Every review we hold for the Camden office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve been renting through this agent for 3 years at The Silk District, and it’s been a great experience. Tingting has been incredibly helpful in finding me a comfortable property at a good price. She always considers things from my perspective, which I really appreciate. Their management team is also very responsible and easy to reach whenever needed. I’m about to renew my lease again this year and truly hope I can continue living here.
David · 26 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI rented my flat from them. They have lots of nice apartments to choose from. The service provided was pretty good. The rental consultant Tingting is really helpful as she always replied promptly! I was also given a tenant handbook when I moved in, which is comprehensive and thoughful!
Hao · 23 March 2024
Agent replied · 22 October 2024
Thanks! It's our pleasure assisting you find a great place to live :)
★★★★★ 1/5
GoogleThe renting experience was good, but dealing with their facilities manager is just insane. If anything happen in your property and if you need to connect with their so called "Property Management team" I wish you good luck. I am struggling to get basic things sorted at my leased property for over 45 days now but in vain. Their Property Management number always gets into voice mail and even if you leave a message as URGENT, it is just ignored and no one will call you back. Even safety hazard issues are not given any priority. You are at their mercy. You are stuck with them as you already signed the contract and cannot do anything but wait. Keep following up every week and nothing progresses. Good luck if you have to deal with their "Property Management team" I have been left begging since I moved in, a horrible state to be in.
I wish google has negative ratings........
Jiten · 17 December 2025
★★★★★ 1/5
GoogleI used Hoxton property (part of One Move) for an apartment in east London.
The experience was extremely frustrating.
Apartment was nice - furniture though was put together by someone who I can only assume was doing it for the first time (vent bed leg, 'spare screws' left on the floor.
The issues really began when it came to contracts - check all the finer details and ask what will happen in all eventualities.
They denied helping me find a replacement tenant as if I didn't before contract end they take 100% deposit. I did find someone but it still cost me and the new tenant huge amounts for a name change on the contract.
Support was very poor and felt they were looking for every angle to slow the process and charge me.
Wouldn't recommend.
Ben · 24 October 2019
Agent replied · 22 October 2024
Dear Ben, Your deposit was with protection scheme so no one could just "take" your deposit. We advised you the risks involved if you abandon your tenancy, your landlord would be in his rights to claim certain costs from you which can cause you loose your deposit or even dealing with legal procedures.
We exchanged many calls and emails with the replacement tenant you proposed and ensure she was fully comfortable to make a commitment, all done before your relocation.
We operate a clear fee structure which meets industry standards.
Finally you did not follow our key return instructions and we had to make arrangement within short notice to retrieve your keys.
We as the managing agent acts fairly and according to laws, your landlord has provided a very good quality modern new build with brand new furniture installed prior letting to you. Your observation could be very helpful if you let us know, sadly we found no records about this matter.
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid One Move Property Group at all costs
I signed an Assured Shorthold Tenancy for an apartment at Baltimore Wharf in September 2025. On the day of move-in, the property was completely uninhabitable:
• Pest infestation inside the washing machine, under the kitchen skirting boards, and even in the bedroom.
• Mould and dirt on the ceiling ventilation unit.
• Unsanitary freezer and stained furnishings.
• Damaged flooring/skirting creating harbourage for pests.
The landlord’s own inventory report explicitly confirmed “large amount of small insects” and “evidence of pests,” yet the agency repeatedly denied any infestation and falsely claimed the flat had been handed over to a “professional standard.”
Despite raising these issues immediately, I was unable to occupy the property at all, causing me significant stress, wasted time, and financial loss. Rather than taking accountability, the agency delayed, denied, and tried to shift blame.
This experience has been appalling. Their conduct shows a lack of professionalism, honesty, and duty of care. If you value your health, time, and money, do not rent with One Move Property Group
Apollo · 16 October 2025
★★★★★ 1/5
GoogleI’m a landlord and I entrusted One Move Manchester with managing my flat. Over the past year, the service has felt unproactive and largely absent: very few proactive updates, slow replies when I had questions, and minimal help with day-to-day property matters. As a client, it felt like commissions took priority over support and advice. I had very few useful interactions for the fees charged.
Earlier this year, I told the agency I intended to end the management at the end of the current term and switch to self-management. Later, I was told the tenant wished to renew. I said “OK” in principle to the tenant staying, but I did not sign any renewal of the tenancy, nor any extension of the agency’s management mandate.
Despite that, the agency sought to keep managing and to keep charging fees for the next period, leaning on my simple “OK” as if it were a formal agreement. I was also met with questionable legal arguments aimed at discouraging me from taking back control.
Overall, I’m disappointed with how this was handled: little visible work over the year, but a strong focus on commissions and on continuing the relationship without a signed renewal agreement.
Advice to other landlords: keep everything in writing, ask for clear, dated evidence for any “renewal fee,” and explicitly approve (or refuse) any extension of the management mandate before the end of the tenancy.
Kevin · 15 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience renting with the help of Jade and Ting. They are professional, patient, and very responsive throughout the entire process. From understanding my needs to recommending suitable properties and assisting with the lease, everything went smoothly. They made the whole experience stress-free, and I truly appreciate her dedication and attention to detail. Highly recommended for anyone looking for a reliable rental agent!
Harrington · 18 December 2025
★★★★★ 1/5
GoogleThe company is horrible. I worked the company for short term renting like 6 months then left the flat. After 1 month later did not refund my deposit and giving me unrealistic excuses not refund my deposit. I do not recommend the company anyone, very bad, unproffessional.
Also the company gave me unrealistic excuse do not refund my deposit. They are saying worktop burned 2 cm and they will replace. First of oll worktop cannot burn it is marble. Another point how they proof did I burn with 2 cm. It is ridiculous reason. And noone responds phone and email. I do not recommend anyone
Agna · 23 March 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Agna, We are a member of TDS deposit custodial scheme, in which all tenants deposits are held by the scheme. Any dispute are adjudicated by TDS which is a government approved scheme.
All our tenants are asked to fill in a checkout preparation form one month prior, to help all tenants to prepare early. Common reasons to cause delays in deposit conclusions are arrears and damages quote, with third party inventory reports done for clients checkin and out as evidence for tenants and landlords.
You can contact our property managers at admin@onemovegroup.com
or book an appointment at our London or Manchester Office to discuss your case.
We look forward to hear from you.
Thank you!
★★★★★ 1/5
GoogleOne Move asked us to give a "reservation fee of £5000" to reserve a flat which wasnt a proper process. When this fell through, they have not paid us back. The agent for One Move Group is Nicole Zhao, and she/they are now unresponsive.
We went straight to the Ombudsman Service and they have ruled in our favour and ordered One Move Group to pay us back the money, but they have not replied or payed us back and this will be going to court. They have also been additionally fined by the Ombudsman, and will be going into further litigation.
Do not use this company. Awful company with no moral ethics.
Gabriel · 23 October 2023
Agent replied · 22 October 2024
Hi Ali, sorry to hear about your experience. We are instructed by the property owners and had to deal with the procedures. Your case has been solved at last. Thanks for the comments and we will be taking this opportunity to improve the services. :)
★★★★★ 1/5
GoogleThey have a hotline but never answers the phone. It is a one man/woman company. Once they enlure you to sign the contract you will find them non responsive and stonewalling you.
The sale/let/management team is made of one person only called Nicole who works part time and never answers calls. You can only leave her messages and if you are lucky and humble enough you may get a reply after a week. Avoid this company like a plague.
Leo · 24 October 2024
★★★★★ 5/5
GoogleSalem was able to answer my questions quickly and properly. He was able to discuss the current and future rental market in London for someone like me who's new to London but also an auditor as a profession. Thanks, Salem!
Carlo · 24 October 2019
Agent replied · 22 October 2024
You are more than welcome Carlo. If you wish to find out more about the current property climate or if you have any questions regarding your move please drop me a message directly or head over to our social media pages to keep track with all upcoming listings and news! Thank you
★★★★★ 1/5
GoogleWorst experience ever with one of their letting agent desh raja and not being helpful, rude, unprofessional.
please do not make any payments if they ask
Chirayu · 7 May 2025
Agent replied · 9 June 2025
Dear Chirayu, The named individual isn't and hasn't an agent in any of our offices, we are not associated with Desh Raja in anyway, past and present. We also do not have your name registered in our database, or any contacts made by you. You are welcome to contact us, and the police, to provide more information if a scammer is posing as our agent.
We wish you all the best, do not hesitate to contact us if you think we can help.
One Move Group has no such person in the team, I am afraid we cannot help you. Hope it gets sorted out for you soon.
★★★★★ 1/5
GoogleWorst experience in terms of property management. It has been around 2 weeks since we moved to property and 2 weeks of chasing the agents for cleaning, repairs and so on. No cleaning was done prior to our move in and after our continuous chase of 3 days cleaner only came once to do partial cleaning with a promise to come back again and since then no coming back. We have been chasing the property management team and our agent from 2 weeks to visit the property for multiple repairs and there is no response 😡. Why to lend the property if there is no look back. Who should we speak to if we have issues ?
Anshuman · 23 October 2020
Agent replied · 22 October 2024
Hello Mrs Bhalla, firstly I must apologise for the poor experience you feel to have received from our property management team thus far, I assure you our customer satisfaction is of the utmost importance to us and we take comments such as yours very seriously. I have escalated this to senior management, you will receive a phone call tomorrow with a detailed plan to fix the issues you're experiencing. In the mean time, please call me on 07926955584 if you have any other questions, I will be happy to assist in anyway I can. Thank you for your patience.
★★★★★ 5/5
GoogleWe just signed a contract for a rental in Whitechapel and the service provided by Aaron was exceptional. Always quick to respond to my messages, and from showing us the property to arranging all the paperwork, Aaron was really warm, professional and helpful. Could not have wished for the process to be any smoother. Really happy with the service overall.
Alexander · 23 October 2020
★★★★★ 5/5
GoogleI have worked with Vicky and One move group for the past 4 years. The team in both Taiwan and London are very professional and have helped a number of my clients through the buying process.
They offer a fantastic service.
If you are looking at UK property then their expertise is excellent.
I would highly recommend this company.PositiveProfessionalism
L · 23 October 2020
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible customer service. Long argue because the owner did not want to give the deposit back to the agency. The four tenants we need to solve the problem on our own via the Tenancy Deposit Scheme. No information from One Move Property Group, really shady situation, no answer to emails or calls. We finally get our deposit back 2 months after the end of the contract. Absolutely no commercial gesture and consideration for the customer.
Mathilde · 24 October 2019
Agent replied · 22 October 2024
Hi Mathilde, thanks for your comments, we always aim at giving good renting experience for tenants as best as we can.
We understand your frustration and we are in the same situation. Your deposit was held by the Landlord, who regretfully has significantly delayed his repayment to you despite our constant chase. We tried to solve the situation with more than 20 emails, and we also have advised you to contact Tenancy Deposit Scheme in order to push for a faster action. We are sorry for your experience, and we are glad that now your Landlord has then FULLY repaid your deposit.
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to share my experience of One Move Property group. I find the staff very friendly and helpful Especially Mr Salem Aboulela. So impressed that he managed to rent my apartment within 2 days on the market. He even offered to shop some furniture requested by tenants on my behalf. Truly helpful and efficient especially I am not resident in the UK. Thumb up for Onemove!!
Widjaja · 24 October 2019
Agent replied · 22 October 2024
You are most welcome Mr Luman, your home is safe in our hands, thank you for your kind words.
★★★★★ 1/5
GoogleThe agency you can't even get in touch with. I tried to call few times regarding the flat that has not even had any photos on the ad, and I keep being directed to the voicemail. Extremely bad experience. Moreover, I would never rent anything from the agency that you can't even communicate with properly. It is not worth it to work with people like that.
John
Fff · 24 October 2019
Agent replied · 22 October 2024
Hello, firstly I must apologise for the inconvenience you have experienced so far. OneMoveGroup aim to be attentive and efficient with all applicants, tenants and landlords. Please give me a call directly on +447926955584 and I will be happy to assist with your enquiry.
★★★★★ 1/5
GoogleCan anyone tell me how to get in contact with this agency? I've been calling for 3 days and it always redirects me to voicemail. Is this a real company?
EDIT: I have left multiple voicemails about a 3 bed property in Wenlock Court. I would like to organise a viewing please.
Astro · 24 March 2022
Agent replied · 22 October 2024
Hello Astro, we cannot match your profile with callers details unfortunately. It has been an overwhelming time, if you were redirected to voicemail do leave a message so we can deal with your enquiries. Thanks for your patience.
★★★★★ 5/5
GoogleSuperb experience and help from Tingting the agent and the agency. Spot on. Appreciate it!
Ciprian · 27 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional service, I dealt with Laurentiu, and he was amazing very understanding and helpful with any questions, always fast to reply and ready to help. Very happy with my apartment aswell!PositiveProfessionalism
Vee · 23 October 2021
★★★★★ 5/5
GoogleThe company stands out among other real estates. The company is modern and orderly. I especially recommend Salem Abouelela, who is helpful, contact with him is very good at all hours, quickly and flexibly solves any problems.
Grzegorz · 24 October 2019
★★★★★ 5/5
GoogleOur firm worked with Angie and her colleagues in relation to a commercial property transaction in Fitzrovia, Central London. They were professional and acted swiftly, securing the property within one week.
Harrison · 23 October 2020
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional service, highly recommend using this company if you are looking for a rental property, a big thanks to Aaron for all his help.PositiveResponsiveness, Professionalism
Michelle · 23 October 2021
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.