Every review we hold for the Bradford office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotGreat service by all the staff
Great service by all the staff. All very friendly and explained everything very thoroughly. Nothing was a bother and any questions were answered quickly. Great communication by all the team. Location was ideal as wanted somewhere local.
Mrs Β· 4 May 2026
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotAvoid if you are a landlord or tenant!
Avoid if you are a landlord and wish to use their rental service, non existent, ignore communication, contacted 3 times without response over a 28 day period, when it comes to cancellation due to breach of contract they're impossible to get hold of. Quick enough to take your money but terrible customer service for landlord and tenant!
Clark Β· 16 March 2026
Agent replied Β· 19 March 2026
Weβre sorry to read your review and are disappointed that you feel this way about the service provided.
We responded to your initial enquiry and were in the process of gathering further information in order to provide a full response to your second email. We always aim to ensure that any information given is accurate before replying, which can occasionally take a little time.
We take customer service very seriously and always try to assist both landlords and tenants as promptly as possible. If you would like to discuss this matter further, please contact the office directly and we will be happy to review it with you.
Kind Regards
Matt Poole
Lettings Manager
β
β
β
β
β
3/5
TrustpilotThe price of my property was reducedβ¦
The price of my property was reduced by Paul because I was told that this would pull in buyers. Once βhookedβ they are then encouraged to bid against each other. He was extremely confident that my property would achieve a higher final price.
H Β· 18 June 2026
Agent replied Β· 22 June 2026
Thank you for taking the time to leave a review.
I am naturally disappointed to read that you feel let down by your experience, particularly as I know how important this move is to you. It would have been nice to have had the opportunity to discuss your concerns directly so that we could better understand your perspective and hopefully address them.
As discussed throughout the marketing process, your property had previously been marketed with another agent for a considerable period of time without generating any meaningful interest or securing a buyer. Our recommendation was therefore to reposition the property in order to attract fresh interest and maximise the number of prospective purchasers viewing the property.
You are correct that I explained the principle of pricing competitively from the outset. This is a strategy I have successfully used for many years and one that is designed to bring the market to the property, rather than chasing the market down through a series of future price reductions.
Whilst this approach often generates multiple offers and, in most cases (including your property), sales ABOVE the asking price, no estate agent can ever guarantee a final sale price. Ultimately, the value of any property is determined by what the market is prepared to pay at a given point in time.
Whilst there were only three viewings, one of those viewings resulted in an offer which was subsequently accepted. Throughout the process, all advice was provided based on our experience and knowledge of the local market, but every decision regarding pricing and the acceptance of offers remained entirely yours.
In relation to our fee, this was fully discussed and agreed prior to instruction. We have remained committed throughout the transaction and continue to work hard on your behalf to progress the sale.
Whilst I appreciate that the agreed sale price may not have met your expectations, it is important to note that the sale has only recently been agreed and remains subject to contract. Our focus is now on working closely with all parties involved to ensure the transaction progresses smoothly and reaches a successful exchange and completion.
Thank you for your feedback and for giving us the opportunity to market your property. We remain fully committed to supporting you throughout the remainder of the transaction and wish you every success with your onward plans.
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotThe wallsend team of Newcastle isβ¦
The wallsend team of Newcastle is exceptional. Sarah, Jessica and Harry gave me excellent service and I'm gonna stick with them going forward. Kudos to excellent customer service π
Mr Β· 14 May 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotEveryone in the office handled ourβ¦
Everyone in the office handled our enquiries, viewings and follow up after buying with total professionalism. Special mention to Katrina, Denise, Meghan, Hazel and Alex.
DOROTHY Β· 23 May 2026
β
β
β
β
β
4/5
TrustpilotAs a buyer
As a buyer, the service I received so far has been very good. Questions have been answered to my satisfaction. Assistance with finding a surveyor was very helpful. Overall, whichever member of staff took my call, they were able to provide a satisfactory response to my enquiry. I'm looking forward to a smooth completion.
Monica Β· 22 September 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotThe girls were brilant couldn't doβ¦
The girls were brillant couldn't do enough to help with anything I needed help with! Chris the manager was outstanding to would highly recommend brillant from start to finish thanks again for the help and smooth sale
Mrs Β· 12 June 2026
Agent replied Β· 22 June 2026
Hi Gail,
Thank you taking the time to leave a lovely review. It has been a pleasure assisting you with your house sale and wish you all the best in your new home!
YMDumfries ο»Ώπ
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotExtremely happy with Your Moveβ¦
Extremely happy with Your Move throughout the process. We were pleasantly surprised with the number of viewings and how quickly they came after the house went on the market. We received an offer within a week of the house going up for sale. The staff have been very professional, courteous and have kept us up to date throughout the process. I have no hesitation in recommending them.
Tracey Β· 19 June 2026
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotAbsolutely appalling how they handleβ¦
Absolutely appalling how they handle tenants, when i moved in the apartment was dusty and unkempt, they take age to respond to service requests, wont help the tenant in case of emergencies, and their units in Edgbaston have rats. Reported this for 5 months in a row until I left the apartment. They then proceed to take part of your deposit so they can apparently clean the house for the next tenant, rent with them at your own peril.
Jay Β· 17 March 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotEfficient and gracious service
During my stay as a tenant under YourMove, I have been blessed with a very strong and amicable relationship. With the finest customer service that always allows me to sort out issues at my own pace.
