Trusted Agent profile · Hart

Hamptons Fleet Sales reviews in Hart

4.3

★★★★★ Great

1,477 reviews across 2 platforms

171-173 Fleet Road, Fleet, GU51 3PD, Hart, GU51 3PD

Hamptons's office in Hart, at 171-173 Fleet Road, is rated 4.3 out of 5 across 1,477 reviews on two platforms, including 57 Google reviews rated 4.9.

Google logo

4.9 / 5

57

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,420

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hart office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

I’ve had a really positive experience…

I’ve had a really positive experience with Hampton Agent Management. From the start, their service has been professional, efficient, and genuinely supportive. Communication has been clear and consistent throughout, which made everything feel straightforward and stress-free.

PraiseGodNkomo · 18 March 2026

1/5

Trustpilot

Their agents stood me up

Their agents stood me up. Called two days before the appointment to change it, and then they didn't show.What a shame.I suspect this was because I had a chat with their mortgage broker that day, who explained my mortgage capacity wasn't that high considering my salary... They could have just told me they weren't interested in pursuing me as a customer instead of not showing up at all.What I didn't mention to the mortgage broker is that I own over 10 properties in 3 countries and have enough cash to finance purchases up to 1M.Thank you

WhiteSwan · 20 December 2022

Agent replied · 30 October 2024

Thank you for leaving us a review, customer service is very important to us and we are naturally disappointed to read your feedback. We would welcome the opportunity to address your comments further and kindly ask you to contact customercare@hamptons.co.uk with your details so we can investigate. Thank you again.

1/5

Trustpilot

Legal Action

We rented a property through Hamptons as the agent for 3 years. During this time the landlord was delinquent in adhering to the tenancy agreement and carrying out repairs. This ultimately led to a year long legal dispute that resulted in the court ruling that the landlord had in fact not carried out their obligations. The full deposit was returned and compensation was awarded. Although Hamptons were not responsible for the maintenance, they were the acting agent and supported the landlords defence.

Dave · 14 December 2022

Agent replied · 30 October 2024

Thank you for leaving us a review, customer service is very important to us and we are naturally disappointed to read your feedback. We would welcome the opportunity to address your comments further and kindly ask you to contact customercare@hamptons.co.uk with your details so we can investigate. Thank you again.

5/5

Trustpilot

Fantastic service from listing to ongoing management

I have rented mid range properties for 20 years and been fortunate with other agents. I used Hamptons for the first time last year for a more expensive property. I am very happy with the service all round which seems aimed at the high end for both tenancy and service. It isn't the cheapest but you get what you pay for and when looking for potential international clients Hamptons seem to have the reach needed. We have now had two tenants so I can confirm that the marketing, and appointing of tenants have been great with Charlotte leading the way. Ongoing Property Management through Jana has been exactly right - the property has been maintained in top condition, tenants kept happy and communication maintained at just the right level. Keeping me informed and permitting me to make decisions, but not having to organise things or get involved more than I want to. Highly recommended, I'm very happy overall.

Tim · 31 January 2020

5/5

Trustpilot

Great service, friendly staff

Having rented through Hamptons of Bath for over 4 years we have had a fair amount of contact with the staff at our local office all of which have been very friendly and helpful, especially Melanie the property manager.When she took over the portfolio she took the time to introduce herself and assure us that should we need anything she would be happy to help. Sure enough, some maintenance issues came up, as they do and she kept to her word. Nothing was too much trouble, she always tried to make sure work was carried out as quickly as possible with as little disruption to our life.Thank you Melanie for overseeing our recent bathroom refit and being on our side when contractors let us and you down!We hope not to have too much contact with you (in the nicest possible way!) but should we need you, we know we are very safe in your hands!Thanks again!

Josh · 29 January 2020

5/5

Trustpilot

We have recently moved into our…

We have recently moved into our Hampton's property and the entire move in process was handles with such efficiency and ease. Melanie is our property manager and she has consistently been quick, effective and really responsive in all her communication with us. She quickly resolves and queries (happy to say we haven't had many of those either!) and she is always available to get in touch with. I couldn't recommend her more.

KATE · 7 December 2021

1/5

Trustpilot

Untrustworthy agent

Hamptons told us a house we had viewed, and we offered more than asking price They told us Memorandum of sale would follow etc. 24 hours later they told us a higher offer had gone in . They then kept us waiting for days before basically gazumping us and they sold property much lower asking price to some their known person be careful before you give them the property to sale, don’t not trust this agent as far as I can see them, nor would I use them again EVER!

