Every review we hold for the Coventry office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleI agree with Farhan and David totally .
My landlord Dean Bowen along with the letting agency scammed me of part of my deposit .
First off all they made me pay rent of a month to hold the property, when I was not in the country .Before I moved in , I met with Maxine several times repeatedly requesting help with the rental process as I had never rented a house in my life .
She assured me that my landlord Dean was the best !
When I pointed out the defects in his house which led to constant cold and damp a result of which I was seriously I’ll during the winter he refused to respond to my mails . After I vacated the house he refused to pay the remaining of my deposit stating that he spent it cleaning the house when in actual fact i cleaned the house spic and span .and he and the audacity to ask me to go to the tribunal knowing fully well that I don’t have a clue how to do it .and had the cheek to ask me why did you take the property .as if I would know the defects in the property before taking it
What and easy way to Scam tenants out of their deposit .
Just state that the place was left dirty even if it was cleaned to the core .
Sumita · 13 April 2025
★★★★★ 1/5
GoogleTenancy Y1153 by Complete Residential Lettings Ltd CV5 8 BU 49B ALLESLEY OLD ROAD.... MARK THE BIG BOSS.....
Unfortunately according to our meeting to your office today at 2pm between me, you and the owner of the house that I'm in since January 2017 I have give you less than a star ⭐️. Not even half of a star. Your attitude and the landlady attitude today towards me and my brother showed me how greedy and disrespectful you are. Both of you.... over £55.ooo I've paid in 7 years according to your statement that you gave me. Shame on you.....
Narcis · 13 April 2025
Agent replied · 26 August 2024
Hello Narcis, Why are you only stating one side of the story? The tenancy agreement you have taken out on this property has two tenants on it but we have found out there are five of you living there and the other three have not completed application forms and are living there without our consent. The landlord of your property has kept your rent at a very low rent of £825.00 per month when currently those properties are renting for more than £1100.00 per month. You never answer you calls or emails and the only way we can contact you is by physically going round to your property to catch you in. Your landlord offered you a repayment plan which you declined and wanted to pay over a much longer period. We have only received four rent payments over a period of eight months so as you can imagine your landlord has had enough of your promises. If you agreed to the landlords repayment plan, and stuck to it, then we would not be in the position we are now. You were not prepared to make any adjustments to your lifestyle to pay for these arrears. There are five people living at the house which only works out at £165.00 each, so there should be no reason that you are in arrears!
★★★★★ 5/5
GoogleI've been a landlord for over twenty-years and have used various rental agencies over that period of time. Complete residential lettings is amongst the best I have used. Mark and his team will go the extra mile for his landlords. The quality of tenants he has provided me with over the years has fit the high standard of accommodation I provide for them. Totally happy with the service Mark and his team provides...you will too. Highly recommended.
Dean · 28 July 2019
★★★★★ 5/5
GoogleI've been a landlord for over twenty-years and have used various rental agencies over that period of time. Complete residential lettings is amongst the best I have used. Mark and his team will go the extra mile for his landlords. The quality of tenants he has provided me with over the years has fit the high standard of accommodation I provide for them. Totally happy with the service Mark and his team provides...you will too. Highly recommended.
Dean · 5 June 2018
★★★★★ 5/5
GoogleProfessional lettings agents. Always very helpful. Max Peavoy always replies quick and deals with any issues. Thank you.
Shay · 22 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleThe agency is very good and they responded to all my issues very quickly. Doesn’t seem to have a lot of property with them when I approached. But definitely the service is good. Particularly Maxine and Mark, responded to all our requirements well and responded immediately.
Sneha · 19 April 2023
★★★★★ 1/5
GoogleMy sister was messed about for a few weeks, they said she paid her deposit so wouldn't view it to no one else and was still viewing when we phoned up to ask why they said they was not viewing to other people and then my sister phoned up to make out she was interested in the property and they was happy to view it to her after she was messed about for a few weeks it seemed like all they wanted to do was shift blame and not give a proper rest why she couldn't have the house even though they work have garentors and references still wasn't good enough
Patrick · 25 June 2018
Agent replied
Hi Patrick, we apologise that your sister did not get the property that she applied for. She did pay her application fee so that we could start processing her application form along with her partner, however on their applications they didn't pass the credit checks and the landlord needed more security from their application. When you pay the application fee, it doesn't necessarily mean that the property is definitely yours, your application is still subject to credit checks and reference checks. Your sister didn't pay a deposit as this is only required after your application is successful.
Yes, they were able to provide a guarantor, however it is still the landlords decision on who gets the property and whether they want to carry on doing the viewings, as they don't want to lose out on any potential tenants if the application fell through. We refunded your sister the full application fee so that she could find another property to let.
★★★★★ 5/5
GoogleI have been with Complete Residential Lettings for last 1 and half year in Coventry. We had happy living in rental house of their property in Cheylesmore area in Coventry. The property was clean and neat in prime location. Mark and his team were very professional and they resolve any issue reported quickly.
Thank you Mark.
Bhim · 28 July 2019
★★★★★ 5/5
GoogleI have just moved out of their managed property at Coventry. It was nice clean apartment in a really convenient location. Through the year Mark and his team were responsive to necessary queries and helped sort out stuff beyond their control …
Salman · 13 April 2022
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely worst agency. Tricked me 238 pounds in name of holding deposit.
Most unhelpful, worst, unworthy people.
Refused to refund the holding deposit
Farhana · 30 March 2024
Agent replied · 18 April 2025
Hello Farhana, the reason we take a holding deposit on an application is to secure the property for you and to ensure that you are serious about the application. We had commenced your application process and were awaiting them to come back. We are not in control on how quickly your references come back but we do chase them. Your application was not received until Monday 30th October and as you did not have your answer the following day (31st) you withdrew your application. We are legally obliged to ensure full references are completed on all potential tenants. These typically take anything from 2 to 5 days. As you withdrew your application you forfeited your holding deposit as it clearly states on our application form.
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely worst agency. Tricked me 238 pounds in name of holding deposit.
Most unhelpful, worst, unworthy people.
Refused to refund the holding deposit
Fashion · 14 January 2024
Agent replied · 9 November 2024
Hello Farhana, the reason we take a holding deposit on an application is to secure the property for you and to ensure that you are serious about the application. We had commenced your application process and were awaiting them to come back. We are not in control on how quickly your references come back but we do chase them. Your application was not received until Monday 30th October and as you did not have your answer the following day (31st) you withdrew your application. We are legally obliged to ensure full references are completed on all potential tenants. These typically take anything from 2 to 5 days. As you withdrew your application you forfeited your holding deposit as it clearly states on our application form.
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely worst agency. Tricked me 238 pounds in name of holding deposit.
Most unhelpful, worst, unworthy people.
Refused to refund the holding deposit
Farhana · 23 December 2023
Agent replied · 30 December 2023
Hello Farhana, the reason we take a holding deposit on an application is to secure the property for you and to ensure that you are serious about the application. We had commenced your application process and were awaiting them to come back. We are not in control on how quickly your references come back but we do chase them. Your application was not received until Monday 30th October and as you did not have your answer the following day (31st) you withdrew your application. We are legally obliged to ensure full references are completed on all potential tenants. These typically take anything from 2 to 5 days. As you withdrew your application you forfeited your holding deposit as it clearly states on our application form.
★★★★★ 5/5
GoogleThese guys are proper legit! they got me moved-in in record time and assisted with so many other tips and pointers with me being an international student and new to the area, I even got a free ride to the flat! thanks guys! keep it up!
Jerome · 16 May 2020
Agent replied
Thank you Jerome. I hope that you are happy in your new home and we are here to assist you should you need us!
★★★★★ 1/5
GoogleI don't know of any agency that doesn't keep in touch with the clients just as they are, I've been asking them for the key that accesses the back gate for more than 1 year and I still don't have it, and now Friday (16/12/2022) at 3:00 p.m. …
Iulian · 22 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleMark and his team are very professional, never had any issues with them, highly recommend them to all. Great service
Layton · 27 April 2020
★★★★★ 4/5
GoogleDepends on your experience. We rented a horrible home but solely for the purpose of being able to save money as it was the cheapest. It did the job but I'm glad to be gone. That said, complete lettings were reasonable. The landlord didn't get much of his house fixed but the agents did put the questions through so they did their part
Antony · 9 January 2021
★★★★★ 1/5
GoogleIt is the worst service provider. From the resident of Towenelle house Sutton.
Sowjanya · 19 April 2023
Agent replied
Hello Sowjanya, I have just seen your review and I think you have the wrong agency. We have never had a property in Towenelle House. We are based in Coventry so I do feel that you have us confused with another agency. Sorry that you have … More
★★★★★ 5/5
GoogleMark and his team take the hassle out of letting property, nothing is problem that cannot be sorted.
John · 28 July 2019
★★★★★ 1/5
GoogleI normally don't write reviews, but this agency needs attention.
WORST AGENCY I have ever rented property from. They don't care about issues raises with them.
You can call them whenever you want and always talk to machine.
They don't fix raised problems or they try to make you responsible for it.
Very bad experience throughout, please consider twice before choosing them.
Franek · 24 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleMark and his team take the hassle out of letting property, nothing is problem that cannot be sorted.
Phil · 23 March 2018
★★★★★ 5/5
GoogleWe are very satisfied. If you have a complaint you can fill a form online and they react very quickly. The team is friendly
Laura · 24 June 2021
Agent replied · 24 June 2023
Hi Laura, thank you for your kind comments. The online report a repair system we have in place works very efficiently and we are happy that any issues you have had, have been sorted promptly. Regards Mark
★★★★★ 5/5
GoogleWe are very satisfied. If you have a complaint you can fill a form online and they react very quickly. The team is friendly
Laura · 20 February 2021
Agent replied
Hi Laura, thank you for your kind comments. The online report a repair system we have in place works very efficiently and we are happy that any issues you have had, have been sorted promptly. Regards Mark
★★★★★ 1/5
GoogleI would not recommend this agency at all, don't turn up for the appointments, when there is an issue with the property they don't attend to it in good time.
Not a pleasant encounter at all.
L · 13 April 2023
★★★★★ 1/5
GoogleBloody ridiculous service of the agent, when we reached there on time for viewing, she passed right in front of us. And did not even respond after that. What a pity of a service.
Akhil · 19 April 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.