Trusted Agent profile · Kent

Wards Kent reviews

4.7

★★★★★ Excellent

2,060 reviews across 2 platforms

7 Market Street, Dartford, Kent, DA1 1EB

Wards's office in Kent, at 7 Market Street, is rated 4.7 out of 5 across 2,060 reviews on two platforms, including 236 Google reviews rated 4.3.

Google logo

4.3 / 5

236

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,824

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Kent office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Lee at the Ashford branch was excellent…

Lee at the Ashford branch was excellent and despite the Covid difficulties dealt with the whole matter very professionally. Would definitely use Wards again

Mr · 21 October 2020

Agent replied · 11 June 2024

Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Brilliant

Brilliant, very enthusiastic and bubbly service. James put himself out and kept me in the loop which was great. Thanx

Jessica · 20 August 2021

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Wards were brilliant

Wards were brilliant. Sold the property in 1 day. Follow up was consistent right to the stage of completion. Highly recommend them.

Kim · 27 March 2021

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Good and friendly service from all the…

Good and friendly service from all the team. Debbie helped to one the sale on to exchange and completion. Very happy with the service.

Claire · 28 March 2024

5/5

Trustpilot

Highly professional from start to…

Highly professional from start to finish went above and beyond To make a move as smooth as possible very very highly recommended

MX · 10 February 2021

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

1/5

Trustpilot

Wards of paddock wood never return your…

Wards of paddock wood never return your call, never answer your emails and tell you that other client will not deal with any other solicitor other the one they recommended, then get a fee from the solicitor.Not the way clients should be treated

Keithbra · 14 October 2022

5/5

Trustpilot

Tenant find

Both David and Maria fulfilled their claim they would find a tenant within two weeks. That prove to be the case. They were also very helpful in giving me advise as to the tenancy agreement that suited my agreement.

Helen · 5 March 2023

5/5

Trustpilot

AMAZING

AMAZING! We just rented a house through Wards in Ashford and it was a breeze! Emily, the agent who guided us through the process, was excellent at communicating all we needed to do and made the whole process quick and simple (something moving house rarely is!). Highly recommend!

Jo · 18 February 2022

5/5

Trustpilot

Amazing experience at wards

Amazing experience , very helpful staff and amazing help

Violet-Marie · 12 December 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hello Violet-Marie VIne, Thank you for your kind review - we will pass this on to the team! Best wishes,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Banstead

Thank you to the Banstead branch to enable a smooth purchase & to Lauren for going above and beyond.

Neel · 7 August 2021

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Great experience with Julia

Great experience with Julia! She was amazing through the whole process and always chasing everything up for me. Would use again :)

Carly · 27 November 2020

Agent replied · 11 June 2024

Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Many thanks,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Wards

Thankyou for all your help getting me and my fiancee into our new home Arron you are a supper star you went above and beyond to make our move smooth as possible Thanks again Alan & Becky

Alan · 6 April 2023

5/5

Trustpilot

Bought a house through Wards and had a…

Bought a house through Wards and had a very professional and friendly service. Dealt with by Gary Snedden, Kim Sale and Clare McDonnell

ANDREW · 19 July 2020

Agent replied · 11 June 2024

Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Fantastic job

Fantastic job, 5 stars well deserved by Wards Sales progressor Debbie Ludgate. On hand with regular updates, always happy to give advice and explain process’. Extremely friendly but still professional. I would have been totally lost without her support. Thank you very much

Ms · 31 August 2022

5/5

Trustpilot

Excellent Service

Excellent Service. All documents can be signed easily on line which makes the whole process pretty 'frictionless.'

Brian · 2 November 2021

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

1/5

Google

Day after our offer is accepted and house is removed from the market they asked for more money......NegativeProfessionalism

LT · 27 August 2021

Agent replied · 26 August 2024

Dear LT Home Services We are sorry if you have been dissatisfied with the service that you have received. Unfortunately, we have been unable to identify you on our records based on the information that you have provided and we are therefore unable to investigate your review. We would kindly request that you contact our Customer Relations department on 01702 540802 or at customer.relations@arunestates.co.uk so that we may discuss the matter in more detail with you. Kind regards Wards

5/5

Trustpilot

Wards at snodland have been absolutely…

Wards at snodland have been absolutely 💯 fantastic. They’ve kept us informed about our purchase. The ladies in the office, Monika and Samantha are absolutely amazing. Debbie our progressor worked extremely hard to sort all our inquiries.

Carol · 28 March 2023

5/5

Trustpilot

Exceeded expectations!

Big thank you to everyone at wards who helped us move home. After a year of searching for our dream home Wards we’re extremely helpful and patient. Kim, Sam, Kieron,Terri, Ami & Sue you were all stars and we will definitely use Wards in the future.

Mark · 4 April 2022

4/5

Google

Helpful agency offering assistance in property rentals and purchasing as well as giving you assistance on first buyer mortgages or if you want to remortgage

Mike · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Hello, Thank you for leaving us your feedback! Best wishes, Wards of Kent

5/5

Trustpilot

The entire experience was brilliant…

The entire experience was brilliant with support provided throughout. Charley, in particular, was fantastic! Would definitely recommend.

Sofia · 7 October 2021

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

A* Service

A* Service. The staff of Wards in Ramsgate offer outstanding customer service. All pre-tenancy arrangements were dealt with swiftly and effectively. Communication is second to none. Would 100% recommend working alongside Maria and David whom ensured this was a seamless process. Thank you.

Ellie · 4 August 2022

5/5

Trustpilot

Great service

The whole team in Strood are very helpful. Anuska has kept me informed all the way.

Marion · 30 November 2021

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes,Wards of Kent

5/5

Trustpilot

Maria Byrne did an exceedingly perfect…

Maria Byrne did an exceedingly perfect job in helping with setting up the tenancy and making sure all necessary documents were in place. This is the kind of experience I wish I could have every time I have a vacant property.Thanks so much

Ferdinando · 1 August 2022

5/5

Trustpilot

Laura Cale Lettings Sales Manager and Estelle Sumner Senior Lettings Consultant

First class Laura Cale and Estelle SumnerAlways been brilliant and have been letting my properties out for years, and achieved a good level of rent for me.Thank you

Simon · 14 June 2016

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for leaving us your feedback! Best wishes,Wards of Kent

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Wards's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.