Trusted Agent profile

CB Estates reviews

3.7

★★★★★ Good

156 reviews across 2 platforms

14 Mannamead Road, Mutley Plain, Plymouth, PL4 7AA, Plymouth PL4 7AA

CB Estates's Plymouth office at 14 Mannamead Road is rated 3.7 out of 5 across 156 reviews on two platforms, including 41 Google reviews rated 4.5. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.5 / 5

41

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

115

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Plymouth office, from every platform, shown as written. First names only.

4/5

Trustpilot

TBL great job done

William and Barabara at TBL did a great job cleaning and sealing our block paved drives, also replacing some guttering and cleaning the rest, also dug out two beds and put down decorative bark. They turned up on the days requested, worked very hard to complete the jobs in a short space of time, agreed the pricing in advance and on budget. William was very anxious to ensure he had done a good job and he did. If and when we have more gardening/ property cleansing jobs he will be my first call.

Conor · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hello Conor, Thank you so much for taking the time to share such a detailed and positive review! We’re thrilled to hear about the fantastic experience you had with William and Barbara at TBL. It’s wonderful to know they delivered top-quality work across your driveways, guttering, and garden beds, all while sticking to the agreed schedule and budget. We truly appreciate you sharing your recommendation and look forward to helping you connect with great professionals for any future property projects! Kind regards, The Bark Team

5/5

Trustpilot

Very prompt reply with contractor…

Very prompt reply with contractor visiting next day. Good discussion about what we wanted and email 2 days later with a quote which we have accepted. Work is scheduled for 6 weeks time.

Ian · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Dear Ian, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you experienced such a swift turn-around, from the prompt initial reply and next-day site visit to receiving a clear quote and getting your work scheduled. Connecting you with efficient, reliable professionals who deliver a smooth process from start to finish is always our top goal. We truly appreciate your support and wish you all the best with your upcoming project in a few weeks! Please don't hesitate to reach out if you ever need help finding professionals for future projects. The Bark Team,

1/5

Trustpilot

BEWARE using Bark.com

I would urge people to be careful when using Bark.com. They do not vet all of their service providers and professionals. I needed a Structural Engineer and logged a request on their site, but the company that made contact with me were scammers. Despite conducting due diligence on the company before making payment to them, they have disappeared. When I complained to Bark.com, they confirmed that the company in question had been removed from there database following similar reports from others users of Bark com. If Bark.com are not able to vet their or vouch for their contractors whats the point?

David · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi David, Thank you for sharing your experience, and we are truly sorry to hear about what happened with the contractor you hired. We understand how frustrating and distressing this situation must be. While Bark functions as a marketplace to connect customers with independent service providers, we take reports of fraudulent behavior very seriously. Whenever suspicious or non-compliant activity is brought to our attention, our team investigates immediately and removes the provider from our platform to protect other users. To help customers identify vetted professionals, we offer a Bark Verified badge on profiles that have completed identity, background, business, and fraud checks. However, as agreements are made directly between users and professionals, we always encourage taking extra precautions before making payments. If you require any further information regarding the account in question to assist with your own reports or claims, please contact us directly at review@bark.com so our team can assist you. Kind regards,

1/5

Trustpilot

Be aware from hiring tree surgeon from…

Be aware from hiring tree surgeon from this company. They are NOT VETTED. They are cowboys do not believe their adverts or link to famous companies. All fake. I trusted a local tree surgeon recommended by BARK with a long positive reviews to trim my trees. He arrived 2 hours late co complain about his long trip from Kent. he has a small car NO van or tools or ladders. Onley a rusted chain saw. he demanded extra £100 and took the payment upfront. When I come back to see his work, I found that he chopped some trees and did not trim any and left all the cutting in the street blocking the path. He promised me co come next day to clear it all but he never turned up. I called the company that he claimed he worked for and they denied any knowledge of this person or any connection with BARK or knowledge of the booked job. I reported the matter to BARK but had NO response. Be aware and stay away from these cowboys!

Joe · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Dear Joe, Thank you for sharing your experience. We are deeply sorry to hear about the appalling service you endured from this tree surgeon. Dealing with property damage, abandoned debris, unexpected extra charges, and an unfulfilled job is entirely unacceptable, and we understand your anger and frustration. What you described regarding false credentials, lack of proper equipment, and abandoned work is a severe breach of Bark’s terms and code of conduct. We take allegations of misrepresentation and uncompleted jobs very seriously. We want to investigate this situation immediately. Our Trust & Safety team will review this professional’s profile, inspect their claimed credentials, and take appropriate action, up to and including permanent removal from the platform. Additionally, we want to look directly into why your initial report was not answered, as every safety concern brought to us should be handled with urgency. If you have any further questions or would like to provide any additional information, please feel free to contact us at review@bark.com and our team will be happy to assist you further. The Bark Team,

1/5

Trustpilot

SCAMMERS

Some of the companies that you can hire on this Bark website are complete SCAMMERS. They will steal your money and not perform any work, and one of the PRIVATE INVESTIGATORS that contacted me to hire him was telling me he could illegally hack into the defendant's phone and kept calling me to see if I wanted to hire him. The other PI company that I went with, CANT GET AWAY INVESTIGATIONS took my money, never gave me any updates and never sent me proof that they performed any work and says no refunds.

