1/5
Awful awful letting agent.
Rating only, no written review.

Trusted Agent profile · Eccleshall
★★★★★
2,056 reviews across 2 platforms
1 High Street, Eccleshall, ST21 6BW
Part of Your Move & Reeds Rains National Home Move, see every office.
Reeds Rains's office in Eccleshall, at 1 High Street, is rated 3.8 out of 5 across 2,056 reviews on two platforms, including 125 Google reviews rated 4.9.
Every review we hold for the Eccleshall office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
Awful awful letting agent.
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
Thank you for taking the time to give us a 5 star review Eleanor and we are pleased you have had a great experience with Reeds Rains Eccleshall.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for the 5 stars Sheila, glad to help.
1/5
dont use them no help
Rating only, no written review.
Hi David,I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. Please let us know which branch it is you had dealings with?Kind regards,Reeds Rains
5/5
Excellent service and customer care
Rating only, no written review.
5/5
Works well on my behalf.
Rating only, no written review.
1/5
Not recommend .
Rating only, no written review.
Hi Hunter,I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. Please could you let us know some more details about your experience? Kind regards,Reeds Rains
5/5
Excellent service
Rating only, no written review.
5/5
excellent and very professional
Rating only, no written review.
1/5
Do not rent off these people.
Rating only, no written review.
Hello Vicky,We are very sorry to read your review. Please can you let me know which branch you had dealings with?Kind Regards,Reeds Rains
5/5
Great service
Rating only, no written review.
5/5
Very professional and friendly
Rating only, no written review.
5/5
great service.
Rating only, no written review.
1/5
Bad very bad indeed
Very bad indeed.
1/5
Very slow and disappointing service.
Rating only, no written review.
We're sorry you weren't happy with your experience. We'd really like to know more. Please contact our Customer Relations Department on salescomplaint@reedsrains.co.uk and we can try and address the issues. Thank you.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.