Every review we hold for the Bognor Regis office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleKeith (Bognor Regis) was a fantastic help while we were getting our mortgage. He gave us brilliant advice and made sure that we were happy and understood various different options and was at the end of the phone when we had any questions. Couldn't recommend Keith highly enough, he was extremely helpful and professional. Thank you for the great advice!
Also thank you Katie (Bognor, Your move) for assisting us on our journey into buying a house and putting us in contact with Keith
Stacey Β· 25 November 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat communication and very helpful. Ainhoa was always approachable and willing to help
Richard Β· 25 February 2024
Agent replied Β· 23 August 2024
Hi Richard. Many thanks for the kind review. We are so glad we were able to assist you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSophie was really helpful. Both Sophie and Jamie are always on hand to answer any questions. Which I had a lot of πβ¦ definitely would recommend , thanks from Matt & CharPositiveProfessionalism
LittleMissMac Β· 24 August 2022
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Matt & Char - Many thanks for your kind review. Im so pleased we were able to help you move.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThis is the worst estate agent if you are thinking to go with this estate agent you will be very sorry. Jaimie Walker the manager of the branch of Bognor Regis(a compulsive liar)is like a car sales man. For 2 years they been taking my money to manage my property unfortunately this was the worst decision I made they allowed the ex tenant Jon Mitchell so called carpenter(said he had a company in london. Lies) to trash my property steal my garden furniture stole my keys stole fixture & fittings change a designer mirror in the bathroom to install a cheap bathroom cabinet. He took all the terracotta pots in the garden. The worst thing he stole a statue of Buddha. He ripped a shelf ,left wire hanging. Your move do not visit the property to check anything. They put unemployed people into properties . They do not check whether the tenants their direct debits to tenants don't have to pay rents. Tenants always break their 6 months clause without any reprisals. So you keep paying for new tenants. While tenants are in they breaks things ripped doors,rip radiators your move don't get the tenants to fix all this instead the landlord has to fix all this. What the tenant did took pictures before stealing things forwarded them to A.. Hole Jaimie Walker the deposit was returned as they did not do their job to check the property
Ladies & gentlemen Do Not Use Your Move, you will be sorry It lead me to be extremely ill this experience. Zero star for the trauma Jaimie Walker and Jon Mitchell inflicted inflicted on me.NegativeQuality, Professionalism, Value
Rebel Β· 24 August 2022
Agent replied Β· 23 August 2024
Thank you for the review. We are very disappointed to read the feedback. We are aware of the on going complaint you have made between the branch and ex tenant. Please be assured the tenant we found for you was fully employed at the time of references, which you were provided with. We managed your property for you at your request, which is paid for by deducting a monthly fee from the rental payment made by the tenant, which involved us fixing any maintenance issues and routine visits, which confirmed the property was in a good order.
There are other points you need to consider which I am more than happy to email you directly as I feel posting such information for all and sundry to see would not be appropriate and would be unprofessional. It is also a breach of data protection
We are sorry you feel you had a bad experience letting with ourselves over the last 4 years of using us as agents, and if you feel we have not dealt with your complaint sufficiently we would encourage you to get back in contact with HR so they can revert back to the complaints procedure.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleEdit: real shame to say that at the 4 month mark a lot of promises made by agents are now not being respected and instead contradicted. Having spoken to Hayley about some concerns I had it was distressing to then be patronised especially as an autistic individual who finds these sorts of calls stressful. I was cut across time and time again (I have a stutter and this is really damaging). The blame was then shifted onto her colleagues. Bad form. Please take responsibility for your short cut taking job performance and lack of customer service.
Jamie and Sophie have been wonderful, such a shame it's now been handed over to an unempathetic robot- this is coming from someone with Autism so that's really quite an accomplishment.
-------------------
The process with Your Move from beginning to end has been made smooth, stress free and exciting in a way you sometimes don't experience with rental agencies.
I believe this is at least 99% down to the luck we had in having Sophie as our agent. She has been so efficient and meticulously managed all stages of our move including with my guarantor.
I would go so far to suggest that if signing up with this branch as tenant or landlord to ask for her specifically.
Thank you Your Move and Sophie for your hard work and our new home :)
Lucinda Β· 24 August 2022
Agent replied Β· 23 August 2024
Thank you for your review, we appreciate all feedback and are thankful you have highlighted this to us. I understand from my colleagues that there has been a miscommunication regarding your renewal, something Hayley was not aware of. I believe Sophie has now been in contact with you to rectify the issues and explain the next steps so we can organise your new contract. We are disappointed you feel you have had a bad level of service from our office coordinator, but I can assure you both Hayley and Sophie are working on your new contract to suit your changes requested. Please let us know if there is anything more we can do to help with the situation on 01243 870571.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleBognor Regis βyour move estate agentsβ please do t make this a first choice.
A friend has just brought a flat in Bognor po21 2JD. That had been on sale a week with Henry Adamβs, but your move have the flat next door on the market since November.
The reason my mate brought number 5β¦β¦ good selling techniques and good placement of a for sale board.
Your move do not seem to care. They just sit in the office. Awful service.
And the price was the same, so they canβt use that excuse.
Your move, sack your staff! Lazy ππ
Gareth Β· 24 August 2022
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Gareth - Thank you for your comments. I'm a little puzzled on the comments you have raised. If your friend has found a property to buy then that's great. We don't seem to have any recent enquiries on our property so I'm assuming he hasn't contacted us in the first place.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would just like to thank Darci for all the advice and kindness that she has shown me during my search for a property,it was the first time that I have used a estate agents and I could not have been more pleasantly surprised by how welcoming and profession they have been,as soon as you walk in they give you a warm welcome .
Going through the process of applying for a property was a bit daunting but with Darci,s help and advice she soon put me at ease and she kept me informed throughout the application.
I would just like to say I would recommend Bognor branch to anyone interested in finding a property.
Thankyou Darci and the team 10/10
Kind regards Andy
Andy Β· 25 August 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI want to leave a review in regards the service we had with your move in Bognor Regis.
And all the good services go to Darci and her team who seem very professional and efficient in everything and not leaving any small detail behind.
We had about 10 viewings before weβve done our last one with Darci to rent a flat in Aldwick.
This flat ticked all the boxes and contains all the essentials, and the application process runs smoothly with Darci and we didnβt need to do much as all the effort was from her to complete our application and make our house moving happened.
Many thanks your move and Darci
All the best for the future.
Anas
Anas Β· 25 August 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have been using Your Move Bognor for a Number of years both with regard to Purchase and Lettings. We have always found them extremely helpful and in particular Darci at the Branch in Bognor who has always been there to assist us with queries in a friendly, Confident and professional manner. Nothing seems to much of a problem to her and it is a pleaseure to be put through to someone we can rely on. Thanks to all the staff at the Branch.
John Β· 25 August 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleKeith (Bognor Regis) was a fantastic help while we were getting our mortgage. He gave us brilliant advice and made sure that we were happy and understood various different options and was at the end of the phone when we had any questions. Couldn't recommend Keith highly enough, he was extremely helpful and professional. Thank you for the great advice!
Also thank you Katie (Bognor, Your move) for assisting us on our journey into buying a house and putting us in contact with Keith
Stacey Β· 25 August 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe team at Your Move in Bognor Regis are truly great. Very well informed and always so helpful. I will always recommend to anyone in the area looking for a rental property.
Kirsty Β· 16 April 2025
Agent replied Β· 26 October 2024
Hi Kirsty - Thanks for your 5 star review. It really does mean a lot to us. I will pass on your positive comments to our lettings team
Regards β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would recommend the yourmove bognor branch if you're thinking of renting a property. A lady called Paige was extremely professional and very helpful. She kept me updated regularly on properties available to rent and was punctual for viewings. Her compassion and general support was really genuine and I couldn't be more grateful to Paige for everything she did for me making the whole renting process less stressful for me. Thanks Paige 10/10 for excellent customer service.
Debbie Β· 25 August 2018
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent service from Steve at Your move - great communication and super helpful with liaising with solicitors on both sides. Without his tenacity we would still be waiting on completion date!
Dominika Β· 16 April 2025
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Dominika - Many thanks for your kind review. Im so pleased we got there in the end!.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAVOID. They don't take their job seriously.From the first viewing to offer , exchange and completion they have been dishonest and disruptive. They will waste your time and money. β¦
Sofia Β· 16 April 2025
Agent replied Β· 26 October 2024
Dear Sofia - Thank you for taking the time to post a review and im sorry if you feel that the service we provided to you was not acceptable. Through the transaction our team kept you up to date every step of the way. We have also done our β¦ More
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe found that Ainhoa was very helpful and professional in the negotiations with our house purchase.
Tim Β· 24 August 2023
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Tim - Thanks for submitting a review. We will make sure your praise is passed on to Ainhoa in the office.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat people. Went out of their way many times for me. Friendly & professional every time. Highly recommend.
Helen Β· 18 August 2025
Agent replied Β· 8 September 2025
Dear Helen,
Thank you so much for the fantastic five star review! We're thrilled to hear you had a great experience with the team.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would like to thank Katie Barnes for helping me to find a place to rent. She was really supportive, patient and considerate. Katie was so helpful and nothing seemed to much trouble for her, the service was excellent and she from a personal perspective was superb. A really great asset to Your Move and the overall success of the Bognor Regis office. Thank you Katie for all your help and assistance.
Paul Β· 25 August 2019
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI heartily recommend and most of all thank you to Sophie a wonderful woman;))
Julia Β· 24 August 2023
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Julia - Thanks for the kind review. We will pass your comments to Sophie
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe used Your Move and dealt with Steve Sherlock whilst buying a house through lockdown. Despite all the Covid limitations Steve and the Your Move team were very quick to respond to all our questions and move the process along whilst being respectful of delays. Some estate agents goad you on but I felt quite comfortable with the team here.PositiveResponsiveness, Professionalism
Jack Β· 24 August 2021
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent friendly service from Ainhoa from our first viewing to the exchange. She kept us updated and responded to our queries promptly. Thank you!
Emilia Β· 16 April 2025
Agent replied Β· 23 August 2024
Thank you Emilia for your positive review!. We are glad we were able to assist you in finding a suitable home. We hope you have many happy years there.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThanks to Ainhoa and Steve for facilitating our property purchase.
Sarah Β· 24 August 2023
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Sarah - Thanks for the 5 Star review. We are really pleased we were able to assist you in the purchase of an apartment in Bognor. We hope you will be happy there
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic service, very helpful and polite. Ainoah was great!
Alun Β· 24 August 2023
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Alun Thanks for the 5 star review. It means a lot to us. We really hope you are happy in your new home
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat professional service. Ainhoa was particularly helpful. Highly recommended
Melanie Β· 24 August 2023
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Melanie - Many thanks for the kind review. It really means a lot to us. Im so pleased we were able to help you sell your property.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI do not recommend this agency, not professional at all, standing outside the house waiting for a viewing and no one turned up saying they tried to call me to confirm the viewing when i clearly received and email with confirmation. So if i didnt phone them to cancel the viewing it was obvious that i would be coming.... Then she told me she will not come because she has othe viewings!!!!! Not good...NegativeProfessionalism
Karolina Β· 24 August 2021
Agent replied Β· 23 August 2024
Dear Karolina - Thank you for contacting us. I have spoken with the branch and confirmed that they did try to contact you a couple of times this morning just to confirm you were still ok to come to the viewing.
As you can understand, due to COVID guidelines it is imperative that we speak to all clients on the day of the appointment to ensure they are not showing any symptoms. This is standard practice and for the safety of our tenants and staff. Unless we have spoken to you to confirm that you are not showing any symptoms after booking the viewing then this viewing would not go ahead. I can see that two phone calls were made to you today and no calls back into the branch were received.
If you would like to re book this then please do get in touch and we would be happy to accommodate a time that suits you.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.