John · 30 November 2022

Agent replied · 30 October 2024

Thank you for leaving us a review, customer service is very important to us and we are naturally disappointed to read your feedback. We would welcome the opportunity to address your comments further and kindly ask you to contact customercare@hamptons.co.uk with your details so we can investigate. Thank you again.

5/5

Trustpilot

Hamptons was great to work with!

Hamptons was great to work with!Aggie from the Fulham office was very accommodating and friendly. After one phone call she made sure to immediately squeeze me in for a viewing the day after. She was very informative and did her best to accommodate all my needs for the property. Aggie was very fast to respond to all my messages and would promptly update and solve any problems I had with the property.

Perdana · 12 November 2021

1/5

Trustpilot

Not helpful at all!!

Not helpful at all!!! Worse service ever!!We are without hot and warm water as the boiler is old and need to be replaced, i have asked to come to fix the problem urgently as we can’t shower and they were very slow in replying, i have to call several times and they were not helpful at all.the person in charge of our appartment is on holiday and every timeI call themI speak with a different person , not even updated on the situation. They said to call directly the people who are going to do the job, i called themalthough Hamptons shoulddo it and they said the first appointment availableIs next monday, can you believe it? And to call backhamptonsto speed the process, i called back hamptons and they said to call the company….a nightmare!!!! Useless!!!!

Chiara · 17 November 2022

Agent replied · 30 October 2024

Thank you for leaving us a review, customer service is very important to us and we are naturally disappointed to read your feedback. We would welcome the opportunity to address your comments further and kindly ask you to contact customercare@hamptons.co.uk with your details so we can investigate. Thank you again.

5/5

Trustpilot

Kind support

I've had to take over responsibility for the property since my husband died in January. Nick Summerfield has been both sympathetic as well as efficient in reporting problems, and getting them sorted. He gets 5 stars but the accounting department of Hamptons gets 4.

Mary · 26 April 2024

5/5

Trustpilot

Hamptons Lettings Bath

I have used Hamptons Lettings Bath for several years using their fully comprehensive cover to rent out my flat.Melanie Hudson has been excellent in sorting out any problems I have had as a landlord. She responds very quickly to both my tenants and myself, quickly getting quotes and organising any work that has to be done, she is professional, really knows her stuff and I just couldn’t be a successful landlord without her !

Caroline · 28 June 2021

4/5

Trustpilot

Great Property Manager support at Hamptons

Gemma Ward is our Property Manager for one of the properties that we let through Hamptons. Gemma continues to provide excellent service and support to both us and our tenants. Gemma is always fast, efficient and a very good communicator - all essential requirements.Thank you Gemma for all of your great support in 2022 and look forward to working with you in 2023!

Mark · 20 December 2022

5/5

Trustpilot

Hamptons Maida Vale

We've rented through Hamptons and predecessor companies for nearly a decade. Selen Hurbas who was our last Property Manager has been great. She is very responsive, professional and has kept us updated when issues have arisen.

Sean · 10 September 2024

5/5

Trustpilot

Millie and Clapham

Millie and the team in the Clapham Office have been a huge support through selling my home. Their advice and marketing was superb; Millie kept me calm if there were any problems along the way. She was wonderful, positive and a pleasure to work with. She ensured I was updated regularly until we completed. Thank you

Suzi · 21 July 2023

5/5

Trustpilot

Bath property management

Melanie has been looking after management of our house in Bath since the start of the year. She deals with any issues as they arise, efficiently and smoothly, keeping me in the loop as and when needed. She has made the whole process hassle free for us, and I have comfort knowing that the management is in safe hands. It's a great service, thanks Melanie.

Neil · 23 September 2022

5/5

Trustpilot

Great Rental Experiences

Property rented through Hamptons for over 3 years this time around. Some years previously also successfully rented apartment.In all cases excellent rental prices achieved at the absolute top end of expectations and where tenants have moved on new tenants have been sourced and ready to move in with either no void periods or just a day or two on tenant changeover.Current property manager is Harleigh Doherty and she has simply been the best of the best. Nothing is too much trouble and everything has been extremely well managed both for me as the landlord and for my tenants. Even better Harleigh has a great personality so is exceptionally easy to work with always exhibits good humour and together we make light of resolving any issues that did arise.

Alan · 8 November 2024

5/5

Trustpilot

We have Rented through Hamptons for the…

We have Rented through Hamptons for the last 3 years. My husband and I have always dealt with David Whiting who is the senior property manager. He is excellent! No problem too big or too small. Always friendly and chatty and always deals with any issues we have very quickly we are just hoping he stays there for a while yet! Great service!

