Trusted Agent profile

Active Property Agents reviews

3.8

★★★★★ Good

141 reviews across 2 platforms

Office 3, Flexspace, Middlemore Road, West Bromwich, B21 0AL, Birmingham B21 0AL

Active Property Agents's Birmingham office at Office 3 is rated 3.8 out of 5 across 141 reviews on two platforms, including 65 Google reviews rated 4.3. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.3 / 5

65

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

76

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Birmingham office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Excellent business facilities and great service

We have been customers of FlexSpace for 3 years and our experience has always been top notch - we are at the Ellesmere Port location. The buildings and site are well-maintained, with regular maintenance of the common areas taking place (e.g. gardening, general upkeep). The management team always reply very quickly to any correspondence and have always been incredibly friendly, helpful and approachable. There is plenty of parking, even at busy times. Overall the facility at FlexSpace represents good value for money and has enabled our business to grow our day-to-day operations.

Marsden · 18 January 2026

Agent replied · 20 March 2026

Thank you Marsden & Whittle for your lovely review, we are please that your tenure at Flexspace Ellesmere Port has been a positive one.

5/5

Trustpilot

Modern clean secure office complex…

I spotted this lovely modern office complex after I scoured the area looking for some office space. I rang the number and arranged a viewing of the available offices and units. The complex manager Ali was very helpful and explained the differences in costings and what was included clearly. I settled on a private secure office but with shared facilities including toilets, kitchen, meeting rooms, vending machines, central mailroom etc. All I have to do is pay my monthly fee and everything else is looked maintained by a great maitenence guy, Colin. Very happy now settled and hope to stay long term. Clean, bright, modern and secure.

Darren · 8 December 2025

Agent replied · 20 March 2026

Thank you Darren for taking the time to share your experience with us. We’re delighted to hear that every step of your journey has been a positive one. It’s great to know that our team was able to support you throughout the process, and we’re thrilled that you’re happy with your new workspace.

5/5

Trustpilot

We moved into our Deeside unit in April…

We moved into our Deeside unit in April 25 as we needed more floor space. The unit itself was clean, tidy and well maintained. Leah Whitley is our representative from Flexispace and she has kept us up to date with any changes to the site and has proven very helpful and accommodating with any issues we have had such as installing a 3 phase electrical supply. She often pops in to see what we are up to and make sure everything is okay and gives us advice on other companies nearby we may find useful.

Andy · 2 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Andy for your kind review, we're glad to hear that the move has made a difference. It’s wonderful to know Leah is able to support you so well.

5/5

Trustpilot

Boughton industrial estate

We have found our dealings with flexspace to be brilliant. Gary the site manger has been super from initial contact to site meetings and sign up. Everything was explained so we understood terms and conditions and we genuinely felt supported by Gary in a way that would help us get our business going on the site as smoothly and successfully as possible!

Luke · 2 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Luke for taking the time to leave such a positive review, we very much appreciate it. And it's great to hear how Gary has been so supportive during your time with us at Boughton.

5/5

Trustpilot

One big happy family in Northampton Flexspace!

Northampton Flexspace is a clean, modern and well maintained office space that offers excellent value for money to all kinds of small businesses. Manager Jacqui is attentive and looks after us all like a big happy family! I always look forward to coming to work in such a friendly and welcoming environment! Thank you to Jacqui and the whole team!

Glenn · 27 November 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you, Glenn, for your positive review, we really appreciate you taking the time to do so. It's great to hear you have had such a positive experience at our offices in Northampton.

5/5

Trustpilot

Flexspace Northampton

Jacqui is a friendly and welcoming presence within the building, and as the Centre Manager in Northampton she is always on hand to assist with any queries efficiently and promptly. Her approachable manner and willingness to help create a positive environment for everyone using the shared space. Jacqui’s professionalism and consistent support are genuinely appreciated.

Sarah · 27 November 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you, Sarah, for your wonderful review, we really appreciate your kind feedback and are delighted to hear you had such a positive experience with Flexspace. It’s wonderful to know Jacqui was able to support you so well.

5/5

Trustpilot

Flexspace Shrewsbury

We have been here for almost 4 years. The building is easy to get to, located on the edge of the town, with lots of car parking provided. The building is clean, well maintained and our Office is spacious. The Site Manager Joanne is very helpful and approachable.

MC · 16 December 2025

Agent replied · 20 March 2026

Thank you for your lovely review, MC. We’re delighted to hear your experience at Flexspace Shrewsbury has been so positive, and it’s great to know Joanne has been so helpful.

5/5

Trustpilot

Flexspace Ellesmere Port

I’ve been at Flexspace Ellesmere Port for over a year. Leah Whitley was extremely helpful with my initial move and with my renewal lease. Any questions or queries are about the site are dealt with promptly and professionally. The site is kept clean and for me very safe.

Neil · 2 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Neil for your positive review, we try to keep the process of being an occupier as smooth and simple as possible. It's nice to hear that Leah has been a help.

5/5

Trustpilot

We’ve been based at Flexispace…

We’ve been based at Flexispace Blackpool for the past 12 months and it’s been a fantastic experience. Gemma is always so helpful, friendly, and quick to sort anything we need. The unit is exactly right for our business and very well maintained. Highly recommended!

