Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy 1st Home in UK
Derwent Living city hospital has truly been a big help with me especially when I needed a place to live in as soon as I can due to unforeseen circumstances, Karen was very responsive and understanding. Tony as well has managed and made living in Derwent feel safe. He was very supportive and responsive with concerns; 4 thumbs up. Cleaners were a big help specially on busy days and with 4 of us sharing the flat, they have kept our hallways and kitchen clean. Thank you Derwent for letting me stay there comfortably for nearly 3 years.
Joan · 2 September 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hello Joan,
Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.
We are delighted to hear that you have enjoyed your time with us and that Karen, Tony, and the wider team have been able to support you throughout your residency. It's especially pleasing to know that their responsiveness, understanding, and commitment to creating a comfortable environment have made a positive difference to your experience.
We will be sure to share your kind comments with Karen, Tony, and the team, who will be thrilled to know their hard work has been recognised.
Thank you for choosing to make your home with us over the past three years. We wish you all the very best for the future.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 5/5
GoogleAna was fantastic throughout the entire process of finding and securing our new flat. Her communication was excellent from start to finish - she kept us consistently informed, and made what can often be a stressful experience feel genuinely straightforward and stress-free.
She was an invaluable go-between for us and the landlord, ensuring every request and change we needed was communicated clearly and arranged, which gave us real confidence to move forward. Nothing ever felt like too much trouble, and her calm, proactive approach made all the difference.
Ryan · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Hi Ryan
Thank you so much for taking the time to share your experience. We're delighted to hear how well Ana supported you throughout your search for a new home. search.
It’s great to know that Ana's clear communication and proactive approach made what can often be a stressful process feel smooth and straightforward. We’re especially pleased that you felt confident and well‑supported at every stage, that’s exactly the level of service Ana aims to provide.
Wishing you all the best as you settle into your new home.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotLucas - Great PM!
I'm singling Lucas out for this review. Ever since he took over the portfolio management from his predecessor Dean we've had a marked change in service. Lucas is a great PM who went above and beyond to sort out our recent oven change at our flat. He was sensitive to our concerns, patient and brought in fantastic contractors who were also extremely conscientious and thorough. Top job.
Alex · 28 May 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hi Alex
Thank you so much for taking the time to share your feedback, we really appreciate it.
It’s fantastic to hear about your positive experience with Lucas. We’re delighted that he’s been able to provide such a high level of support and make a real difference, especially with something as important as the oven replacement. Your kind words about his patience, sensitivity and commitment to going above and beyond will mean a lot to him, and we’ll be sure to pass this on.
We’re also pleased to hear that the contractors involved delivered such a thorough and conscientious service 👍
Thanks again for your feedback, it really means a lot to us.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotTouchstone made the whole process quick…
Touchstone made the whole process quick and easy. Emily Green was very efficient and responded very quickly to any queries we had regarding the processes. She helped to confirm payments had been made and was overall a very pleasant person to deal with making the experience of moving into our first flat very enjoyable.
Sophie · 21 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hi Sophie,
Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We're delighted to hear that Emily helped make the process of moving into your first home quick, easy, and enjoyable.
We know that moving home can be an exciting but sometimes stressful experience, so it's wonderful to hear that Emily's support made a positive difference throughout the process. We'll be sure to pass on your kind words to her.
We hope you're settling into your new home well and wish you all the very best for the future.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotAgent is unresponsive to our concerns…
Agent is unresponsive to our concerns raised in our apartment. I will definitely avoid them in the future. It's been hell of a journey since my family moved into their apartment. My son had serious episode that landed him in emergency due to the mould in the house.
Adedamola · 7 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hello Adedamola
Thank you for bringing this to our attention. We are sincerely sorry to hear about your experience and the impact this has had on your family, particularly your son.
We take these concerns seriously. Please be assured that we will take the necessary steps to eliminate any risk and ensure the issue is investigated and addressed as quickly as possible.
Thank you for your feedback, and again, please accept our apologies for the distress and frustration caused.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotMaintenance and property manager
Ian is our property manager and maintenance man, he’s so so good at his job. He’s always really patient and gets things sorted for us as soon as he’s notified. We’ve never experienced such a proactive maintenance department and we’re always really grateful. He’s the best!
