have no record of you as a tenant or client. We strive to provide excellent service, and if you have a genuine concern, we encourage you to contact the director directly at [info@mustafaandco.co.uk/0161 312 7272] so we can address it properly. If this review was left in error, we kindly ask that you reconsider it. Thank you.

5/5

Google

I've been a customer with this company for the past two years and have been consistently impressed with their service. They are always prompt to respond to my inquiries, and their property management team is efficient and reliable . I highly recommend them to other landlords!"

Shivam · 16 June 2025

1/5

Google

Most unprofessional company we’ve ever done business with, and they try to scam you out of every penny they can. They do not take care of their properties and when there is an issue in one it takes months to repair. They rarely communicate with their tenants and are incredibly disrespectful on the rare occasion that they do. NEVER rent one of their properties.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Maari · 25 October 2021

Agent replied · 24 October 2024

Hi Maari, We're dissapointed to read your review which is full of misunderstandings and untruths. You wrote these things naively, without understanding of how the world works and with poor mathematical knowledge. You said that we tried to scam you - we most certainly did not - you mistakenly believe that there is 4 weeks in a month and errounously calculated that you had been overpaying rent, this is not true. A quick google search shows that there is 4.34524 weeks in a month. When you say it takes months to repair an issue - this is a gross overstatement - some repairs take longer than others. The repair at your property was due to a issue which forced us to hire an expert to check the property and issue a report, remove the entire floor and subfloor and rebuild a majority of the ground floor. An issue which cost many thousands of pounds to fix. In addition to this fix you were offered 3 weeks of free rent which you accepted gratefully. The 3 week of free rent has been paid for by our agency by the way and not the landlord. For a small business this is a considerable amount of money. When you say we did not communicate this was again untrue - we had a whatsapp group for just your property which included in it a member of staff and the director of our company. Evidently the disrespect is coming from you and not from us. We wish you and your party the best of luck going forward - however we will not rent to you again and instead look forward to working with our thousands of other satisfied landlords and tenants.

1/5

Google

A very bad experience. The veiled lady's handling of us was very rude and made me stunned. I don't recommend dealing with them

Mohammed · 24 December 2024

Agent replied · 22 July 2025

Dear Mr Ali We appreciate your feedback, but we must address the inaccuracies in your review. At Mustafa And Co Property Management Ltd, we strive to provide exceptional service, and it is disappointing to hear that your experience did not reflect our standards.When you visited our office seeking a one-bedroom property within your budget of £700 pcm, our staff member informed you that we only had a two-bedroom apartment available for £1200 pcm. In light of your financial situation, including that you do not have a guarantor, our staff advised you that viewing a property outside your budget and without a guarantor may not be practical.Our team’s intention was to ensure that you received the most relevant and realistic options based on your circumstances. We understand that this may not have been the answer you were hoping for, but it was communicated with your best interests in mind.We value all our clients and aim to assist them in finding suitable housing solutions. We encourage open communication to better understand individual needs, and we regret that you felt our approach was rude.Your feedback is important to us, and we will continue to work on improving our service. Thank you for your understanding."

5/5

Google

The staff are very helpful and efficient, especially Mustafa and Jian, they provided me with excellent customer service and matched me with exceptional lawyers and brokers which accommodated for all my needs. I could not recommend this place enough and will always come back here.

Shnow · 17 April 2025

1/5

Google

All my friends dealt with him and warned me about his credibility, because they have credibility. I advise everyone not to deal with him

ابو · 25 August 2024

Agent replied · 24 October 2024

No comments

1/5

Google

They are bad in treatment, there is no credibility, and they defraud you of your insurance. This is what they did to my friend

Feras · 25 August 2024

Agent replied · 24 October 2024

Would you let us know to which friend you are referring to?

1/5

Google

Awful letting agency. Terrible communication and slow to deal with issues. They took a month to replace a broken oven and eventually only did after numerous calls and emails. Flat was freezing and damp but they never did anything other than painting over the damp. Would avoid this agency like the plauge.

K · 26 October 2018

5/5

Facebook

Highlights- -sending a roofer out to fix the boiler. -boiler continuing to piss water to the point the floor collapsed -second plumber needs the leak pointing out to him -18 months to get rot looked at -couldnt be arsed to deal with the garden so just fenced it off -wasp nest in wall -photoshopped images online All in all 5*, cause if nothinf else it was funny

Dean · 19 March 2019

Agent replied · 17 October 2025

Dylan Edge Ammal Bhatia Time to play guess that property

5/5

Google

I can only recommend this company. They are very professional, knowledgeable, and understanding. They take their time to communicate with you and find the best possible solutions. I can only recommend their services, they have exceeded my expectations!

Reema · 17 April 2025

5/5

Google

I’ve worked with mustafa and his company for 2 years now, Combining my company to carry out works on properties all over northwest, I’ve met a lot of good genuine honest people through and along side mustafa, …

Peter · 17 April 2025

5/5

Google

We were thoroughly impressed with the estate agent's professionalism and market knowledge. Their communication was excellent, keeping us informed every step of the way. Finding the right property for us, was a smooth process thanks to their expertise. We felt supported and confident throughout the entire experience. Highly recommend their services!

Nada · 17 October 2024

5/5

Google

We were thoroughly impressed with the estate agent's professionalism and market knowledge. Their communication was excellent, keeping us informed every step of the way. Finding the right property for us, was a smooth process thanks to …

Heavenly · 17 April 2025

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Mustafa & Co Property Management Ltd's Google reviews

Questions about Mustafa & Co Property Management Ltd

How many reviews does Mustafa & Co Property Management Ltd have?

Mustafa & Co Property Management Ltd's Manchester office has 96 reviews across two platforms: 88 on Google, 8 on Facebook. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Mustafa & Co Property Management Ltd's rating?

Mustafa & Co Property Management Ltd is rated 3.8 out of 5 across all 96 reviews, and 3.7 out of 5 on Google from 88 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Mustafa & Co Property Management Ltd's Manchester office?

Mustafa & Co Property Management Ltd, 980 Stockport Road, Manchester, M19 3NN, Manchester M19 3NN.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.