Trusted Agent profile

Shaw & Co Estates (UK) Ltd reviews

4.4

★★★★★ Great

84 reviews across 1 platform

910 Uxbridge Road, Hayes, UB4 0RW, Hillingdon UB4 0RW

Shaw & Co Estates (UK) Ltd's Hillingdon office at 910 Uxbridge Road is rated 4.4 out of 5 across 84 reviews on 1 platform, including 84 Google reviews rated 4.4. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.4 / 5

84

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hillingdon office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Kam at Shaws of London helped me find a home for buying in Southall. This is my first home and I really appreciated all the time Kam took to explain the process to me and answer my many questions. She was extremely efficient and helped us complete in a time window that suited my needs- im so grateful for her prompt responses and and for being reachable whenever I needed her. She provided an excellent and professional service through out. I would highly recommend Kam and Shaws of London.

Avneet · 24 July 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for your lovely review. I and glad that Shaws of London were able to be assist in the process of buying your first home. We wish you all the best and will surely pass on your comments to Kam. Thank you from everyone at Shaws of London for trusting us.

5/5

Google

Amazing service received from Kam Dhaliwal and Talvir Gill during the process of buying our new home. We are extremely pleased with their prompt and professional service. We would like to thank you all for helping buy our first home, you have made the journey feel easy and smooth. Would definitely recommend Shaws of London. Will be happy to use them in the future. Rosita and Denis Travasso.

Rosita · 8 November 2025

Agent replied · 22 November 2025

Congratulations Rosita and Denis on your first home. We are glad we were able to assist and be an apart of this journey with you. Thank you for trusting us and your kind words. We will you all the best in your new home.

1/5

Google

I am extremely disappointed with the service from this agency. There is a property next door, managed by them, that is overcrowded and ongoing fire safety concerns. I reported the issue directly to the agent, but despite repeated notifications, no action was taken to address the situation. This lack of responsiveness and disregard for the impact on neighbouring residents reflects very poorly on their professionalism and responsibility as a letting agent

Charandeep · 23 August 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you Charandeep for raising your concerns. As you are aware the agency took necessary steps/action and the landlord is aware. We do not manage the property in question however as we take all concerns raised seriously and took whatever steps we could to assist in resolving situation. We are sorry if you have felt that the agency have not taken the steps you would like to happen. We will again pass on your concerns to the landlord to deal with.

5/5

Google

had an excellent experience with Shaws of London when selling my house. Their communication was outstanding, they kept me informed every step of the way, making what could have been a stressful process feel seamless. They worked hard to understand my needs and delivered exceptional customer service throughout. Thanks to their efforts, I secured a buyer in good time, and the whole process was handled with professionalism and care. A special mention to Kam and Vik, who were both a pleasure to work with, their dedication and expertise really stood out. I’m truly delighted with the outcome and wouldn’t hesitate to recommend Shaws of London to anyone looking for a reliable and efficient estate agent. Thank you for your fantastic work!

Mark · 22 November 2024

Agent replied · 9 December 2024

Thank you for the glowing review. We aim to provide an excellent service and we are pleased to hear that this was delivered. We will pass on your review to Kam and Vik which they will be delighted to read. Thank you for recommending our business. We wish you all the best.

5/5

Google

I had the pleasure of working with Vik & Kam to find a property, and I couldn’t be happier with the experience. Their professionalism, patience, and knowledge of the market made the entire process stress-free. Whether it was answering my questions or giving me advice, they were always available and supportive. I highly recommend Vik & Kam for anyone looking to buy or sell a home

L · 18 October 2024

Agent replied · 25 October 2024

Thank you for your kind words. We are pleased that your experience with Shaws of London was pleasant and stress-free. We wish you all the best.