Charitysweethart · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi there, Thank you for bringing these urgent and deeply concerning details to our attention. We are sincerely sorry for the distressing experience you have had. What you have described, including solicitation of illegal activities such as phone hacking, as well as fraudulent business practices and lack of service delivery, is entirely unacceptable and stands in direct violation of Bark’s Code of Conduct and Terms of Use. We take allegations of illegal conduct and scam activity with the utmost seriousness. While service agreements and payments are made directly between users and independent providers, we stand fully ready to support formal investigations. If you file a report with local law enforcement or regulatory authorities regarding fraudulent activity or illegal solicitations, our legal team will assist and cooperate with official requests for information. If you have any further questions or would like to provide any additional information, please feel free to contact us at review@bark.com and our team will be happy to assist you further. The Bark Team,

2/5

Trustpilot

I'm a service supplier who doesn't recommend Bark

I'm a service supplier. I've used Bark for several years, buying credits and sometimes spending credits on leads which looked perfect for what I do. I have had a few positive leads which have led to work, but most leads - people who place an advert on Bark for free, do not lead to anything, and most do not even get back to you - well, to me anyway. I have 34 years experience and good reviews, but the people I've paid to get the details for have no incentive to actually get back to the advertiser, and I've spent money on credits which have resulted in nothing.

John · 22 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hello John, Thank you for sharing your detailed feedback and for being with Bark for several years. We’re sorry to hear that, despite having some positive experiences, many of the leads you’ve purchased have not resulted in work or responses from customers. We understand how frustrating it can be to invest in leads and not see the outcome you were hoping for, particularly when you have extensive experience in your field. We also appreciate you raising your concerns about credit expiry and the overall value of the service. We’re sorry that your experience has led you to leave Bark. Your feedback is important to us, and we’d be happy to look into your account and experience further if you contact us at review@bark.com (mailto:review@bark.com). The Bark Team

1/5

Trustpilot

Worst rip off dodgy company that has…

Worst rip off dodgy company that has ever infiltrated the Australian market. Cannot beleive they are still being aloud to rip Australians of with their dodgy, misleading, fradulent scams. Whatever they offer refuse, whatever the say, they lie, expect customer support for paying an overpiriced leads you won't receive it. So many ongoing issues with this company to list. Over 2 years of tyring to get refunds that are legally owed. If you have had a similar experience write reviews contact fair trading Australia and let this company based in England finally get exposed for the type of capatilist pigs they are FINALLY banned in Australia.

Jules · 22 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi there, Thank you for contacting us and sharing a detailed overview of your recent experience. We are very sorry to hear about the significant frustration caused by your past account history, the system notifications sent following your cancellation, and the billing issues you encountered after signing up for our new service. We completely understand how distressing it is to feel that your business's professional reputation was compromised while your profile was inactive. Please rest assured that we take these matters very seriously and want to ensure your details are managed correctly. To help us investigate this further and look into a resolution for you, please feel free to contact us at team@bark.com with any additional details you can provide, such as your transaction receipt or the email address associated with your new profile. Our team is standing by and will be happy to assist you immediately. We appreciate you bringing this matter to our attention and look forward to getting this resolved for you quickly. The Bark Team,

5/5

Trustpilot

I was looking for architect services…

I was looking for architect services and shortly after signing up I received 21 inqueries. Problem solved. I highly recommend Bark when you need a professional!

Dennis · 22 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi Dennis, Thank you so much for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that shortly after submitting your request for architectural services, you received a great response and were able to quickly find the professional support you needed. It's fantastic to know that Bark helped solve your problem so efficiently, and we truly appreciate your recommendation. Helping customers connect with the right professionals quickly and easily is exactly what we strive for. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope Bark can assist you again with any future projects. The Bark Team

1/5

Trustpilot

This is a scam, harassment site

Never sign up to look for professionals on this site. They say they will have 5 reach out. My phone has been going off the hook all day to the point that I can't write a text without having a call come in. I asked for a local professional and have companies from all over the US calling. I deleted the account and they are still calling. I feel harassed!

