Every review we hold for the Dunstable office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing service from start of tenancy right up until the end of the tenancy. Daniel was my estate agent and was very supportive and reliable throughout. Any concerns or maintenance needs I raised were dealt with quickly and efficiently. I would 100% recommend Belvoir Lettings as they are proactive, reliable and supportive.
Lucy · 11 June 2025
Agent replied · 26 June 2025
Dear Lucy,
Thank you so much for your glowing review. It was a pleasure to support you throughout your tenancy. We're delighted to hear that we assisted swiftly and effectively with your needs. Your high recommendation is greatly appreciated. We strive to maintain this level of service and hope to assist you again in the future.
Warm regards,
The Belvoir Dunstable Lettings Team
★★★★★ 5/5
GoogleI have been with Belvoir coming up 4 years and have found them to be very professional in all aspects of running their business, from urgent repairs required to the property as well as advise where needed to polite conversation's with the team. If you require a property I would highly recommend Daniel and his Belvoir team.
Eddie Newns
Edward · 28 February 2025
Agent replied · 27 February 2025
Dear Eddie, Thank you for your kind words and the five-star review! We're thrilled to have supported you for nearly four years and are so pleased to hear that you've found our services, from urgent repairs to professional advice, to exceed expectations. Your high recommendation means the world to Daniel and the entire Belvoir team. We look forward to many more years of polite conversations and professional
★★★★★ 5/5
GoogleBelvoir Dunstable found a tenant for my property quickly and handled everything smoothly. They kept me updated, managed all the checks and paperwork and made the whole process very easy. Highly recommend!
V · 2 December 2025
Agent replied · 4 December 2025
Dear Vildan, Thank you so much for your kind words and positive feedback! We’re thrilled to hear that you had a smooth experience with Belvoir Dunstable. Our team strives to make the process as seamless as possible for our clients, and it’s wonderful to know that we met your expectations.
Daniel
★★★★★ 1/5
GoogleIf I could leave 0 stars I would. Why? Oh where do I start😂
The most standout event to me is when myself and my roommate were without hot water for a week, and got no communication from Belvoir until we started threatening legal action. The responses to this were nonchalant and in denial of the situation. Try using kettle water to wash in for a week and tell me how nurtured you feel during your tenancy.
The next standout event was with our car parking. Tell me why my roommate’s car got keyed (for parking in his spot) and the agent decided to completely dismiss it. Please also explain why we were completely mislead when it came to the allocated spot we had, and were told to swap due to a neighbours requirements upon agreement with Belvoir (which we were more than happy to facilitate) and then (insert Belvoir agent name here) denied all knowledge of this and dismissed this, yet again.
Oh, not done reading? I have more, don’t worry.
Responses from the agent are rude and arrogant, even to this day. I worked in Real Estate for a decent amount of time to be familiar around regulations for lettings and vendors. I would like to know if the property owner is aware of how badly his tenants are treated by Belvoir and if he is privy to this information we have today provided.
We were tenants who paid on time and kept the place in good condition for 3 years. Why would you treat easy & regular income so poorly? Ask Daniel. Thanks anyway I guess.
EDIT:
Thinking I used AI for this review. God forbid a girl have writing skills … “(insert agent name here)” was a polite way to keep your name out of it Daniel, until I deemed it appropriate to mention exactly who we were dealing with at the end of the review. Oh and there were more than just that hot water event wasn’t there. Read the review again. Nice try though.
Alicia · 5 October 2025
Agent replied · 20 September 2025
Hello Alicia
I will check and reply to your statement when I have checked the facts but as the incident you mention was nearly 2 years ago i have to retrieve the correspondance. I do note you stayed for a further 21 months in the property!
For future reference when using Ai to create reviews you should read them before publishing and nake sure you insert the approprite information where requested for example where it says
(insert Belvoir agent name here)
Daniel
Hello Alicia
I have now retrieved the emails from archive and reviewed the issues in your review.
This relates to an issue reported over Christmas 2023 / New Year 2024 about 20 months ago, but you still decided to continue your tenancy until the end of August this year so I presume you were still happy to stay in the property until you ended the tenancy.
