Every review we hold for the Oakham office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotProfessional and with good humour
Iβve just bought and sold through the Osprey office in Oakham and the whole process was handled professionally and efficiently. I found communication with all the team was easy and questions handled quickly, accurately and in relaxed and professional manager, led by Maria the office manager.
Mike Β· 15 June 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotEfficient, punctual and informative viewing
Viewed a property to rent twice and on both occasions the agent from Osprey (James Jobling) was punctual, charming, informative and an asset to his company. He met us at the property and showed us around answering all our questions fully. In the end the property wasn't quite for us but I really did feel that I would have rented it simply because of James and his exuberant and extremely pleasant character and interest in the property.
Vicky Β· 12 August 2025
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotGod knows where to even start
God knows where to even start. We rented a property which although very dated appeared to suit a rather urgent need for accommodation.
Margaret Β· 9 September 2026
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotAvoid this company
This company is a disgrace, avoid buying from them. They were supposed to put a new road in as part of the deal that allowed them to build in our village. Only part of the road has been built and we are left with a pot holed mess and no sign of Osprey. I am shocked that North Hertfordshire have allowed them to build there without even checking on previous sites. There should be a data base of rogue developers and Osprey should be on it.
Kim Β· 24 April 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have dealt with Osprey Property for only a short time, but my experience has been really positive and Amy has been great.
Thomas Β· 25 March 2024
Agent replied Β· 21 June 2024
Thank you Thomas
β
β
β
β
β
1/5
Trustpilotbad communication
Went for a viewing and loved the property. The estate agent we viewed with was lovely and welcoming. However, we had to find out through the right move link that we had been unsuccessful in the renting process. We called, emailed and finally got a reply to say it went to someone else.... DUH!
Issy Β· 20 August 2025
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotIf i could give them a 0 star i would
If i could give them a 0 star i would. 1 is generous.
Gemma Β· 24 October 2025
Agent replied Β· 25 February 2026
Dear Gemma
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. If you would like to contact us at customercare@lrg.co.uk we will be happy to look into this for you.
Many thanks
Customer Care Team
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThe hull branch is a joke I reported repairs 10 months ago still not done I reported no fire alarms when moved in 10 months ago they just been done 2day and they say they charging me for them now they are only after your money and not to help you Amy Jackson from the hull branch does nothing apart from take you money so I would stay clear from renting from this companyNegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
D Β· 22 June 2022
Agent replied Β· 21 June 2024
The tenant is aware that Osprey is not charging him for smoke alarms .
β
β
β
β
β
1/5
GoogleMy strong suggestion is do not buy or rent from this company. I bought a few houses from them - their sales team simply lie about the properties and the history of the properties, whilst the lettings team are a shambles. I have a large property portfolio and these are by far the worst company that I have worked with in my time.
Chandra Β· 26 March 2023
Agent replied Β· 21 June 2024
Sorry to read this, we have no record of your name on our database, please can we ask you contact us direct so we can resolve this jtyler@osprey-property.co.uk
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMaria & the team are wonderful, the sales progression was excellent. We aren't even their client and we were really impressed.
Abbey Β· 16 February 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic service, particularly Amy, who provided wonderful service and made our move a pleasant one. Thank you πPositiveProfessionalism
Amanda Β· 22 June 2022
Agent replied Β· 21 June 2024
Thanks you Amanda always great to hear the positive reviews.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI would advise anyone to stay clear of this company if your selling a property I've rang 4 times to view a property just get put on hold then they just hang up also promised to ring back 2 or 3 times not had any reply now Trying to find owner of the property so I can tell them and to make a offer. Absolute joke
Mark Β· 16 April 2022
Agent replied Β· 21 June 2024
We are sorry to hear this and this is very unusual. Please email me direct with your best contact details so we can resolve what has happened jtyler@osprey-property.co.uk
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI started renting through Osprey at the start of this year, Laura couldnβt have been more helpful; they were also very respectful when completing inspection. Will continue renting through Osprey and hopefully stay with them whenever I move again in the future. If youβre looking for a reliable letting agents, use Osprey!
Harvey Β· 26 March 2023
Agent replied Β· 21 June 2024
Thank you Harvey for the review, really nice to hear these comments
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThank you so much to the osprey team for yet again. Great staff especially Amy who goes above and beyond to help , thank you so much for your help and effort to find my new home very happy would highly recommend this professional team . πPositiveProfessionalism
Paul Β· 13 December 2021
β
β
β
β
β
1/5
GoogleVery slow response for renting department. After about 1,5 weeks of emails, booked for viewing. Time been chosen by agent, so left from job earlier, AND GUESS WHAT? No one attended to show property. Waiting 25 mins. Absolutely rubbish, will not recommend to any one. Dont waist your time.
Sergejs Β· 26 March 2023
Agent replied Β· 21 June 2024
Hi. Sorry that you feel you had to complain but your statement on the review is not correct. Your first contacted the office on the 23rd January to book a viewing and we sent an application. You were contacted by email on the 26th January with a viewing appointment and this was confirmed by email on the 27th for 2.30pm that day. A member of Osprey carried out 5x viewing on the 27th but you did not turn up for the viewing and you were given until 2.45pm to do so, we can only conclude that you had gone to the wrong address.
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotDo not rent through osprey property.
To be honest I never looked at reviews before renting through this company but obviously now I've read them I can see what has happened to us isn't anything new.
Harriette Β· 4 June 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWhat a fantastic team! Alex was the one who delt with the sale of the house, he was so helpful and professional helping us get the quick sale we wanted! Thanks again to all the staff and have a merry Christmas π²π
β¦
Jack Β· 14 December 2019
β
β
β
β
β
5/5
GoogleEach and every member of the Osprey team is amazing, each time I had an issue with filling out my application for my new family home they always helped me and supported it. They respond really quickly they speak professionally and take pride to the company.
But the person who truly helped me was Laura as she listened for my current address and the horrible situations that I've been going through. But I would highly recommend Osprey as the prices aren't high in price and good for the value.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Heather Β· 13 December 2021
β
β
β
β
β
4/5
GoogleI dealt mainly with Laura but all the staff are great. I am very happy in my new place. From the start they were great to deal with. Nothing to much trouble. I am very happy with their service. Thank youPositiveResponsiveness, Professionalism
Tim Β· 13 December 2021
Agent replied Β· 21 June 2024
Thank you Tim great to hear about the team. Enjoy your new home
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic service from Alex and the team from start to finish. We would highly recommend them.
Home Β· 22 June 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWas a few years ago I used these and they were great
James Β· 26 March 2023
Agent replied Β· 21 June 2024
Appreciate the review and remembering us!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery nice people to deal with and made our move easy and quick. Loveing our new home xPositiveProfessionalism
Rose Β· 22 June 2022
Agent replied Β· 21 June 2024
Thank you glad you like your new home
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotAppalling service from our Propertyβ¦
Appalling service from our Property Manager Jade Clube. We moved out because we didn't feel safe.
Byron Β· 7 October 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSuch a great team to deal with..Excellent customer service and so responsive making the whole process run like a dream. Thank you!PositiveProfessionalism
Julia Β· 27 August 2021
Agent replied Β· 21 June 2024
Great to hear you had this experience with our lettings team and thank you for taking the time to leave this review.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.