Hadas · 23 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi there, Thank you for bringing this to our attention. We are incredibly sorry to hear that your experience on our platform left you feeling overwhelmed and harassed by the high volume of phone calls. This is absolutely not the experience we want you to have when looking for assistance. While our platform is designed to introduce you to up to 5 professionals who can purchase your contact details. We completely understand how disruptive it is to have your phone ring continuously, especially when you specified a preference for local businesses. We want to confirm that since you have deleted your account, our system has closed your request. However, because some professionals may have purchased your contact information before the profile was closed, they may still be attempting to reach you. We take your privacy and comfort very seriously. However, professionals who already responded to your request may still reach out. If they do, you can simply let them know you're no longer interested. We sincerely apologize for the stress and inconvenience this has caused you. If you have any further questions or would like to provide any additional information, please feel free to contact us at team@bark.com and our team will be happy to assist you further. The Bark Team,

1/5

Trustpilot

This company is not legit and very misleading

I run a company and tested Bark services, but the firm is quite misleading. Their “get hired guarantee" is not true. They will find a reason to deny credit back if client did not respond or you did not get hired on your initial credits that you bought, and the decision rests entirely on their discretion.

Thisoy · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry to hear about your disappointment and completely understand your frustration regarding the Get Hired Guarantee. We know how important it is to feel confident in the guarantees we offer, and it is deeply disheartening to hear that your experience left you feeling this way. The Get Hired Guarantee is designed to give professionals peace of mind when investing in our platform. While there are specific eligibility criteria that must be met to qualify for a claim, we want to ensure that your account was reviewed thoroughly, fairly, and accurately according to those terms. If you have any further questions or would like to provide any additional information, please feel free to contact us at review@bark.com and our team will be happy to assist you further. The Bark Team,

1/5

Trustpilot

Stay clear of this business

Stay clear of this business, and im talking about the motor trade, all the leads they have sent me , I never get a reply, they are completely fake, garages are busy enough without signing up for this , if people want their car fixed , they call their local mechanic or get recommendations, dont waste your money with Bark

West · 21 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your experience with Bark has not met your expectations. We completely understand how frustrating it can be when clients don’t respond after you’ve taken the time to reach out. While Bark works hard behind the scenes to improve the connection between professionals and potential clients, we’re not able to guarantee responses, ultimately, it's up to the client whether they choose to reply. That said, all leads on Bark go through an automated screening process, and new clients are asked to verify their phone numbers before submitting a request. If you encounter leads with inaccurate details, such as a number being out of service or an email that bounces, please let us know via our Credit Return Request Form. If we're able to verify the issue, we'll return the credits spent on those leads. We appreciate your feedback and understand your concerns regarding lead engagement. Feedback from professionals is important to us as we continue working to improve the experience for everyone using the platform. If you have any questions or would like us to review specific leads, please contact us at team@bark.com (mailto:team@bark.com), and our team will be happy to help. The Bark Team

5/5

Trustpilot

Easy to post a job

Easy to post a job, found a really good person, the only one who contacted though I didn't request the top 5 to contact me. Very pleased with the work carried out. Will use bark again when needed and customer service is very good and helpful.

Miss · 21 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi there, Thank you so much for leaving such a wonderful review! We are delighted to hear that you found it easy to post your request and that you were connected with a fantastic professional who completed the work to your satisfaction. It is great to know that our customer service team provided helpful support throughout the process as well. Thank you for choosing Bark and for sharing your positive experience. We look forward to helping you with your future projects whenever you need us again! The Bark Team,

1/5

Trustpilot

Years on Bark

Years on Bark. 80 credits deleted from my account. $200 to purchase. Their answer, credits now have expiry date. SO MANY FAKE LEADS!! 5 CONTRACTORS PURSUING SAME LEAD!!!!! UPWARDS OF $50 TO PURCHASE ONE LEAD!!!! THEY HAVE PERFECTED THE ART OF FLEECING CONTRACTORS!!!!! STAY AWAY!!!!!!!!!!!!!!!

Don · 21 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are deeply sorry to hear about your frustration, especially given your long-standing history with Bark. We completely understand your concern regarding expired credits, lead costs, and competition, and we recognize how disappointing it is to feel that your years on our platform are not being reflected in your experience. We take your concerns regarding credit expiration and lead quality very seriously. While credits are subject to expiration timelines as outlined in our terms, we want to look into your specific account history to see how we can assist you with your unused credits. Regarding lead competition, Bark limits the number of professionals who can contact a client to a maximum of 5 to keep the marketplace fair, though we understand how challenging intense competition can be. Furthermore, under our Credit Return Policy, any leads containing invalid contact details or fake information are fully eligible for a credit return. If you have any further questions or would like to provide any additional information, please feel free to contact us at review@bark.com and our team will be happy to assist you further. The Bark Team,

4/5

Trustpilot

I wanted to find a supply company in Wiltshire, no luck …

I wanted to find a company in Wiltshire who could supply - not erect - but supply a garden room in kit form so my chosen team can do all the work to make it happen. All I received in response was offers to construct it, not supply it. Very frustrating, so I’ll source a company myself.

Mrs · 22 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi Mrs M Smith, Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the responses you received didn't match your specific requirements and understand how frustrating that must have been. As your request was for the supply of a garden room kit rather than installation services, we appreciate that the introductions you received were not what you were hoping for. We continuously work to improve the matching process, and feedback such as yours is invaluable in helping us do so. If you haven't already done so, we'd encourage you to place a fresh request by visiting Bark.com and include as much information as possible in the additional details section. Providing more detail can help ensure that the most suitable professionals are able to identify your requirements and get in touch. We hope you're able to find the right supplier and wish you every success with your project. Thank you again for giving Bark a try. The Bark Team

2/5

Trustpilot

Awful if you are joining to try and…

Awful if you are joining to try and capture some leads. Quite a number of them are fake or just dont respond, and in other cases they should no longer be listed. Very bad quality leads in general. Stick to Google ads etc.

Azeem · 22 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Dear Azeem, Thank you for taking the time to share your honest feedback with us. We are deeply sorry to hear about your negative experience on the platform, and we completely understand your frustration when you spend time and money trying to reach potential clients who do not respond or are no longer looking for services. We know how crucial it is to get a solid return on your investment when growing your business. We want to assure you that Bark takes lead quality and account integrity very seriously. While we cannot always guarantee a client's final hiring decisions or whether they choose to reply after being contacted, we actively monitor our system to filter out unverified posts. Furthermore, under our Credit Return Policy, any lead containing invalid contact information, such as a disconnected phone number or an invalid email address, is eligible for a credit refund. We would really appreciate the opportunity to review your account, look into the specific leads you purchased, and process credit returns for any that meet our policy guidelines. Could you please reach out to our team directly at review@bark.com with the email address linked to your account? A dedicated support agent will be glad to review your account details and assist you directly. The Bark Team,

5/5

Trustpilot

I did get in touch with a DJ who keep…

I did get in touch with a DJ who keep in constant contact with me. He wasn't available for the date I requested but he found a partner who I hired to do the event. He was very honest and reasonable and very understanding to our needs!. Special thank you to DJ DEELIGHT!

Desina · 22 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi Desina, Thank you so much for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that you found a professional through Bark who kept in close contact and went above and beyond to help you secure the right DJ for your event. It’s fantastic to know that, even though he wasn't available on your chosen date, he was able to connect you with a trusted partner and ensure that your needs were met. We're thrilled that you had such a positive experience and appreciated the honesty, understanding, and professionalism shown throughout. Thank you for taking the time to share your experience. We’re delighted that Bark helped you connect with the right professionals, and we hope your event is a great success! The Bark Team

3/5

Trustpilot

I don’t know how I got known by Bark

I don’t know how I got known by Bark. I am quite happy to run my business without needing to use this service which I didn’t know I was subscribing to. How do I exit this service?

Ajit · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi Ajit, Thank you for reaching out. We apologize for any confusion regarding your details on our platform. If you do not wish to use our service and would like your account closed, please write an email to our team at team@bark.com. Once we receive your message, we will be happy to assist you further and ensure your details are removed from our system. Kind regards,

1/5

Trustpilot

I decided to stop using their service…

I decided to stop using their service and i send them an email to inform them. They continued to charge me for many months without to send me any invoice and unfortunately without to notice it. When i found out what they were doing i blocked my bank payments to them and i asked them a full refund. They gave me a partial refund and they even dont answer to my emails. Be carefull having any cooperation with bark as you may unauthorised charged continuously from them.

Nikolaos · 23 October 2025

Agent replied · 23 October 2025

Hi Nikolaos, I’m very sorry to hear you’re still waiting for a full response, I completely understand your frustration. Please email review@bark.com and reference your order email so we can prioritise your case and ensure it’s reviewed by the right team. We’ll double-check the account closure, refund status, and make sure you receive a clear resolution as soon as possible. The Bark Team

4/5

Trustpilot

We may have had only one positive…

We may have had only one positive response but it was a good one but my personal circumstances changed overnight with news of my brother in New York so we had to cancel the whole event.

Noel · 21 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Dear Noel, Thank you for taking the time to share your review with us. We are so sorry to hear about your brother, and our heartfelt thoughts are with you and your family during this difficult time. We completely understand that personal circumstances like this take priority, and we fully appreciate why you needed to cancel your event. We are glad to know that you had a positive response through our platform prior to your plans changing. When the time is right and you are ready to plan future events, we would be more than happy to welcome you back and help you connect with professionals again. Wishing you and your family all the best during this time. The Bark Team,

5/5

Trustpilot

We have found some wonderful long-term…

We have found some wonderful long-term clients by using Bark. This is a super helpful platform for matching pet owners with quality care and petsitters with nice people who need care for their fur babies.

McCoysPetHotel · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hello, Thank you for sharing such a wonderful review! We’re delighted to hear how successful Bark has been for McCoy's Pet Hotel and that you’ve connected with fantastic, long-term clients through our platform. Helping dedicated pet care professionals link up with loving pet owners is exactly what we strive for. We appreciate your partnership and look forward to continuing to support your business's growth! Kind regards, The Bark Team

4/5

Trustpilot

You created a response I have been…

You created a response I have been trying to get someone to act interested for a month without any luck. You do have the contacts. Waiting to see if there is any more. Thanks

Charlie · 23 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi Charlie, Thank you for sharing your feedback. We’re pleased to hear that Bark has helped you generate some interest after you’d been trying for a while to find the right opportunity. We understand how frustrating it can be when you’ve been waiting for potential customers to engage, and we hope you continue to receive more relevant responses. We appreciate you taking the time to share your experience, and we wish you the very best with the opportunities ahead. If you have any questions or need any further assistance, please feel free to contact us at review@bark.com (mailto:review@bark.com) and our team will be happy to help. The Bark Team

1/5

Trustpilot

Waste of money

I purchased £112 worth of credits and applied for jobs in my area. All of which (5) did not answer the phone / email or had no intention of actually getting the work done.

MotionMedia · 22 September 2026

Agent replied · 23 September 2026

Hi there, Thank you for sharing your feedback with us. We are deeply sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration. Spending £112 on credits and following up on five separate leads without getting a response or finding genuine intent is incredibly disheartening, especially when you are trying to grow your business and get a real return on your investment. While Bark works hard behind the scenes to verify lead details, we recognize how frustrating it is when potential clients do not respond or decide not to move forward. We want to assure you that lead quality is something we take very seriously. Under our Credit Return Policy, if any of those leads contained invalid contact information, such as a disconnected phone number or a bouncing email address, they are eligible for a credit return. If you have any further questions or would like to provide any additional information, please feel free to contact us at review@bark.com and our team will be happy to assist you further. The Bark Team,

1/5

Trustpilot

I think it's terrible that you can't…

I think it's terrible that you can't unsubscribe, I keep trying without any success, they keep telling me to go to the bottom of there emails and it will say unsubscribe but there is nothing to say unsubscribe on any of the emails I've had from them

Clem · 22 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi Clem, Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you've been experiencing difficulties unsubscribing from our emails and understand how frustrating this must be. If the unsubscribe option is not appearing for you, please email team@bark.com and our team will be happy to assist you in updating your communication preferences. You can also manage your notifications directly through your Bark account settings. We appreciate you bringing this to our attention and apologise for any inconvenience caused. Thank you for giving us the opportunity to help resolve the issue. The Bark Team

4/5

Trustpilot

Produced a ranhpge of potential…

Produced a ranhpge of potential cleaners though nearly all were contract cleaners when I was actually looking for a regular individual so actually only one was what I really wanted. Have interviewed and seems fine will give a trial and see how it pans out

Nick · 22 June 2026

Agent replied · 23 June 2026

Hi Nick, Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that Bark was able to provide you with a range of options and that you were able to find a professional who appears to meet your requirements. We understand that many of the responses you received were from contract cleaning companies rather than individual cleaners, and we appreciate your comments as they help us improve the matching experience. We're glad you've found someone suitable and hope the trial goes well. Thank you again for choosing Bark, and we wish you every success moving forward. The Bark Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read CB Estates's Google reviews

Questions about CB Estates

How many reviews does CB Estates have?

CB Estates's Plymouth office has 156 reviews across two platforms: 41 on Google, 115 on Trustpilot. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is CB Estates's rating?

CB Estates is rated 3.7 out of 5 across all 156 reviews, and 4.5 out of 5 on Google from 41 reviews, checked 9 October 2026.

Where is CB Estates's Plymouth office?

CB Estates, 14 Mannamead Road, Mutley Plain, Plymouth, PL4 7AA, Plymouth PL4 7AA.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.