Every review we hold for the Hammersmith and Fulham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery professional and thorough efforts
Rating only, no written review.
Consumer · 5 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for taking the time to leave us a 5* review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotResponsive and easy to deal with
Rating only, no written review.
Giulio · 14 June 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Giulio, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGeena helped resolve my issue
Rating only, no written review.
Louise · 10 April 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Louise, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery friendly and helpful staff
Rating only, no written review.
Meinolf · 28 March 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Meinolf, We are really pleased to hear you enjoyed your experience with us and thank you for leaving such a lovely 5* review. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe had a great service.
Rating only, no written review.
Dan · 6 March 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Dan, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotHelpful and attentive
Rating only, no written review.
Richard · 23 February 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Richard, Thank you for your review. Our teams work really hard to make sure they offer a 5* customer service and we are delighted that you have taken the trouble to confirm this is the case. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood communication.
Rating only, no written review.
Robert · 9 February 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Robert, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery efficient and good communicators.
Rating only, no written review.
Guy · 5 February 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Guy, Thank you for taking the time to leave us a 5* review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Lesley, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood communication and efficient service
Rating only, no written review.
C · 8 November 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear C Evelyn, Thank you for taking the time to rate your service. Kind regards, Lesley Alford, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service !
Zein · 26 October 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Zein, Thank you for taking the time to leave a 5 star Google review. Kind regards, Lesley Alford, Customer Relations Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotMarsh and Parsons have a good network of contractors for timely resolution of issues within the rental property
Rating only, no written review.
A · 29 September 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear A. Tewari, Thank you for the 4* Review and for taking the time to share your feedback. Our priority is to offer the best service for our customers. Kind regards, Lesley Alford, Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotEfficient and friendly service.
Rating only, no written review.
Jo · 21 September 2023
Agent replied · 25 October 2024
Dear Jo, Thank you for your lovely words and for leaving a 5* review. Kind regards, Lesley Alford, Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbsolutely terrible....
Rating only, no written review.
Antonio · 23 May 2021
Agent replied · 25 October 2024
Hi Antonio, we are unfortunately unable to find your details on our system, but please do get in touch directly if you have anything you would like to discuss. Kind regards, Marsh & Parsons
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Phil · 27 October 2019
Agent replied · 25 October 2024
Hi Phil, we’re sorry to hear that you did not enjoy your experience with us. We have tried to find your contact details but unfortunately can’t locate you on our records. Please feel free to contact the Bishops Park team if you would like to discuss this further.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.