Connie · 19 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hi Connie,
Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review.
We are delighted to hear about your positive experience with Ian. He takes great pride in providing proactive and reliable support, so it is fantastic to know that his hard work, patience, and dedication have made such a difference to you.
We really appreciate your kind words and will be sure to share your feedback with Ian. Comments like yours are incredibly valuable and help us recognise and celebrate the efforts of our team.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotI’m at my wits end with this company
I’m at my wits end with this company, they took over the management of a property I was renting less than 2 weeks before my tenancy ended. I have spent the past 2 weeks trying to contact them regarding my deposit being returned and they have ignored all but one email where I had cc’d in the company that own the property, they said they would get back to me the next morning. That was 5 days ago…
Sophie · 9 December 2025
Agent replied · 25 December 2025
Hello Sophie,
Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you are having difficulty contacting the team to finalise your deposit. Please could you email feedback@touchstoneresi.co.uk using the ref: Trustpilot Deposit SM, and we will look into this for you.
We look forward to hearing from you.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotEnd-Of-Tenancy Communications
Felicity has been absolutely fantastic in helping us through the end-of-tenancy process and liaising with management on our behalf. She was always available, responded quickly, and kept us consistently updated, which really helped ease our nerves and made the entire process much smoother. It genuinely felt like she was looking out for our best interests, something that is not always common with letting agencies.
Walaa · 10 March 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hello Walaa
Thank you so much for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that Felicity was able to support you so well throughout the end‑of‑tenancy process. Knowing that she helped make things smoother, kept you updated, and eased any worries means a lot to us.
We’re especially pleased that Felicity's care and communication made you feel looked after, that’s so like Felicity! We’ll make sure to pass along your kind words to Felicity.
We wish you all the very best in your next chapter!
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
GoogleI don’t usually write reviews but this one for Hannah Payne is more than deserved. Hannah is very professional and has always gone out her way to help me and understand my situation. Wherever I have an issue I go to her and she resolves it the best she can. Thank you Hannah :)
Sophia · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Hi Sophia
We appreciate you taking the time to tell us about your experience, especially your wonderful feedback about our colleague, Hannah.
Hannah works hard to answer her customers' queries as quickly and effectively as possible while maintaining her professionalism and helpfulness, so thank you. Hannah will be delighted when we share your wonderful review with her 😊
Best wishes
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotTotal let down
Nothing that should have been done before we moved in was done. The house was dirty, and the garden a mess. Every wall in the house was marked. The shower should have been installed before we moved in, but it wasn't. Poor communication, promised calls or emails that don't arrive. Dishwasher not working and dirty, fridge keeps turning itself off, bed dumped in passageway, broken security chain among other things. In Lloyds livings own words; We will take reasonable steps to make sure the gas and electrical appliances, and other similar mechanical
Melanie · 11 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hello Melanie
Thank you for your feedback; we are sorry that you have encountered some issues since moving in.
We understand that you had requested full-height tiling in the main bathroom. Unfortunately, we are unable to complete this type of work before a tenancy begins, as there is always a possibility that a tenancy may not proceed. We appreciate that this may have been disappointing; the local agent should have informed you of this process.
We have reviewed the inventory report, which notes that the dishwasher was in a good, domestic-clean condition upon move-in. The property overall was also noted as being clean.
It is standard procedure for our team to carry out basic troubleshooting on all appliances. This helps to eliminate potential user error and allows us to reach a resolution more quickly. If an issue is identified with the appliance, we will of course arrange for an engineer to attend and either repair or replace it as necessary.
Our Maintenance Operations Manager will be in contact with you today to discuss your concerns in more detail and work with you towards a prompt resolution.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotZero communication, zero repairs
It has been more than two months that I have been waiting for repairs on my washing machine. After 10+ emails and phone calls I still have had no communication from Touchstone at all, other than "someone will call you back" - they never do. More often than not, the lifts in the building are out of order, this leaves me (a disabled man) having to navigate three stories of stairs with a walking stick and a load of washing to take to the laundrette or a friends house to clean my clothes and bedding.