Sarah · 6 December 2022

5/5

Trustpilot

Big thanks to Ross at Hamptons…

Big thanks to Ross at Hamptons Godalming. Whilst acting for the sellers of the house we’ve purchased, Hamptons we’re excellent in terms of communications, efficiency and certainly very diligent. Really good experience and would certainly consider their services for any future move.

James · 16 May 2021

Agent replied · 30 October 2024

Thank you for your feedback about Ross, we are delighted to hear you have had such a positive experience and we look forward to making her aware of your review.

5/5

Google

What a fantastic service we received from Jon, Jonathan, Caroline and all the team at Hamptons in Fleet. From start to finish it was a very professional and friendly approach. They were always easy to contact and if a call was missed we received a call back shortly after. We received feedback after every viewing. They were honest and did what they said they were going to do. Generally estate agents have a bad reputation but Hamptons of Fleet most certainly do not deserve this in any way. I can’t thank them all enough for making a very difficult time go so smoothly - thank you!

Nicky · 24 October 2022

Agent replied · 23 October 2024

Thank you for your review Nicky. We pride ourselves on exceptional service and are pleased that your experience has been a great one. We look forward to sharing your review with the team!

5/5

Trustpilot

Exception service

Daniel Johnson @hamptons Harpenden has always been diligent and follows up with me on anything I raise. Exceptional service and really polite while a very patient person. I am very grateful and very thankful that he manages the property. Thank you Daniel.

Sam · 21 May 2024

5/5

Trustpilot

Excellent support from Hamptons (Bath)

After recently experiencing a leak in our property, our property manager (Melanie) was outstanding. Her response was swift and effective and helped us resolve the issue very quickly. We really appreciate Hamptons swift response and thank Melanie for all her help !!

Chao · 7 May 2021

Agent replied · 30 October 2024

Thank you for your feedback about Melanie, we are delighted to hear you have had such a positive experience and we look forward to making her aware of your review.

5/5

Trustpilot

Sarita Sainsbury has been an…

Sarita Sainsbury has been an exceptional Property Manager for many years for our portfolio of flats held with Hamptons. She is extremely professional, knowledgeable, diligent, proactive and trustworthy. All this plus an all important sunny disposition and sense of humour! Sarita truly understands the client relationship and is able to push back constructively in a sensitive way as and when required. We have a great working relationship and I respect her abilities enormously.

Amanda · 29 June 2021

1/5

Trustpilot

Awful experience dealing with Hamptons…

Awful experience dealing with Hamptons and especially Rebecca Voller at the fleet office. Hamptons need to think about the experience of the customer and the agent was truely offer in her dealings. Quite frankly I would never deal with Hamptons for buying and selling houses.

Gemma · 16 March 2024

1/5

Trustpilot

Paid £9000 in rent over 6 months & still cannot shower

Unfortunately I have had a horrible time with Hamptons Caterham, to my real surprise as a brand as esteemed as Hamptons, you’d expect perfect service.I moved in, in May 2024, paying £1500 a month for a 2 bed flat. A nice flat, I expected some small teething pains upon move in of course, but not to spend 6 months with no bathroom hot water - meaning I am left to boil 4 pots of hot water a day to have a hot bath.Not only that, since moving in, the dishwasher didn’t work and had to be totally replaced. The shower unit was broken and also had to be totally replaced.Thereafter, I have had no hot water in the shower. The plumbers they use, Homeserve, are so inadequate they have no clue what they’re doing. They have been here 3/4 times, and the issue persists. They now blame the shower manufacturer, the manufacturer blames the plumbing - who knows. Ultimately, it’s been 6 months with an inability to shower - when I’ve now paid £9000.I am fed up, drained, stressed, it’s impacted my skin (long term eczema) and is now impacting my everyday wellbeing.Their complaints department also do nothing. You are really just left to suffer and pay your rent - regardless of the environment you’re left in. The landlord throughout all of this has refused to discount my rent. I will therefore take legal action for pain and suffering and my partial of my rent money back as I have not received what I paid for.If you are a potential tenant my advice would be to:-thoroughly check all appliances and plumbing yourself *before* you move in. Do not take Hamptons word for it that all is working.-do not accept Hamptons inventory report that all is working, as they said on mine all appliances and hot water was working fine, when it wasn’t.-be prepared that any issue you have may take 6+ months plus to be resolved and you will not have a rent reduction.The best thing to do is save more money and buy your own property, so you can be in control of all repairs and the quality of those repairs. Do not rely on Hamptons or a landlord to be fair or give you the service you pay for.Jessica

Jessica · 28 October 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Hamptons's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.