Every review we hold for the Bedworth office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
Googleone star is one star too many! Rang to arrange a valuation on a Monday- Tom advised would confirm appointment with a later call- Tuesday- no response- called- got answering machine, Left a message. Wednesday 1500 still no call to book. Obviously don't need customers with such appalling customer service!! In response to their reply. PAUL JAMES spoke to Tom, who said he would speak to Sarah, responder, to review. If we hadn't rung and spoke to them how would we know their names! We left full address details emails phone numbers. Too late now as basically calling us liars. Happy to send screenshots of dates and times the calls were made! As we are most certainly not lying! Maybe ask Tom why he didn't follow up on my husbands call to book a valuation?!
Julie · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Good evening
I am sorry that you have had reason to leave us a 1 star review.
I have searched our data base and our telephone voice mail system & cannot find any messages from a customer using the name as listed on this review.
That said, I would like the opportunity to have a conversation with you & try to help with your enquiry.
Please contact me personally by e mailing me at Sarah.mccreath@your-move.co.uk stating your name, address & contact number, together with a note of a convenient time for me to call you.
Many thanks.
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI purchased a property from your move Bedworth and dealt with Charlie from the sales team throughout. It was a really long process due to complications with leases and solicitors but Charlie was brilliant at keeping me updated, chasing things and keeping me reassured throughout.
Definitely would recommend and thank you for all of your support in helping me become a first time buyer.
Lauren · 16 October 2025
Agent replied · 23 October 2025
Thank you for taking the time to leave a review Lauren this is greatly appreciated.
Your comments have been passed on the sales team, it was our pleasure to have helped you through your transaction and we would like to wish you the very best in future.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 4/5
GoogleThe staff were great. Worked with us throughout the purchase. Can't have asked more from them in terms of timely communication, professionalism etc. From a buyers perspective we don't think Your Move should charge for specific identity checks which seemed unreasonable as checks were already carried out by solicitors. Some negative stories about the company and its values are worth looking at. However, the staff we dealt with did their best. We're happy with our home but wouldn't use the company ourselves for sale.
Meena · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Dear Meena,
Thank you for taking the time to leave us a 4 star review.
I am delighted to read your comments about the helpfulness of all the staff in the office.
It is great news that the transaction completed and that you have now moved into your new home.
Wishing you many years of happiness in the property and wishing you wealth in the future.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleBrought a property through your move as a first time buyer . The purchase went through smoothly and I couldn’t recommend them enough especially Tom and Charlie.
Veerpal · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Dear Mr Singh,
Thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate this and your feedback has been passed onto my colleagues.
We hope you will be very happy in your new home and wish you the very best in the future.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleTamzin was my agent and honestly I had a great time with her.She was patient and courteous unlike lots of agents around.
Tobiloba · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Good Afternoon,
Thank you for taking the time to leave a review we really appreciate this, your comments have been passed onto my colleague.
I would like to wish you the very best in your new home.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience with “Your Move” Tamzin was so helpful throughout the whole process and made everything really easy for me. Super professional, friendly, and always quick to respond. I would definitely recommend them and would choose them again without hesitation.
Mercy · 18 August 2025
Agent replied · 8 September 2025
Thank you so much for your feedback we really appreciate you taking the time to do this and your feedback has been passed onto my colleague.
It was a pleasure in helping you find your new home and we would like to wish you the very best in the future.
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleThe sales team was exceptionally supportive throughout the purchase of my property. Although the process was quite stressful, the team consistently kept me informed and reassured at every stage. I was particularly impressed with Tom and Sarah, who provided outstanding assistance and promptly answered all of my questions, especially as this was my first time purchasing a property on my own. I would highly recommend this company to anyone navigating the complexities of the conveyancing process, as their professionalism and dedication truly set them apart.
Steven · 25 November 2025
Agent replied · 25 December 2025
Thank you for taking the time to leave a review we really do appreciate it.
Your comments and feedback have been passed on to our sales team.
It was our pleasure in helping you through your transaction and we would like to wish you the very best in your new home.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 1/5
GoogleOne star is because I can’t give it no star!! I took a Uber here as we scheduled, and spent 15 pounds. There was no agent and no call. I called the estates and the receptionist checked and told me there would be no agent today. The reason is the agent found a wrong key and left the property before I was there!! This is extremely unprofessional!! I really doubt whether the agent had been there or not!! The didn’t tell me or call me until I call them. This is ridiculous in this freezing cold cold winter afternoon!!! The WORST ever estates in Bedworth! Worth the worst… I have to spend the same money back home!! The worst ever!!
Yiting · 17 January 2024
Agent replied · 15 June 2024
With regards to the above review left and the issue you have raised, I understand the Lettings Manager has contacted you personally regarding this matter and discussed this with you in detail. We do appreciate your understanding following this call and hope that we can assist you in the future. Thanks, Your Move
★★★★★ 5/5
GoogleWe recently sold our house through YourMove with the team in Bedworth, we had a difficult time with our buyers and generally with a challenging market but Charlie and Sarah we’re both fantastic at keeping us updated and going above and beyond with chasing solicitors in the chain, Charlie in particular often had us chasing multiple times a week and continued to be polite, professional and provided constant helpful updates, we would highly recommend them for your sale/purchase!
Lauren · 25 November 2025
Agent replied · 25 December 2025
Thank you for taking the time to leave a review.
It was our pleasure to help you with your transaction as you have said it was a challenging one however we got there in the end. We would like to wish you the very best in your new home and hope you will be very happy there.
Once again thank you for your kinds words.
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleWe recently used Your Move Bedworth for a power of attorney sale. It was a difficult and sensitive case and i have to say that Rebecca was such a help to us, she was on hand to help with paperwork and to answer any questions that we had having never dealt with this situation before. Nothing was too much trouble for them, Charlie and the rest of the team were also most helpful when Rebecca wasn't available. They kept us informed when our solicitors did not and liased with them for us making the whole process a lot easier. Thank you team Bedworth for a job well done.
Penelope · 18 December 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for your lovely comments. We wish you all the best!
★★★★★ 5/5
GoogleSarah, Charlie and the team, were fantastic in assisting to sell my BTL flat. They found a buyer at short notice when the first buyer dropped out of the process, they even dropped off correspondence to the new buyer personally to make the …
John · 16 June 2025
Agent replied · 24 June 2025
Thank you for taking the time to leave a review we really do appreciate it.
It was a pleasure in helping you with the sale of your property and we would like to wish you the best in the future. … More
★★★★★ 5/5
GoogleI recently used YourMove Bedworth to find a rental property, Tamzin and Ellis were amazing from start to finish ensuring I was updated throughout the application process, and making sure everything completed ahead of my move date. It made moving house a lot smoother having them involved!
Laura · 10 April 2025
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for your review, it is greatly appreciated and we are glad you were happy with everything.
★★★★★ 5/5
GoogleRecently sold our house and bought our new house directly through Your Move Bedworth.
They always remained in contact throughout the difficult and stressful process ensuring that I was always updated along the way.
Charlie and Sarah made a difficult time that little bit easier by always pushing for answers and keeping me in the loop.
Couldn’t thank them enough.
Kane · 11 October 2024
Agent replied · 25 October 2024
Hello Kane. Thank you for taking the time to leave us this feedback. Congratulations on the house sale and purchase and we were so happy we could help! Your Move 💚 …
★★★★★ 5/5
GoogleHad a great experience with your move, Charlie was extremely helpful every step of the way as well as everyone else when we contacted them. Thank you so much for everything!
Tallulah · 1 September 2025
Agent replied · 8 September 2025
Hi Tallulah,
Thank you so much for your positive feedback about Charlie and our service as a company.
I really appreciate you taking the time to leave a review.
I would like to wish you the very best of luck in your new home.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 1/5
GoogleUnfortunately one of the worst experiences regarding customer service and communication we’ve ever had to deal with. Moved into a property with loads of issues as the property was listed as 2 bathroom property and 6 months later now into the agreement we still have yet to make use of the 2nd bathroom as it was plumbed in incorrectly and floods the house and garden should be try to use it. Had the gas capped as the boiler was installed incorrectly and there were dangerously high levels of Co2 emissions. Half the electrics in the house are not even wired into the property at all. Garden was left in such a state from previous tenants that it’s been impossible to maintain and get sorted. Various emails sent to have no response and trying to get in touch with the estate agents is like trying to get water from a rock. Unfortunately this experience with this Your Move branch in particular has completely discouraged us from ever using them again.
Sheldon · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hello Sheldon. I am sorry to hear you are unhappy with your property and the service provided. I understand that we have been in touch directly before and after your review and are still in contact with you, working with the landlord and yourself to resolve your current issues. We thank you for your time and feedback, Your Move.
★★★★★ 5/5
GoogleSarah, Charlie and all the team at Bedworth were fantastic on what was a long drawn out sale .