W · 2 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Dear W B,
We are very sorry to read your review. After multiple emails, phone calls and more than two months waiting for a repair, your frustration is understandable. We are also sorry to hear about the difficulties caused by the lift outages, particularly as these have affected your ability to access laundry facilities.
We would like to investigate your case and work towards a resolution. If you would be willing to contact us directly at feedback@touchstoneresi.co.uk using the ref: TP - WM & Lift, with your tenancy and preferred contact details, we will ensure that the matter is reviewed by the appropriate team as a priority.
Thank you for bringing this matter to our attention and your patience Whilst we seek to resolve the situation, it’s much appreciated.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastic customer service
Fantastic customer service. Emily Green was really great at guiding us along the way, despite some of the challenges we faced. Thanks so much Emily!
William · 4 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hi William,
Thank you for taking the time to leave such a lovely review.
We're delighted to hear that Emily was able to support and guide you through the process, especially when challenges arose along the way. We'll be sure to pass on your kind feedback to Emily, who will be thrilled to know she made a positive difference to your experience.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotJames close flat 13 and 59 (Derby)
My husband and I saw property flat 13 James close (derby) on the market. We went through all the processes and made the payment. Now let me know why two days for us to get hold of the key, we get an email that there's a problem in the flat and so we should temporarily stay in flat 59. It's been two weeks of us being in flat 59..no timeline from the team (Annabelle and Lydia). They keep telling us they can't give a timeline. If this is not bait to get flat 59 occupied, then then what is it? Why put a property out there if it is not ready for human settlement? Why take all those monies if you haven't done your checks?Why even wait for us to make full payment before comimg to tell us something different? It's extremely horrible and we demand that the right thing should be done or our monies given to us so we can get something better! You can't go about keeping people waiting. It's high time you all do the right thing! We can't fully settle in flat 59 because we don't know when we will be asked to move to flat 13. All our luggage are left unpacked. We demand answers!
Susana · 4 June 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hello Susana
We apologise for the inconvenience and disappointment caused by the delay to your move.
During a routine inspection shortly before your scheduled move-in date, our Estates Manager identified an outbreak of mould within the property. In light of the potential health risks, particularly for a young child, we made the difficult decision to pause the move until the issue has been fully resolved and the home meets the standards you rightly expect.
Your safety and wellbeing remain our top priority, and we would never wish to place you in a property that is not completely safe and suitable.
We understand that you would prefer to wait for this property, and please be assured it is not our intention for you to remain in your current accommodation long term. We are currently reviewing the situation and will keep you updated on progress, including any expected timelines.
Once again, we apologise for the disruption this has caused and thank you for your patience and understanding.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional and Proactive Support from Dean Williams
In my 6 years of renting in the UK, Dean Williams is easily the best Maintenance Controller I’ve encountered, always proactive and efficient!
Jiachen · 10 August 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hello Jiachen,
Thank you for taking the time to leave such positive feedback.
We are delighted to hear about your experience and particularly pleased that Dean Williams was able to assist you promptly following your move-in. Providing proactive support and keeping our customers informed are key priorities for us, so it is wonderful to know that Dean's dedication, efficiency and professionalism made such a positive impression.
We will be sure to share your kind comments with Dean and the wider team, who will be thrilled to receive your recognition.
Thank you again for your review, and we hope you continue to enjoy your new home.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat team ⭐️
I had such a good experience with the team during my tenancy. My tenancy was soo comfortable and easy going because of them. Annabelle, Charlie, Emily were all soo prompt and helpful. Much appreciated!!
Srishti · 10 May 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hi Srishti
Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review!
We’re really pleased to hear you had a positive experience during your time with us, and your kind words genuinely mean a lot to the team. Such comments brighten our day and motivates the team to continue providing the best customer service possible.
Thanks again for your support, it’s truly appreciated!
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotTony is an excellent estate technical…
Tony is an excellent estate technical manager. Responds to all emails and queries quickly. Also keeps us posted with any updates in the buildings. It has been a lovely place to stay whilst working in QMC.
Sara · 23 April 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hi Sara
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback.
We’re really pleased to hear about your experience, and Tony will be delighted to know his support made such a difference. We’ll be sure to pass your kind comments on to him, feedback like this means a lot to our team and reinforces the hard work they put in every day.
Best wishes
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid this poor excuse of a company as…
Avoid this poor excuse of a company as they will just ignore you and refuse to do what you paid for. Sent a email on 28/04/26 due to an increase in cost of gardening yet no work has been conducted for a long time and everything is overgrown and becoming unsafe. My young child had been hurt due to the nettles encroaching well onto the path. They ignored that email so sent another in the 11/05/26 following up and also attached some photos to show how bad it was. Again as of the 18/05/26 they have still failed to reply and ignored me. This isn't the first time so will be sending another email informing them I will be withholding payment until they actually respond and complete the work we are paying for. If they want to take it to court more than willing but let's see if they will act like adults instead of little kids.
Jmas · 18 May 2026
Agent replied · 13 June 2024
Hello.
Thank you for your review. We are sorry to read of your experience, and we sincerely apologise that your emails went unanswered, this is not the level of service our customers should receive, and we understand why you are frustrated.
We are also very sorry to hear that your child was hurt. The safety of communal and garden areas is a priority for us and we take this matter seriously.
We would welcome the opportunity to speak with you directly to resolve the outstanding work and address your concerns. Please do reach out to us at feedback@touchstoneresi.co.uk using the ref: TP Shared Ownership with your property details, so we can ensure this is dealt with promptly.
We appreciate you bringing this to our attention.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 5/5
TrustpilotI’m very happy with the support I have…
I’m very happy with the support I have received from Lewis Small . He is highly professional, responsive, and always quick to deal with any questions or requests from landlords. Whenever an issue comes up, he responds promptly and works efficiently to find a solution. I really appreciate his communication, reliability, and proactive approach. Excellent service and a real pleasure to deal with.
Vadym · 2 September 2026
Agent replied · 24 September 2026
Hi Vadym,
Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.
We are delighted to hear about the positive experience you've had with Lewis. Providing professional, responsive, and proactive support is something we strive for, and it's fantastic to know that Lewis has consistently been on hand to assist you and address any questions or issues efficiently.
Rest assured, your kind words will be shared with Lewis, and we're sure he will be pleased to receive your feedback.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 2/5
TrustpilotWon't respond to any communication
Were okay during my tenancy in the newly built Foundry in Glasgow. A few teething issues with the new property such as swapped meters, incorrect intercom allocations, poor building work and issues with waste management. Sadly once I left the property they ceased all contact with me regarding return of my security deposit and I have still been unable to receive a response from touchstone one month on from ending my tenancy, with still no sign of my deposit to be returned. Dissappointed overall with their management.
Anya · 6 May 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hi Anya
Thank you for your feedback; it is important to us, as it helps highlight where improvements are needed.
We’re pleased to hear there were positives during your tenancy, but we regret the difficulty you experienced with your deposit return. We’re pleased that contact has now been made and that the team is working on finalising your deposit.
Best wishes to you in your new home.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotOn move in there were over 20 issues…
On move in there were over 20 issues with the property. Comprising from small things like damage not listed on the inventory up to the front pedestrian window not locking meaning the house was not secure. I contacted their out of hours team about this and they said that it wasn't an emergency. Even though I sent a video of me climbing through the window to show it wasn't secure and was large enough for 2 people to get through. I then was quoted a week waiting to get this issue repaired. Again, the issue being a window that is on pedestrian (street) level not locking at all.
Harry · 10 April 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hi Harry
We’re very sorry to hear about the issues you experienced upon moving in; this is not the level of service we aim to provide.
Please contact us directly via feedback@touchstoneresi.co.uk with your address and all outstanding issues so we can review this situation and have the appropriate team follow up on this.