1/5

Google

Although we received full rent every month but when we carried a inspection we noticed extra matresses stack up in a small bedrooms. When we raised this with the agent and they said they would have a word with the tenants. Months later when we questioned the estate agent they said the tenants need to survive and they maybe renting rooms. We won't happy with the response as this sounded a little fishy as we felt the estate agent was part of all this. We decided to not to renew the contact, and the tenants vacated the premises, it was felt dirty ,fixtures & fittings were broken, alot of damages to the the doors and walls. We obviously didn't return the deposit however this wasn't enough to compensate for the damages. The agent failed to collect 1 extra weeks of deposit when the tenancy contract was renewed. Also, the agent forgot to carry out a thorough inspection every 6months.

Sheila · 2 August 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for your review. We are sorry to hear of your experience. We would like to offer a meeting to discuss your concerns and go through the actions that were taken by the agency.

5/5

Google

Rav was amazing all throughout the process - communication was really efficient. Overall a positive experience. Thank you guys.

Arsh · 8 November 2025

Agent replied · 22 November 2025

Thank you for your positive feedback. We are pleased that Rav delivered a service which you are happy with.

1/5

Google

I viewed a property and was very interested, so I called immediately after the viewing to ask about the next steps. I was told the manager would get back to me soon regarding reference and next steps as they needed to inform the landlord/client. After hearing nothing, I followed up with an email on an update regarding the process and received a call a few hours after informing me the property had already been let. I was one of the first to enquire and view the property, yet no one followed up with me as promised. Very disappointing experience.

Breesh · 9 May 2025

Agent replied · 22 November 2025

We are sorry hear of your experience. We have taken your comments on board and will get the manager to review and take steps to ensure the service is improved.

5/5

Google

Huge thank you to Vik Sharma and the entire team at Shaws of London. Our home sale journey came with some twists and turns but Vik was professional and tenacious on our behalf. We have used Shaws of London on previous occasions and will happily continue to do so, in the future.

PTRUS · 27 July 2024

Agent replied · 25 October 2024

Thank you for your glowing review. We are pleased that you found our services helpful and that Vik and the team at Shaws of London were able to support you through this journey.

5/5

Google

Rav was amazing all throughout the process - communication was really efficient. Overall a positive experience. Thank you guys.

Yusra · 23 August 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for your review. We are pleased to hear that your experience with our agent Rav was a positive one. We will pass this on to Rav as we believe that it is important for agents to receive feedback.

5/5

Google

I wanted to express my appreciation for the time and effort Rav put into showing me the property his professionalism and thoroughness in answering all my questions made the viewing a pleasant experience. Thank you Rav!

Sumbul · 8 November 2024

Agent replied · 11 November 2024

Thank you for your review. We are pleased to read that your experience was pleasant and Rav was able to answer all your questions. We will pass your comments to Rav as we ensure that our agents are recognised for their hard work.

5/5

Google

Talvir Gill was absolutely fantastic, provided an amazing service and took great care of us!

Alex · 24 July 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for your feedback which is much appreciated. We are pleased that the service offered was of a high standard.

1/5

Google

Where do I begin to start this review, we rented a property from them. We wish we never did… Rental agreement was pushed through very quickly, on day of signing the incorrect contract had been printed and needed to be rectified 3 times in a 10 minute meeting- this is where alarms were raised. We asked regarding issues raised at viewing, ie we were told by Vik the Shed was going to be replaced- still hasn’t almost a year later. We were advised at viewing that any concerns we deal with the agency directly, and given an email address which we followed however when an issue arose were met with hostility and aggressiveness from Renu. We previously dealt with Bailey and she was fantastic, but she had since left. Their contract is not worth the paper they are written on, in their contracts talk about noise from other flats - we raised several complaints over our time at the property and was met with there is nothing they can do, we ended up having to get out the police a number of times and raised complaints with the council. It wasn’t until we started looking for another flat that we were told by several different real estate agents they had previously rented out the flat and knew how bad the insulation was between flats and was the reason why only 6month contracts were given as most leave before then and in good faith they couldn’t keep people in their contract. Vik does not follow their own contracts, it is clearly stated in their contract any access to the property is required to give 2 days notice, he tried to breach this on a number of occasions and then would get aggressive in phone calls and whatsapp messages., I had to block him from whatsapp after telling him this was not my method of contact. Again contracts state funds would be returned on day of keys given back, failed to do so, and this is when they told us we had to provide evidence all bills were paid up to date- as requested by the landlord, after going back and forth I requested a copy of their complaints procedure as no where in our contract stated this was the case- again was told by Renu there isn’t one and I can just tell her.. We then called their other branch and given the complaint procedure and who to email. We were at this point told that shaw and co do not manage the property and regarding the deposit to contact the owner, we contact his son as the owner was out of the country, we contacted his son, advised on bills and funds were returned to us in 3 days, after we have been contacting shaw and co for weeks to get this resolved

Jessica · 26 October 2020

Agent replied · 25 October 2024

We have been encouraged by Google to respond to any negative reviews, especially in those cases where the review left does not give the complete picture. It is disappointment and a shame that you felt the need to address the concerns that occurred in this matter. It is Shaw & Co’s company policy to inform ALL tenants prior to moving into a property of the type of service agreement we hold with the Landlord for that property. In your case you were informed by Vik that the type of service agreement agreed with the Landlord was of a ‘rent collection only’ and you were therefore provided with the Landlords contact details to enable you to liaise directly with them with regards to any maintenance issues and deposit issues as Landlords hold deposits for these type of service agreements. Our records clearly show that you were aware of this as you have signed the Deposit Receipt from the Landlord which clearly states that he holds your deposit. You had also been made aware of this on number of occasions. It is also Shaw & Co’s company policy that staff should NOT tolerate any form of abuse from either Landlords and or Tenants. Unfortunately despite Renu and Vik attempting (out of goodwill) to assist you with the issues you had, which should have been taken up directly with the Landlord, due to the tone of the conversations and email correspondence becoming abusive they were by Management to no longer liaise with you. Our staff work hard to provide a good service and are not here to tolerate any form of abuse or bullying behaviour. You were made aware at the time of signing any documents that once notice is given to vacate the property the Agent (Vik) would be allowed to conduct viewings to find new tenants for the property and all appointments would be conducted at a suitable time for you and the Agent. It is Shaw & Co’s company policy to give tenants 24 hour written notice prior to accessing any property and Vik is aware of this. Unfortunately, he experienced great difficulty communicating with you and due to your lack of cooperation he was unable to carry out his job effectively and was only able to conduct a few viewings at the property. We are grateful that the Landlord was understanding of the difficulties Vik was facing in providing him with the service Shaw and Co provides when finding new tenants. Though we have been encouraged by Google to respond to this review it is a shame that businesses themselves cannot rate and or leave reviews on their clients, in our case on Tenants or the Landlord. It is also a shame that negative reviews are read without hearing the complete picture. We therefore thank Google for encouraging us to respond on this occasion. Shaw and Co go over and beyond to provide a good service to ALL clients, be it the Landlord or the Tenant. That being said, we do NOT tolerate our staff being spoken to in a rude, aggressive and racial abusive manner. It is unfortunately that in this case due to the manner and tone of the communication this case could not have been resolved amicably. Shaw and Co wish this tenant all the best in their onward journey.

5/5

Google

Great service from the team at Shaw's of London. A special thanks to Talvir who is certainly a powerhouse of energy and very dedicated and Kam who went out of her way to assist.

Anita · 17 November 2025

1/5

Google

A friend of mine used to live in a property managed by this estate agent, and he told me it was extremely overcrowded. He raised the issue with the agent but nothing was done to improve the situation. He has since moved out, but it's disappointing that the concerns were ignored. I wouldn’t recommend this agency based on what he experienced.

Taranjit · 21 July 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for bringing this up. We take all our rental agreements seriously and if issues such as overcrowding are raised to our attention we ensure that this is investigated and necessary action taken. Prior to any rental move in the tenants are met and the legal checks are carried out. We take all complaints seriously.

5/5

Google

I just have to say how lovely the estate agents are; they truly go above and beyond to ensure that their clients feel supported and understood in every situation. From the very beginning, they made the entire process so much easier and less stressful. I especially want to highlight Renu, who has been an absolute gem throughout my experience. Her unwavering support and guidance have been invaluable. She was always available to answer my questions and provide advice, no matter how big or small the issue was. It's rare to find someone so dedicated to their work, and I genuinely appreciate all her efforts. I can’t emphasize enough how good of an estate agent they really are, and I would highly recommend them to anyone looking for assistance in the property market. Their professionalism and kindness make all the difference!

Sara · 11 October 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hello Sara Thank you for your review. We will surely pass on your comments to Renu who is truly a hardworking member of the team. Wishing you all the best.

5/5

Google

Kam was a dream to work with to sell my property...

Arvinder · 18 June 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for the review. We will ensure that this is passed on to Kam. All the best in your new home.

1/5

Google

I had a terrible experience with this agent as follows. They lied and gave me a late reply by giving me an excuse that the email was in junk box. There is an miscommunication internally. When there was an issue, they asked me opposite things. While I was explaining the situation, they hang up the call shouting “I AM BUSY MONDAY MORNING”. They asked me to vacate the property immediately during this era of housing shortages in June 2023. Will be updating when I’ve got the time.

Y · 26 October 2023

5/5

Google

A huge thank you to Vik Sharma at Shaw & Co Hayes Branch for the outstanding work and perseverance in selling my late Mothers property. He has been an outstanding agent having overcome many obstacles to get the sale across the line after previous buyers withdrawing. He's always been helpful polite professional and overtime has become a friend who can be relied on to achieve the final goal. I would highly recommend him to anyone wishing to sell their property A+++

Debbie · 26 October 2023

5/5

Google

I met with a number of estate agents before putting the property on the market. Vik from Shaw & Co. was very polite and helpful during the selling process, he kept in regular contact on how the processs was progressing and the offers that were being made. Vik made sure we were happy at all times and handled the difficulties and set backs really well reassuring us that everything would be okay. Which turned out to be the case. Thank you. J

Junior · 26 October 2023

5/5

Google

One of the best Ajency and the team, they always respond at any time. Really appreciate 😍 …

Arjun · 9 March 2025

Agent replied · 9 December 2024

Thank you for your review. We are pleased the you had a good experience with the agency.

5/5

Google

It was great experience thanks to Kam, Rav and Team of Shaws Of London very helpful.

Sajid · 5 November 2024

Agent replied · 11 November 2024

Thank you for your review. We aim to ensure all our clients have a pleasant and professional service.

5/5

Google

I have used Shaw and Co for a number of years for property rental and can only say they are very professional and great at the service they provide! I have recommended them to a number a people and would go back if needed. Never had a problem with any tenants they placed as they always did their due diligence. I personally dealt with Vik who was always helpful with anything I asked.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Bhavesh · 26 October 2022

5/5

Google

Hi Mr jay.... you are great, I never seen a guy like u, dedicated to work, eager to help, special the way of talk u do that is amazing, I love the way u Handel to your clients, And u help me to choose wonderful house. My wife also love this. And all process was very smooth, i was really thinking someone of a family member helping me to choose the house. Thanks 😊 It was really nice for me that I got a guy like u to help me. Appreciated. God bless you. Thanks Gurudev Singh

Gurdev · 26 October 2020

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Shaw & Co Estates (UK) Ltd's Google reviews

Questions about Shaw & Co Estates (UK) Ltd

How many reviews does Shaw & Co Estates (UK) Ltd have?

Shaw & Co Estates (UK) Ltd's Hillingdon office has 84 reviews across 1 platform: 84 on Google. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Shaw & Co Estates (UK) Ltd's rating?

Shaw & Co Estates (UK) Ltd is rated 4.4 out of 5 across all 84 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 84 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Shaw & Co Estates (UK) Ltd's Hillingdon office?

Shaw & Co Estates (UK) Ltd, 910 Uxbridge Road, Hayes, UB4 0RW, Hillingdon UB4 0RW.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.