Every review we hold for the Eastbourne office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
2/5
GoogleBeen 3 months on our tenancy and finding out the property was on sale without disclosure. Poor communication. I have to be proactive . Deposit was given more than a month.
Dear Elite, in response with your reply on above, in email you have mentioned that the landlord long term plan is to sell the flat. Is 3 months a long term? I replied to that email Im happy as we are looking forward for at least a year or two tenancy. You have replied landlord happy of atleast a year. Is 3 months is atleast a year? Secondly, you have not informed me of the sale. I was at work and received a call from Elite, informing me that a prospect buyer would like to view the property and that is how I know the property was for sale which surprised me. Lastly, I have to keep emailing and calling Elite to follow up my deposit. Does a month needed to find out about cleaning? Your reply is very disappointing. I hope you all know specifically the landlord how this experience heavily affected me in negative way especially I was pregnant and about to give birth, knowing we would be ousted in the property.
Lauren Β· 16 November 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi Lauren,
Thank you for your review.
We have looked on our records and can see that we advised you on the 11th January 2024 before you paid your holding fee for the property, that the landlord would eventually sell the property. He told us at the time he was happy for a tenancy for at least a year which we advised you of.
We were contacted by a local estate agent in May 2024 three months into your tenancy to request a sales viewing. We immediately spoke to your landlord regarding this as we hadnβt been made aware at this point that he was selling that soon or that the property was on the market. Once he had confirmed, we then advised you accordingly. We kept you as a top priority for any properties that we had becoming available, but unfortunately the only two properties we had on at the time were not accepting children.
Regarding the delay in your deposit, looking on our records I can see this was due to obtaining a quote for a professional clean at the end of your tenancy and waiting on the go ahead from your landlord to make this deduction from your deposit.
We are sorry to see your negative review, but we do feel that we communicated with you from the start regarding the landlordβs intentions to eventually sell the property and kept you in the loop as soon as we were made aware of the property actually being market.
We hope you have now settled in your new property and wish you all the best moving forward.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI had an outstanding experience with Elite Lettings. From the very first contact, the team was friendly, professional, and extremely attentive. They guided me through every step of the letting process with patience, knowledge, and clear communication, making the entire experience smooth, stress-free, and highly reassuring.
The staff were very knowledgeable and responsive, always ready to answer questions and provide helpful guidance. Whether it was property viewings, tenancy agreements, or assistance with paperwork, everything was handled with care, efficiency, and professionalism.
What truly impressed me was their commitment to customer satisfaction. They provided personal attention, genuine support, and ensured I felt confident and informed throughout the process. Renting a property can often feel stressful, but Elite Lettings made it simple, straightforward, and worry-free.
Md Β· 2 April 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe team at Elite has always been friendly, efficient and totally professional with regard to the flat we rented through them. Would recommend without hesitation. Thank you Laura and Mackenzie!
Anne Β· 16 February 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had a very positive experience thanks to Elite Lettings.
Theyβre quick to respond to our questions and are reliable and professional.
Laura Williams, Lettings Manager, made the letting process run smoothly and be tenant-friendly with her kindness and support.
Also, Iβd like to mention Mackenzie Stiles, who was supportive.
During our nine-year tenancy, ex-manager Peter retired, but he remained a charming, polite gentleman with an excellent sense of humor.
Plus, Chris, the ex-cameraman, is a captivating international traveler.
Consider Elite Lettings and Property Management Services Ltd, Eastbourne, for its reliability and responsibility.
TVT Β· 16 January 2026
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAbsolute shocking letting agency!! 1 star is too generous. I was a tenant in one of their properties for 6 months last year. Upon viewing the property, a fair amount of work needed to be done. Was reassured this would all be done in time before moving in. Moved in 3 weeks later and all the work had been left unfinished (pictures attached)! The worst of which was exposed wires going into the water tank which I was told by the electrician who fixed it, that it was extremely dangerous. The property hadn't been cleaned, and had obviously not been checked over by them before handing me the keys. Workmen had to come into the property the following week to complete the work. Wasn't compensated in any way, and apparently them getting the workmen in the following week to finish it, was seen as being helpful. 6 months later at the end of the tenancy, and they have now tried keeping some of my deposit. Part of it for apparently having to de-weed the garden, even though it was covered in weeds when I moved in, and part of it for not getting in a professional cleaner (I did have 2 dogs in the property, but the property was cleaned and left immaculate by myself, and I physically couldn't get someone in due to the fact we're in a national lockdown and at the time I was at home on furlough leave). Will never use them again, completely unprofessional attitude, especially Peter who also never returned a parcel to myself that arrived after I had moved out.NegativeQuality, Professionalism
Jack Β· 12 June 2021
Agent replied Β· 11 June 2024
The landlords contractors were appointed to do the works and all safety issues were advised by Elite to the Landlord. Your tenancy that you signed clearly stated that you were required to do a professional clean. This was deducted from your deposit at the request of the landlord. We returned to the property a few times to retrieve the parcel that did not arrive.
You were sent a letter at the end of your tenancy instructing you to make sure your post was redirected.