Always happy to chase up and keep you informed.
Well done .
Jacqui · 25 July 2025
Agent replied · 23 October 2025
Thank you for taking the time to leave a review this is is very much appreciated.
It was a pleasure to have dealt with the sale of your property and we would like … More
★★★★★ 1/5
GoogleMy son has been trying to view a house with this lot, even went into the office to try and sort a viewing.
He works full time (as you would expect buying a house) and can only view on certain days, have they sorted anything no 😡
Shall drop a note in the sellers door so they know why no one is viewing, see if I can sort it out privately
Bob · 2 October 2025
Agent replied · 23 October 2025
Dear Mr Burr
Thank you for the review you have recently left for us.
The property that you have requested to view is currently occupied by the owner. You requested a viewing for Wednesday 1st October, unfortunately this is not convenient for our vendor due to their own work commitments.
If you can provide us with alternative dates and times that are convenient for you, we will check with our vendor and hope that yours and their availability will match up.
Unfortunately, we do not hold keys to conduct viewings ourselves on this particular property and therefore appointments must match up with our vendors availability.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI was desperate for accomodation and your move really helped me.Tamzin is such a pleasant lady who helped me all the way.I would gladly recommend this Estate Agency.
NDANGARIRO · 4 August 2025
Agent replied · 23 October 2025
Thank you for taking the time to leave a review.
We really appreciate this and it was a pleasure in helping finding your new home. … More
★★★★★ 5/5
GoogleWe are about to exchange on our new house, and we dealt with George the whole way through. He was helpful at all junctions and helped us understand the complicated world of buying a house. As first time buyers it was very daunting, and he helped us through it. Also, very easy to contact the office or George himself via phone and email, all round great service provided. Highly recommend
Will and Sophie
Will · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hello Will! Thank you so much for your kind words regarding Your Move and our colleague George. Congratulations on your lovely new home, we hope you enjoy it. Thanks, Your Move 😊 💚 …
★★★★★ 5/5
GoogleWe have found all of the staff at the Bedworth branch of Your Move to be professional in the way they are handling the sale of our house. Right from the valuation through viewing and offers we have been kept informed in a friendly and constructive manner. Charlotte(Charli)Taylor has been our main point of contact and she has worked hard to ensure we can move to a new home.Sarah the branch manager has kept us informed throughout the sale and dealt with the questions from our buyer concerning the sale. We are very impressed with all of the staff we have dealt with.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value
Roger · 27 August 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for leaving us such great feedback, Roger. We are glad to hear that the service you had received so far has been positive. We look forward to continue working with you on the sale of your property!
★★★★★ 5/5
GoogleWe are highly impressed with the Sales team for Your Move Bedworth. Tom was exceptionally efficient and cooperative.
He tried all the times to accommodate our visits to property even on a last …
Nadia · 16 April 2025
Agent replied · 24 June 2025
Thank you for your kind words we really appreciate you taking the time to leave a review.
We hope you will be very happy in your new home and wish you all the best for the future.
★★★★★ 5/5
GoogleI don't usually write reviews, but the service that I've experienced from Jenna Tait at Your Move has been genuinely outstanding. Her knowledge of the local market inspired confidence, but the rapid organisation of all of the necessary paperwork and viewing activities confirmed it. The house was sold within a week, and what could have been a seriously stressful process was simply taken care of by Jenna and the team at YM Bedworth.
Great experience - I'd go back again to sell in a heartbeat. Thanks, all!
Phil · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you so much for taking the time to share the lovely feedback for Jenna and the team at the Bedworth office. We are so pleased that you are happy with the service you have received! 😊 …
★★★★★ 5/5
GoogleGreat experience which was professional. Charlie kept us updated in a timely manner and did not need to chase.
K · 15 September 2025
Agent replied · 22 September 2025
Thank you for taking the time to leave a review this is very much appreciated.
We would like to wish you well in your new home.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleYour Move delivered exceptional service, going above and beyond my expectations. They were professional, reliable, and highly responsive, offering clear communication and expert guidance throughout. Their proactive approach and genuine commitment made the entire process smooth, stress-free, and successful. I would confidently recommend them to others.
Awini · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Dear Mr Saibu,
Thank you for taking the time to leave us a review this is very much appreciated.
It was our pleasure to have dealt with the transaction for you.
We would like to wish you the best of luck in your new home and best wishes for the future.
Kind Regards
Sarah McCreath
Branch Manager
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.