Trusted Agent profile · Lewes

Cubitt and West Lewes reviews

4.7

★★★★★ Excellent

1,828 reviews across 2 platforms

78-79 High Street, Lewes, BN7 1XN

Part of Cubitt and West, see every office.

Cubitt's office in Lewes, at 78-79 High Street, is rated 4.7 out of 5 across 1,828 reviews on two platforms, including 100 Google reviews rated 4.8.

Google logo

4.8 / 5

100

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,728

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews

Every review we hold for the Lewes office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Very impressed

Very impressed. They were quick to action instructions and just get on with the job of marketing our property for renting. Very professional and a pleasure to deal with.

Rob · 19 September 2024

Agent replied · 23 October 2024

Morning Rob,Thank you for your lovely review! We're thrilled to hear that you were impressed with our quick and professional service in marketing your property for renting. It's always a pleasure to assist and ensure a smooth process for our clients. Best regards, Cubitt & West

5/5

Trustpilot

Fantastic service!

Shaun recently acted as the sales progressor during our move. His service proved invaluable in allowing us to communicate with other members of the chain. He did a fantastic job and was a great source of comfort whilst being realistic and straight. I genuinely believe the move would not have happened without his reassuring presence and voice at the other end of the phone. Fantastic service! Would highly recommend!

Suzannah · 8 January 2021

Agent replied · 24 August 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Cubitt & West

4/5

Trustpilot

Job well done!

Cubitt & West Redhill helped us sell an apartment recently. The exchange of contract and completion processes were affected by non-responsive counterparties and multiple complications. Georgia the Sales Co-ordinator was pro-active and critical in helping us navigate through the issues to achieve a successful sale. We couldn't have done it without her help. Her service was excellent!

Jenny · 10 November 2022

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Cubitt & West

5/5

Trustpilot

Great service

The staff at Cubitt and West were helpful and professional. I would certainly recommend them to other sellers.

Helena · 12 August 2021

Agent replied · 13 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Cubitt & West

5/5

Trustpilot

thank you Micah!

I would like to send a massive thank you to Micah Roye for giving me and my partner the smoothest experience with our first time renting. It was so quick and efficient, a 10/10 service.

Lily · 19 May 2023

5/5

Trustpilot

Fantastic customer service

Fantastic customer service, Zak was enthusiastic to assist us and offered really good advise, scheduled viewings and arranged an appointment with the mortgage advisor immediately, most definitely a company I would like to proceed with in purchasing our first home. Highly recommended.

Jason · 17 September 2022

5/5

Trustpilot

Julie Bramble always kept us up to date…

Julie Bramble always kept us up to date with how our sale was progressing or not as the case may have been. Our buyers silicitors at times were not of the best and Julie worked hard to keep the sale on track. I can't praise her enough. Thank you, Julie.

Keith · 14 June 2023

Agent replied · 10 June 2024

Good afternoon,Thank-you for your kind words about our Senior Sales Progressor, Julie. I will be sure to pass your comments along to the team.Kind regards,Cubitt & West

5/5

Trustpilot

Brilliant support and help

Julie Bramble and Andrew McLaughlin have been superb in the marketing and sale of my late brother in laws property. They have been very supportive to my family during a difficult period and ensured everyone was kept informed in each step of the process. I cannot recommend them or Cubitt & West highly enough.

Kmaksy · 9 February 2023

Agent replied · 10 June 2024

Good afternoon,We appreciate your kind words about Andy from our Southsea branch and Julie, our Sales Progressor, through such a difficult time for you and your family. I will be sure to pass your comments along.Kind regards,Neil PiperSenior Operations DirectorCubitt & West

4/5

Trustpilot

The communication was brilliant

The communication was brilliant. The properties matched our specifications. Gina, Nichole and Millie were excellent in keeping us informed.

LB · 13 April 2021

Agent replied · 13 June 2024

Dear Mr BurchellMany thanks for leaving a review of our Crawley office. It's great to read how you found the communication from Gina, Nichole and Millie to be brilliant.kind regardsBecky Jennings, Operations DirectorCubitt & West

4/5

Trustpilot

Just sold a property through property salecubit/west…

Just sold a property through cubit/west southsea. And they certainly done a great job and especially Julie who helped get it over the line.

Kevin · 8 February 2024

5/5

Trustpilot

Ashington Branch - Recommended

Heidi and the team were helpful throughout our purchase. They were proactive and kept us all in the loop.

Paj17 · 14 March 2021

Agent replied · 13 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Cubitt & West

5/5

Trustpilot

I'm a first time renter and Olivia at…

I'm a first time renter and Olivia at cubbit and west was great at explaining the process and the steps involved in renting and answerd my questions quickly.

Sophie · 13 September 2024

Agent replied · 23 October 2024

Morning Sophie,Thank you for your lovely review! We're glad to hear that Olivia was able to guide you through the renting process and answer your questions promptly. It's fantastic to know that your first renting experience was a positive one. Best wishes, Cubitt & West

5/5

Trustpilot

Great service

Great service. Karen Fogarty kept us well informed of everything that was going on and kept things moving.

