Trusted Agent profile · Brent

UK REALTY MANAGEMENT LIMITED Brent reviews

4.0

★★★★★ Great

63 reviews across 1 platform

201 KENTON ROAD, Harrow, HA3 0HD, Brent, HA3 0HD

UK REALTY MANAGEMENT LIMITED's office in Brent, at 201 KENTON ROAD, is rated 4.0 out of 5 across 63 reviews on 1 platform, including 63 Google reviews rated 4.0.

Google logo

4.0 / 5

63

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Brent office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I had an urgent need for a room and they helped me find one within just 4 hours when I had no other options. The service was very fast and reliable. Even after that, if there are any issues or changes needed, they resolve everything within working days smoothly. Big thanks to Saumil bhai and Krusha ji for their great support. Highly recommended!

Himanshukumar · 12 April 2026

1/5

Google

Very bad experience. We stayed at their property for an year. Privacy term does not exist when you are staying with them. In the whole year, we never got a pre notice that someone has to visit the property. They just came in whenever desired and even entered the rooms multiple times. There was a time my partner was out from the shower and was changing in the room and Mr. Soumil barged in the room without even knocking. We were saved as he was standing at the door and resisted. We spared him that time out of humanity. But the same people at the time when I had to leave the property, charged £120 from my deposit for "deep cleaning" even when i had scrubbed the room throughout while leaving the property. I even made the video of the clean room when i left. Still they say your video wasn't detailed. How detailed cleaning do you expect from a tenant? There was even mold growing on the walls of the property. The lights were leaking water like a tap. No compensations made for that harassment, then why this little deduction. On the top of everything they never take any calls. I wish I had read their reviews earlier.

Omkar · 28 October 2024

Agent replied · 11 November 2024

Hi Omkar, Thank you for sharing your feedback. We understand your concerns, but we would like to clarify a few points regarding your experience. Firstly, it’s important to note that several of your housemates from the same property have left similar reviews. While we respect everyone’s right to share their thoughts, we understand that this might have been a coordinated effort to present a particular view. Regarding the deposit, please understand that we act as intermediaries between tenants and the landlord. After conducting the inventory and sharing the report with the landlord, they were not satisfied with the condition in which the room was left. As for privacy and visits, we always strive to respect our tenants' space and ensure that proper notice is given before entering the property. We have records of calls, messages, or emails being sent prior to any necessary visits. However, if there was any lapse in communication, we sincerely apologize for any inconvenience caused. We value your feedback and wish you the best moving forward.

5/5

Google

Thank you so much UK reality management, my sister Doreen and I appreciate you so much especially Samarth Desai was extremely helpful at all times any time I call him he is always available for help. I experienced smooth and stress free with Great service by Samarth Desai . Samarth handled getting my deposit well with stress free . I highly recommend Uk reality and Samarth good management.

Asimah · 17 July 2025

5/5

Google

I have used Nestly Estate Agents for many years, They are all very professional , Amazing service , Thank you Krusha for being so responsive and fast with any correspondence.

Akram · 11 April 2026

4/5

Google

Thank you Soumil for assisting us in finding a room within our budget and accommodating our request for a minimum 3-month tenancy in a lovely shared house. The plus point of this property was the excellent amenities it had to offer, like a spacious kitchen with storage, a large bathroom, 24/7 hot water, high-speed WiFi, and personal refrigerators. However, there is one area for improvement: it would be beneficial if you and your agency could monitor and ensure that tenants adhere to the cleaning schedule and maintain the overall cleanliness and beauty of the property.

Kavita · 25 June 2024

5/5

Google

Krusha was very helpful when enquiring about the process of deposit reimbursement when moving out. She was able to answer my questions and resolve the matter the same day. I found the move in and move out process very quick and smooth too.

Jonathan · 9 August 2025

5/5

Google

It's been an incredible experience living in horizon apartment. We are living since last one year and the staff is very supportive especially Harsh and Yash. They have helped us with the tenancy and problems faced while living, making it easier for us to live. Thanks to both for their help and support.

Shrushti · 17 April 2025

5/5

Google

Thank you Krusha for making the process of moving smoothly. Great place to stay.

Richa · 12 April 2026

5/5

Google

Had a very impressive experience with UK reality during our initial time in London,they helped me to get a rented property within the time and even after breaking the tenancy agreement they supported me to get the initial deposit back. Special thanks to Krusha who supported me through our this period, thanks to entire UK Reality team

ANU · 9 January 2025

1/5

Google

First, my viewing appointment was suddenly cancelled at the last minute, even though I had confirmed it several times. Despite this, I still went ahead and signed a tenancy agreement starting from 15th September. However, just before moving in, they suddenly told me the room would not be available until 22nd September, and in the meantime, they placed me in a so-called “temporary accommodation.” They consider the place is inhabitable. That place was extremely dirty, full of cockroaches, with broken lights and an unusable kitchen. The council later inspected the property and requested weekly cleaning because it was in such poor condition. Even worse, they kept postponing the move-in date for the actual room again and again without my agreement, and they refused to provide any proof that the previous tenant had not vacated. When I asked for help, they simply told me I could find another flat on my own if I didn’t like the temporary one. After weeks of stress and poor communication, they refunded my deposit (£700) but have not refunded the rent payment (£700) in full as promised. They are now ignoring all my messages, even though the case is under council investigation. This company has repeatedly changed promises, provided uninhabitable housing, and caused significant distress and inconvenience. I strongly advise anyone considering renting from them to be extremely cautious.

松本y · 8 October 2025

5/5

Google

I had a good but short time with this company I must say, very efficient and transparent. Thank you Soumil for been very patient with me and making sure I got my accommodation sorted. I recommend your agency.

Vivicar · 10 July 2025

5/5

Google

UK HMO has proved to be the best so far, they gave my husband and I the best support throughout our search and after. Thank you so much Krusha for your support and guidance all the way

Oyinade · 10 July 2025

1/5

Google

Rude, extremely poor service and very unprofessional agency. I am a victim of hate crime. My landlord has sent discriminating, harassment, bullying, and threatening messages to my phone. Including threatening messages to evict me without reason I provided evidence of all the above to the agent and asked for their complaints procedures To date, I have been ignored. They will not deal with repairs either. The agency will provide an agreement with illegal terms and conditions. This agency and the landlord do not understand the law and tenants rights. I suggest you check your agreement and your rights before signing any agreement with this agency. I would not give one star, but there isn't an option to give zero stars. This agency/landlord provides rentals/HMOs that are extremely overpriced according to the local housing market rates. Be sure to negotiate a fair and honest rent or look elsewhere. Contact the Housing Ombudsman if you need help.

Shirley · 25 June 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Shirley, We appreciate your feedback and are sorry to hear about your negative experience. We want to address your concerns directly and provide some clarity on our role and responsibilities. Regarding your specific complaints: Service Scope: Our agency has a limited service agreement with your landlord. We are responsible for providing the Assured Shorthold Tenancy (AST) agreement, which we have already shared with you. Our contract with the landlord does not extend to managing tenant-landlord disputes or handling repairs. Tenancy Agreement: It is the tenant's decision to review and sign the AST. We advise all tenants to thoroughly read the agreement and ensure they are comfortable with the terms before signing. If there are any clauses that seem unclear or illegal, we recommend seeking legal advice or contacting the Housing Ombudsman for further guidance. Complaints Procedure: We apologize if our previous communications have not met your expectations. Our complaints procedure was provided in your email, but if you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us directly so we can assist you more effectively. Rental Prices: We strive to ensure our rental properties are fairly priced according to the local market rates. We always encourage potential tenants to negotiate and ensure they are satisfied with the terms before committing to a lease. We are committed to improving our services and appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. If you have any further concerns or need additional assistance, please feel free to contact us directly.

1/5

Google

Stealing deposits of people by giving meaning less reasons, i got the room with a condition where the room doors were broken, locks were broken, still i paid them £1120 for a sharing room when i left the property, they charged me £120 for damages they told me i wont get the deposit untill i confirm, Rude staff - Krusha Raval I paid £120 for damages which i never did AVOID AT ALL COST

Jrajsinh · 23 September 2024

Agent replied · 11 November 2024

Thank you for your feedback. We take all concerns seriously and want to clarify some points regarding your experience. Regarding the deposit deduction, we act as intermediaries between tenants and the landlord. The room's condition was thoroughly documented in the inventory report, which was shared with the landlord. The decision to charge for damages was based on the evidence provided, including photos of the room at the time of your departure. The charge of £120 reflects the cost of addressing those repairs. It is surprising to hear negative feedback about Krusha, as she has consistently received positive remarks from other tenants. We strive to maintain professionalism and politeness in all interactions, and we will ensure that any feedback regarding communication is addressed internally. We understand that deposit issues can be frustrating, and we appreciate your understanding in following the agreed-upon process. If you have any further questions or require more information, please feel free to reach out. Best regards,

5/5

Google

Harsh was super helpful at Horizon Apartment.He quickly fixed everything and provided all the missing items in the room on urgent notice. His support made my move-in experience smooth and stress-free. Great service given by harsh and yash.

Ridhima · 8 May 2025

5/5

Google

I’m delighted with service received from UK realty team. I must recommend their services as they are into business of providing various real estate services. Thanks to Krusha for helping me.