Chris · 9 December 2025

Agent replied · 20 March 2026

Thank you Chris for sharing your feedback and your recommendation. It’s great to hear that your experience at Flexspace Blackpool has been so positive and that Gemma and the team have been on hand to assist you every step of the way.

5/5

Trustpilot

Great clean well run warehouse space

Great clean well run warehouse space that’s really helped our business grow. The one small issue we had was resolved within days. Jacqui and her team have been fantastic, highly recommend.

Jodie · 11 March 2026

Agent replied · 20 March 2026

Thank you Jodie for your lovely comments, it's good to hear that the team managed to resolve the issue, we'll pass on your kind words.

5/5

Trustpilot

Flexspace - Canterbury *****

We have a Scenery Construction workshop which has doubled in size over the last 2 years and much in thanks to Flexspace. It is a very straightforward process and once you have a space, the staff on site and over email are very helpful and accommodating.

Sam · 28 October 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you for taking the time to share such a lovely review, it’s greatly appreciated. We’re delighted to be part of your journey and look forward to continuing to work with you in the future.

5/5

Trustpilot

Excellent Centre Manager

The Centre Manager was excellent at resolving any small issues quickly. The room was ready and prepared for our arrival, making our move in hassle-free.

EnFold · 24 April 2026

Agent replied · 27 May 2026

Thank you for your kind words, we really appreciate you taking the time to share your experience. I’ll be sure to pass your comments on to our Centre Manager, who will be pleased to hear your feedback.

5/5

Trustpilot

Flexspace offers a good choice of premises for your business

We are in going into our 6th year at Flexspace Mansfield, always find the local managers friendly and helpful thank you Gary and Andrea. Units are clean and tidy with provided adequate facilities on a secure fenced and timed gated access.

Phil · 5 December 2025

Agent replied · 20 March 2026

Thank you Phil for taking the time to write this review. We really value your feedback about Gary and Andrea, and it’s lovely to hear that everything working well for you at Mansfield. We appreciate your feedback and recommendation.

5/5

Trustpilot

Great and Efficient Service from Leah

We are based in Deeside and quickly needed to upscale our office for new recruits, Leah was more than attentive. She organised our change of contracts and secured a new office in record time. Nothing is too much for her.

Nathan · 4 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Nathan, for taking the time to leave this review. We really appreciate you sharing your experience with Leah, and it’s great to know that everything went well.. Your feedback is always appreciated.

5/5

Trustpilot

Having Leah on site at Flexspace has…

Having Leah on site at Flexspace has made a massive difference, it is so handy to have a contact based on site and nothing is too much trouble, Leah is extremely helpful and I would recommend Flexspace to everyone.

Laurie · 2 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Laura for such great feedback and the recommendation, we really appreciate it. It's great to hear about Leah and how she, and the wider team, have made a difference.

4/5

Trustpilot

I have recently moved into space at Harrogate

I have recently moved into space at Harrogate and can say the experience was smooth regarding formalities and dealing with Diane and Steve has been excellent and transparent. The licence fee is very reasonable too. The only reason for 4 stars rather than 5 at this stage of my experience is that I find it unusual for a licensee to be responsible for an external part of the building ie the windows when occupying internal space. However this was made clear to me at the outset before signing anything. Unfortunately when taking occupation the window was not working properly and requires a fitter to rectify. I didn’t discover this, it was brought to my attention when I moved in and Diane / Steve are handling the repair accordingly. The overall building space is clean and well kept and communication is friendly. So, so far it has been a very good experience and my room is working out ideally.

ZW · 24 July 2025

5/5

Trustpilot

Easy to use

From start to finish the use of a FlexSpace storage unit was fast and simple. The facility to access the storage unit 24/7 is great. No key to worry about as the electronic lock is opened by an app on your phone for access to the building. I have had no issues getting to my unit in the year I have had storage with FlexSpace and any time I have contacted them they have responded on the same day. I would recommend FlexSpace for your storage needs any time.

Steven · 2 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Steve for your positive review and recommendation, we try to make the process as simple as possible and it's great to hear your experience with us was a good one.

1/5

Trustpilot

Would give zero stars if we could

Would give zero stars if we could. Been here for 3 years and nothing but problems, roof leaked for almost two years, still holes in the roof at the moment, Boiler was never working, no hot water just after covid along with no cleaner so you can imagine the hygiene standards. Cleaners found sleeping in cupboards at night. Even the flexspace staff tell you not to hold your breath if you want anything done! They are a complete joke and the customer service is laughable. The restoration fee is also a complete joke especially when they don't provide you with an ingoing inventory or safety certificates. After securing a new office in a new building we realise how bad Flexspace is and what we have had to put up with. Do not rent from them they are horrible people to deal with and have zero interest in their tenants.

