Trusted Agent profile Β· Cheshire West and Chester

Bridgfords Winsford reviews in Cheshire West and Chester

2.5

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…

537 reviews across 3 platforms

14 Dingle Walk, Winsford, CW7 1BA, Cheshire West and Chester, CW7 1BA

Bridgfords's office in Cheshire West and Chester, at 14 Dingle Walk, is rated 2.5 out of 5 across 537 reviews on three platforms, including 77 Google reviews rated 5.0.

Google logo

5.0 / 5

77

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.0 / 5

4

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

456

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Bridgfords Winsford hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Cheshire West and Chester.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Cheshire West and Chester office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

The worst out there

The worst out there, put us through so much drama, very stressful and mentally draining, their mortgage broker is absolutely useless, 4 months later we were declined, absolute waste of time, waste of energy, they just didn't want us to buy it for some reason, maybe because we are a different skin colour to them! Stay away from the burnley branch, good lord, how do they get away with this bs.

Ify Β· 13 August 2026

1/5

Trustpilot

Bridgefords are the worst estate agents…

Bridgefords are the worst estate agents i have ever come across, i am so glad i did not decide to sell my house with them! They never answer the calls, constantly leaving voicemails, very rarely they call you back! I viewed a property with them a week or so ago & no follow up phone call the following day, I wanted to make an offer , left several voicemails & nothing! Please avoid Bridgefords at all costs. They are the worst estate agents i have ever come across. Please stay away!

Lucy Β· 9 June 2026

1/5

Trustpilot

ignored, patronised and falsely accused

3 months into our tenancy we've experience the following with Bridgfords/Countrywide/Entwistle Green (no, I have no idea why they all take turns to email me or why they have different names if they're basically all the same company): * being told I had incorrectly logged repair reports online, despite following the printed handout we were given upon arrival to the letter. when I explained this, all I was met with was "the name of the person who gave you this information". I didn't really care about that, I just wanted the repairs done. This employee then ghosted us and never messaged back. *several issues we reported in our first week STILL have not been addressed, it's a joke. *it took around a month of emails and phone calls with various other employees just to get somebody to sort our broken boiler and thermostat out; we had no heating all that time and this was when it was still freezing every day. *we were instructed to order a bin from the local council and pay for the bin ourselves, then minus that fee from our next rent payment. despite being told to do this, Countrywide/Bridgfords sent us a threatening email saying we were in arrears. I replied back saying this was rubbish, only to be ignored for two days. I only got a reply when I sent a follow up saying I would message literally every day until they backed off and apologised. Funnily enough, 5 minutes later, they finally replied. *it for some reason took a month for them to remove the 'for rent' sign outside. again, as soon as I complained, it magically disappeared shortly after. *I had to fix a broken kitchen drawer myself within the first month myself because they refused to acknowledge the issue which had been present since day 1. *customer service is woefully slow. if you want to communicate via email, you get whinged at and pushed towards phone calls, which you then get dumped onto hold for and have patchy reception anyway. *during those phone calls, I'd be told 'this will happen, the landlord is sorting this', but nothing ever happens. *we've had 3 - soon to be 4 - visits from a contractor with regards to our bath/shower. how it takes this many call outs to repair one tap is beyond me. *this latest instance of the contractor coming around has now broken the bath tap, no hot water, the seal is leaking, he's caused some damage to the kitchen and even our front door doesn't shut properly due to some equipment he'd had resting against the door for an hour. What does Bridgfords/Countrywide have to say about this? 'You should have pointed it out due avoid another unnecessary visit to the property'. Yeah okay, i'm so sorry for beinga dumb tenant who refused to let the contractor leave until i'd magically detected various issues around the house and bullied him into fixing them. if we'd arranged for this to take place when out of the house anyway, what would this 'Emily' have said to me then, "you should have stayed at home and not gone to work to prevent another home visit". what nonsense. this woman is on another planet. I have filed a formal report against her because she shouldn't be offering her own opinions. for a supposed professional, her entire email was nasty and sneering. all in all, incredibly useless company. but I will be happy to update my review with positives if they actually prove they can deliver from now on. We shall see...

MW Β· 26 May 2026

1/5

Trustpilot

Valuation?? They can't be bothered!

Booked in a valuation with Bridgfords. They called the following morning at 830 which was very efficient. Was advised over the phone that this would take 30 minutes. Had a phone call from the Sale branch on the morning of the appointment. Asked if i intended to put my house up for sale, said it would be dependent on the equity we have in the house. He said the valuation would take and hour and a half and he could send a virtual valuation. It sounded like the guy couldn't be bothered at all. If this is the level of experience you get from someone that is trying to get your business, I would hate to think about the experience you would have selling through this place. Really poor service!

Jon Β· 5 May 2026

1/5

Trustpilot

Have reported manager to property…

Have reported manager to property ombudsman. Bridgfords agreed a one percent sale fee to sell grandmothers property. The branch manager, Tammi Moulton, then completed the sale contract on our behalf, changing the fee to 'percentage of asking price' without consent - leading to an increase in fee by hundreds of pounds. This is, of course, unethical, illegal and we are challenging this. Add this to poor service, poor marketing of the property, and poor attitude of the staff members, in particular Tammi Moulton, and I don't think it is possible to find a worse estate agent in Staffordshire. Needless to say, I would avoid using.

Gemma Β· 28 November 2024

1/5

Trustpilot

Landlords (and tenants!) - avoid this agent

To use a phrase, Bridgfords / Countrywide are an omnishambles, when it comes to being a landlord's agent. Landlords - Do yourselves and your tenants a favour and choose a different agent. You will end up doing just as much work managing Bridgfords (actually Countrywide) as you would managing any issues directly yourself. Two particular incidents that wound me up were when they charged us for work done by a decorator, which the decorator later admitted was never carried out; and secondly after forgetting to charge a tenant for costs due to them, they charged us instead, after deposit refund - without agreement or notice (money they still refuse to refund).

Paul_reflects Β· 15 April 2026

1/5

Trustpilot

Got bored of chasing them

Called multiple times to try and get a viewing booked in. Was told multiple times someone would call me back. Got bored of chasing them. They seemed far more interested in getting me to speak to their mortgage broker, and I hadn’t even viewed any houses with them yet! I have no idea how they manage to sell any houses. Quite clearly a load of sales people trying to hit targets and not actually that bothered about selling houses.

Kiwi Β· 15 April 2026

5/5

Google

I would highly recommend Lauren who helped us through our mortgage process, she explained everything making it easy to understand, even helped me set up the life insurance and got me a better deal for my home and contents insurance.I’m now better off financially as well. Thank you Lauren you really are the best and anyone who is thinking about moving home speak to Lauren as she will help you every step off the way finding you the best deals that are out there 😁😁

Tracy Β· 10 October 2022

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for your superb 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

1/5

Trustpilot

Well what I can say! SHOCKING SERVICE.

Well what I can say!! After 7 years we have had enough and made the decision to move after countless problems. I am now having to move away from the area I grew up in and also I have to let my pet dog go after all the problems and YES BRIDGFORDS YOU ARE TO BLAME!!!! When we moved into the property it was just about habitable, it should not of been presented in the way it was but we were desperate. Over the years we improved the property ourselves and made it a nice home and we genuinely felt at home. Problems included heating pump problems, shower problems, we were left without a gas hob for 6 weeks, had to live practically off ready meals. Roof leaks, boiler problems which take weeks or even months to resolve. The penultimate decision to move was made when we were left without heating over the Christmas period, the house ended up like an ice box to the extreme causing massive distress to us and our young children, but they just don't care, waiting days and days for quotes to be accepted. Money comes before Health and Safety with these guys and to top it off we are being harassed to arrange viewings for new tenants, absolute joke. Unlucky for them is that I know property law, probably better than them and I have the right to refuse access to them until tenancy agreement ends. No one from the agency has ever been out to inspect the property in 7 years but they are willing to show people around, for they all know the property could be trashed. Absolutely unprofessional, some staff should be nowhere near the business of real estate. I think they think that payment of rent is just for the property, its not you pay rent for a service to which you do not get! DO NOT RENT A PROPERTY FROM BRIDGFORDS. Its just a shame it has come to this but they are to BLAME FOR IT ALL!! SIMPLE. GOOD LUCK TO WHOEVER MOVES IN!!

REECE Β· 5 February 2026

5/5

Google

Lauren at Countrywide Mortgages has been absolutely fantastic at finding and securing our first time buyer mortgage. She is very professional, always answers emails very quickly and nothing is to much trouble. I would definitely recommend! Thank you so much Lauren for all your hard work and making everything so easy to understand.

Jenny Β· 10 April 2024

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for your terrific 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

What can I say!! Huge thank you to Mandy and Amy for such a professional, tenacious and bubbly customer focused service. Thanks to Covid and a long drawn out enquiry process my completion date was delayed by 8 weeks. However the team at Winsford were awesome. They kept me informed at all times, when above and beyond what was required and kept me sane. (Ladies I owe you lots of cake and a nice cup of tea!) Wouldn't have got there without them. Bridgfords Winsford Mandy and Amy = I recommend them wholeheartedly. Chelle xxPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Chelle Β· 25 October 2021

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for your superb 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

Thankyou so much Caroline! I dont even think 5 stars is a high enough rating! They have been absolutely fantastic from the start when we viewed the property listed through them to finally exchanging! We had a pretty bad experience with 2 houses falling through and a lot stress from previous agents but dealing with Caroline and her team was a breath of fresh air! Booking viewings was easy and although at one point we were undecided between a couple of houses- Caroline was never forceful or 'pushy' and was more than happy to organise a second viewing and ask the sellers any questions we had! When our offer was accepted we had regular phone calls and was kept in the loop at all times with progress! Nothing was ever too much trouble! She went above and beyond in helping to chase solicitors and even worked with the sellers to get outstanding enquiries when it felt we were at a standstill. Thankyou so much for all your help through this process! I would 100% recommend this estate agency to anyone looking to move!!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Catherine Β· 25 October 2021

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for taking the time to leave us your 5* review and recommendation! I will make sure your comments reach our local team and Regional director. Kind regards, Lucy, Customer Relations.

1/5

Trustpilot

Absolutely shocking

Absolutely shocking , no chase ups , no progress or updates for my purchase, no follow up , consequently a Β£400 k purchase failing at the last minute , not qualified to sell houses correctly, , complete garbage im afraid , cost me thousands in abortive fees , totally lied to & lead down the garden path. A waste of 8 months of my life , totally in shock upset & devastated

Melanie Β· 8 April 2026

5/5

Google

The team at Bridgfords have all gone above and beyond supporting my partner and I purchase a home which was listed with them. Caroline was always on hand whether at the end of phone or via email to answer any questions which arose or to provide a sympathetic ear when the going got tough which it did on many occasions. It was a comfort to speak with Caroline on a weekly basis to catch up on how things were progressing and we felt she really did have the best interests of ourselves as purchasers and the vendors at the forefront of each conversation. Caroline introduced us to Chris, the Financial Advisor who excelled in dealing with our mortgage requirements having not had a pleasant experience elsewhere. He restored my faith in taking the leap and looking to move home. 100% recommend the services of the Estate Agent and Financial Team, recommending to friends and family. If we decide to ever move again we would call on Caroline and her team.

Justine Β· 10 October 2021

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for your superb 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

From getting a valuation to the final move, we could not have had better service. Very pleased with the quality of advertising and care taken over Covid with viewings. Caroline was always upbeat and positive after viewings and was genuinely pleased when we had a buyer. Completion took quite a time, due to Covid and pedantic solicitors. Through the whole process Caroline and Jade were always available and helpful. They both went over and above to help with everything, would certainly recommend this team to anyone.

Lynn Β· 10 October 2021

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for your wonderful 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

Thankyou so much Caroline! I dont even think 5 stars is a high enough rating! They have been absolutely fantastic from the start when we viewed the property listed through them to finally exchanging! We had a pretty bad experience with 2 houses falling through and a lot stress from previous agents but dealing with Caroline and her team was a breath of fresh air! Booking viewings was easy and although at one point we were undecided between a couple of houses- Caroline was never forceful or 'pushy' and was more than happy to organise a second viewing and ask the sellers any questions we had! When our offer was accepted we had regular phone calls and was kept in the loop at all times with progress! Nothing was ever too much trouble! She went above and beyond in helping to chase solicitors and even worked with the sellers to get outstanding enquiries when it felt we were at a standstill. Thankyou so much for all your help through this process! I would 100% recommend this estate agency to anyone looking to move!!

Catherine Β· 10 October 2021

Agent replied Β· 8 January 2025

Thank you for taking the time to leave us your 5* review and recommendation! I will make sure your comments reach our local team and Regional director. Kind regards, Lucy, Customer Relations.

5/5

Facebook

Professional, friendly staff. Sold our house quickly with minimal fuss. Easy to rearrange viewings around work. Think they could’ve been stronger pushing back on our buyers who dropped their price at point of contracts being signed. Big drawback though is their recommended conveyancer Axis. I cannot emphasis enough how truly, HORRENDOUS they are. Don’t use them. Oliver and Lauren have been helpful trying to chase them up and highlighting the issue internally in Bridgfords but it’s had little impact. If we could do it again, we wouldn’t go anywhere near Axis. Not worth the stress and upset.

Jemma Β· 15 February 2025

Agent replied Β· 22 July 2025

Hi Jemma, Thank you for your feedback and for highlighting the professionalism and friendliness of our staff. I'm sorry to hear about your experience with the recommended conveyancer, Axis. Please reach out to us at review@countrywide.co.uk so we can address your concerns further. Best regards, Lucy, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Avoid

Unfortunately, i read these reviews quite late and I am in agreement with all the negative opinions about Bridgfords Withington. We tried to buy a flat, but when we told them that we have our own mortgage advisor, the communication stopped. When we tried to get updates, they would try to discourage us to continue. They went on making an offer for our maximum budget, despite only having 1 additional buyer who offered 25k less than us. Dishonesty/ lack of transparency and totally unprofessionalism, especially Richard/ Hammad. I am happy I did not use their services, and I now select properties which are not in their portfolio. Quite sure the seller has received a lower offer as well, which is a shame as the flat was superb. Avoid!

Horia Β· 4 June 2024

5/5

Trustpilot

Holly & Nathanial @ Stockton Heath

I’m so grateful to Nathanial, Holly and Sam at Bridgfords Stockton Heath. They’ve helped me through two moves during one of the hardest times in my life, and their support has genuinely meant the world. They were kind, patient and completely on top of everything. Thank you for going above and beyond for me.

RL Β· 4 August 2026

5/5

Google

Great team, followed everything through professionally. We completed the sale sooner than we anticipated.

Teresa Β· 10 September 2026

Agent replied Β· 10 October 2026

We are thrilled to hear that your experience with our team was top-notch and that we were able to exceed your expectations! Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

3/5

Google

Bridgfords would be in dire straits without Mandy at the helm. Whilst Bridgfords were selling our property Mandy was almost on her own from day to day without any support. She was available as best she could be for us and helped us out willingly which was appreciated. She is a huge credit to Bridgfords. She was in the very difficult position of having to do a valuation visit at the same time as we were moving and needing to hand the keys in. The Estate Agents for the vendor we were buying off always had three staff on duty in the agency.

DAI Β· 10 April 2024

5/5

Google

Caroline, Sarah and Tina are all staff at Bridgefords, they provide a great service. My dad who is 89 moved recently to live nearer to me, we decided to use Bridgefords and what an excellent choice we made. They are all very professional and we’re so good dealing with my father and me. They are very personable and keep you informed, nothing was too much trouble. Can’t speak highly enough of them so senior managers at Bridgefords take note you should be very proud and use this branch as a model of excellence. Many, many thanks Carol and Brian both ex management trainers.

Carol Β· 10 October 2020

Agent replied Β· 24 October 2024

It is great to read that you had a fantastic experience with our local team and I would like to thank you for taking the time to leave your review. Best wishes, Scott

5/5

Google

I have never experienced such amazing customer service like I have at Bridgefords! From start to finish Amy and the team have done everything to look after me during the process of buying my first property. The whole thing has been a breeze with the team by my side! Can not thank you all enough πŸ™πŸ½ I’ll be in soon with some presents! Thank you Jake

Jake Β· 10 October 2022

Agent replied Β· 24 October 2024

Thank you for taking the time to leave us this tremendous 5* review. Kind regards, Lucy, Customer Relations

5/5

Trustpilot

We are letting

We are letting - our Main contacts have been Through Megan M . She has proven knowledgeable around the new legislation. Flexible in her dealings with us . Most importantly easy to communicate with and responsive. Grace her colleague appeared friendly and focused and a team player. It’s early in the process but we are impressed

David Β· 13 June 2026

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Bridgfords's Google reviewsLeave Bridgfords a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Bridgfords Winsford hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Cheshire West and Chester.

What do you need help with?
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent