1/5
Joke agency
Joke agency. Would never go here. The owner of the agency Terry Aminu-Edu is an aggressive and abusive man who beats his own children. He is a fraudster and has even been to jail. Don't know how he's running this place.
Trusted Agent profile · Merton
★★★★★
10 reviews across 2 platforms
295 Northborough Road, London, SW16 4TR, Merton, SW16 4TR
Stacie Templeton Estate Agents's office in Merton, at 295 Northborough Road, is rated 3.3 out of 5 across 10 reviews on two platforms, including 5 Google reviews rated 3.4.
Every review we hold for the Merton office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
Joke agency
Joke agency. Would never go here. The owner of the agency Terry Aminu-Edu is an aggressive and abusive man who beats his own children. He is a fraudster and has even been to jail. Don't know how he's running this place.
1/5
I arranged a viewing for the second of September and was asked to provide 3 months of bank statements and payslips, which I did straight away. The agent then asked me to pay a deposit, which I also paid. I was told I’d hear back once the landlord confirmed. Days passed with no updates. When I chased, the agent claimed he had emailed me, but no email ever arrived (even though I had received all his previous emails without issue). After further follow-ups, he admitted he may have sent it to the wrong person. Eventually, I was told there were “issues with the landlord” because the previous tenant hadn’t ended their contract and wanted to move back in. The only response offered was to refund my deposit no apology, no accountability, no alternative property. I got my money back, but the complete lack of professionalism and communication wasted 15 days of my time. Terry, if you are reading this, please understand how unacceptable this experience was. Future tenants deserve better than having their time and trust wasted.
1/5
Wasted my time
I arranged a viewing for the second of September and was asked to provide 3 months of bank statements and payslips, which I did straight away. The agent then asked me to pay a deposit, which I also paid. I was told I’d hear back once the landlord confirmed. Days passed with no updates. When I chased, the agent claimed he had emailed me, but no email ever arrived (even though I had received all his previous emails without issue). After further follow-ups, he admitted he may have sent it to the wrong person. Eventually, I was told there were “issues with the landlord” because the previous tenant hadn’t ended their contract and wanted to move back in. The only response offered was to refund my deposit no apology, no accountability, no alternative property. I got my money back today but the complete lack of professionalism and communication wasted 15 days of my time. Terry, if you are reading this, please understand how unacceptable this experience was. Future tenants deserve better than having their time and trust wasted.
1/5
So ,this Agency (which i dont know if it is a real agency ) Never answers the calls and emails .I have been trying to contact them for 3 days in regards a property they have in zoopla .So I’m confused .It should not be so hard to be in contact I don’t understand.
Dear Ana, Sorry about your experience. As we don't have details of when you called we cannot respond accordingly. But it looks like it was during the Christmas period when we were closed. Our phones are normally answered during work hours and we respond to voice messages left during working hours. Emails are also responded to, unless it goes into the junk folder which isn't monitored regularly.
5/5
Hello
Hello ,The agency Stacietempleton is the best agency you can have to go. I'm a single mom with 2 children and they help me to find my perfect HOME .Also the employers are very polite and they do all is possible to help you with your needs.
5/5
I'm tenant of 3bhk house from Stacie Templeton Estate agent , I'm very happy to Moving my house ,and Agent also Nice to approach and Respective , I wish to Take property for tenants
Thank you for the review. We wish you well in the property.
5/5
Good Service
Stacietempleton greatly supported me to acquire accommodation within a very short time frame.Great communication and overall good service,I will recommend.
5/5
Great friendly service very honest guy ask for Terry .Mo
5/5
Rating only, no written review.
4/5
Really good estate
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.