Every review we hold for the Bishops Stortford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
David · 31 May 2023
Agent replied · 30 July 2023
Dear David,
Thank you for taking the time to leave us with such a positive review! We are delighted to be working with you and look forward to commencing our working relationship.
Kind regards,
PM Estates
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Firdaousse · 15 February 2023
Agent replied
Dear Firadousse,
Thank you for taking the time to provide us with such a positive review.
We are pleased to see that you have had a positive experience with us thus far and hope that you are settling in well. Should there be any assistance that you should require from ourselves at this stage, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
PM Estates
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Jlo · 20 July 2022
Agent replied
Good morning,
We are disappointed to have received a 2-star review from you however are concerned that we have been unable to match your details anywhere within our system internally. We are aware however of numerous false/ misleading reviews being posted on our account of late and feel that this may be another example.
Should the review be genuine however, please contact our office at your earliest convenience so that a member of staff can discuss your review in further detail as well as to address any issues you feel that you have had.
We look forward to hearing form you.
Kind Regards,
PM Estates
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Kyle · 17 March 2022
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Esperanza · 14 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Bin · 11 April 2021
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
AnyManAndVan · 12 December 2020
Agent replied · 11 December 2024
Hi Aurel, Thank you for your positive comments. We are glad you have enjoyed your experience with us and look forward to continuing our working relationship. Kind Regards, PM Estates
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Sandy · 28 October 2020
Agent replied
Hi Sandy, Thank you for your positive comments. We are glad you have enjoyed your experience with us and look forward to continuing our working relationship. Kind Regards, PM Estates
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Abdulrahman · 13 October 2020
Agent replied
Hi Abdulrahman, We note the negative review you have posted and are a little disappointed. Can you please elaborate as to why you felt the need to write such a review without explanation and a member of staff will be more than happy to assist? Kind Regards, PM Estates
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
C · 26 August 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Aurel · 8 August 2020
Agent replied
Hi Aurel, Thank you for your positive comments. We are glad you have enjoyed your experience with us and look forward to continuing our working relationship. Kind Regards, PM Estates
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Brandon · 9 March 2020
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Aaron · 9 March 2020
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Manuel · 9 March 2020
Agent replied
Manuel we note the negative review you have posted and are a little disappointed. Can you please elaborate as to why you felt the need to write such a review without explanation and a member of staff will be more than happy to assist?
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Mihai · 26 November 2019
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Adrien · 28 July 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Claudio · 28 July 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Anca · 28 July 2019
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Margit · 28 July 2019
Agent replied
Margit we note the negative review you have posted and are a little disappointed. Can you please elaborate as to why you felt the need to write such a review without explanation and a member of staff will be more than happy to assist?
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Matteo · 28 July 2019
Agent replied
Good afternoon Matteo, Thank you for your feedback.
However It would be more beneficial if we had more detail in regards to this. I have checked our internal journal system and cannot see that you have made a formal complaint in the past? Please could you contact the office to elaborate as to why you felt the service you received was not up to standard. Any feedback is welcome, and we will do our best to resolve any issues you may have.
Kind Regards, PM ESTATES
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Martina · 28 July 2019
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Norma · 28 July 2019
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.