Thank you for your feedback, and we apologise for the inconvenience caused.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotHelpless old people who rent a house from Touchstone but now ask for help
Last Monday, We have reported a leaking from the socket of the house ( Bees Drive at Lawrence Weston), which we rent from Touchstone, we had only received one response from the staff on that day, then one contractor came to check on Tuesday, stayed a few minutes and left without message for further actions. When the situation of the leaking get worse, we reported to Touchstone again on 8 Nov, but no response, then we tried to contact Touchstone again on 10 Nov, still no response. On 12 Nov, we received one phone call and sms said that a contractor would come to fix the problem in Wednesday, yesterday. We wait at home the whole day but nobody came, no phone call or message. There is no heating and hot water in my house since last Tuesday. We are family of two old people with two dogs. Now seems nobody will help us even we paid the rent via standing order every month, the management company, Touchstone and their staffs have not carryout their jobs but only get money from their tenants. Can someone tell me what I can do now ?PS. One of their staffs just promised helping to solve the issue, hope this time is real, not just entertain me. Update on 15 Nov: another contractor came today, resume the hot water supply, but the main maintenance is now delayed to 21 Nov, no heating during the very cold days next week, at least. Update on 19 Nov, the cold and snow day:Anyway, it's good seeing Touchstone replied, let's see whether the company will keep their words.Update on 21 Nov, firstly I need to thank Trustpilot, this platform has really helped my family to overcome the worst days. Two contractors had come yesterday noon, they carried out the job until 4:30pm, finally the leaking problem is fixed. Just in time to meet the earlier cold days this year. Anyway, I also need to thank those Touchstone's staffs and contractors who had helped us to resume heating and hot water supply in the house.
Simon · 21 November 2024
Agent replied · 23 November 2024
Hello SimonThank you for your feedback.Following your conversation with the team last week, the contractor has been instructed to respond urgently to confirm what items are still outstanding. Please continue to liaise with the team on this.Thank you for your patience while we work on a solution to your repairs.Kind regardsTouchstone
★★★★★ 1/5
TrustpilotI'm a owner occupier in a coplex of 56…
I'm a owner occupier in a coplex of 56 flats of which only a few are privately owned the majority are rented , Touchstone are the managing agents and are with out doubt the worst managing agents I've had in the 25 years I've lived there , they are terrible , those who rent are often left without cookers , without heating , without toilets and showers . Do NOT have anything to do with property Managed by Touchstone.
Dennis · 29 March 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hello Dennis
Thank you for your feedback, which is duly noted. We encourage all customers to contact us directly, or via the house manager, if they experience any repair issues, so we can address them promptly.
Kind regards
Touchstone
★★★★★ 4/5
TrustpilotGreat Work, Great Response
I had an ongoing heating issue with my building which had left me without heating for the winter period. This as you can imagine was incredibly frustrating and the ongoing nature felt very discouraging. This was resolved eventually within the powers that Touchstone had to intervene. I would like to highlight and commend Madeline Bardell. She assisted with a responsiveness and professionalism which I consider to be invaluable. She ensured I had temporary heaters to get through the winter months and aided in arranging adequate compensation. Her communication and support made a difficult ordeal much easier to manage. Commendations to her and to the the team that worked to resolve this.
Kwame · 19 March 2026
Agent replied · 6 June 2026
Hi Kwame
Thank you so much for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear of your heating issue over the winter but pleased to hear that Madeline and the team were able to help get this resolved for you.
It’s wonderful to hear your kind words about Madeline. We completely agree that her responsiveness and professionalism are invaluable, and we’ll be sure to pass your commendation on to her and the wider team.
We appreciate your patience throughout the process and your recognition of the team’s efforts; thank you.
Kind regards,
Touchstone
★★★★★ 1/5
GoogleAs said by other reviewers, one star is far too generous. Reaching someone by phone and getting actual help is nearly impossible. We have booked a viewing a few days ahead, but received no booking confirmation from the agent. We have tried to contact the agent for several days and got no response until the day of the viewing. We thus tried to contact the customer support who simply hang up on us multiple times after answering our call or transferred us to voicemail rather than actually connecting us with an agent that could help us. Finally, we reached out to someone from the agency who agreed to show us the property. Since the full address is unavailable on the website where the property is being advertised, we asked for it from the agent, who said “yes” without actually giving us the address. Then, she simply ended the call and didn’t even send us the address through SMS. Of course, we tried to call the agent back and were transferred to voicemail.
Yuval · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Hello Yuval
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have had difficulty setting up a viewing; that's highly unusual for our lettings team.
The information provided in your review does not allow us to identify you, so we please email us at feedback@touchstoneresi.co.uk using the ref: Google - London YW with details of the property you would like to view, and a member of the team will be in contact with you.
We look forward to hearing from you.
Kind regards
Touchstone
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.