Trusted Agent profile · Brierley Hill

PTN Estates Brierley Hill reviews

4.2

★★★★★ Great

68 reviews across 1 platform

74 High Street, Brierley Hill, DY5 3AW

PTN Estates's office in Brierley Hill, at 74 High Street, is rated 4.2 out of 5 across 68 reviews on 1 platform, including 68 Google reviews rated 4.2.

Google logo

4.2 / 5

68

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Brierley Hill office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Can not fault ptn estates at all fom viewing the rental property to getting the keys only took 6 days Ann was brilliant with us especially when I was stressed and she made everything so much easier would like to thank Ann Sarah and all the team you are all great thanks again. Robert and Barbara Walker.

Barbara · 16 December 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thank you Barbara, we hope you're both very happy in your new home, it was a pleasure being able to help you !

5/5

Google

PTN took over our previous property who was managed by Sarah, Sarah made sure everything was getting done if we had a issue and always kept us in the loop if any work was taking place, we've just moved out and with the help of Sarah there wasn't any stressful situations it all ran smoothly so thank you to you all for all your help.

Nicole · 16 December 2025

5/5

Google

Outstanding tenant repair service this evening. Returned from work to find a wet patch on the wall directly under the boiler cupboard. I emailed the Out of Hours contact email and within an hour I had a reply from Sarah W informing me that she will arrange the repair. Dave the gas man came out straight away, despite it being almost 7:30pm! Problem was fixed within 20 minutes. Brilliant service from you both, thank you!

Haribo · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Thank you for taking the time to leave us a review, i'm glad to hear your happy with our service

5/5

Google

Recently sold my house with a few bumps in the road that Jan and her team managed to iron out for me. They were fantastic and I’m so grateful to them, very pleased from start to finish…..

Jon · 13 November 2024

Agent replied · 10 November 2024

Thank you so much for the review, Jon. Your feedback means a lot to us! It was a pleasure working with you, and we hope you'll think of us again in the future.

5/5

Google

It was really a great experience to with with Jan and the team at PTN. Superb!!

Thomas · 26 June 2025

Agent replied · 10 August 2025

Thank you so much for your lovely review! We're thrilled to hear you had a great experience with Jan and the team. We’re always here if you need anything in the future. 😊🏡, The PTN Estates Team …

5/5

Google

By chance I was led to Sarah at PTN. They quoted AND achieved a better sales price than other valuations had promised. Sarah and Jan were excellent and I would highly recommend them.

Chika · 14 September 2024

Agent replied · 23 October 2024

Thank you so much for your kind words! We're thrilled that Sarah and Jan were able to exceed your expectations and achieve a fantastic sales price for you. It was a pleasure working with you, and we're so happy you chose PTN Estates. Your recommendation means the world to us! Wishing you all the best in your new chapter. 🌟🏡

5/5

Google

Sarah and her team managed to find a suitable tenant for my property within days. They were always friendly and approachable and dealt speedily with all of my queries in a very professional manner. Wouldn't hesitate to use their services again in the future.

Julie · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Thankyou Julie

5/5

Google

We have used PTN estates several times in the past and have always found Jan, Sarah and the rest of the team very professional with a friendly touch. Nothing is too much trouble for them and we would highly recommend them

Jane · 16 March 2026

5/5

Google

I’ve used this company for a couple of years now and always been happy. I’m a landlord and have been happy with the company’s vetting process. Money has always been paid on time along with all invoices being done correctly in a timely manner. If my tenants have a problem I am contacted quickly by agency to solve said issue. I also find the staff very supportive if I have a question.

Heather · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Thank you Heather

5/5

Google

A very responsive team..Thank you for the help.

Doina · 16 November 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thank you !

1/5

Google

Don't believe everything you read, it's sometimes just smoke and mirrors .... I had a viewing booked for today, nobody there, I called the agents and they said that it's not even in their systems, 40 minutes there 40 minutes back, all I got was an apology and "shall we book you tomorrow" so unprofessional it's disturbing to read the other's reviews ...... ABSOLUTE SHOCKERNegativeProfessionalism

Eric · 24 October 2022

Agent replied · 21 June 2024

Hi Eric. I have checked the call logs and Ann in the office stated that we could probably arrange a 9:15am on Tuesday morning but we had to check if the keys were returned from the other agent, when Ann tried to call you back you ended the call. All appointments we make the viewers are sent email and texts to confirm. If you wish to re-arrange please do not hesitate to contact us and we will be happy to organise.

5/5

Google

Dealt with various Estate Agents, but PTN and Sarah are prompt, effective and have high knowledge on how Sales and Lettings should be conducted. If considering Selling/Purchasing or Letting then please do consider them as I have had the pleasant experience of working with them.