Himanshu · 27 March 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hey Himanshu! Thank you so much for your kind words and recommendation! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our team at UK Realty. Providing excellent real estate services is our top priority, and we're glad that Krusha was able to assist you effectively. If you have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to help! Thanks, Team Uk Realty Management

5/5

Google

H2APROPERTIES is the Best, you never go wrong with them. They are very professional and very responsive. The house was up to standard, very clean with good furniture and well maintained. I even got my full deposit back. If you are looking for a property to rent, I highly recommend. Just speak to Krusha😉 …

Admire · 17 February 2026

1/5

Google

The company found a property and took all the deposits and fees. The flat was dirty, with a blocked shower drain, cockroaches, fridge and hob that doesn't work. They are uncontactable in the 3 days since move in. This proves that the other one star reviews are correct, they care about money only and aren't concerned about hygienic, comfortable, functional properties for their tenants. If someone who is part of this company actually cares, then they should reach out to the people ASAP. Let's wait and see..

Andy · 26 February 2024

Agent replied · 23 October 2024

Dear Andy, Thank you for bringing your concerns to our attention, and we sincerely apologize for the challenges you've encountered in your new property. We take such feedback seriously, and we are committed to addressing these issues promptly to ensure your comfort and satisfaction. To assist you further, we kindly request that you share the photos of the problems and more details via email at admin@ukrealtymgmt.co.uk. This will enable us to investigate the issues thoroughly and take the necessary actions to resolve them. We understand the importance of a hygienic and functional living space, and we want to assure you that your feedback is invaluable in helping us improve our services. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience as we work towards a resolution. Please expect a prompt response upon receiving your email, and we are dedicated to ensuring that your concerns are addressed effectively. Kind regards, Team UK Realty Management

5/5

Google

I can't thank you enough Mr Soumil,Samarth Desai for your constant attention and passion for making sure we found the ideal property.We valued highly your ability to explain complex concepts in a straightforward and understandable manner because we were first-time house purchasers. Once more, I want to thank you for your amazing service. We look forward to working with you once more in the future and will not hesitate to refer you to friends and family who require a real estate specialist.

Vidisha · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Hi Vidhisha, Thank you for your kind words and appreciation. It was a pleasure assisting you in finding your ideal property. I'm glad I could simplify the process for you as first-time house purchasers. Your satisfaction is important, and I look forward to the possibility of working with you again in the future. Feel free to refer friends and family in need of a real estate specialist.

5/5

Google

Thank you so much, Krusha, for your quick response and for arranging everything so efficiently. I truly appreciate your effort and support. You have always been kind and helpful to us, and you understand our needs very well. Thank you for sorting everything out and making the arrangements.

Sheetal · 17 January 2026

5/5

Google

I had a great experience during my tenancy. The property management team was always responsive, friendly, and professional, making the entire process smooth and hassle-free. I need to say these people have really good team, good service, 100% trusted, and on top of that they are really friendly. Cheers to Soumil, Krusha, Shruti and Prashant.

Rishabh · 9 October 2024

Agent replied · 11 November 2024

Hi Rishabh, Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience during your tenancy and that our team was able to make the process smooth and hassle-free for you. We truly appreciate your kind words about Soumil, Krusha, Shruti, and Prashant. It's always encouraging to hear that our team's professionalism and friendly service stood out during your stay. We’re grateful for your trust and support, and we wish you all the best in the future! Best regards,

5/5

Google

Totally satisfied with staff response Specially thanks Harsh & yash Because of these two young man this management company will grow more.

Ankit · 16 April 2025

1/5

Google

I have rented their property from Jan to July, in these six months they had given me such bad experience which made not to rent a property from them, The landlord on the property used to visit in the middle of night, and agency didn't had any idea of visiting, and when they asked us to move out of the property, they made us to chase them for month to get advance amount, and given lame reasons to not give the money, still chasing for the money, please do not rent any property from these people. Property: Alexandra palace way

Nithish · 23 September 2024

5/5

Google

I’ve had a great experience renting through this estate agency! The team was friendly, efficient, and always quick to respond to any questions or concerns. They made the entire renting process straightforward and stress-free, from viewing the property to signing the agreement. Maintenance requests are handled promptly, and they genuinely care about tenants’ needs. I highly recommend them to anyone looking for a reliable and professional agency!”

JINTO · 9 January 2025

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read UK REALTY MANAGEMENT LIMITED's Google reviews

Questions about UK REALTY MANAGEMENT LIMITED Brent

How many reviews does UK REALTY MANAGEMENT LIMITED Brent have?

UK REALTY MANAGEMENT LIMITED's Brent office has 63 reviews across 1 platform: 63 on Google.

What is UK REALTY MANAGEMENT LIMITED Brent's rating?

UK REALTY MANAGEMENT LIMITED Brent is rated 4.0 out of 5 across all 63 reviews, and 4.0 out of 5 on Google from 63 reviews.

Where is UK REALTY MANAGEMENT LIMITED's Brent office?

UK REALTY MANAGEMENT LIMITED Brent, 201 KENTON ROAD, Harrow, HA3 0HD, Brent, HA3 0HD.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.