Every review we hold for the Southsea office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery poor
Very poor, don't seem to have any brain power when it comes to how to market a property.Incapable of responding with anything coherent when you raise any queries. You don't need to be William Shakespeare but a general level of being able to construct sentences is not too much to expect.
Leonard · 18 April 2021
Agent replied · 16 June 2024
Hi Leonard,I'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. Please let us know which branch it is you had dealings with?Kind regards,Reeds Rains
★★★★★ 5/5
TrustpilotProfessional and Friendly
Clark made the whole experience simple and straight forward. He (and the others that I spoke to) were all friendly and helpful.
Martin · 31 January 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotYou have a great team who gets things…
You have a great team who gets things done
Heather · 7 November 2024
Agent replied · 22 December 2024
Thank you for your kind words. We appreciate your recognition of our team's hard work and dedication.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAll over good service
Very helpful....good advice & kept up to date at all times
Margaret · 7 October 2024
Agent replied · 16 June 2024
Hi Margret,We are sorry that you have not been pleased with Reeds Rains, customer service is paramount importance to us. We don’t believe that you have sold a property through Reeds Rains. Please contact widnes@reedsrains.co.uk so we are able to look into this issue further.Kind regards,Reeds Rains, Widnes
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service from Maria Hammill
Excellent service received from Maria Hammill at the Rothwell branch. Been looking for a property to buy, Maria is always helpful & nothing is too much trouble. Thanks much appreciated.
Sharon · 24 February 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust a quick note to thank Liz at…
Just a quick note to thank Liz at Dinnington Office for her professionalism in helping us buy our new home. I would highly recommend Liz and her team.
Lynn · 1 June 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service and a very professional team. Highly recommended .
Excellent Service by Claire.Very professional.Claire was very approachable and always willing to help.I heave dealt with Reeds Rains before and have had brilliant service every single time. Highly recommended .
Saima · 18 February 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotDealt with Scott in the chesterfield…
Dealt with Scott in the chesterfield branch. Absolutely fantastic bloke, had no issues at all and he’s been better than I could’ve asked for.
Tom · 11 November 2022
★★★★★ 4/5
Trustpilotmost valuable of a company is Customers' Care
Your staff respect customers' wishes and requests, then try to achieve what customers' need.
Mr · 15 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hi there,We appreciate your feedback and are glad to hear that our staff is respectful of your wishes and requests. We strive to provide excellent customer service and will continue to work hard to meet the needs of our customers.Regards,Reeds Rains
★★★★★ 5/5
TrustpilotJames 5 stars
May I thank James in property letting for all the assistance he gave to my daughter and sorting out the problem with her apartment and talking with landlord and dealing so well with the issue ... very polite professional gentleman
Mary · 29 July 2019
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisappointing
Made the mistake of using these to sell our house. We have now been waiting for a memorandum of sale for well over a week. Initially we were getting told we would have it 'by the end of the day'. This then changed to 'we have chased it', were now getting to the point that our emails are just being ignored. Nobody seems to be taking ownership of this their side, its left to us to do all the chasing. The one document we are waiting on to move forward is being held up by our own estate agent. I would not recommend them!
Chris · 2 October 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotEverything went really well for our…
Everything went really well for our rented property. Lucy was very friendly and communicated with us every step of the way.
Sol · 13 February 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery helpful staff.Got us through our…
Very helpful staff.Got us through our identity check quickly.Thankyou so much.
Beverley · 26 September 2024
Agent replied · 22 December 2024
We appreciate your kind words about our staff. We're glad to hear that they were able to assist you with your identity check efficiently. We strive to provide our customers with a positive and seamless experience.
★★★★★ 1/5
TrustpilotWarning this pack of thieves is still…
Warning this pack of thieves is still taking tenancy renewal fees off of tenants which is illegal.This fee was abolished on 31st May 2020 but they are doing it still as I write this.Cant wait to inform Trading standards and local council.This review concerns the branch in Dinnington South Yorkshire.Postal code s25.
Barry · 11 November 2020
Agent replied · 16 June 2024
Hello - We are sorry to hear this - Reeds Rains are very rigorous about applying the correct fees and pride ourselves on being up to date with all matters of legislation. We would like to look into this further if you can let us know which branch you have been dealing with?Kind regards,Reeds Rains
★★★★★ 1/5
TrustpilotLandlords Beware
Reeds Rains, as agents colleced the rent from our tenants, however, they then kept it for themselves for no reason that they could state when asked, within their own Terms and Conditions.They will happily quote their Terms and Conditions to you, but, ignore them when you quote them back to them. Avoid them.
Chris · 24 July 2020
Agent replied · 16 June 2024
Hi,I’m sorry you’ve not been pleased with the service you’ve received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. I can’t find your details on our system however if you could please email me at leyland@reedsrains.co.uk or call me on 01772 423772 I would appreciate the opportunity to discuss this matter for you. Kind Regards, Reeds Rains, Leyland
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly
Friendly, knowledgeable staff, couldn't have done more. The Garstang office.
Dave · 11 October 2024
Agent replied · 22 December 2024
We appreciate your kind words about our staff at the Garstang office. We strive to provide excellent customer service and are glad to hear that our team exceeded your expectations.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery helpful and efficient staff
Very helpful and efficient staff, very professional standards all round.
Mr · 9 October 2024
Agent replied · 22 December 2024
Thank you for your feedback! We're glad you found our team helpful and efficient. It's great to hear that our professionalism stood out!
★★★★★ 5/5
TrustpilotTake all the stress out of letting
We have used Reeds Rains in a Bamber Bridge to manage one of our properties in the town and have found the service they provide to be very professional and efficient. They respond quickly to help take the pressure off the landlord when issues arise and make it a stress free process. I have just placed another property with their Chorley branch as opposed to trying to manage it myself as it takes all the work out of it.
Andrew · 10 November 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotReed Rains Morley Niamh Titterington
Great service Niamh was brilliant. A few hiccups but she was great at getting them resolved. Whole process from start to finish was easy and throughout Niamh was helpful.
STEVE · 24 February 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotNice staff
Nice staff, Tom took excellent photos 😁
Graham · 21 November 2024
Agent replied · 22 December 2024
Thank you! :)
★★★★★ 5/5
TrustpilotBlowing the myth out of the water
RR blow the myth that most estate agents are hapless out of the water! The company culture is remarkable, truly putting the client's needs first and above their own. At the Didsbury branch Connor took the initiative to refer my query to David who sought additional advice from Peter. As a great team they swifly helped me to a happy conclusion on my house sale - despite my not being their client. I am so grateful.
Sam · 12 April 2022
★★★★★ 4/5
TrustpilotGood customer relations and regular…
Good customer relations and regular follow ups
Mustapha · 20 November 2024
Agent replied · 22 December 2024
We appreciate your kind words about our customer relations and follow-ups. We strive to provide excellent service and are glad you noticed our efforts.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery good friendly and professional…
Very good friendly and professional service
Mr · 5 December 2024
Agent replied · 22 December 2024
We're so glad to hear you had a positive experience with our team. We strive to provide excellent service and appreciate your kind words.
★★★★★ 1/5
TrustpilotLiars telling me i have to pay 1 months…
Liars telling me i have to pay 1 months rent and deposit, payed it then when i was moved in they said oh no sorry you dont get your holding deposit back because your short on your deposit by exactly what i paid for a holding deposit. Nathan you sly little boy, shame on you.
Casey · 6 September 2019
Agent replied · 16 June 2024
Hello Casey - We're so sorry to hear that you have had a negative experience with us, could you please let me know which branch you dealt with so I can feed back to them?Many thanks,Reeds Rains
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.