Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotKarolina - Brilliant Renter Experience
I have been really happy with my experience with WJMEADE. I would like to give a special mention to Karolina, who has gone above and beyond to help us. She has always been friendly and has made me feel listened to. She always tries her best to resolve anything promptly and professionally, and I really appreciate all her help and support.
Q · 8 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotEstate agents extraordinaire!!
The estate agents Billy and Michael were absolutely wonderful from the very beginning of what can be a very emotional time, to the successful completion of sale. They were always professional, really knew what they were talking about, fantastic negotiators and amazingly patient and kind. I always appreciated their immediate response to calls and emails. I couldn’t recommend them and the agency more highly.
Sue · 11 August 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotPortia is FANTASTIC!
Portia was incredible! She made our references light work and made the tenancy progress so easy! Especially for first time tenants, she was always on hand and always quick to respond and help! Don’t know what we would’ve done without her to be completely honest
Zaara · 26 August 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastic service from Michael and the…
Fantastic service from Michael and the team at WJ Meade. The whole process from start to finish has been exceptional. Michael gave excellent advice at the outset on how best to sell the property. Within a couple of weeks of the property going on the market, around six viewings had been arranged and an offer (at asking price) was received. The process thereafter was very straightforward with regular and clear communications. I would highly recommend WJ Meade!
James · 16 November 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotHad a great experience with WJ Meade
Had a great experience with WJ Meade! Portia was so helpful and quick to respond to any queries we had about the property and process. Georgia was also really helpful!
Minoo · 26 August 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey don’t care about tenants
I’ve had to write this review again after deleting my first one. I basically viewed the flat without thinking about the closing or the curtains/blinds and because I didn’t ask for them I didn’t get them and that’s their reasoning. I mean it a standard items that you provide new tenants. This letting agent insist it was cleaned before I moved in but the videos I made says otherwise. This letting agent simply didn’t do a checkout review. Previous tenants got away not cleaning and I suffered in their incompetence and mismanagement. I mean the place wasn’t even touched and yet insist it was cleaned. The bath was dirty and if it was attempted to be cleaned they couldn’t have drained the water anyhow as the drain was completely blocked of hairs and gunk and slime. Fridge wasn’t clean and all around it wasn’t touched. There are maintenance issues but again missed because no checkout review was ever done and it if was then whoever did it must find another job to do. Still oil in the extractor, bathroom full of limescale, walls dirty, skirting board full of hairs and dirt everywhere, rubbish under the sink, kitchen not touched, exposed wires, toilet is brown not cleaned and yet despite all these overwhelming evidence they insist it was cleaned and the inventory says so. Laughable. I made the same review in Google with pictures to prove it and I also have videos and pictures on my phone to prove it. I have contacted this letting agent on many occasions but they won’t accept its their responsibility and that it was cleaned when videos and pictures proves otherwise.
Golden · 21 November 2025
Agent replied · 23 November 2025
Dear Golden Glow,
It is disheartening to see that you felt the need to write a negative review, rather than reach out to us directly about any issues you had. One of our team has been assisting you throughout the whole move in process, and as you have not been satisfied with their response, it seems you felt the need to raise the grievance here.
Whilst the photos attached certainly show some minor cleaning issues, these could have been resolved as soon as you have moved in, instead of months later. We apologise for these issues, but from our check in report, can see that generally the flat was given to you in a good state.
Your point in regards to missing blinds is being investigated by your lettings manager, and they will be in touch.
As the two points your raised only relate to teething issues at the start of the tenancy, we hope the rest of your tenancy is going well and please remember to contact us directly if you need to report any issues in the future.
Kind regards,
W J Meade
★★★★★ 5/5
TrustpilotWJ meade employees are a joy to…
WJ meade employees are a joy to cooperate with. Mert, Karolina & Portia went above and beyond to help us deal with urgent issues and repairs.
Maksim · 8 August 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotMert is always there to help when I…
Mert is always there to help when I have problems, I really recommend WJ Meade to anyone who has property related issues.
Nathan · 31 July 2026
★★★★★ 1/5
GoogleMy experience with this agency was incredibly disappointing. Despite sending an offer letter to them about a property, they failed to respond to my inquiries. There was no feedback on the outcome, and they never provided any updates or returned any calls in case I was still interested. I cannot recommend these agents due to their lack of communication and unresponsiveness. If you're looking for a reliable agency, it's best to explore other options.
