Trusted Agent profile · Brighton

Eightfold Property Brighton reviews

3.6

★★★★★ Good

338 reviews across 2 platforms

35 Providence Place, Brighton, BN1 4GE

Eightfold Property's office in Brighton, at 35 Providence Place, is rated 3.6 out of 5 across 338 reviews on two platforms, including 308 Google reviews rated 3.7.

Google logo

3.7 / 5

308

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

30

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Eightfold Property hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Brighton.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Brighton office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Rating only, no written review.

Fred · 11 January 2024

5/5

Google

Rating only, no written review.

Hannah · 12 December 2023

5/5

Google

Rating only, no written review.

Antonythas · 12 December 2023

3/5

Google

Rating only, no written review.

Joanne · 13 October 2023

5/5

Google

Rating only, no written review.

Rabira · 13 October 2023

3/5

Google

Rating only, no written review.

Maria · 13 September 2023

1/5

Google

Rating only, no written review.

Frankie · 10 June 2023

1/5

Google

Rating only, no written review.

Margo · 10 June 2023

2/5

Google

Rating only, no written review.

Hamish · 10 June 2023

1/5

Google

Rating only, no written review.

Mahi · 10 June 2022

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for your review. Whilst we can't comment on your concerns, as you haven't written anything, we can confirm we are no longer working with the landlord in question.

1/5

Google

Rating only, no written review.

James · 10 June 2022

Agent replied · 11 June 2024

Thanks James, we can't comment on your experiences, as you haven't written anything and have never been a tenant or landlord of ours, but if you wanted to get in touch with the office, we'd be happy to address your concerns.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Lauren · 10 June 2022

3/5

Google

Rating only, no written review.

Christopher · 10 June 2022

1/5

Google

Rating only, no written review.

Dom · 10 June 2022

1/5

Google

Rating only, no written review.

Hugo · 10 June 2022

1/5

Google

Rating only, no written review.

William · 10 June 2022

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for your review William. We understand and sympathise with your frustrations, as they are some we share too. We will no longer be working with your landlord in future, but wish you all the best, along with our apologies.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Aidan · 10 June 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hi Aidan, thank you for taking the time to write us a review, however we have no record of ever having an interaction with you. Please get in touch with the office so that we can look into your concerns.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Willow · 10 June 2022

Agent replied · 11 June 2024

Hi Willow, thank you for your review. Your group attempted to take a 3 bedroom HMO with 4 tenants and put no subject lines on your emails, resulting in them going into junk. Your holding deposit was returned as soon as your bank details were received and the full total will reach your account in 3-5 business days. We wish you all the best of luck in your ownward property search.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Andrew · 10 June 2022

1/5

Google

Rating only, no written review.

El · 10 June 2021

5/5

Google

Rating only, no written review.

Chris · 10 June 2021

5/5

Google

Lovly

Me · 10 June 2021

1/5

Google

Rating only, no written review.

LMH · 10 June 2020

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave us a review. I'm afraid with no name and no text, we're not really able to address your concerns in any way. Please get in touch and we'll be more than happy to help!

1/5

Google

Rating only, no written review.

Sta · 10 June 2020

Agent replied · 11 June 2024

Thank you for taking the time to leave us a review. I'm afraid that with just a rating and no name, or further information, we can't find any information to be able to address your particular grievance. If you'd like to get in touch with the office, we'd be more than happy to look into it further for you.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Eightfold Property's Google reviewsLeave Eightfold Property a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Eightfold Property hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Brighton.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent