Every review we hold for the Evesham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleWould highly recommend this Johnson’s team! Especially Becky she Helped me find a property in Harvington and was very pro active. Thank you for going above and beyond to ensure I had a top quality service.
Matthew · 17 June 2023
Agent replied · 16 June 2024
Thank you Matthew. You're very welcome and we hope you enjoy your home!
★★★★★ 1/5
GoogleSo I tried to book a viewing today for a rental property and after gentleman took all my personal details, he told me that I would need to fill in pre qualification form before I can book viewing, when I asked what the form involved, I was told that I will need to disclose my bank account statements and savings. This is only to view a property, that we might not even like it yet. They have made it too complicated, so i decided not to bother with this property and company. One star for too complicated viewing process
GummyBear · 20 September 2023
Agent replied · 16 June 2024
To establish the likely suitability of our prospective residents, we do carry out a brief pre-qualification process, before arranging viewings of rental properties. However, we do not require you to provide your bank account statements or similar documents during the pre-qualification process.
Having reviewed your call to our office earlier today, it is clear that our colleague was reassuring you of this when you hung up on him.
If you would like us to explain our process fully, please do feel free to contact us, at your convenience.
★★★★★ 5/5
GoogleVery friendly and helpful staff.
Steven · 12 May 2026
Agent replied · 12 October 2026
Thank you for your kind review, Steven. We’re delighted to hear you found the team friendly and helpful. Your support is greatly appreciated and we look forward to assisting you again in the future.
★★★★★ 1/5
GoogleTravelled 1.5 hours to view a property through Johnsons - encountered 2 traffic jams and a satnav misfunction - nevertheless we were only running 15 minutes late. We called Johnsons to let them know only to be told that the person doing the viewing was not able to wait 15 minutes and had to leave to do another viewing. 15 minutes!!!! Wasted 1/2 day and #25+ in petrol. Thoroughly unprofessional company who clearly only allow 10-15 minutes of their precious time for a viewing. I would steer clear of using them to sell your property as they have absolutely no respect for prospective buyers. Avoid also if you are viewing through this company - who knows if they will turn up!
Richard · 21 August 2023
Agent replied · 16 June 2024
We are very sorry to hear that you missed your viewing appointment, Richard. We do try to accommodate late arrivals, wherever possible. However, Saturday appointments in particular are extremely sought-after and our team have to allow travel time between appointments too.
Our records of your calls to the office show that you were at least 20 mins late for the appointment time. Had our colleague waited for you to arrive and then view the property, she would have been late for her next appointment elsewhere, leaving her next customer unhappy.
Having listened back to your calls, our colleague in the office offered to rearrange your appointment but you appeared to hang up before alternative times could be offered.
★★★★★ 5/5
GoogleAs a contractor working directly with the Lettings team we come across different scenarios with each job and the Johnson’s team are always on hand to help in every possible way making sure that it’s in the best interest of the landlords and …
James · 16 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI moved house for the first time in 55 years this week . It was the most stressful experience we have ever been through But with Johnson’s Estate agents expert and professional help especially TOM TARVER always at the end of the phone or text messages was a vast help .Thankyou so much Tom and Johnson’s xx
Lizzie · 17 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for your kind words Lizzie! It was an absolute pleasure and we appreciate you trusting Johnsons with your sale. Best wishes in your new home.
★★★★★ 1/5
GoogleWhere do I start with this estate agents, what an absolute joke and not a funny one at that, Goodlord the referencing agency they use are nothing but a headache, the minute you pass your details on to them prepare to be inundated with emails texts and phone calls from every energy supplier, broadband supplier, home phone, home entertainment, home insurance, life insurance company under the sun, also the 2 to 3 business days it takes to complete referencing is not the case, here we are over 2 weeks later and still not moving forward, go onto their portal and it says there is nothing left for us to do and its in review.
So here we are 4 days away from when our tenancy is meant to start and our referencing isn't complete and not for want of us trying, we have had to cancel removals and lost £400 in deposit and also the £253 in holding deposit for the house, for the past 2 days 2 members of staff at Johnsons have ignored our emails and attempts of contact to find out what was happening as we were about to lose the roof over our heads, fortunately we didn't we just lost about £700 thanks to Johnsons and them reassuring us everything was going just fine and would be ok when quite clearly its not fine and not ok, but how would we know when we are being ignored by Johnsons, so we are back to square -£700 thanks to Johnsons total lack of professionalism and communication with us, you have been warned!!
Stuart · 17 June 2023
Agent replied · 16 June 2024
It is disappointing to read your review, Stuart.
Goodlord is a partner that we have successfully worked with for some time to provide referencing and tenancy set up services.
They do provide several home move services, including the introduction of utility suppliers, for the convenience of our residents. However, these are entirely optional, and you need only opt out to receive no further introductory messages.
Having reviewed your case, we can see that requests for further information were sent by Goodlord, but not responded to, causing delays. Our estimates of time taken to complete referencing are based on full co-operation and timely replies.
The portal does now state that you have nothing further to do, as your application has been withdrawn.
We are sorry to hear that you have lost £400 to a removal firm, although we would not recommend paying for removals before your tenancy application is approved/ referencing completed.
Your £253 holding payment was refunded promptly, following the withdrawal of your tenancy application (before this review was written) and it is simply untrue to suggest otherwise.
Our team are often busy, but communications are closely monitored. We have checked our communication logs and can see that your latest email was responded to within the same day. If you have sent further correspondence and not received a reply, it is likely that this has not reached us.
As a local independent business, we do our very best to provide a helpful and proactive service to our customers. We are always happy to discuss concerns and deal with complaints to the satisfaction of our customers and have an internal complaints procedure. It is therefore disappointing to see a negative review posted online, before having an opportunity to review the complaint.
We wish you well with your home search and move.
★★★★★ 5/5
GoogleA big thank you to Josh he was brilliant throughout my application very friendly sorted everything out very quickly and professionally from day one when I asked about property till they day I signed it was very smooth and sorted very quickly I would recommend Josh and the company to anyone looking to let a property
Julian · 18 June 2018
Agent replied · 16 June 2024
Thank you for your kind review Julian. We are pleased to hear that your experience of using Johnsons has been so positive.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat staff, always helpful and good to work for.
Dean · 16 March 2026
Agent replied · 16 June 2024
Thank you Dean. Very kind of you to say so!
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Becky Phelps, we had our first experience of renting and thanks to you all at Evesham Branch it was 5 years of hassle free and professional renting
Thank you again for all your efforts Becky it was much appreciated
Rory · 17 June 2022
Agent replied · 16 June 2024
Thank you for your very kind review Rory!
★★★★★ 5/5
GoogleRented with Johnson's for nearly 3 years, always received excellent service from our property manager Lewis and the rest of the team throughout. They were incredibly understanding and accommodating with us, regarding our moving out dates when we had delays with our new house, and really helped make a stressful situation a lot easier on us. Couldn't recommend Johnsons more!
Shaun · 29 July 2024
Agent replied · 28 August 2024
Thank you for such a positive review Shaun! We hope you are settling well into your new home. Lewis & The Johnsons Team
★★★★★ 5/5
GoogleA professional and very friendly service
Steve · 2 April 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you very much for your kind review and rating, Steve.
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant experience from start to finish
Rebecca · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you so much for your five-star review ⭐️
We’re delighted to hear you had a brilliant experience from start to finish. Providing a smooth, professional service is exactly what we strive for, so your feedback really means a lot to the whole team.
Wishing you all the very best in your new home. If we can help again in the future, we’d be absolutely delighted to do so.
★★★★★ 5/5
GoogleI have been using Johnson's Property Consultants for over a year and I am satisfied with the service they provide. Lewis made the process of re-letting as stress- free as possible; would recommend without hesitation.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Kim · 17 June 2022
Agent replied · 16 June 2024
Thank you very much for your kind feedback Kevin!
★★★★★ 5/5
GoogleSimply the best in Worcestershire. Having used many property consultants over the past 10 years, dealing with Tom has been a pleasure.
Rob · 20 October 2023
Agent replied · 16 June 2024
Thank you very much for your kind words, Rob!
★★★★★ 5/5
GoogleWOW!!! Absolutely 1st Class!
Johnsons provided the perfect rented accommodation for myself and my son with lightning speed. The whole process was done with such care and precision. I would particularly like to thank Josh - his professionalism was outstanding. He went beyond the call of duty. Thanks again!
Paul · 18 June 2019
Agent replied · 16 June 2024
Wow! Thank you for your very kind feedback Paul. We really hope you enjoy your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleI am due to move out of my property tomorrow after 5 years! Johnsons have been fantastic from start to finish. Fully supported when needed all the way especially through covid. Very professional aswell and understanding. I would like to say a special thankyou to Becky who has been awesome throughout. A real credit to Johnsons!
Mark · 29 June 2024
Agent replied · 28 August 2024
Thank you very much Mark! We really appreciate your feedback and wish you well in your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleBest company I've worked for. Tom and the team are fantastic, I would highly suggest anyone use them for letting/selling their home, 5 Stars!
Aaran · 17 June 2023
Agent replied · 16 June 2024
Thank you very much Aaran. That's very kind of you.
It was a pleasure working with you too!
★★★★★ 5/5
GoogleI heartily recommend the Johnson Property for the express handling of each case and at the same time for being fully professional. We rented the flat through this agency for 5 years and we could always count on their quick help. I am grateful for such nice and professional cooperation. Additionally, thanks to this agency we had the opportunity to meet the best Landlord. Always helpful and friendly. It has been a great pleasure to work with Johnson Property and our Landlord over this years. I wish everyone such a pleasant experience. I highly recommend it!!! :) AnetaPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Ana · 29 August 2022
Agent replied · 16 June 2024
Thank you for your kind feedback Ana! It's great to know that your experience of living in a Johnsons home has been so positive.
★★★★★ 5/5
GoogleJosh was very professional and helpful in our application for our first rental. He was more than happy to accommodate any queries we had. He made the experience of applying for rent stress free and would definitely recommend to friends looking to rent too.
Gill · 17 June 2020
Agent replied · 16 June 2024
Thank you for your kind feedback Gill!
★★★★★ 5/5
GoogleI can thoroughly recommend Johnson’s Property in Evesham. Becky did an amazing job of finding a tenant for my rented property extremely quickly.
A very professional service. Quick to respond to messages and everything sorted without a problem.
Jennifer · 17 June 2021
Agent replied · 16 June 2024
Thank you for your business Jennifer and your kind review!
★★★★★ 5/5
GoogleJohnson’s have always been great landlords (it does help when the owners are also great)
Whenever anything has needed fixing it has been done quickly and professionally. I would highly recommend them
Lets · 18 April 2025
Agent replied · 26 May 2025
Thank you for the kind feedback!
★★★★★ 5/5
GoogleWe have used Johnsons since the late 1990's to rent out property and they consistently offer a professional, helpful, and well priced service for property investors from both private and business areas.
The Staff are friendly and communication is always good. They offer excellent advice to Landlords keeping them and their property/s up to date with the latest legislative requirements.
A great local property business to work with.
Hayley · 17 June 2023
Agent replied · 16 June 2024
Praise indeed! Thank you very much Hayley. That's very kind of you. It's been a pleasure working with you all these years and we look forward to many more.
★★★★★ 5/5
GoogleI can highly recommend the team at Johnsons. Becky was super efficient, and really couldn't have been more helpful in getting my property re let. A really outstanding service. Thank you so much!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Lydia · 17 June 2021
Agent replied · 16 June 2024
Thank you very much for your business and kind review Lydia!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.