Jignesh · 24 September 2023
Agent replied · 20 June 2024
Good afternoon Jignesh,
I have spoken with the local branch to trace your experience and for their feedback. They inform me that you sent an email offer to the lettings negotiator; George however your proposed date for move in was too late for the landlord to accept and you had then decided to proceed with another property.
The negotiator has spoken with you on the phone and you did not express to him such negativity, so it is disheartening you felt you had to write this review online.
If you are still looking for a property, then we are at hand to help find you one should you wish,
Kind regards,
W J Meade.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service
Mert and his team do a great job of looking after my flat
Christopher · 8 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGeorgia was amazing
Georgia was amazing! Highly recommend - very pragmatic and professional
Max · 24 August 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotWJ Meade are in a league of their own
We were 2 years into our property search before viewing properties with WJ Meade - the service we received from them compared to the numerous other agents we interacted with was exceptional. Special thanks to Billy and Alfie for their time and honest advice whilst we were viewing and to Michael for expertly guiding us through the purchase process. Fantastic communication throughout and we are now very happy in our new home.
Zoe · 20 December 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotThanks Mert
Thanks Mert, appreciate your help
Tumpa · 4 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat from the very beginning
Everything has been great from the very beginning. After the viewing, my partner and I immediately knew we wanted to rent the flat, and from that moment, everything went so smoothly. Communication, contract, and all the formalities were handled quickly and efficiently.
Francesca · 6 November 2025
★★★★★ 1/5
GoogleDisgusted with the customer service from w.j Meade, one person in particular Gareth. After viewing a property and becoming interested, I was waiting to hear back after from him, when I finally did I was told she decided on someone else but wasn't set in stone as of yet and would keep me updated, to which I asked if he could help me with afew other properties I was interested in viewing etc, after texting, ringing and emailing (even the head office) I still haven't received a single update, text call or anything! It would have been nice to have at least one reply!NegativeResponsiveness, Professionalism
Lucy · 27 August 2021
Agent replied · 20 June 2024
Good morning Lucy,
I am sorry to hear that you are dissatisfied with your experience with W J Meade. I have looked into this and can see that Gareth did try to assist you with the property you originally enquired about, but unfortunately the landlord has declined all applicants put forward and he made sure to update you. Gareth also informed you there was no other suitable properties that we had at the time, but he would get in touch if something came up. You contacted head office, but they do not deal with front end lettings, so please make sure that going forward you contact the branch in question where the property is being advertised.
Kind regards,
W J Meade
★★★★★ 5/5
TrustpilotI’ve had a really positive experience…
I’ve had a really positive experience with Karolina at WJMead. She’s always been incredibly friendly, helpful and responsive whenever I’ve needed to get in touch. No matter what the question or issue is, she’s always quick to come back to me and has been really patient and approachable throughout.
J.McLean · 7 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotWJ Meade provided an excellent personalised service
WJ Meade provided an excellent, personal service with timely and proactive communication, guiding us through a slightly more complex sale. Billy and Alfie in sales, were polite and efficient in securing us a buyer and Michael was experienced, instrumental and proactive in closing the transaction, liaising with all parties and helping to guide us through the process (note his demeanour also suggested that there was no such thing as a stupid question from his client!)
Ed · 8 July 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotHigh quality and reliable services at a…
High quality and reliable services at a reasonable price - I would particularly like to thank Karolina for her diligent works!
宋晨 · 17 March 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood agency to rent with
Portia and Haris made the experience of renting a new flat smooth and straightforward, sorting things out quickly for me.
Lauren · 20 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleWe purchased a property via WJ Meade and I can’t speak highly enough of Adam, Jennie and the team. They were helpful, supportive and accommodating in all our dealings with them. When things got a bit stressful towards the end (as they inevitably do) they were a great support to us, really going above and beyond to make the process as smooth and pain free as it could be.
Brian · 25 September 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotFinding a tenant
Georgia was very accessible and helpful throughout the process of finding a tenant and dealing with the paperwork
Susan · 16 March 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotHaris has been exceptional from the…
Haris has been exceptional from the very beginning. He made sure all our questions have been answered and he provided excellent professionalism. Highly recommended.
Narcis · 21 January 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGina Manson is absolutely amazing
Gina Manson is absolutely amazing! Great experience, kindness and swift responses! Thank you for all your help!
Evelina · 19 March 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotMert~Property Inspections AA++
Mert is a very competent member of the WJ Meade Lettings Team. He carries out periodic property inspections and reports back with great professionalism. Always appreciate his hard work and communication!
Jonathan · 17 November 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.