JS · 12 April 2024

Agent replied · 21 June 2024

Thank you 😊 all the best with your new property …

5/5

Google

Our house had been on the market for 18 months (one sale fell through) with a well known agent. Went with PTN in November 2020, photos were brilliant, within a day had 11 viewings booked for the week. Sold in January. Communication with Sarah and team was excellent. Would definitely recommend!!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Jill · 22 June 2021

5/5

Google

Helped myself and my partner get our first home together and went the extra mile when we fell short on a previous property, very professional and loved our move in box which we got with our new home

Steve · 16 April 2024

Agent replied · 21 June 2024

Thank you Steve, we hope you are very happy in your new home

5/5

Google

PTN Estates recently sold our house for us. The help that we received from Sarah Priest, Jan and team was Top Class. The knowledge and expertise they have shines through in all aspects of their work. I would recommend PTN Estates to anyone who sells or buys a house. They make the process a whole lot easier. A++++++

Matt · 23 June 2019

5/5

Google

We have used PTN agency for the past 16 years, they are an excellent agency, very professional, excellent service. They are informative, accurate and up to date with all property regulations. Highly recommend them to all landlords and tenants, buyers and sellers. Thank you.

Amy · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Thankyou Amy for your continued support

5/5

Google

Having been with another large letting company previously, working with PTN estates has been a delight. They are helpful, efficient, communicative and being local, on-hand - the difference is extraordinary. I wish I had made the switch much sooner, I would highly recommend.

N · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Thankyou so much, it has been a pleasure working with you.

5/5

Google

Approached the agents about finding a property to let, liased with Ann, and managed to get keys to my new home in less than 3 weeks. Was kept informed throughout the entire process, and and everything was made straightforward. Fantastic service.PositiveResponsiveness, Professionalism

Owen · 22 June 2021

1/5

Google

Wanted to book viewing for a house, called them said they will get back to me with timming, didn't hear anything back, sent them messages and they said someone will get back to you.. been a week and still nothing I don't think that's good for buyer or seller!

Tabz · 22 June 2022

Agent replied · 21 June 2024

Hi Tabz Was it for Dennis Hall Road ? I tried to arrange viewings and the vendor advised she was withdrawing from the market. Apologies I did think I had contacted everyone on my list. If anything changes or I get anything similar I can let you know accordingly. Just drop me an email with your contact details sarah@ptnestates.co.uk Kind regards Sarah

1/5

Google

Absolutely useless. Unhelpful. Did not want to chase the chain. Frequently commented that "it will be what it will be" instead of trying to work things through and come up with solutions. Our chain collapsed don't to yhe lack of support from PTN Estates. Avoid at all costs.NegativeQuality

Claire · 22 June 2022

Agent replied · 21 June 2024

Hi Claire Sorry to read your review, I have checked our systems and I am unable to locate you as a client, could you please call or email me sarah@ptnestates.co.uk and advise if you are registered in a different name so I can look into your complaint, kind regards Sarah

5/5

Google

Great team, so helpful in all aspects, the staff always happy to help with any questions or problems we had, highly recommend this estate agents......

Sue · 12 April 2024

Agent replied · 21 June 2024

Thank you 😊 …

5/5

Google

Lovely staff. Do the job.

Viv · 23 February 2025

Agent replied · 12 April 2025

Thank you for your review! We're glad you had a positive experience with our team.

1/5

Google

If a landlord don't use this agent. Your house will be a wreck if and when you get it back. Pre inventory means nothing . As a landlord you have to pay.

John · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Hi Mr Faulkner, i'm sorry you are upset however as previously discussed we will not enter into further correspondents regarding these issues. You have been provided with the details of the PRS and Property Mark. I would like to point out that the checkout inventory was completed in November and you returned home from Spain in February. The tenants had lived in the property for over 5 years with permission for pets and to run a childminding service, therefore the claims you would like to make are unsanctioned by the deposit protection service, you were given the option to use the deposit protection disputes service and declined the opportunity, we also paid for cleaning as goodwill, therefore we have fulfilled our obligations to you as a landlord and your previous tenants.

5/5

Google

I can't fault ptn at all all staff are very friendly and go out of their way to help you ,excellent service would highly recommend

Claire · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Thank you Claire it has been a pleasure working with you, and we wish you every happiness in your new home

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read PTN Estates's Google reviews

Questions about PTN Estates Brierley Hill

How many reviews does PTN Estates Brierley Hill have?

PTN Estates's Brierley Hill office has 68 reviews across 1 platform: 68 on Google.

What is PTN Estates Brierley Hill's rating?

PTN Estates Brierley Hill is rated 4.2 out of 5 across all 68 reviews, and 4.2 out of 5 on Google from 68 reviews.

Where is PTN Estates's Brierley Hill office?

PTN Estates Brierley Hill, 74 High Street, Brierley Hill, DY5 3AW.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.