Louise · 23 November 2023

Agent replied · 23 November 2024

Hello Louise,We don’t believe you have selected the correct company to review. We don’t have any records of the incidents / issues you are claiming in your review. With regards to the safety certificates, all of our units are supplied with a Satisfactory EICR. We kindly ask you to allocate your review to the correct business.Due to GDPR, we are unable to discuss individual cases, however, please feel free to contact us, sales@flexspace.co.ukThank you,Flexspace

5/5

Trustpilot

Can not praise Gary enough got me moved…

Can not praise Gary enough got me moved into the unit very quickly and smoothly from start to finish, Thanks Gary

Sam · 10 December 2025

Agent replied · 20 March 2026

Thank you Sam for taking the time to post a review, we appreciate your feedback, it's great to hear that Gary has been a help!

5/5

Trustpilot

Great secure unit - perfect for my therapy practice

I’ve been renting my unit on a 12 month agreement and it’s been excellent. The CCTV coverage, good security lighting, and ample car parking all help the space feel very safe and convenient, especially for evening appointments. My clients consistently comment on how comfortable and welcoming it is. A really reliable, secure place to work which I highly recommend.

Understanding · 10 December 2025

Agent replied · 20 March 2026

Thank you Understanding Therapy for taking the time to lave us a wonderful review and recommendation. We appreciate your feedback.

1/5

Trustpilot

SCAM ARTISTS - AVOID AT ALL COSTS!

It's hard to know where to start with these complete frauds. I rented a workshop at their Caerphilly location for over two years, and I can't stress enough how terrible they are. Right from the beginning, the roller shutter door leaked, causing significant water damage to some expensive equipment. When I raised the issue, Flexspace's response was simply, "don't place items near the door if you want to avoid damage." Very professional indeed.They attempted to charge me for roller door services, but I managed to avoid that by pointing out that they actually owe me money for the damage to my equipment. Now that I've moved out, I anticipate they will try to charge me again, even though the last service was done after I left. After several ineffective attempts to fix the leak, I also expect them to bill me for those as well. It's been 69 days since I vacated the unit, and I'm still waiting for my deposit to be returned. Although judging by the other reviews, they will likely try to keep it under the pretense of a "restoration fee," which they claim is for bringing the unit up to standard after I leave, despite the fact that I left it in better shape than when I arrived. They say the delay in returning my deposit is due to "calculating costs for repairs after inspection." I left the unit in excellent condition, and I know they have already removed the office, meaning the inspection has been completed. They are outright LYING.Another problem I faced was their assertion that it was my responsibility to pay for a new EICR inspection when vacating. However, every electrician I spoke to confirmed that this should not be my obligation. Yet, due to immense pressure and threats of additional charges and debt collectors, I gave in and paid for the inspection. The electrician then informed me that the wiring was not up to standard and that there hadn't been an EICR inspection conducted the previous year. Flexspace is clearly exploiting people by charging exorbitant fees to those who are unaware. I honestly have no idea if I will get anything back. And for small businesses, this could mean the difference between being able to still make a living or not. Flexspace do not care about this. All they seem to care about is extorting as much money out of people as possible. After a frustrating phone call with an extremely unhelpful representative today, I'm not optimistic. I will be seeking legal counsel regarding all the issues I've faced with these scam artists. Apart from all of this, costs also went up massively. If I were to sign for the third year, rent and service costs would have gone up by 75%. They lure you in with tempting and lucrative rent costs, then when they have you locked in, make the prices up as they go along.If I could rate them less than zero stars, I would. Flexspace is a complete farce of a "company". Thieves who will take advantage of you at every opportunity. Don't be lured in by their seemingly low rent; it's low for a reason. STAY AWAY AT ALL COSTS!

No · 25 September 2024

5/5

Trustpilot

The office that we rent at flex base…

The office that we rent at flex base Newton acliff is great value. The team on site look after us at all times they are friendly and helpful. They keep on top of the facilities. I find it's a great place to bring clients for meetings.

Patrick · 19 March 2026

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Patrick for your positive review, it's good to hear that the team are looking after you, we'll pass on your kind words.

5/5

Trustpilot

Wow!! Thanks Leah. You did it!!

David · 2 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you David for sharing your experience with such positive feedback, we pride ourselves on working in partnership with our occupiers to get things done. It's great to hear how Leah was able to get you over the line!

5/5

Trustpilot

Really enjoy renting with Flexspace

Really enjoy renting with Flexspace. We are with Leah & Danny at the Deeside branch and they have always been helpful & supportive and made the whole process easy. We have several workshop units & an office and we're happy with all and if there are any issues they get sorted asap :)

Chloe · 2 December 2025

Agent replied · 27 May 2026

Thank you Chloe for your positive feedback, it's a pleasure to hear that Leah and Danny has been helpful and supportive whilst you have been with us. We appreciate you taking the time to leave such a great review.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Active Property Agents's Google reviews

Questions about Active Property Agents

How many reviews does Active Property Agents have?

Active Property Agents's Birmingham office has 141 reviews across two platforms: 65 on Google, 76 on Trustpilot. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Active Property Agents's rating?

Active Property Agents is rated 3.8 out of 5 across all 141 reviews, and 4.3 out of 5 on Google from 65 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Active Property Agents's Birmingham office?

Active Property Agents, Office 3, Flexspace, Middlemore Road, West Bromwich, B21 0AL, Birmingham B21 0AL.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.