We are sorry that you feel this way although Elite has done everything possible to assist you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBrilliant service from start to finish. Laura was friendly and efficient in answering anything we needed answers too. I would definitely recommend elite
Gemma Β· 16 March 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMackenzie was very pleasant and professional on the viewing, answered any questions I had with good detail and allowed me time to properly look around the flat. Since moving in there has been great communication and any questions are answered in a timely manner. Thank you.
Niall Β· 18 February 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe contacted Elite Lettings for apartment letting.
It was an extremely seamless Journey from get go till finish.
Mackenzie was very helpful all through the journey and made it as swift as possible for us.
We are happy with the service and we are enjoying our apartment.
Emmanuel Β· 14 November 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThis agency has helped me find a home in one of the most difficult times while i was separating.
Mackenzie my agent was very helpful and always there with the best advice for whatever queries I had especially because it was almost a decade since I moved on my own.
Also need to add whenever was a problem with the flat that needed attention he was very prompt with help in solving the issue.
Sincerely grateful,
Camelia Ghidiu
Camelia Β· 14 November 2024
β
β
β
β
β
1/5
GoogleWouldnβt recommend this company to anyone. Poor communication from Elite Lettings, will say they will be in touch when having a problem and never hear from them. Donβt resolve any issues with the property, never had such a bad service from a Lettings agency and have been with plenty in the Eastbourne area.
April Β· 16 April 2024
Agent replied Β· 11 June 2024
Hi April. Many thanks for your comments. Having read your review we would like to invite you to the office to discuss the matters raised. We cannot see any outstanding maintenance issues on the system and can see that your email to us on β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCan't thank elite enough for everything they have done for us over the last 5 years we have rented a property from them, they have been amazing and always helpful whenever we've had issues they have always sorted the issue very quickly! So thank you very much to everyone at elite for always being so friendly and helpful π©· β¦
Natasha Β· 10 April 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFrom initial viewing to signing contracts, to moving-in day and resolving initial property snags, the Elite team have lived up to their name and been swift and professional in response and communications. Hoping for a peaceful, stress-free long-term let with them.
Sam Β· 16 October 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFirst time dealing with elite lettings and couldnt have asked for a better service, looked at a few properties and queried others. Eventually found the right one Laura and the team couldnt do enough for me and sorted everything out all I needed to do was confirm details etc will definitely be using elite lettings again in the future . Thanks again guysPositiveProfessionalism
Luke Β· 12 June 2021
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe've lived in a property managed by Elite Lettings, for 9 years now. They are very quick to deal with any issues and always respond promptly to all communication. I would like to also make a special mention about Laura Williams, who is always extremely professional in her approach, we have dealt with her, since we moved in & we really couldn't be happier with every aspect, of our interactions. I would recommend Elite Lettings to anyone wanting to rent through them or use their lettings services.
Trish Β· 16 April 2024
β
β
β
β
β
1/5
GoogleTerrible service from elite letting, they never phone you back take months to get stuff sorted in property. The worst estate agent in Eastbourne Iβve been with many before elite and never experienced such bad service. Do not recommend to anyone.
Bo Β· 16 April 2024
Agent replied Β· 11 June 2024
We do not have you as a tenant on our database. Please contact the office to discuss your comments.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleLaura was fantastic every step of the way to make my move easy. The team were professional and responsive for every questions regarding the property I wanted to rent. I would sincerely thank them for effort they have given during this pandemic situation. I would definately recommend elite lettings.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Rupak Β· 12 June 2021
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRented through Elite Lettings for about 18 months and everything went smoothly. Great response times, sent out the relevant contractors quickly if any maintenance issues, and also a quick turn around with getting my deposit back. Thank you to Peter and Laura for everything.PositiveResponsiveness, Professionalism
Chloe Β· 24 November 2021
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRented through Elite Lettings for about 18 months and everything went smoothly. Great response times, sent out the relevant contractors quickly if any maintenance issues, and also a quick turn around with getting my deposit back. Thank you to Peter and Laura for everything.PositiveResponsiveness, Professionalism
Chloe Β· 12 June 2021
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAmazing service, special shout out to Laura Sharpe who was simply brilliant and helped me secure my flat after an incredibly tough time in my life, she has the patience of a saint! Couldnβt recommend this company enough!
Robert Β· 12 June 2021
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAbsolutely fantastic service provided by the team here and was so straight forward with no surprises so would throughly recommend these guys if you are looking to rent in Eastbourne.Well done!!!.π β¦
Alex Β· 16 April 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI used this company's services to rent an apartment for almost 2 years and everything went perfectly well, Mackenzie and Laura are amazing professionals and are always available to help, 22esher
Vitor Β· 16 April 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWould like to thank Laura very much, for all her hard work, and made everything run smoothly for us to move in to our new home. Will definitely recommend Elite Lettings.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Waleed Β· 25 August 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have been rented a flat through Elite for 4 years, team was very helpful and friendly, listened to our issues and sorted with the best people. We have never had an issue or delay for sorted out any problems at flat. Elite is the best in β¦
Arun Β· 16 April 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThey have looked after my property for 8 years and donβt have one complaint. They are very friendly, helpful and efficient. I highly recommend them.
Laureen Β· 12 February 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.