Alistair Β· 29 May 2026
Agent replied Β· 22 June 2026
Thank you so much for your kind review! Weβre delighted to hear that you enjoyed such a positive experience during your tenancy with us. Thank you again for your recommendation and for choosing Your Move Inverness. We wish you all the very best for the future! - Your Move Inverness
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotHighly recommend
Late review, but would highly recommend Your Move - they were excellent throughout my house purchase, especially Emma and Rob, keeping me informed and chasing all parties through to completion.
Christine Β· 11 March 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotSold my house with Your Move
We recently sold our house through Your Move and were very pleased with the service we received throughout the process.
Anna Β· 2 September 2026
Agent replied Β· 23 September 2026
We are so pleased to hear about your positive experience selling your home through us. It's wonderful to know that our team's efforts in generating interest and providing honest communication were appreciated. We are especially proud to hear about the excellent service you received from our colleague, whose professionalism and enthusiasm clearly made a significant difference. Your kind words truly motivate us, and we are delighted that we could make the selling process less stressful for you. Thank you for recommending us and for acknowledging our hard work.
Regards,
Your Move
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotI had an amazing experience and I needβ¦
I had an amazing experience and I need to thank everyone for the great experience and customer service
Jean Β· 12 September 2026
Agent replied Β· 23 September 2026
We're so glad to hear you had an amazing experience and appreciate your kind words about our service. Thank you for your wonderful feedback!
Regards,
Your Move
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotPoor experience from moving in toβ¦
Poor experience from moving in to moving out, 4 years later. Avoid!!! Poor communication, they do not care about their tenants and tell lies. The process in getting your deposit back after moving out is a joke. 9 weeks to be precise, after numerous phone calls and emails.
Clare Β· 19 September 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotYOURMOVE
What can say brilliant service by James and the team members. Friendly approachable. Definitely recommended by me ......
SH Β· 14 May 2026
β
β
β
β
β
2/5
TrustpilotYour move generally were ok but theirβ¦
Your move generally were ok but their conveyancing solicitors made me rip my hair out
Satjinder Β· 11 September 2026
Agent replied Β· 23 September 2026
We appreciate your feedback regarding your moving experience. We are truly sorry to hear about the difficulties you faced with the conveyancing solicitors. Could you provide more information please?
Regards,
Your Move
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotEveryone was so helpful & friendly
Everyone was so helpful & friendly. Despite 2 buyers pulling out we were finally guided towards offering the house at auction. That sale went through today & went smoothly. Thank you all so much for all of your hard work. Yvonne & Allan Skinner
Yvonne Β· 21 September 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotYour Move
Andrew Nicholson at Your Move made the process of purchasing my first house far more straightforward than I had ever imagined. I was able to get a viewing straight away, and subsequently always received immediate responses to all of my emails, as well as always being kept up to date with what was going on.
Bess Β· 13 October 2025
Agent replied Β· 23 October 2025
We're happy to hear that the purchase of your first house was more straightforward than you imagined. We appreciate your positive feedback regarding our prompt responses and updates. Thank you!
Regards,
Your Move
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotI had a great experience with Your Moveβ¦
I had a great experience with Your Move estate agent. My journey from viewing the property to starting the documentation process was done By Mr Anish who was very patient and helpful as everytime I turn to him with my Query he was there always. Mr Alan who did my completion was too helpful and his friendly nature made me more comfortable to buzz him every single time when I couldnβt understand few things. Overall my experience with them was 10/10.
MariaDSouza Β· 16 December 2025
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotWell done.
They got the job done and were easy to deal with.
John Β· 10 September 2026
Agent replied Β· 23 September 2026
We're so glad we could help and make things easy for you. We appreciate your kind words!
Regards,
Your Move
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotThe staff are so knowledgeable andβ¦
The staff are so knowledgeable and really know what they are doing. Always friendly and try their hardest to get the right result!!
Fraser Β· 12 June 2026
Agent replied Β· 22 June 2026
Hi Fraser,
Thank you for the lovely 5 star review!
YMDumfries ο»Ώπ
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotCommunication second to non
Communication second to non, compared to other estate agents these guys go above and beyond, can never complain about anything they do
Trevor Β· 8 June 2026
Agent replied Β· 22 June 2026
Thank you so much for your kind words and 5-star review. We're delighted to hear that you've been happy with our communication and service. Keeping our clients informed and supported throughout their journey is something we take great pride in, so it's wonderful to know this has made a positive difference to your experience. We really appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future.
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotEasy to use , quick , straight forward
Very straight forward app to use while we try and sell our house , and also see viewing information etc. east to use , loads of prompts and took 2 minutes to set up. Very happy so far!
Fe Β· 22 September 2026
β
β
β
β
β
1/5
Trustpilot223 Beacon Road
223 Beacon Road, avoid vendors at all costs.
Mitchell Β· 2 September 2026
Agent replied Β· 23 September 2026
Weβre sorry to hear how frustrating and disappointing this experience was, particularly after the time and money you had invested in the purchase.
The decision to withdraw from the original sale was made by the vendor and was outside Your Moveβs control. The property was subsequently relisted after we received new instructions from the vendor; this should not be taken as an endorsement of their earlier decision.
While we fully understand your frustration with the vendor, we donβt feel this review accurately reflects the service provided by our branch. If you have concerns about how our team handled the sale, they would be happy to discuss them with you directly.
Regards,
Your Move
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.