You reported the hot water was not working on the 26th December (Boxing Day) and I contacted you to explain there was a backup immersion heater switch that could be used.
On the 1st January 2024 you emailed to say that the backup switch had only worked for 1 day and had not worked since. So you had waited from the 27th December to the 1st January to inform us.
The plumber attended on either the 2nd or 3rd January and reset the backup immersion thermostat so you had some hot water and ordered the new part required for the main thermostat. The plumber fitted the replacement part when it arrived.
With regards to the parking spaces all tenants are given a plan showing their allocated space when their tenancy starts as you were. We did not instruct or agree to tenants changing spaces. This is something you can agree amongst yourselves.
When someone parked in your allocated space instead of putting a polite note on the car informing them they were using your space you started parking in another residents space until that tenant asked us to find out whose car it was and we emailed all the residents reminding them of their allocated spaces.
You then decided to agree with another tenant to change spaces which seemed to cause more even issues and so I had to instruct everyone to only use their designated spaces.
It is not our responsibility for damage caused to cars in the car park or which could possibly have been caused when the car was parked in another location but only noticed when the car was parked at the development.
I presume you had no proof of another tenant damaging your car so hopefully did not approach them about it.
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleDaniel of Belvoir Dunstable has just taken on the agency of my property. His friendly, knowledgeable, and helpful service has made the whole process so much easier. And tenants in less than two weeks! I look forward to a long partnership with Daniel. From my experience I warmly recommend Belvoir of Dunstable.
Three years later, still excellent service😊PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Brian · 8 September 2024
Agent replied · 31 December 2024
Hello Brian
Thank you making the time to leave a review.
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleExceptional service from beginning to end!
Daniel was the person who assisted me & I honestly couldn’t have asked for a better agent. He was super, super helpful throughout the whole process - the viewing stage to all communication thereafter.
Highly recommend Belvoir!! Absolutely no regrets.
Keneza · 4 April 2025
Agent replied · 5 April 2025
Dear Keneza, Thank you so much for your glowing review! I'm pleased that you were happy with our exceptional service and that we made your experience seamless. Your recommendation means the world to us, and we're delighted you chose Belvoir Dunstable. We look forward to assisting you again in the future
Daniel Bourke
★★★★★ 5/5
GoogleDaniel and Paige were thorough!
Professional in every aspect and will go any length to ensure you are satisfied with their service.
I recommend!
Adedeji · 19 September 2025
Agent replied · 8 October 2025
Dear Adedeji Adeniyi, We're thrilled to hear about your positive experience.
Thank you for your kind words and recommendation. We take great pride in going the extra mile for our clients' satisfaction. Looking forward to serving you again in the future.
Warm regards,
Daniel
★★★★★ 5/5
AllAgents"Belvoir …. Above..."
Had the stressful process of finding an alternative property. After 2 months of speaking with other agents in the area where I seemed to be either ignored or agents seemed not interested, speaking with Daniel was like a breath of fresh air. Always answered emails and queries promptly and managed to secure us an amazing home in a week! Thank you so much ?
Jackie · 26 February 2024
Agent replied · 16 August 2025
Thank you Jackie for taking the time to leave a review. I hope all goes well in your new home. Regards Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleQuick and efficient, Daniel is an amazing agent. I highly recommend Belvoir!
Toyyg · 25 December 2025
Agent replied · 27 December 2025
Dear Tony, Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear that you had a positive experience with Belvoir Dunstable. Your kind recommendation means a lot to us.
We strive to provide quick and efficient service, and it’s rewarding to know we met your expectations.
Should you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out.
Daniel
★★★★★ 1/5
GooglePaige was useless during our email exchange. I had to ask 4 times the same question.
Train your staff.
Irine · 25 September 2025
Agent replied · 28 September 2025
Hello Irine
I'm sorry you felt you had to complain about the service you received.
I have reviewed the emails between you and Paige and can see that you didn't answer the initial questions sent to you to be answered before we arrange a viewing but instead asked for a link to the advert for the property the address of which was in the subject of the email.
You did ask again another 2 times for a link to the advert and yes Paige could have looked up the advert for you and sent you a link instead of which she sent you the address details and advised that you could find the property on Rightmove/On The Market etc. She did suggest you call the office so any queries could be answered but I don't believe you did.
I will advise Paige that in future that she could give more assistance when requested by tenants looking for a property we have advertised.
★★★★★ 5/5
GoogleI and my partner recently rented an apartment through Belvoir letting Agents Dundtable, I couldn't stop talking about their services and how professional they were throughout the process. It such a good experience, from start to finish, the process was smooth and stress-free, thanks to the fantastic team at the agency.
The staff were incredibly professional, responsive, and friendly. They took the time to understand my needs and found the perfect Apartment for me and my partner The whole process, from viewing the property ( I did a virtual viewing and it was effective), to signing the lease, was handled efficiently and with great care.
I want to especially thank Daniel Brourk, for his exceptional service. He is always available to answer my questions, provided clear communication, and made sure everything was in place for a seamless move-in.
If you’re looking for a reliable and supportive letting agency, I highly recommend Belvoir Lettings Agency. They truly go above and beyond to make the rental process as easy as possible. They will provide every information you need need to make an informed decision.
Thank you to the entire team for making our move such a positive experience
Diamond · 8 September 2024
★★★★★ 2/5
GoogleTheir viewing policy is extremely inconvenient. They only operate during office hours, and despite living two hours away, I was not allowed to have a family member, who is much closer, view the property on my behalf. This lack of flexibility makes it difficult for those who don’t live nearby to arrange a viewing.
Landlords be aware that they don’t accommodate viewings for those who work between 9-5pm and do not live in the local area.
I have also included a screenshot of the email I sent, proposing that I could meet the estate agent at a more convenient time. As you can see there was no suggestion to do a viewing at 7pm. Like I said at the beginning of the review their viewing policy is unfair and inconvenient.
Bami · 14 February 2025
Agent replied · 12 February 2025
Hello Bami
As I explained to you we always insist on a viewing in person so we can choose the most suitable tenant for our landlords. Having someone view for you and talking to you over FaceTime does not allow you to see the property properly creating potential issues if you moved in and we cannot assess you as a suitable tenant for our landlord on FaceTime.
You also stated that you finish work at 5pm and live 2 hours drive away. As our office closes at 5:30pm you would be expecting a staff member to wait around until 7pm to conduct a viewing. I wouldn't ask that of my staff when we can arrange viewings with other applicants during normal hours.
To give yourself the best opportunity of finding a suitable property you might need to take a day's holiday during the week and book in as many viewings of available properties as you can.
Regards
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleMoving in a global pandemic is not great but having just completed our house move I have to say that Daniel is so professional and the best estate agent we have ever dealt with.
He actually showed us two properties and each time he knew everything about both properties. Nothing was to much trouble for him.
I would recommend him to anyone wanting to move and will 100% for sure use him in the future.PositiveResponsiveness, Professionalism
Hayley · 1 January 2022
Agent replied · 31 December 2024
Hello Hayley
Thank you for taking the time to leave a review.
Regards
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleI used Belvoir to rent out my property for the first time. It's an unnerving time, however I was rest assured by Daniel's professionalism. He has a wealth of experience in the rental market & is happy to answer any questions & queries. Responsive, personable & open to offer advise. 2020 has been a challenging year, & it took longer than usual to rent out my property due to the lockdown restrictions. However, during that time Daniel was always professional & kept a good quality of customer service. I'm only into the second month of being a landlady, therefore not enough time has passed to provide accurate feedback monthly management, however so far it's been a pleasant experience. I would recommend Daniel at Belvoir Dunstable.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Aline · 1 January 2021
Agent replied · 31 December 2024
Hello Aline
Thank you for taking the time to leave a review.
Regards
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleI lived in a beautiful property that I was offered by Belvoir letting company in 2013 when I was tired and desperate to find the right property and the right services that any tenant wish to receive. I must honestly admit that the Belvoir staff in Dunstable are indeed professional and have a remarkable liaison with landlords, they are caring and honest.
this is the letting company that I will recommend to anybody who is looking for a property in Dunstable. The current manager is a wonderful man that will provide tenants with the necessary support they require as well as crucial advice so tenants needs and expectation are met. for almost 4 years of staying in the accommodation they looked after me. I wish other tenants can benefit from the services they provide. Please do not look any further, go to Belvoir letting office on 18 Church street.
Mahamadou · 2 January 2017
Agent replied · 31 December 2024
Many thank Doumbia it's been a pleasure having you as a tenant and I wish you and your family the best for the future. I hope you are happy in your house and I'm sure you will pop in when passing to update me.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service from start to finished fully let property. Thanks to Daniel and the team at Belvoir Dunstable for a slick and well managed service. I would definitely reuse the agency next time I need a tenant. Not all agencies are the same.
Michael · 1 January 2024
Agent replied · 31 December 2024
Hello Mike
Thank you for taking the time to leave a review.
I look forward to working with you in the future.
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleI rate the service I received from Belvoir Dunstable highly. Their service was tailored to meet my requirements; they were professional, attentive and offered support up until I had signed all my documents. For me, they definitely stood out from all the rest.
Shola · 1 January 2024
Agent replied · 31 December 2024
Thank you for taking the time to leave a review Shola and I hope you are happy in yor new home.
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleBelvoir have been fantastic in helping me through my first home rental. Daniel was always quick to respond to my questions and was thorough with all details of the tenancy and the property itself. Although not ideal to move during a pandemic, moving with Belvoir has been so easy and I would recommend them to anyone and everyone looking to move into or around the area.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Alice · 1 January 2021
Agent replied · 31 December 2024
Hello Alice
Thank you for leaving the review. I'm pleased we were able to help during this testing time.
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleAn incredibly warm supportive service start to finish -- fast , efficient and friendly. I couldn't have found a better agent, Daniel had such patience with all my questions and always a quick response. Thank you Belvoir xx
RACHEL · 26 November 2025
Agent replied · 31 December 2024
Many thanks Rachel. Its been a pleasure to have you as a tenant and so wonderful that you were able to purchase the property that you loved so much.
Best wishes for the future
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleI am glad that I choose Belvoir, Excellent and very prompt service, We’ve had to move in two weeks of time and I was lucky enough to get one with Belvoir letting agents, Dunstable.
Kind and very professional agents.
Would highly recommend Belvoir letting agents and would certainly recommend it to my friends.
Surendran · 1 January 2023
Agent replied · 31 December 2024
Hello Surendran
Thank you for leaving a review and I trust you are happy in your property.
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a very pleasant experience working with Mr Daniel .
He was very nice and professional and he explained all the steps with patience.
He made our renting process an easy and straight forward experience.. We are all pleased and happy on how all things were conducted in a professional manner.
We are delighted to recommend Daniel and Belvoir as well for your letting agency when needed for.
Puia · 2 January 2019
Agent replied · 31 December 2024
Thankyou for the review and I trust you are happy in your new property.
Daniel
★★★★★ 5/5
GoogleBelvoir lettings has an excellent service especially Daniel and Hashna.From the time I enquire about the property until the time I moved in they are really helpful and accommodating.Daniel's professionalism is outstanding. He explained everything clearly and thoroughly and made things runs smoothly.I highly recommend Belvoir as your letting Agent.
Melvin · 1 January 2023
Agent replied · 31 December 2024
Hello Melvin thank you for taking the time to leave a review and I'm pleased we were able to assist in finding you a property.
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional company. Cannot thank Daniel enough for all the help. One of the only companies in the area that support single working mothers also on benefits. Made me feel equal to all other possible applying tenants. Thank you for helping me find mine and my daughters new home. 5/5*
Adelaide · 1 January 2023
Agent replied · 31 December 2024
Hello Adelaide. I'm pleased we were able to.help.
Iin your situation it is not always the easiest and does depend on circumstances.
Daniel
★★★★★ 5/5
AllAgentsWas an absolutely pleasure it
Was an absolutely pleasure it to work with Daniel.Highly recommended the lettings team Dunstable prompt,efficient,professional,helpful and just genuinely a nice team
Couldn't recommend highly enough
Thank you Daniel and Hasna for all support and all what you did for us
Mirela · 2 October 2023
Agent replied · 16 August 2025
Dear Rafael and Mirela Thank you for leaving the review and your time as tenants of ours for the last year and a half and I hope your are also happy in the house you have now moved to. Daniel
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.