Trusted Agent profile · Kent

Wards Kent reviews

4.7

★★★★★ Excellent

2,077 reviews across 2 platforms

93 Barnehurst Road, Barnehurst, Kent, DA7 6HD

Wards's office in Kent, at 93 Barnehurst Road, is rated 4.7 out of 5 across 2,077 reviews on two platforms, including 95 Google reviews rated 4.8.

Google logo

4.8 / 5

95

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,982

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Kent office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Professional all the way

Professional all the way. No struggles with communication or openness and a great bunch to deal with.

Jim · 15 February 2022

5/5

Trustpilot

Very happy with the service

Very happy with the service. helpful and honest staff. Happy with the property would use wards again.

Michael · 14 February 2022

5/5

Trustpilot

Very professional and courteous…

Very professional and courteous service; handled my property sale efficiently and effectively. Highly recommended.

Julie · 7 July 2022

5/5

Trustpilot

My overall experience was great

My overall experience was great. The team was very responsive and helpful in all my queries.

Beverly · 15 March 2022

5/5

Trustpilot

an excellent service from Wards letting…

an excellent service from Wards letting team Abi and Maria at Ramsgate , would highly recommend

David · 9 March 2022

1/5

Trustpilot

Surely not the best

Surely would not recommend. Made the whole process extremely stressful and out of control.

Paolo · 26 May 2022

5/5

Trustpilot

Very helpful and informative

Very helpful and informative. V good service. Thanks

Philip · 13 January 2023

5/5

Trustpilot

Nish Zafar gave excellent customer…

Nish Zafar gave excellent customer service- she is the reason the exchange of contracts happened.

Mikayla · 2 February 2022

5/5

Trustpilot

Brilliant

Very pleased with Joanne Haigh. She always kept me informed and came up with good selection of tenants for my property. First class service. Many thanks :)

Simon · 15 March 2018

3/5

Trustpilot

Excellent professional service from…

Excellent professional service from Emily Thorndycraft from Wards Estate agents. Kept me updated at all times.

Lyn · 25 October 2021

5/5

Trustpilot

A perfect experience with Wards while…

A perfect experience with Wards while renting my first place.

Customer · 19 April 2022

5/5

Trustpilot

Great service and experience

Great service and experience. Would recommend to anyone looking to move.

Danny · 19 February 2022

5/5

Trustpilot

Excellent service and professionalism…

Excellent service and professionalism and I recommend Wards to all.

Mr · 15 March 2022

5/5

Trustpilot

Seamless service

Rating only, no written review.

Ivan · 2 December 2025

5/5

Trustpilot

Excellent

Good service and nice agent team.

Ida · 5 April 2022

4/5

Trustpilot

Great rental experience,Keep it up

Rating only, no written review.

Samuel · 11 September 2024

Agent replied · 27 December 2024

Afternoon Samuel,Thank you for your kind review! We're glad to hear that you had a great rental experience with us.Best regards, Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Very professional and helpful

Rating only, no written review.

O · 5 July 2023

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for leaving a review!Best wishes,Wards.

5/5

Trustpilot

AMAZING....

Rating only, no written review.

Nj · 20 December 2022

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for leaving us your feedback! Many thanks,Wards of Kent

2/5

Google

Rating only, no written review.

John · 14 June 2022

Agent replied · 13 June 2024

Dear John We are sorry if you have been dissatisfied with the service that you have received. Unfortunately, we have been unable to identify you on our records based on the information that you have provided and we are therefore unable to investigate your review. We would kindly request that you contact our Customer Relations department on 01702 540802 or at customer.relations@arunestates.co.uk so that we may discuss the matter in more detail with you. Kind regards Wards

5/5

Trustpilot

The best agency

Rating only, no written review.

Rares · 18 May 2022

5/5

Trustpilot

very friendly and fast team

Rating only, no written review.

Daniel · 13 May 2022

5/5

Trustpilot

They are very very helpful

Rating only, no written review.

Sunil · 24 April 2022

5/5

Trustpilot

Really helpful

Rating only, no written review.

Customer · 16 April 2022

4/5

Google

Quick response

Eugene · 14 June 2021

Agent replied · 13 June 2024

Dear Eugene, Thank you for your review. Kind regards Sam Dalton Senior Operations Director Wards Estate Agents

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Wards's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.