Rob · 12 May 2021

Agent replied · 13 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Cubitt & West

1/5

Trustpilot

After the sale of the house it got more EXPENSIVE

After the sale of the house went through I was given a conveyancing quote from them with a breakdown of costs of Conveyancing Fees £1,254.00 inc a £25 deposit.In literally one day of being contacted by their legal team the cost became £2,638.86 with another deposit required of £344.66I need no mortgage and very little in the way of legal guidance however Cubit and West are very misleading with this and I would urge anyone not to feel pressured in to using their legal team and seek an independant conveyancer

SteveEightBit · 15 July 2023

5/5

Trustpilot

Becky has been super supportive with…

Becky has been super supportive with her excellent response to all my questions, provided detailed explanation to all I needed to know about the apartment.I will refer my friends to Cubitt & West.I can't thank them enough.

Moses · 9 February 2023

5/5

Trustpilot

The perseverance of the Southsea team…

The perseverance of the Southsea team in a difficult sale process was exemplary. The communication, follow up, optimism and general good humour made the process far less stressful. Highly recommended.

Dinah · 3 August 2024

Agent replied · 24 August 2024

Hi Dinah,Thank you for your lovely review. We're thrilled to hear that the Southsea team made the sale process less stressful for you with their perseverance and good humour. Your recommendation means a lot to us. Best wishes, Cubitt & West

1/5

Trustpilot

Terrible service.

Very disappointed with the management service I had as a landlord letting out a flat via Cubitt and West. Genuinely had to chase them for a response to everything - was so much work. Also found one member of staff unhelpful and she refused to use my name on every email response which made it feel rude and unpersonable. Won't be using them again.

Emily · 10 September 2021

Agent replied · 13 June 2024

Dear EmilyThank you for taking the time to leave a review. Cubitt & West place the utmost importance on customer satisfaction and it is disappointing if you have been dissatisfied with some aspects of the service received. We endeavour to respond to all customer enquiries within a prompt and reasonable timeframe however we apologise if on occasion our response times fell short of your expectations.We have reviewed your file and can see that many emails start with either good morning or good afternoon. We apologise if these came across as impersonal as this was not our staff's intention however feedback will be provided accordingly. Should you wish to discuss your concerns in more detail, please do not hesitate to contact our Customer Relations department on 01702 540802 or at customer.relations@arunestates.co.uk Kind regardsCubitt & West

5/5

Trustpilot

What a great team to work with on…

What a great team to work with on setting up tenancy. In particular Robin Sanassy. Thank you

Howard · 28 June 2021

Agent replied · 13 June 2024

Dear HowardThank you for your kind words about our lettings team - in particular Robin. I will be sure to pass your comments along. Kind regardsBecky Jennings, Operations Director

4/5

Trustpilot

Thanks and praise for good service.

All of the Cubitt & West staff have been polite, helpful and supportive throughout our sale process. Maddison & Robin have given their best efforts despite a rocky road due to buyers in the past pulling out at the last moment, necessitating re-marketing, which was addressed very efficiently and promptly.

Mr · 5 May 2023

Agent replied · 10 June 2024

Good morning,Thank-you for your kind words about the Waterlooville office of Cubitt & West and in particular Maddison and Robin. I will be sure to pass your comments along.Kind regards,Neil PiperSenior Operations Director

5/5

Trustpilot

Fabulous Service from start to finish

Fabulous Service from start to finish. Ciaran Street our correspondent was great. Nothing was too much trouble and no question was silly. We were kept up to date with all of the process every step of the way. Helpful and would highly recommend. Thanks for all your help

Karen · 30 June 2023

Agent replied · 10 June 2024

Hi Karen,Thank you for leaving a review! It's fantastic to hear how fabulous the service has been from our team has been and particularly how helpful Ciaran has been.Best wishes,Cubitt & West.

5/5

Trustpilot

Olivia and Marcus have been extremely…

Olivia and Marcus have been extremely professional, friendly and a joy to work with. Nothing was too much trouble as they are both very knowledgeable and informative.

Louisa · 17 September 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hello Louisa,Thanks for leaving us such a lovely review, we really appreciate it. We'll pass this on to Olivia and Marcus for you.Thanks again,Cubitt & West

1/5

Google

Currently selling a house. As we near completion Cubitt & West have now decided to charge us extra for a mistake they made and and go against the contract we have in place. AVOID using if you're trying to sell a property. Zero integrity.

Rich · 13 October 2023

Agent replied · 11 June 2024

Dear Richard, Thank you for taking the time to leave a review and we’re sorry to learn that you feel a mistake has been made. We would like to assure you that customer service is of the utmost importance to us, and we would appreciate you contacting our Customer Support team to discuss your concerns in more detail, you can reach us on 01702 540802 or at customer.support@arunestates.co.uk. Kind regards, Cubitt & West

5/5

Trustpilot

We had a fantastic experience working…

We had a fantastic experience working with Mr Marcus from Cubbit & West. We found him knowledgeable, professional, and dedicated to helping us find the property. He was always available to answer any questions we had throughout the process.

Mr · 1 February 2024

Agent replied · 10 June 2024

Hi Mr. Ghullam,Thank you for leaving a review! We're delighted to hear how fantastic your experience with our agent, Mr Marcus, has been and how dedicated he's been to finding you a property.Best wishes,Cubitt & West.

1/5

Trustpilot

Arun branch - avoid

Arun branch: Used cubitt and west as a tenant for 3 years. We highlighted a few issues with the flat during this time, none were addressed - including the fire alarm. Only when we spoke directly with the landlord did anything get done.

Mikey · 25 April 2025

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Cubitt's Google reviewsLeave Cubitt a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Cubitt and West hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Lewes.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent