5/5
Rating only, no written review.
Agent replied · 11 June 2024
Hello Joshua Hawkins Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team
Trusted Agent profile · Bromsgrove
★★★★★
310 reviews across 1 platform
11 Worcester Road, Bromsgrove, B61 7DL
Leaders Lettings's office in Bromsgrove, at 11 Worcester Road, is rated 4.6 out of 5 across 310 reviews on 1 platform, including 310 Google reviews rated 4.6.
Every review we hold for the Bromsgrove office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Rating only, no written review.
Hello Joshua Hawkins Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Eva Kulcsar, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Bromsgrove team. It's fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Joe Fisher! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Dear Dennis Cook! Thanks for the amazing review and star rating! All the best, Customer Care Team
5/5
Rating only, no written review.
Hello Chris Magalhães Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Leaders Estate Agents Bromsgrove
5/5
Rating only, no written review.
Hi Lewis Little, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Bromsgrove team. It�s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Leaders Estate Agents Bromsgrove
5/5
Rating only, no written review.
Hello Clare Scattergood Thank you for your review. We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us. Many thanks Customer Care Team
3/5
Rating only, no written review.
Hi Peter. Thanks for taking the time to leave us a review. We always want to offer the highest level of service wherever possible to our customers so would be interested to know what we could do differently in future to deliver a better and hopefully 5* level of service. If you would be willing to provide more feedback, please write to us at customerrelations@lrg.co.uk
4/5
Rating only, no written review.
Hi, Grace Holden! Thanks for the great review! All the best, Leaders Estate Agents Bromsgrove
5/5
Rating only, no written review.
Hi Leon Swindale! Thanks for the amazing review and star rating! All the best, Leaders Estate Agents Bromsgrove
1/5
Rating only, no written review.
Hi June-Marie, we're saddened to see that our team in Bromsgrove have received a low star rating following your experience with them, if you could provide more information to us we would like to know if there is anything we can do to improve your experience and if necessary refine our services moving forward. Please either reach out to us via email at customerservice@leaders.co.uk or contact us on 01344758596 as we'd be more than happy to discuss this with you. Kind Regards, Leaders
3/5
Rating only, no written review.
4/5
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
Hi Bob, we're saddened to see that our team in Bromsgrove have received a low star rating, if you could provide more information to us we would like to know if there is anything we can do to improve your experience and if necessary refine our services moving forward. Please either reach out to us via email at customerservice@leaders.co.uk or contact us on 01344758596 as we'd be more than happy to discuss this with you. Kind Regards, Leaders
3/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Never use these
2/5
Rating only, no written review.
4/5
Rating only, no written review.
4/5
Rating only, no written review.
Hi there, thank you for giving us a 4* review! We are always looking to improve and would love to know what we could have in order to have achieved a 5* review from you. If you have a moment, we would really appreciate it if you could get in touch with the Bromsgrove branch at your earliest convenience to let us know how we can work on our service for the future. We hope to hear from you soon. Kind regards, Leaders
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Awful!!
Hi there, we're sorry that you feel this way. We have looked into your case for you and have been informed by Ryan in branch that we passed on your reported maintenance issues to the landlord, as we are unable to instruct anything on their behalf. The landlord informed us that they would liaise with the contractor and we asked the contractor to call you regarding the issues. Unfortunately in this situation there is nothing more we can do as it is now with the landlord and contractor to resolve.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.